PDA

View Full Version : Gibson Flying V gezocht.



Surendre
19 juli 2008, 00:18
Hallo,

Ik zoek al een paar weken naar een Gibson Flying V. Het liefst zou ik het in zwart of wit willen hebben voor een prijs rondom de 1000 euro.
Ik ben naar Vox Humana in Vlaardingen en Feedback in Rotterdam geweest, maar daar hadden ze geen Gibson Flying V's. Ik kreeg te horen dat ze geen Gibson leverancier hebben. Tevens hoorde ik dat er een nieuwe Gibson fabriek dichtbij wordt gebouwd die de nieuwe leverancier wordt van grote muziekwinkels. Ook hoorde ik dat de prijzen flink zullen stijgen.
Dus hierbij zoek ik naar een muziekhandel dichtbij Zuid-Holland die nog een of meerdere Gibson Flying V's in voorraad heeft.

Alvast bedankt.

almarvk
19 juli 2008, 10:05
Heeft Max Guitars in Den Haag niets hangen?!

grayfink
19 juli 2008, 10:16
http://www.rockpalace.com/

http://www.maxguitarstore.com/

Met even zoeken op de Gibson website had je kunnen vinden dat dit de Gibson dealers in je regio zijn. Hoe dan ook: welkom op het forum :)

pueblo
19 juli 2008, 10:49
welkom op het forum, en als je er eentje hebt: graag foto's!

HUESSEN
19 juli 2008, 10:50
:zz: :zz: :zz: :zz:

ben992
27 januari 2011, 11:39
Hallo,

Ik zoek al een paar weken naar een Gibson Flying V. Het liefst zou ik het in zwart of wit willen hebben voor een prijs rondom de 1000 euro.
Ik ben naar Vox Humana in Vlaardingen en Feedback in Rotterdam geweest, maar daar hadden ze geen Gibson Flying V's. Ik kreeg te horen dat ze geen Gibson leverancier hebben. Tevens hoorde ik dat er een nieuwe Gibson fabriek dichtbij wordt gebouwd die de nieuwe leverancier wordt van grote muziekwinkels. Ook hoorde ik dat de prijzen flink zullen stijgen.
Dus hierbij zoek ik naar een muziekhandel dichtbij Zuid-Holland die nog een of meerdere Gibson Flying V's in voorraad heeft.

Alvast bedankt.

Ik doe de mijn flying v weg, dus als....

ben992
27 januari 2011, 11:39
Hallo,

Ik zoek al een paar weken naar een Gibson Flying V. Het liefst zou ik het in zwart of wit willen hebben voor een prijs rondom de 1000 euro.
Ik ben naar Vox Humana in Vlaardingen en Feedback in Rotterdam geweest, maar daar hadden ze geen Gibson Flying V's. Ik kreeg te horen dat ze geen Gibson leverancier hebben. Tevens hoorde ik dat er een nieuwe Gibson fabriek dichtbij wordt gebouwd die de nieuwe leverancier wordt van grote muziekwinkels. Ook hoorde ik dat de prijzen flink zullen stijgen.
Dus hierbij zoek ik naar een muziekhandel dichtbij Zuid-Holland die nog een of meerdere Gibson Flying V's in voorraad heeft.

Alvast bedankt.

Ik doe de mijn flying v weg, dus als....

Nielsje
27 januari 2011, 11:41
Ik doe de mijn flying v weg, dus als....

Zeg wijsneus, ga eens ergens anders spammen!
Bovendien, kijk even naar de posts boven je, die zijn van 2008!
Ik denk dat de TS z'n gitaar al gevonden heeft.

macwilliams
27 januari 2011, 12:00
Ik doe de mijn flying v weg, dus als....

Als je er echt vanaf moet, jou dus echt in de weg staat kun je hem zo bij me langs brengen.
Scheelt je zo weer een tientje verwijderingsbijdrage. Of stortkosten bij de gemeentelijke vuilstort.

D-string
27 januari 2011, 15:05
Nu dit topic toch gebumpt is, vraag ik mij af.

Is er een nieuwe fabriek gekomen en zijn de prijzen flink gestegen?