PDA

View Full Version : vrijkaartjes Zwarte Cross 26 Juli



Tristan
20 juli 2008, 18:51
Hee mensen!

We hebben vrijkaartjes voor de Zwarte Cross 26 Juli!!!

We doen met John Doe's Revenge mee aan een soort competitieding op de Zwarte Cross www.zwartecross.nl...
We spelen Zaterdag 26 Augustus om 15.00 uur op een podium met 4 andere bands en van die bands wordt dan 1 band geselecteerd die later die dag/avond op het grote podium van de Zwarte Cross mag optreden, dus misschien wordt het wel Double John Doe, wie wil dat nou missen? :D

We hebben 50 vrijkaartjes om weg te geven en publiek mee te nemen om ons te supporten, dus wil je zo'n gratis kaartje wees er dan snel bij en pm me even of stuur een mailtje naar johndoesrevenge@gmail.com
Het is een vet festival, een van de grootste Motorcross events in Europa en er spelen ook meerdere bekende buitenlandse bands zoals Presidents of the U.S.A. en Uriah Heep en nog veel meer, dus je hoeft niet alleen voor ons erheen te komen... :D

Groetjes,
Tristan en de andere Johnnies
JD'R

zjanke
20 juli 2008, 20:46
Tristan, Doe mij maar een paar kaarten en verbeter de datum bovenaan in je post even: Daar staat augustus ipv juli...

JipStoop
21 juli 2008, 11:42
Oeh, gratis naar Animal Alpha :)

Tristan
21 juli 2008, 15:01
Tristan, Doe mij maar een paar kaarten en verbeter de datum bovenaan in je post even: Daar staat augustus ipv juli...

Zjanke, je wil dus twee kaartjes hebben?

Vraagje:
Misschien kan een van de moderators in de topictitel Augustus veranderen in Juli?
Alvast bedankt!

rickert
21 juli 2008, 15:13
Verdorie, ik heb dan een late dienst!

Dekkz0r
21 juli 2008, 16:34
Hmm ik heb dan ook vrijkaartjes voor de trein nodig ben ik bang :p

Hoe blut kan een mens zijn... :noob:

zjanke
21 juli 2008, 17:44
Zjanke, je wil dus twee kaartjes hebben?


Ik zal vanavond even vragen of er iemand mee wil, dan wil ik er wel 2 hebben (of 4, of 5 :D)

Tristan
21 juli 2008, 18:16
JipStoop:
John Doe's Revenge speelt ook, dat is nog veel vetter... ;) :D
Wil je graag een kaartje of niet?

ricktekent:
Jammer man...

Dekkz0r:
Haha, dat kennen wij ook hier... :D

zjanke:
Okee man, dan hoor ik 't nog wel...

Tristan
22 juli 2008, 15:22
Even een nieuwe mededeling:

We spelen met John Doe's Revenge vanaf 15.00 op het Fijnproevers podium/3FM Serious Rock Talent podium...
De kaartjes moeten dus in ieder geval voor 13.30 afgehaald worden bij een van ons aan de poort, maar een definitieve tijd en plaats geef ik nog wel door...

TimmU
22 juli 2008, 16:28
Stelletje eikls ! verschuif het is een maandje! 26 juli vlieg ik van Cambodja terug naar Thailand!


Anyway, rock on ,en tris , ik zie jou de 9e in ieder geval. Kwam Suus en paar weken terug tegen, en we vonden het een goed plan om met de sjonnies en de dronken olifantmannen binnenkort is fiks te gaan pilsen.!

Tristan
22 juli 2008, 16:35
Cool!
Komt wel goed... :D
Veel plezier in Thailand en Cambodja man! ;)

zjanke
23 juli 2008, 16:36
Voor mij gaat ie niet lukken zaterdag.....

Tristan
24 juli 2008, 01:14
Jammer man...

B_2_the_a
24 juli 2008, 02:50
het is dat ik 's avonds in antwerpen moet werken, anders was ik erbij!

Tristan
24 juli 2008, 13:17
Haha, bij jou staat het in je sig, dus dat was wel duidelijk... :D
Veel plezier in Antwerpen! :)

B_2_the_a
24 juli 2008, 13:21
tjah
beetje promo is nooit erg toch?

Tristan
24 juli 2008, 13:49
Oh, zo bedoelde ik het helemaal niet, ik las pas geleden je onderschrift en toen was me duidelijk dat je 26 Juli niet op de Zwarte Cross bent, net zoals dat het bij mij duidelijk is dat ik er wel ben, haha... :D

Dark_Tranquillity
25 juli 2008, 14:40
Carpathian Forest T-shirt, lang haar, korte broek, bier, that's me! Tot dan wellicht!

JimiDylan
25 juli 2008, 15:16
Is er misschien iemand hier die naderhand richting brabant rijd, waar ik en mn vriendin mee mee zouden kunnen rijden

AntY
27 juli 2008, 10:53
het was cool! tristan bedankt!

Tristan
27 juli 2008, 13:28
No problemo!
Het was inderdaad wel vet hoor, ik ben echt helemaal onder de bagger terug naar huis gereden, haha... :D
Leuk dat jullie er waren!

Oh ja, voor de mensen die denken dat het 26 Augustus is, het was dus 26 Juli (foutje, bedankt)... :D

Malle Eppie
27 juli 2008, 13:38
Was een aaridg feestje al vind ik het hele zwarte cross festijn flink tegenvallen. Wat een volk....

Maar goed. Het merendeel gestaan op de metalweide en leuke bands gezien!

Chiraw; uit Almelo. Klonk echt lekker!

Merauder; Te gek!!! Had ze 10 jaar geleden een keer op Dynamo gezien. Heerlijk! Strak en ze begonnen meteen met Masterkiller! Nou, dan zit het meteen goed. Na afloop nog eenpraatje gemaakt met één van de gitaristen. Aardige gast.

Exodus; klonk goed, lekker strak.

Obituary; altijd goed! Heb ze nu al weer een paar keer gezien de afgelopen 2 jaar en het blijft prettig!

Chris Winsemius
27 juli 2008, 19:03
Oh ja, voor de mensen die denken dat het 26 Augustus is, het was dus 26 Juli (foutje, bedankt)... :D

Gisteren was dus niet de EO-jongerendag, wat krijgen we dan op 26 augustus?

:D

Tristan: 't was top! Waanzinnig genoten van je gitaarspel en 't was zeer gezellig met de bandleden, GNetters en aanhang!

Tristan
27 juli 2008, 19:38
Euh, wel de EO jongerendag? :nervous:

Bedankt Chris!
Wij Johnny's hebben het ook naar ons zin gehad... :D