PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar



Paulio
19 juli 2008, 09:45
Heb gister de fender classic player 60 opgehaald bij Nederlandmuziek :)
Zeer goede gitaar, ben er erg blij mee :cooler:

Ik had alleen een vraagje, maakt t uit dat de pooltjes bij t halselement niet recht onder de snaren zitten?

Genoeg geluld ik ga weer spelen!

(foto's post ik nog wel n keer)

QueenSRVJW
19 juli 2008, 10:11
Gefeliciteerd, zeer goede gitaar. Welke kleur heb je??
Ik heb laatst ook een Classic Player 60 gekocht, sunburst, speelt erg goed:D

Paulio
19 juli 2008, 10:13
Sonic blue:)

Die vintage stijl beviel me wel :hippie:

Hendriks
19 juli 2008, 10:18
Bij de meeste stratocasters lopen de snaren niet recht over de pooltjes , maakt niet uit.

Gitaarjaap
19 juli 2008, 12:53
Ga deze gitaar ook eind van de maand halen.
In mij ogen een wereld gitaar voor ze prijsklasse.

zeiler
19 juli 2008, 14:48
ey ;) en nu de foto's?

maareh, die classic '60s hebben alleen rosewood fingerboard en geen maple hèa?

ik ben persoonlijk helemaal maple gewend (hard maple neck en maple fingerboard)... die '50s players hebben volgens mij wel die maple fingerboard,

er zit natuurlijk verschil in klank enzo in maar vroeg mij af of ook de één, omdat het toch makkelijker speelt, vindt ik iig, lichter met opdrukken en bends enzo ...

hoewel je natuurlijk wel van die bijvoorbeeld Fender telecasters hebt die 't ook hebben :D ik zie wel iig :)

succes met die gitaar!

ga iig binnenkort keertje naar duitsland alles uitproberen wat er te proberen valt :D en zie wel waar het strand!

humbucker
19 juli 2008, 15:22
Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's Foto's

Paulio
19 juli 2008, 18:04
@zeiler: de classic 60's hebben idd een rosewood toets, maple en rosewood verschillen inderdaad qua klank, maar volgens mij heeft het niet echt invloed op het speelgemak. Maar dat weet ik niet zeker..

Foto's komen binnenkort, heb geduld:p

zeiler
19 juli 2008, 18:34
@zeiler: de classic 60's hebben idd een rosewood toets, maple en rosewood verschillen inderdaad qua klank, maar volgens mij heeft het niet echt invloed op het speelgemak. Maar dat weet ik niet zeker..

Foto's komen binnenkort, heb geduld:p

nou, als ik op een gitaar speel met een rosewood toets moet je, vooral met opdrukken enzo, veel harder "werken" dan met maple -gladder-:p... Overigens zijn die Fender Eric Johnson (boven mijn bugget maar toch) signatures ook uitgerust met een maple-toets, maarjah :D...

ik mag dromen ;)...

ben benieuwd naar die foto's!

Paulio
20 juli 2008, 21:24
Hier dan eindelijk een paar foto's, niet super mooi gelukt maar het gaat om t idee

http://s242.photobucket.com/albums/ff243/Paulus_photos/?action=view&current=HPIM0561.jpg

http://s242.photobucket.com/albums/ff243/Paulus_photos/?action=view&current=HPIM0559.jpg

http://s242.photobucket.com/albums/ff243/Paulus_photos/?action=view&current=HPIM0558.jpg

Ik maak nog wel n keertje mooie foto's in t zonnetje:p

fuchs
20 juli 2008, 21:41
Gefeliciteerd met je nieuwe gitaar! Heerlijk ding, ik heb zelf de 3t-sunburst. Welkom bij de Classic Players club!

Paulio
20 juli 2008, 22:57
@zeiler: als je graag een maple toets wil zou ik zeker de classic player 50 proberen!

zeiler
20 juli 2008, 23:18
@zeiler: als je graag een maple toets wil zou ik zeker de classic player 50 proberen!

had ik ook al gezien, maar ga wel keertje uitgebreid testen!

---

dat blauw is wel erg gaaf zeg!!!

congrats (nogmaals!)

robert-gitarist
20 juli 2008, 23:39
Oei das een hele mooie strat zeg! Blijft een mooie kleur dat sonic blue voor een strat. Evenals Shell pink en Daphne blue. Gefeliciteerd ermee ;)