PDA

View Full Version : Excuus



*AcousticGuitarMan*
22 juli 2008, 16:12
Pff. Ik had het laatste berichtje niet gelezen van Mitch waarin stond dat ik een weekend geen gitaarnet forum meer had dus ik kon er niet meer op en dacht dat ik gebanned was. Ik had het 2 keer geprobeerd. en gelukkig nog een keer maandag ander dacht ik echt dat ik gebanned was en was ik er niet meer opgegaan. Ik had het nog even terug gelezen en hoewel het gescheld was verwijderd dacht ik nadat ik het had gelezen toch: Ik ben echt te ver gegaan. Maaar ik was zo boos want ZO kwam het over op MIJ:


Ik wou even mijn held verdedigen want ik zag overal dat mensen hem overschat vonden. Ik weet ook wel dat er veel fans zijn zoals ik maar ook veel die hem overschat vinden OMDAT IEDEREEN HET ZEGT. Misschien vinden ze het wel mooi maar ze nemen de moeite niet om het te luisteren OMDAT IEDEREEN HET ZEGT. voor die mensen was dit topic bedoeld. Daarom had ik een paar goede (imo) filmpjes neergezet van hem. Maar toen kreeg ik het eerste al: Je weet dat het van Jimi Hendrix is he? Nouja, Dat weet ik. Maar dat heeft er niets mee te maken. Daar gaat het topic niet over. Dat vind IK Offtopic. En ik werd boos omdat Jimi weer eens word verdedigt die ik OOK enorm goed vind maar wel Overschat.(ja ik vind hem overschat). Maar wel heel goed. Want overschat omdat ik hem nooit iets speciaals zie spelen en van sommige stukken koppijn krijg. maarja. ik dacht: altijd weer Hendrix. Laat maar. Ik weet niet hoe het zo uit de hand is gelopen maar op een gegeven moment kreeg ik iedereen tegen me en ik wed zo boos. Ik dacht dat niemand ECHT de moeite had genomen om de filmpjes te kijken. Dan krijg ik te horen: saaie Pentatonics. Ja ok. Als je er niet van houd. Maar het werd steeds erger en ik moest alleen maar vragen beantwoorden: Heb je hem weleens live gezien enz. OMG!!! Ik werd steeds bozer en toen kwam er gescheld bij. Maar ok. Het was verkeerd van me en zal me inhouden de volgende KEREN, En Mitch. Ik wil jou nog bedanken. Dat heefft verschillende redenen.

Maarja,

SORRY SORRY SORRY!!! Duizend maal sorry :confused: :(


Ik ga nu weer lekker verder posten en rondneuzen... EN DE HELE DAG GItAARSPELEN!!! :D :D

WillemdaGuide
22 juli 2008, 16:15
Hulde!


7890

Tubescreamer
22 juli 2008, 16:26
+1. Kijk dat vind ik nou een mooi gebaar. Moet je lef voor hebben hoor! ;)

Harry
22 juli 2008, 16:29
en weet je wat het is met jouw idool; die man is wel dik binnen en kan spelen wat hij wilt. Mijn idool is aan de drank en kan zich nauwelijks een gitaar veroorloven.... dus alles is relatief.

*AcousticGuitarMan*
22 juli 2008, 18:03
WillemdaGuide: Ik snap niets van die 7890 sorry.
TubeScreamer: Bedankt maar het moest gewoon. Na al dat gescheld :o
Harry:Aha! :D

M Kactus
22 juli 2008, 18:32
Excuses aanvaard. Goed/slim/moedig/aardig van je om je excuses aan te bieden, dat kan niet onbeantwoord blijven. Veel plezier nog op het forum!

arcane
22 juli 2008, 18:38
7890 is om de post te vullen. een post moet uit minstens 10 tekens bestaan;)

Ace 1.15.19
22 juli 2008, 19:08
Kijk, omdat jij je excuus aanbied hebben de mensen (weer) respect voor je. Goed gedaan jongen.

Mitch
22 juli 2008, 19:28
8-)
Kijk, da's nou net waar ik het in Off Topic over had: als mensen na een uitglijer gewoon durven terug te komen op hun woorden en/of hun excuses aanbieden ontstaat er een sfeer van respect in plaats van dat het steeds makkelijker wordt om iemand af te zeiken.
Helemaal goed, strakke actie!

CowGuitar
22 juli 2008, 19:36
en weet je wat het is met jouw idool; die man is wel dik binnen en kan spelen wat hij wilt. Mijn idool is aan de drank en kan zich nauwelijks een gitaar veroorloven.... dus alles is relatief.Wie is dat?

robert-gitarist
22 juli 2008, 19:40
welkom terug. Moedige stap. Ach vergeven en vergeten was de uitdrukking toch? ;)

Jeroen_TRC
22 juli 2008, 19:46
Top joh, ik had je toen ook een PM gestuurd, ik weet niet of je die gelezen hebt?
Good to have you back, en niet zo snel op de kast springen voortaan! :D

*AcousticGuitarMan*
22 juli 2008, 19:54
Top joh, ik had je toen ook een PM gestuurd, ik weet niet of je die gelezen hebt?
Good to have you back, en niet zo snel op de kast springen voortaan! :D

Net gelezen!

zjanke
22 juli 2008, 20:09
goeie aktie! :)

Mephistocles
22 juli 2008, 20:17
Ook een goede sfeerverbeteraar.

Bij mij mijn excuses dat ik erom gelachen heb, had ik niet moeten doen. Iemand die zo moedig is om zijn fout toe te geven... Erg cool. En goed voorbeeld doet goed volgen of weet ik veel hoe dat gezegde gaat, dus bij deze mij excuses. Meer mensen zoals jij hier op het forum zou nog geweldiger zijn :cheerup:. Nogmaals sorry.

Pais
22 juli 2008, 21:32
Maar het werd steeds erger en ik moest alleen maar vragen beantwoorden: Heb je hem weleens live gezien enz. OMG!!!

Ja die vraag kwam van mij. Is niet zo'n rare vraag toch? Ik ben eigenlijk nog steeds wel benieuwd (want volgend mij heb je er geen antwoord opgegeven) En die vraag was een poging om het topic nog een beetje inhoudelijk te houden. Zoals je eerder in het topic had kunnen lezen, ben ik ook erg te spreken over zijn muziek.




Jongen jongen wat vat jij het allemaal hoogdravend op. Je doet me denken aan de Pais van 10 jaar terug die naar een boyband luisterde en daar helemaal voor door het vuur ging (this is my confession :o )



Heb je zn biografie ook gelezen? Prachtig boek, maar wellicht vind je na het lezen van dit boek de heer Clapton iets minder sympathiek.

Kaboemba
22 juli 2008, 22:06
Kijk da's nou sympathiek.


Btw niet om lullig te doen, ik had e.a. totaal niet gevolgd en las jouw eerste post hier en dacht bijna meteen Clapton. En verdomd het ging om Clapton :o

Laat ik het erop houden dat het totaal niet mijn ding is en hij zijn mindere perioden heeft gehad, is 1 voordeel dan moet hij ook zijn betere tijden gehad hebben.

*AcousticGuitarMan*
22 juli 2008, 22:16
Ja die vraag kwam van mij. Is niet zo'n rare vraag toch? Ik ben eigenlijk nog steeds wel benieuwd (want volgend mij heb je er geen antwoord opgegeven) En die vraag was een poging om het topic nog een beetje inhoudelijk te houden. Zoals je eerder in het topic had kunnen lezen, ben ik ook erg te spreken over zijn muziek.




Jongen jongen wat vat jij het allemaal hoogdravend op. Je doet me denken aan de Pais van 10 jaar terug die naar een boyband luisterde en daar helemaal voor door het vuur ging (this is my confession :o )



Heb je zn biografie ook gelezen? Prachtig boek, maar wellicht vind je na het lezen van dit boek de heer Clapton iets minder sympathiek.

eeh, ik heb zijn boek wel gelezen en heb bijna alles van hem maar: Nog niet live gezien maar ben ik wel van plan, alleen jammer dat hij een beetje doof is en het steeds erger word en dus het gitaarspel er onder lijd :( . Maarja. Wel mooi boek. Leuk ook om zijn invloeden te weten

Pais
22 juli 2008, 22:24
eeh, ik heb zijn boek wel gelezen en heb bijna alles van hem maar: Nog niet live gezien maar ben ik wel van plan, alleen jammer dat hij een beetje doof is en het steeds erger word en dus het gitaarspel er onder lijd :( . Maarja. Wel mooi boek. Leuk ook om zijn invloeden te weten

Een paar jaar terug speelde hij in Ahoy. Misschien had hij zn dag niet, maar het leek erop alsof hij zwaar met tegenzin zat te spelen. Het enige wat hij het hele optreden heeft gezegd is ´thank youououou...´
Maar natuurlijk was het gaaf om hem te zien spelen, hele toffe avond geweest.

Maar het blijft een arrogante kwast :confused:
Hoe hij vertelt in zn biografie dat hij het prachtig vind om met zn nieuwste ferrari door zn geboortestraat te rijden, om al het lowlife eraan te herinneren dat hij het helemaal gemaakt heeft.... Achja.

Veel sympathie kan ik niet voor hem opbrengen maar als je de capaciteiten hebt om muzikaal zo ver te komen, moet je ook wel een beetje een freak zijn denk ik.

Il_Falco
22 juli 2008, 22:25
Heb de discussie met der tijd niet gevolgd maareuh: klasse hoor!
Dat maakt van je een groot GitaarNet-er.

1 Woord: R E S P E C T !

Thundermane
22 juli 2008, 23:25
Heb ook in een dergelijke situatie gezeten met mijn verhaal topic.
Snap dus hoe het is, en ben daarmee juist blij dat je de keuze hebt genomen je excuses aan te bieden.
Ik heb er dan niet onder geleden, maar alsnog net als de anderen respect ^^

WillemdaGuide
23 juli 2008, 10:12
WillemdaGuide: Ik snap niets van die 7890 sorry.
TubeScreamer: Bedankt maar het moest gewoon. Na al dat gescheld :o
Harry:Aha! :D

oh, sorry, ff wat getalletjes om tot de 10 tekens te komen!

X-Rated
23 juli 2008, 10:12
Goeie zaak kerel!

Op een ander forum waar ik zit maken ze dan weer gebruik van een algemeen excuus topic ;) Dat is natuurlijk een beetje uit de klauwen gelopen en vooral gebaseerd op flauwigheid.

Kim Wilson
23 juli 2008, 10:31
Wie is dat?
Jaap Castricum van de Bintangs, dacht ik. Toch, Harry?


Erg veel respect trouwens om zo je excuses aan te bieden! Echt top!

Dekkz0r
23 juli 2008, 10:44
Wil niet zeuren hoor, maar waren dit niet juist die topics die niet meer in algemeen thuis hoorden? Of heb ik die nieuwe policy verkeerd begrepen?

Harry
23 juli 2008, 10:50
en je hebt het weer bij het rechte end!


Jaap Castricum van de Bintangs, dacht ik. Toch, Harry?


Erg veel respect trouwens om zo je excuses aan te bieden! Echt top!

Han S
23 juli 2008, 11:07
en je hebt het weer bij het rechte end!

Klopt en Japie speelt de heer Klaplong ook nog helemaal zoek. Het is uiteraard een kwestie van smaak en het is maar een mening, maar na Cream heb ik E.C. niet meer kunnen waarderen, al vond ik dat ongeluk met zijn zoontje te triest voor woorden, maar dat geldt voor iedereen die zoiets overkomt.

Als ik lees dat hij arrogant is en met Ferrari's mensen de ogen wil uitsteken, dan wordt mijn waardering weer minder. Zijn latere versie van Laila is slap geneuzel.

Japie is een echte held, jammer dat hij zichzelf naar de kloten helpt.

Kim Wilson
23 juli 2008, 11:20
Klopt en Japie speelt de heer Klaplong ook nog helemaal zoek. Het is uiteraard een kwestie van smaak en het is maar een mening, maar na Cream heb ik E.C. niet meer kunnen waarderen, al vond ik dat ongeluk met zijn zoontje te triest voor woorden, maar dat geldt voor iedereen die zoiets overkomt.

Als ik lees dat hij arrogant is en met Ferrari's mensen de ogen wil uitsteken, dan wordt mijn waardering weer minder. Zijn latere versie van Laila is slap geneuzel.

Japie is een echte held, jammer dat hij zichzelf naar de kloten helpt.
Het is maar net hoe je je kwaliteiten presenteert, en ik denk dat het een kwestie is van netwerken, en op het juiste moment op de juiste plek zijn. Kijk maar naar de Stones. Ik ken bandjes die behoorlijk veel meer in huis hebben, maar de Stones is samen met de Beatles wel de grootste band in de geschiedenis van de wereldwijde popmuziek. En Clapton is één van de grotere gitaristen. Dus ergens doen ze iets heel goed. Het gaat er niet alleen om wat je kunt, maar ook wat je ermee doet...

Han S
23 juli 2008, 11:35
Ja, maar kijk nou eens heel goed naar Clapton, als gitarist beschikt hij nou niet echt over een geweldige techniek, ik zie hem zijn pink niet gebruiken en eigenlijk vind ik hem ook niet bizonder inventief. Hij borduurt voort op hetzelfde werkje en veel van zijn latere muziek vind ik slaapverwekkend.

Ik zie hier op dit forum gitaristen bezig op hun youtube filmpjes die als gitarist veel meer voorstellen. Dat idolen vereren is merkwaardig.

Maar goed, we zijn off topic, ik vind de TS met zijn zeer jonge leeftijd een voorbeeld voor de meesten hier.

Kim Wilson
23 juli 2008, 11:39
Inderdaad. Misschien even een nieuw topic openen in een ander subforum?

Tubescreamer
23 juli 2008, 11:43
Ja, maar kijk nou eens heel goed naar Clapton, als gitarist beschikt hij nou niet echt over een geweldige techniek, ik zie hem zijn pink niet gebruiken en eigenlijk vind ik hem ook niet bizonder inventief. Hij borduurt voort op hetzelfde werkje en veel van zijn latere muziek vind ik slaapverwekkend.
Daarom noemen ze 'm "slowhand" toch? :D
Goed, sorrie. Nieuw topic dus? ;)

Kim Wilson
23 juli 2008, 11:49
Daarom noemen ze 'm "slowhand" toch? :D
Goed, sorrie. Nieuw topic dus? ;)
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=111642

Hier kunnen we verder. :)

drap
23 juli 2008, 11:53
Ja, maar kijk nou eens heel goed naar Clapton, als gitarist beschikt hij nou niet echt over een geweldige techniek, ik zie hem zijn pink niet gebruiken en eigenlijk vind ik hem ook niet bizonder inventief. Hij borduurt voort op hetzelfde werkje en veel van zijn latere muziek vind ik slaapverwekkend.

Jawel, Clapton zijn techniek is wel goed. Luister maar 's goed naar z'n frasering, dat is echt heel puik en ook daar moet je toch echt enige technische bagage voor in huis hebben en vergt nogal wat oefening en talent. Dat ie qua notenkeus niet bijzonder inventief is ben ik helemaal met je eens.


Ik zie hier op dit forum gitaristen bezig op hun youtube filmpjes die als gitarist veel meer voorstellen. Dat idolen vereren is merkwaardig.

Ook daarin kan ik je alleen maar gelijk geven.

Aan de topicstarter, thumbs up! De volgende keer wel gewoon ff tot tien tellen en misschien wat meer open staan voor iemand anders z'n mening, dan is er niks aan de hand ;) Maar desondanks m'n complimenten en je excuus is helemaal aanvaard, al had het van mij niet gehoeven :)