PDA

View Full Version : Fuzz Factory



leroylafontaine
20 juli 2008, 23:19
Ik wil graag een ZVEX Fuzz Factory aanschaffen maar ik kan geen leveranciers vinden in nedeland. Weet iemand misschien waar ik zo'n ding kan kopen?

Tweede hands wil ik alleen als er echt niets anders op zit dus aub geen links naar MP of eBay

bvd

Leroy

rickert
20 juli 2008, 23:34
PM me even!

drap
20 juli 2008, 23:35
PM me even!

Wil je d'r weer van af Rick?

robert-gitarist
20 juli 2008, 23:37
Verkeerd subforum?

rickert
20 juli 2008, 23:41
Wil je d'r weer van af Rick?
Gebruik hem niet echt veel ofzo, dus als iemand interesse heeft vind ik het prima:D. Hij is wel ubervet, dat dan weer wel...

Tubescreamer
20 juli 2008, 23:43
http://www.musicmaniacs.nl/pricelist.asp?HoofdGroepID=1&ObjectGroepID=5&SID=
Onderaan de pagina, was er dit weekend nog heb 'm zien liggen...

http://www.sound-plaza.nl/?products=effecten&subproducts=gitaar
Ook onderaan, kom ik vaak, heb 'm ook al zien liggen...

Zvex wordt veel verkocht, gewoon beetje zoeken naar welke winkel bij jou in de buurt zit!

..nee ik werk bij geen van deze gitaarwinkels!! :D....

drap
20 juli 2008, 23:45
Gebruik hem niet echt veel ofzo, dus als iemand interesse heeft vind ik het prima:D. Hij is wel ubervet, dat dan weer wel...

Ah, ja ik had een beetje hetzelfde met dat pedaal. Vond 'm opzich hartstikke tof, maar ik kon 'm eigenlijk nooit echt gebruiken.

Ik hoop niet dat ik hiermee slechte reclame maak voor je pedaal, want dat is ook de bedoeling niet :D

De topicstarter heeft volgens mij ook weinig moeite ondernomen. Er zijn echt hartstikke veel zaken in Nederland die dat ding verkopen en ook opsturen desnoods. Beetje googlelen en je vindt het. Persoonlijk zou ik wel voor een tweedehandse gaan, maar dat ben ik.

leroylafontaine
20 juli 2008, 23:47
Verkeerd subforum?

Het heeft toch met electrische gitaren te maken???

robert-gitarist
21 juli 2008, 00:13
Het heeft toch met electrische gitaren te maken???

Ja, snaren hebben toch ook met gitaren te maken, versterkers toch ook?




:nervous:






Misschien hebben we daar apparte subforums voor???
Kortom, dit topic lijkt me beter in het subforum "Effectpedalen / overige randapparatuur "

Luke-wannabe
21 juli 2008, 00:52
Ik wil graag een ZVEX Fuzz Factory aanschaffen maar ik kan geen leveranciers vinden in nedeland. Weet iemand misschien waar ik zo'n ding kan kopen?

Tweede hands wil ik alleen als er echt niets anders op zit dus aub geen links naar MP of eBay

bvd

Leroy
Feedback? Daar heb ik hem pas getest.

almarvk
21 juli 2008, 07:30
Deze gaat naar Effecten.

tom123
21 juli 2008, 10:31
Ik kijk op 2 site's en vind ze meteen.

www.feedback.nl
www.musicstore.de

eazy G
21 juli 2008, 19:05
Dure joekels hehe Ik heb zon pedaal dus laten maken door n maat van me koste me 50 pietemannen! schemas zijn te vinden en onderdelen kun je zo bestellen.

leroylafontaine
21 juli 2008, 23:13
Dure joekels hehe Ik heb zon pedaal dus laten maken door n maat van me koste me 50 pietemannen! schemas zijn te vinden en onderdelen kun je zo bestellen.

Helaas ben ik niet zo technisch en ik ken ook niemand die zo'n ding voor mij in elkaar zou kunnen zetten :(

MattellicA
22 juli 2008, 00:01
PM Valoosj es ff dan... die doet dat met plezier, niet Valoosj? :cheerup:

Spitfire
22 juli 2008, 12:41
Dure joekels hehe Ik heb zon pedaal dus laten maken door n maat van me koste me 50 pietemannen! schemas zijn te vinden en onderdelen kun je zo bestellen.

Komt hij qua geluids-kwaliteit ook een beetje in de buurt van een 'echte' FF? Aangezien ik overal hoor dat Z.Vex NOS onderdelen gebruikt.

Hallie
22 juli 2008, 17:06
ik weet niet meer wie, maar er was hier iemand die verkoopt de echte omdat de "neppe" op een paar dingen na hetzelfde klinkt:).

heb ik onlangs gelezen hier...

B_2_the_a
22 juli 2008, 17:19
inderdaad, feedback heeft hem


enige nadeel: in nederland is voor zover ik weet alleen die van de vexter serie te koop :(

M Kactus
22 juli 2008, 17:35
Komt hij qua geluids-kwaliteit ook een beetje in de buurt van een 'echte' FF? Aangezien ik overal hoor dat Z.Vex NOS onderdelen gebruikt.
Geen NOS in een "echte" FF. Of het hetzelfde klinkt is altijd moeilijk... Twee zvexen klinken misschien ook niet hetzelfde.

B_2_the_a
22 juli 2008, 17:38
tjah
de ff
je kan er leuke dingen mee doen, maar ik vind het een te gehyped pedaaltje!

elk exemplaar klinkt net anders, ze zijn erg gevoelig voor omgevings dingen (voedingen, licht, alles) en daarnaast is 95 % van het geluid onbruikbaar