PDA

View Full Version : Nieuwe Belg



Somnium
21 juli 2008, 16:40
Hallo iedereen,

Na een tijdje meegelezen te hebben op dit forum heb ik eindelijk de moed gevonden om mezelf te registreren :dance: .

Ik ben Niels, 16 jaar jong en woonachtig te Ieper (Belgie :cheerup: ).
Ik speel al ongeveer 6 jaar intensief gitaar (4j. elektrisch) en maak deel uit
van de Ieperse metalband somnium (www.myspace.com/somniummetal).

Qua gear speel ik het vaakst op m'n Ibanez sz520qm en Randall rg100g3,
binnenkort komt hier waarschijnlijk een Marshall 1960av cabinet bij. (+ later nog een ENGL Fireball :) )
Ook speel ik klassieke gitaar (Almansa Studium 402).

Favoriete bands op dit moment: Lamb of God, Divinity, Soilwork, Godsmack, heel wat Belgische/regionale bands, ...

Ik hoop hier wat kennis op te doen omtrent gitaren, versterkers, effects, etc.

Grtz,
Niels

Bram+
21 juli 2008, 16:42
Welkom! Die SZ520QM, is dat met zo'n brandende kwal als inlay? Leuke dingen zijn het in ieder geval. Veel plezier op het forum.

Somnium
21 juli 2008, 16:51
Welkom! Die SZ520QM, is dat met zo'n brandende kwal als inlay? Leuke dingen zijn het in ieder geval. Veel plezier op het forum.
Inderdaad ! Zie ik ook wel als brandend sleutelgat fzo 8) ;) Thanx btw.

Dark_Tranquillity
21 juli 2008, 21:26
Ahh, tof stukje muziek! Welkom

Somnium
22 juli 2008, 11:40
Ahh, tof stukje muziek! Welkom
Thanx ;), veel verbeteringen op komst na de demo-opnames, ik laat hier wel weten wanneer er een nieuw nummer te horen zal zijn

JeroenSchaaf
23 juli 2008, 14:10
Jeuj weer een Belg! Welkom op het forum!!! habe fun hiero!

gitaardocphil
24 juli 2008, 20:14