PDA

View Full Version : washburn A20 stage vraag



no 1 hops
20 juli 2008, 20:31
wie heeft er een washburn stage explorer en zou voor mij een paar maten willen doorgeven van die gitaar
gaat om dit model
http://www.matsumoku.org/models/washburn/stage/stage.html

inteDes
20 juli 2008, 20:37
Een teletubbie-model?

wietse
20 juli 2008, 20:57
linken naar die site kan niet, maar dit model bedoelt hij waarschijnlijk

http://members.cox.net/purpleflyingfish/a201.jpg

no 1 hops
20 juli 2008, 21:09
je slaat de spijker op de kop wietse
zou graag de dikte van de body willen weten , de kleinste afstand tussen de twee heupen en de afstand tussen de onderste hoorn en de bovenste punt van de body achter boven op.
waarom?
wil denk ik zelf ongeveer zoiets maken .

als die trouwens van jouw is dan is dat een pracht instrument

Keesz
20 juli 2008, 21:32
Hele mooie gitaren idd!

alleen erg smalle halzen.

wietse
20 juli 2008, 21:39
als die trouwens van jouw is dan is dat een pracht instrument

helaas niet van mij maar effe zoeken op google dan vind je hem, ze worden trouwens weer nieuw gemaakt tegenwoordig.

no 1 hops
20 juli 2008, 21:49
zeg wietse, jij hebt toch ook zoiets, geen washburn geloof ik maar qua vorm praktisch hetzelfde?

wietse
20 juli 2008, 22:20
zeg wietse, jij hebt toch ook zoiets, geen washburn geloof ik maar qua vorm praktisch hetzelfde?

huh??? "kijkt verward om zich heen of hem al die jaren iets is ontgaan", nee dan weet jij meer dan ik.

no 1 hops
20 juli 2008, 22:34
huh??? "kijkt verward om zich heen of hem al die jaren iets is ontgaan", nee dan weet jij meer dan ik.geloof dat jij die vortrex noemde, heb hem ooi top je fotos gezien, zal even kijken stond op een foto van je oude site
grijs of groen meen ik, niet die rode die je nu hebt

wietse
21 juli 2008, 06:16
geloof dat jij die vortrex noemde, heb hem ooi top je fotos gezien, zal even kijken stond op een foto van je oude site
grijs of groen meen ik, niet die rode die je nu hebt

de vortex dat is die rooie, heb nog nooit een andere gehad van dat model, maar mischien bedoel je die melody explorer achtige van me, die is grijs/zwart heeft alleen een heel andere vorm dan de a20 is veel spitser.

no 1 hops
21 juli 2008, 09:11
als je nog zo'n totaal shot hebt van een paar jaar geleden die je op je oude site had dan hing hij ergens rechtsboven.
waarom ik me dat nog herinner was omdat ik dacht dat het een washburn model was omdat de headstock dezelfde vorm had ook de voorkant van de body vorm behalve het achterstuk daar was een stuk uit.
(was dus geen washburn volgens jouw en je noemde hem vortrex model)