PDA

View Full Version : Over losers gesproken



Ash ketchum
25 februari 2003, 23:09
Ik was afgelopen weekend bij feedback R'dam,
zag ik een ouwe vent op een Gibson les paul spelen, alleen hij bakte er 10 x nix van!!! Ikdacht echt ; SPEEL DAN NIET!!!
Kent iemand nog meer van dit soort losers met sterallures en een veel te dure gitaar?

Dude
25 februari 2003, 23:15
ik vind dat je niet zo moet zeiken, als ik 45 ben en een goede baan heb en met gitaar spelen wil beginnen koop ik ook geen stratpack, dan ga ik ook voor een duurdere gitaar, jij bent ook ooit begonnen,

ik kon toen ik begon alleen maar dromen van een gibson... je moet niet zo zeiken !

Mithrandir
25 februari 2003, 23:18
volledig met iamyou eens, je moet niet zo zeiken.

Dirk_Hendrik
25 februari 2003, 23:19
I stond heel veel jaar geleden met mijn spaanse triplexje op mijn rug in een muziekwinkel (city Music, Alphen ad rijn) en vroeg of ik eens op een elektrische gitaar mocht spelen. Dat mocht echt niet. Of ik er nou wat van zou hebben gebakken of niet, het was spijtig.

Ook als je niet kut spelen mag je naar mijn mening best een mooi instrument in je handenhebben. Voor hetzelfde geld is het over een paar jaar een prima gitarist omdat hij deie LP kocht en zich suf oefende. Iedereen zijn waarde a.j.b.

In dit geval, IamYou is IamMe

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dirk_Hendrik op 2003-02-25 22:20 ]</font>

Dude
25 februari 2003, 23:21
Op 2003-02-25 22:19, schreef Dirk_Hendrik:
IIn dit geval, IamYou is IamMe


dank u

Neals
25 februari 2003, 23:37
Wees blij dat zulke 'losers' gibsons kopen, want daardoor kunnen ze nog op de productielijn gemaakt worden

FragDaddy
25 februari 2003, 23:39
is onze Ash een beetje jaloers op grote mannen die dure gitaren aanschaffen?

daarbij, hoe weet je zo zeker dat die vent niet kan spelen? misschien teste ie de gitaar wel door 10x een E accoord aan te slaan oid. daardoor kun je prachtig de klank en de sustain van een gitaar horen. het is niet altijd slim om de meest waanzinnige solo's te gaan spelen.

andy
25 februari 2003, 23:42
ja misschien heeft die man recht op zijn gibson, maar toch.......
heb kort in een bandje gespeeld met een tweede gitariste. Die had zo"n Ibanez Steve Vai model gitaar van dik tweeduizend ballen, dure Marshall, effectenrack. Maar spelen kon ze nauwelijks.
En dan had ze ergens een postadresje zodat ze een uitwonende uitkering kreeg terwijl ze bij ma thuis woonde en geen reet hoefde te betalen.
Dan was ik wel eens jaloers hoor. Of had ik er voldoening uit moeten scheppen dat ik er met mijn oude Charvette en Powercity amp er meer van maakte?? Waar ik maanden voor heb moeten sparen.
Maar goed nu ben ik ook zo"n gast met een redelijke baan die "zomaar" ff een dure gitaar kan kopen.

Droffie
25 februari 2003, 23:46
Misschien wou die 'm alleen maar voor aan de muur...
kan toch?

IJzerbroot
25 februari 2003, 23:47
Laat iedereen in zijn waarde. De wereld is al erg genoeg zonder gezeik. En als het nou een jong pikkie was? Had dat wat uitgemaakt soms? Misschien wil die ouwe wel heel graag. Als je jaloers bent zeg dat dan gewoon.

Mithrandir
25 februari 2003, 23:50
En daarbij, wat vind je oud? Misschien was ie net 30 ofzo...niet dat het echt uitmaakt.

vulvasonic
26 februari 2003, 01:38
Ik droom en kwijl al mijn hele leven over gitaren. Inmiddels heb ik ook al een paar leuke planken.

Als ik een miljoen euro te besteden had, kocht ik voor dat geld echt we een paar heeeeeeeeele dure gitaren. Gitaren waar een normaal mens alleen van kan dromen.

Ik ken mensen (niet persoonlijk trouwens) die gek zijn van Salvador Dali. Voor degenen die het niet weten; dat was een eikel die de mooiste surrealistische schiderwerken heeft gemaakt. Mag iemand die het geld ervoor heeft soms niet een schilderij van hem kopen als de koper zelf niet kan schilderen????

michielv
26 februari 2003, 10:16
&lt;knip>
Ik ken mensen (niet persoonlijk trouwens) die gek zijn van Salvador Dali. Voor degenen die het niet weten; dat was een eikel die de mooiste surrealistische schiderwerken heeft gemaakt. Mag iemand die het geld ervoor heeft soms niet een schilderij van hem kopen als de koper zelf niet kan schilderen????


Uhm, dit slaat als een tang op een varken: schilderijen koop je om naar te kijken, gitaren koop je om op te spelen.

De meeste mensen (mits niet blind) kunnen zien en dus "gebruik maken" van een schilderij.

Overigens ben ik van mening dat je mensen die niet kunnen spelen maar wel geld hebben juist moet aansporen dure instrumenten te kopen. Na een jaartje zijn ze het zat en dan komt die gitaar fijn op de 2ehands markt! Wastie aan een goede gitarist verkocht dan had hij/zij hem waarschijnlijk gebruikt en nooit weggedaan :wink:

Bovendien: als er niet regelmatig mensen met teveel geld dit geld richting de gitaarfabrikanten slingerden moesten die het hebben van die paar armoedzaaiers die wel kunnen spelen en worden gitaren helemaal onbetaalbaar *grinnik* :wink:

Harry
26 februari 2003, 10:47
misschien vindt Ash mij ook wel zo'n loser. Ik heb ook al vrij snel m'n LP gekocht, op een moment dat ik mezelf geen denderende gitarist vond, en ik ben nog steeds niet de beste gitarist ter wereld. Toch speel ik regelmatig 'de zaal plat' bij optredens, waarbij ik me gedraag als een rockster (sterallures of show?), omdat dat erbij hoort. Ik heb gewoon het geld om goeie spullen te kopen, dus doe ik dat. En om iemand te veroordelen omdat ie zit te 'klooien' in een muziekwinkel is wel erg kinderachtig. Ik rij een dure lesauto toch ook niet van de weg omdat de leerling voor het eerst rijdt?

Marc Oblivian
26 februari 2003, 10:51
Op 2003-02-25 22:42, schreef andy:
ja misschien heeft die man recht op zijn gibson, maar toch.......
heb kort in een bandje gespeeld met een tweede gitariste. Die had zo"n Ibanez Steve Vai model gitaar van dik tweeduizend ballen, dure Marshall, effectenrack. Maar spelen kon ze nauwelijks.


Ja maar het was ook een gitaristE he? Daar heb je het probleem al..... :wink:

Phyrexian
26 februari 2003, 11:03
bwah,
laat iedereen toch doen waarin hij zin heeft... ik speel ook niet geweldig bass, maar ik heb een Warwick. So what. Het is leuk om op goeie gear te spelen, zelfs al ben je niet goed.

Gelijkaardig scenario... je moet hier in België eens zien hoeveel volk met een BMW rijdt... zijn het dan allemaal goeie chauffeurs... belange niet :grin:

live and let live

Anders Destium
26 februari 2003, 12:52
Op 2003-02-26 09:16, schreef michielv:


????


Uhm, dit slaat als een tang op een varken: schilderijen koop je om naar te kijken, gitaren koop je om op te spelen.



Op zich heb je gelijk, maar ik ga morgen een gitaar kopen die op een plaats gaat hangen waar gewone mensen een schilderij zouden hebben (het is ook een absoluut kunstwerk). Ik heb persoonlijk liever een paar gitaren hangen dan een paar schilderijen, als ik een eigen woonkamer heb gaat dat ook zeker gebeuren :smile:

Wie zijn andere mensen om mij te vertellen dat ik geen dure gitaar mag als ik er volgens hun niet op kan spelen. Je moet dus minstens net zo goed zijn als Vai, Satch of EVH zijn om op hun signature gitaar te mogen spelen?

Ibanez
26 februari 2003, 12:54
Op 2003-02-26 11:52, schreef Anders Destium:


Op 2003-02-26 09:16, schreef michielv:


????


Uhm, dit slaat als een tang op een varken: schilderijen koop je om naar te kijken, gitaren koop je om op te spelen.



Op zich heb je gelijk, maar ik ga morgen een gitaar kopen die op een plaats gaat hangen waar gewone mensen een schilderij zouden hebben (het is ook een absoluut kunstwerk). Ik heb persoonlijk liever een paar gitaren hangen dan een paar schilderijen, als ik een eigen woonkamer heb gaat dat ook zeker gebeuren :smile:

Wie zijn andere mensen om mij te vertellen dat ik geen dure gitaar mag als ik er volgens hun niet op kan spelen. Je moet dus minstens net zo goed zijn als Vai, Satch of EVH zijn om op hun signature gitaar te mogen spelen?

Jep, ik ben het helemaal met je eens. b.t.w. nog een gitaar erbij??? :smile:

hoofd
26 februari 2003, 13:32
Op 2003-02-26 09:16, schreef michielv:


&lt;knip>
Ik ken mensen (niet persoonlijk trouwens) die gek zijn van Salvador Dali. Voor degenen die het niet weten; dat was een eikel die de mooiste surrealistische schiderwerken heeft gemaakt. Mag iemand die het geld ervoor heeft soms niet een schilderij van hem kopen als de koper zelf niet kan schilderen????


Uhm, dit slaat als een tang op een varken: schilderijen koop je om naar te kijken, gitaren koop je om op te spelen.

De meeste mensen (mits niet blind) kunnen zien en dus "gebruik maken" van een schilderij.


Sorry hoor, maar ik moet hier ff op ingaan :smile:.

De vergelijking gitaren-Dali vind ik juist hardstikke goed kloppen. Iedereen kan wel naar een schilderij kijken, net zoals dat iedereen wel Come As You Are of Satisfaction kan spelen (de riffjes dan he). Het vereist echter oefening en kennis om meer te leren spelen, net zoals dat het meer kennis en oefening vereist om meer in een schilderij te zien.

En dan in deze situatie, iemand die niet kan spelen en een dure Les Paul koopt, wat let hem? Er zijn zat verzamelaars die een schilderij kopen omdat ze het mooi vinden, hoeven ze verder niks van de schilder of het schilderij af te weten. Natuurlijk ben ik dan jaloers, net zoals op de man met de Gibson, maar wat let ze? Als ik het geld had zou ik het ook doen (alleen weet ik wellicht wat meer van kunst en gitaren dan hun, in deze situatie dan).

Ash ketchum
26 februari 2003, 14:22
Voor alle duidelijkheid;
ER KWAM GEEN ZINNIGE NOOT UIT!!!
M'n neefje van 10 doet nog beter! Die vent was al in de 50 of 60 ofzo, keek me trouwens zo enorm verwwand aan van;
"Jij mag alleen kijken en ik ga lekker 'spelen'"
Een beetje gitarist kan trouwens toch wel op gehoor een gitaar stemmen??
Trouwens neem ik liever een gitaar die bij m'n niveau past en geloof me, ik verdien mijn gibson.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ash ketchum op 2003-02-26 13:27 ]</font>

Guitargirl_4-ever
26 februari 2003, 14:27
Op 2003-02-26 09:51, schreef Marc Oblivian:


Op 2003-02-25 22:42, schreef andy:
ja misschien heeft die man recht op zijn gibson, maar toch.......
heb kort in een bandje gespeeld met een tweede gitariste. Die had zo"n Ibanez Steve Vai model gitaar van dik tweeduizend ballen, dure Marshall, effectenrack. Maar spelen kon ze nauwelijks.


Ja maar het was ook een gitaristE he? Daar heb je het probleem al..... :wink:


Dankje, ben ook een gitaristE

sickpunk
26 februari 2003, 14:30
"geloof me, ik verdien mijn gibson." beetje arro of nie?? damn laat die vent...iedereen moet het leren.. en als hij het op een gibson LP wil doen.. LAAT HEM... de enige loser ben jij...!!! GET A LIFE

moretel
26 februari 2003, 14:46
Als ik in de betreffende muziekwinkel werkte zou ik de koop afraden en vertellen waarom, als hij 'm dan nog wil hebben dan verkoop ik hem direkt de allerduurste Gibson en geef hem een stemapparaat kado.

En misschien kocht ie hem wel voor zijn klein zoon of dochter.
in principe begrijp ik Ash wel, heeft niets met jalouzie te maken maar met kennis en respect voor je instrument.

Maar misschien ziet ie hem wel als een kunst/beleggingsobject.
Voordeel t.o.v. een schilderij is dat de achterkant ook nog wat te bieden heeft.

Akira
26 februari 2003, 14:50
Het probleem is denk ik meer de uitstraling van die man.
Als iemand niet kan spelen, en dan verwaand kijkt met een air van "ik ben goed want ik kan op deze pleurisdure gitaar spelen", dan vind ik het ook een eikel.
Ervan uitgaande dat 'ie echt zo keek en de starter van deze thread niet gewoon zo jaloers was dat 'ie het verwaande zich inbeelde.
En voor de rest moet iedereen kopen wat ie kan/wil, daar heeft ie voor gewerkt (meestal) en dan maakt het geen flikker uit of ie kan spelen of niet.
Ik kan ook niet spelen, en schaam me altijd een beetje in de muziekwinkel als ik WEER dat uitgekauwde metallica rifje tevoorschijn haal...
Maar als ik de centen had, zou ik ook het duurste van het duurste kopen, uitgekauwd metallica rifje of niet...

hoofd
26 februari 2003, 15:19
En als je die man dan niet mag, en 'm slecht vind spelen, dan pak je toch gewoon een squiertje en speel je de sterren van de hemel met die 200 euro kutgitaar? Dat zal 'm dan wel leren, 2000 euro gitaar en niet kunnen spelen :grin:.

moretel
26 februari 2003, 15:32
dat we daar niet aan gedacht hebben :smile:

Phoenix Rising
26 februari 2003, 16:04
Lekker boeiend, laat die goser lekker, who cares man jij staat toch niet voor lul. Of kreeg je last van plaatsvervangende schaamte? :grin:

guhlenn
26 februari 2003, 17:48
"ik verdien mijn Gibson"

JA en dat bepaal jij... dwaas.

guhlenn
26 februari 2003, 17:49
"ik verdien mijn Gibson"

JA en dat bepaal jij... dwaas.

rsvarthur
26 februari 2003, 18:05
hmmm, zou het dan door gasten als Ash ketchup komen dat ik me in een muziekzaak altijd wat gegeneerd voel om een paar accoorden aan te slaan. Misschien lopen er wel goede gitaristen in die winkel... Want ook ik ben oud (36, ja zelfs bijna 37), ben geen supergitarist (speel al wel maar liefst 9 maanden), en heb de poen om leuke spulletjes aan te schaffen. Grappig psychologisch verschijnsel om je eigen speelkwaliteiten en gear als maat voor die van anderen te bestempelen. Mag iedereen die beter is dan Ash, wel een duurdere gitaar dan die van hem spelen dan?

Als ik het geld had, zou ik ook een Ferrari aanschaffen, ook al heb ik niet het talent van de heer Schumacher.

Neals
26 februari 2003, 19:22
als ik het geld had dan had ik ook een gibson als beginnersgitaar gekocht...

Maar de gear die je hebt is zeker geen maatstaaf voor wat je kan.

marc_o
26 februari 2003, 21:02
Op 2003-02-26 13:22, schreef Ash ketchum:
Voor alle duidelijkheid;
ER KWAM GEEN ZINNIGE NOOT UIT!!!
M'n neefje van 10 doet nog beter! Die vent was al in de 50 of 60 ofzo, keek me trouwens zo enorm verwwand aan van;
"Jij mag alleen kijken en ik ga lekker 'spelen'"
Een beetje gitarist kan trouwens toch wel op gehoor een gitaar stemmen??
Trouwens neem ik liever een gitaar die bij m'n niveau past en geloof me, ik verdien mijn gibson.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ash ketchum op 2003-02-26 13:27 ]</font>


Dat zeg JIJ, en op het moment dat jij je Gibsonnetje in de winkel aan het uitproberen bent staat net Stocholo Rosenberg van een afstandje te kijken en belt ie 's avonds Jan Akkerman op met een verhaal dat ie een of andere student op een veels te dure gitaar zag spelen en dat ie dat echt raar vond...&lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_wink.gif">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marc_odijk op 2003-02-26 20:04 ]</font>

Braindead
26 februari 2003, 21:11
Waar ik me dus aan erger zijn van die mensen op Gitaarmarkt die een "kapotte gitaar" willen kopen.
Ze willen natuurlijk gewoon goedkoop een gitaar bemachtigen. Goh dat wil verder niemand! Duh

Droffie
26 februari 2003, 21:13
Op 2003-02-26 13:22, schreef Ash ketchum:
Voor alle duidelijkheid;
ER KWAM GEEN ZINNIGE NOOT UIT!!!
M'n neefje van 10 doet nog beter! Die vent was al in de 50 of 60 ofzo, keek me trouwens zo enorm verwwand aan van;
"Jij mag alleen kijken en ik ga lekker 'spelen'"
Een beetje gitarist kan trouwens toch wel op gehoor een gitaar stemmen??
Trouwens neem ik liever een gitaar die bij m'n niveau past en geloof me, ik verdien mijn gibson.


Wat maak je je druk om die vent? 't zou mij geen moer kunnen schelen. Al kocht ie die Les Paul alleen maar om zichzelf anaal te penetreren. Who cares??
Wat ik wel altijd hartverscheurend vind als ze zo'n plaatje aan barrels slaan tijdens een live show. Enniewee...dat moeten ze ook zelf weten...

Ik vind je overigens aardig arrogant overkomen met je, "ik verdien mijn Gibson."
Wie ben jij om te bepalen of die man z'n Gibson niet verdiend?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Droffie op 2003-02-26 20:16 ]</font>

Neals
26 februari 2003, 21:15
Ik denk dat iedereen wil wat het beste voor hun is...

En of het nu goed past bij hun budget of bij wat ze echt willen... wat maakt het eigenlijks ook uit.

chelle
3 maart 2003, 01:42
sommige zien hun gitaar als een verlengde van hun p.k. Als jij de cash zou hebben zou je ook meteen een dure kopen toch. Ikzelf vind t wel t gaafst als iemand op een goedkoop gitaartje "de sterren van de hemel speelt" (damn dat klonk triest)

john.3001
3 maart 2003, 03:08
yep, het maximale bereiken met de minimale middelen...

R. Flagg
3 maart 2003, 11:03
Dat gevoel van Ash Ketchum dat hebben we allemaal wel eens. Als ik van de zomer op strand zit en ik zie een waanzinnig mooie vrouw lopen met naast haar een enorme loser als vriend. AArg Shame on her she has that loser friend, Shame on me i'm not that loser.

Ash heeft dit blijkbaar ook met gitaren

moretel
3 maart 2003, 12:23
Ik heb het ook bij die tennissende huisvrouwen die twee straten verder de kinderen van school halen in hun nieuwe four wheel drive, beetje omhoog gevallen door inkomen van echtgenoot,
Je ziet dergelijke types vaak weer terug op de singles avondjes , alleen zijn ze dan op de fiets want die auto mochten ze na de scheiding niet houden :smile:

musicmaniac
3 maart 2003, 12:49
Er zijn nu eenmaal veel meer gitaren als goeie gitaristen... en ze moeten allemaal verkocht worden. Degene die zich hier zo over opwond vind ik pas een loser.

Arnoldino
3 maart 2003, 12:52
Ik heb hier al veel vergelijkingen geleerd, de Schumacher---> Ferrari is tot nu toch de mooiste :smile:

Als ik het geld had zou ik ook een vette gitaar kopen in plaats van mijn Strat Mex.
Ik denk dak een gigolo wordt, yeeeeeeaaaah

Arnoldino
3 maart 2003, 12:53
Ik heb hier al veel vergelijkingen geleerd, de Schumacher---> Ferrari is tot nu toch de mooiste :smile:

Als ik het geld had zou ik ook een vette gitaar kopen in plaats van mijn Strat Mex.
Ik denk dak een gigolo wordt, yeeeeeeaaaah

Electrical Storm
3 maart 2003, 13:10
Ash Ketchum -> SPEELDE hij alleen op een Gibson of KOCHT hij hem ook daadwerkelijk?! Ik bedoel: Ik heb ook weleens op een Gibson gespeeld in een muziekwinkel terwijl ik platzak was, voor hetzelfde geldt blufte die kerel ook alleen met zijn vermogen en kocht hij diezelfde avond een tweedehands Squier op marktplaats.nl

Static-M
3 maart 2003, 15:31
Beetje kinderachtig om hier nog op in te gaan, maar ik doe het lekker toch. LAAT DE KEREL. Ik denk niet dat ik met argumenten hoef te komen.

Texter
3 maart 2003, 21:06
Op 2003-02-25 22:09, schreef Ash ketchum:
Ik was afgelopen weekend bij feedback R'dam,
zag ik een ouwe vent op een Gibson les paul spelen, alleen hij bakte er 10 x nix van!!! Ikdacht echt ; SPEEL DAN NIET!!!
Kent iemand nog meer van dit soort losers met sterallures en een veel te dure gitaar?


Was het je vader dat je hem kende?

dieks
3 maart 2003, 21:48
*krijgt bijna tranen in zen ogen*

Denk je een lieve man in, type sinterklaas alleen zonder mijter.
Deze man is goudeerlijk, heeft helaas geen opleiding, maar heeft vanaf zijn tiende keihard gewerkt omdat zijn vader in een bezopen bui het cafe van de verkeerde voetbalploeg inliep.

Nadat op zijn 15e ook zijn moeder overleed werd hij met zijn 12 zusjes in een weeshuis geplaatst, waar hij regelmatig eropuit werd gestuurd om te bedelen voor zijn zusjes omdat Paars-2 bezuinigde op lieve weesjes.

Maar gelukkig had hij 1 troost, op zijn minidisk speler, (die iemand eens in de bedelbak had gegooit en die hij angstvallig geheimhield van de enge kamermeesteres met haar zweep) draaide hij altijd MP3's van bands met gitaristen die op Gibsons speelden.

Op zijn 17e werd hij in een pleeggezin geplaatst, eindelijk was hij ontsnapt aan het regime van het weeshuis, maar wel miste hij zijn 12 zusjes en zijn 20 nichtjes (dochters van die zusjes).

Na 20 jaar hard gewerkt te hebben en telkens kleine beetjes opzij te leggen, kon hij eindelijk een gitaar kopen, maar hij wou geen Squier Stratpack, en spaarde door voor zijn Gibson LP.

10 Jaar van hard werken later, had hij na wat erfenisjes van zijn lieve zusjes (waarmee hij nooit meer contact heeft kunnen hebben) eindelijk geld voor een Gibson LP. Na eerst gesmeekt en gebedeld te hebben voor kaartjes voor de bus gaat hij eindelijk naar de muziekwinkel.

Binnengekomen ziet hij hem meteen staan, getraind als zijn oog is op de geweldige rondingen van de Gibson. Maar helaas, het was een Epiphone. De man valt in huilen uit. Maar dan komt er een lieve bejaarde vrouw die hem geruststelt en zegt dat de Gibsons achter in de winkel staan. Waarna ze hem aan de hand meeneemt naar de Gibsons. Daar ziet hij hem staan, zijn lieveling, zijn symbool voor vrijheid en kapitalisme, zijn bevrijding.

De lieve vrouw sluit de gitaar snel aan, en met trillende handen neemt hij hem op...

'Zou hij het durven?' en dan.. slaat hij aan,
hij kent geen akkoorden maar hij weet dat je de snaren moet laten trillen voor geluid.

Geweldig!

Maar dan.. gevaar!!!
Een jongeman wil zijn gitaar afpakken!
Snel grijpt hij zijn gitaar vast, en kijkt zijn uitdager bedreigend aan...
Ga weg, wil hij duidelijk maken.

De jongen gaat weg, het gevaar is voorbij.

Hij koopt zijn gitaar en gaat voor eeuwig gelukkig naar zijn flatje terug.

Die avond sterft hij in vrede.
Zijn gitaar werd bij hem in de kist gelegd.

Electrical Storm
3 maart 2003, 21:52
:smile: :smile: :smile: :razz: fantastisch!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Electrical Storm op 2003-03-03 20:57 ]</font>

SiNiSTRaL
3 maart 2003, 21:56
hmmz.....de moraal van dit verhaal: gibson brand ook goed :grin:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: SiNiSTRaL op 2003-03-03 20:57 ]</font>

roppie
3 maart 2003, 22:30
of: gibsons gaan altijd voor oude lieve vrouwtjes!

Huub
3 maart 2003, 22:48
over losers gesproken, als je ash ketchum heet... :razz:

Ic3gl0vE
3 maart 2003, 23:01
"ik heb mijn gibson verdiend"

als je een gitaar koopt, en je bent op een eerlijke manier aan het geld gekomen voor die gitaar, heb je 'm verdiend.

PUNT.

Er zijn ook heel veel mensen die een effectenbak hebben met tientallen effecten en duizenden mogelijkheden, waarvan er misschien maar 2 gebruikt worden. Heb je die effectenbak dan niet verdiend? Zolang je 'm maar betaald hebt toch?

Ronald
3 maart 2003, 23:08
vind ik ook laat die vent maar lekker pingelen :smile: en laat ash maar lekker zn gibsonnetje verdienen :razz:

Neals
3 maart 2003, 23:09
ik verdien ook wel een gibson...

belfrink
3 maart 2003, 23:41
Ja precies, als je het geld hebt en je wilt heel graag een Gibson Les Paul, waarom zou je er dan niet een kopen.:smile:

Static-M
4 maart 2003, 18:53
Dieks, ik moest bijna huilen... :'(

GIGANTISCH WAT KRAAM JIJ EEN ONZIN UIT ZEG!!!
Hahahahahaha prachtig gewoon.

wimmeltje
4 maart 2003, 19:36
Wanneer ben je goed en wanneer niet????

Gagh
6 maart 2003, 02:30
Huub ; Berichten: Geplaatst: 2003-03-03 21:48
---------------------------------------------
over losers gesproken, als je ash ketchum heet...


:grin: idd Huub...was dat nie pokemon?

vind dat iedereen de gitaar mag kopen die die zelf wil..
en als ik het geld zou hebben zou ik zo naar de winkel vliegen om diezelfde gibson les Paul te kopen ook al speel slechts twee jaartjes gitaar..en niet al te best :wink:

denk dat ik m`n Les Paultje (past trouwens goed bij m`n naam vlat me nu op :wink:

Wouter J
6 maart 2003, 03:35
Op 2003-03-03 21:48, schreef Huub:
over losers gesproken, als je ash ketchum heet... :razz:


...Dan geef je dapper toe dat je van anime houd. Ikzelf dus ook, Cardcaptor Sakura, Sailor Moon, Dragonball Z, Pokémon, Mon colle Knights.

I LOVE ALL OF IT!

Arigatou gosaimasu. (Veel plezier in het ontcijferen van deze Japanse uitspraak.)

Sayonara.

Ihsahn
6 maart 2003, 08:16
wat ben jij een vrselelijk mens schrijver van het eerste berichtje hoe durf je blablabla dit blabla dat

komop hij probeerde gewoon een half serieus bericht te plaatsen met vriendelijke reacties als : jaaa grr &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_wink.gif"> en ik maar kloten op mijn blabla

en mag ik even mededelen dat dat verhaal een van de beste stukjes literatuur zijn die ik de laatste 18 jaar onder mijn ogen heb gehad?

laat het zitten julli hebben allemaal al laten zien hoe goed jullie zijn voor de wereld &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">

en ik nu ook muahah

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ihsahn op 2003-03-06 07:19 ]</font>