PDA

View Full Version : Clapton overschat??? NEE



*AcousticGuitarMan*
17 juli 2008, 22:01
Ik wil niet mensen beinvloeden (eigenlijk wel) ofzo. Want smaken verschillen. En je mag EC best overschat vinden... Maarre het enige wat ik hoor is: Hij is al 20 jaar dood. In cream was hij beter, Hij is overschat. ENZ. Maar dat wrod gezegt omdat iedereen dat zegt en dan zal het wel goed zijn en zelf luisteren ze niet echt goed. Daarom vind ik hem juist ONDERschat. Hier wat filmpjes om te bewijzen:

http://www.youtube.com/watch?v=97CLkkJVgGU&feature=related (wacht eerst tot de solo

Hier deel 2:

http://www.youtube.com/watch?v=EGpyq6qx14I&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=EGpyq6qx14I&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=trvrRSPamqA

http://www.youtube.com/watch?v=trvrRSPamqA

http://www.youtube.com/watch?v=PG3WaL8Fq74&feature=related (wacht tot solo)

http://www.youtube.com/watch?v=MLCBtx0D3Oo (wacht tot CLAPTONS solo)

En dit is van zijn late jaren. Hij speelde vroeger heeel veel blues. Maar toen hij in Cream kwam speelde hij rock. Ze maakte van veel bluessonge rocknummers zoals bijv. Crossroads. En TOEN vondt (zelfs) ik dat hij een kutperiode kreeg. Zijn begin van de solo jaren. Dat waren ook de jaren van verslaving. Met Phil collins enzo. Van die softe nummers. Maar nu vindt ik dat hij weer meer blues en rock gaat spelen. De rock minder hard door bijv. de strat en de blues ook minder hard maar ik vind het er absolutt niet minder op geworden!!! :B

*AcousticGuitarMan*
17 juli 2008, 22:03
srry. MOet naar Gitaristen:shame:

drap
17 juli 2008, 22:39
Boeiend...

Btw, dat Voodoo Chile is van Hendrix, maar dat weet je wel he?

ExRxIxC
17 juli 2008, 22:47
Toevallig vind ik er dus geen zak aan :hippie:

*AcousticGuitarMan*
17 juli 2008, 22:49
Boeiend...

Btw, dat Voodoo Chile is van Hendrix, maar dat weet je wel he?
Ja dat weet ik. Het word vaak in verwarring genomen met Voodoo Chile (slight Return). Maarre dat weet ik ja. En dat is nou wat ik bedoel. Altijd weer Jimi Hendrix. Maar er word niet gezegt dat Hendrix Sunshine of your love heeft gecoverd om Hendrix af te zeiken: Het is niet van hem.

Speulert
17 juli 2008, 22:51
De man waardoor ik gitaar ben gaan spelen

*AcousticGuitarMan*
17 juli 2008, 22:52
De man waardoor ik gitaar ben gaan spelen

Dit doet me goed!!! Hoelang speel je?? En nog steeds zelfde mening??

hendrix2
17 juli 2008, 22:53
Boeiend...

Btw, dat Voodoo Chile is van Hendrix, maar dat weet je wel he?
Ja, de eer is aan mij voor dat nummer. Ik was toen nog érg jong, maar ben blij dat Clapton er ook eens mee aan de slag is gegaan.

At topicstarter... Ik denk dat de meesten zich wel bewust zijn van claptons talent hoor. Maar goed, leuke filmpjes.

Echt leuk vind ik die keer dat clapton inviel voor de 2de gitarist in Dire Straits (in Wembley, voor Nelson Mandela's 70ste verjaardag in 89) geniaal.

drap
17 juli 2008, 22:53
Om Clapton af te zeiken? Het waren vrienden, waus. En het is in de blues een heel normaal iets om iets van één van je helden te spelen als eerbetoon.

Het is ook niet zo zeer dat Clapton overschat is, het zijn de fans zoals jij die 'm overschatten. Iets opdringen doet er vaak ook geen goed aan om je gelijk te halen.

Pais
17 juli 2008, 22:58
Sommige mensen horen de ziel in zn muziek, anderen niet. Een smaak kwestie.
Sommige gitaristen zijn zo overdreven innovatief, technisch, vernieuwend etc etc dat niemand eromheen kan, of je het nou mooi vind of niet.

Dat is bij Clapton in mijn ogen niet het geval. Het is gewoon een goede gitarist in ogen van de mensen die die ziel in de muziek niet horen, en hij is een genie voor de mensen die dat wél horen.

Ik ben erg op zn muziek gesteld, bij de weg. Misschien is hij, samen met the Dire Straits, ook wel de reden dat ik gitaar ben gaan spelen. Een beetje vreemd hoe ik dan bij flamenco ben en zal blijven hangen, maar toch :)

*AcousticGuitarMan*
17 juli 2008, 23:01
Om Clapton af te zeiken? Het waren vrienden, waus. En het is in de blues een heel normaal iets om iets van één van je helden te spelen als eerbetoon.

Het is ook niet zo zeer dat Clapton overschat is, het zijn de fans zoals jij die 'm overschatten. Iets opdringen doet er vaak ook geen goed aan om je gelijk te halen.


Dat word vaak wel gedaan. En dan bedoel ik niet dat Hendrix en Clapton elkaar afzeiken. Mijn enige punt is dat teveel mensen ZEGGEN dat ze Clapton overschat vinden maar het helemaal niet weten omdat ze dat zewggen omdat iedereen het zegt en zelf geen zak ernaar luisteren. MEer niet

Mr.Fingers
17 juli 2008, 23:02
Het is eigenlijk wel altijd "hetzelfde" wat hij speelt. Je hoort drie noten, en je weet al "ja, het is den Eric weer, er komt weer zo'n EC-solo" aan... Leuk voor eventjes, maar op den duur gaat het toch weer vervelen. Niet dat het slecht is, maar gewoon "eentonig"

Geef mij maar het geweld van Neil Young, of de finesse van Steve Cropper

*AcousticGuitarMan*
17 juli 2008, 23:03
Het is eigenlijk wel altijd "hetzelfde" wat hij speelt. Je hoort drie noten, en je weet al "ja, het is den Eric weer, er komt weer zo'n EC-solo" aan... Leuk voor eventjes, maar op den duur gaat het toch weer vervelen. Niet dat het slecht is, maar gewoon "eentonig"

Geef mij maar het geweld van Neil Young, of de finesse van Steve Cropper

Dit is een mening en die begrijp ik.

drap
17 juli 2008, 23:07
Dat word vaak wel gedaan. En dan bedoel ik niet dat Hendrix en Clapton elkaar afzeiken. Mijn enige punt is dat teveel mensen ZEGGEN dat ze Clapton overschat vinden maar het helemaal niet weten omdat ze dat zewggen omdat iedereen het zegt en zelf geen zak ernaar luisteren. MEer niet

Ik vrees voor je dat je echt één van de weinigen bent die dit gegeven echt heel interessant vindt. Gek genoeg hoor ik eigenlijk ook vrijwel alleen maar hoe goed Clapton wel niet is van mensen. Ik denk ook dat je nog te kort gitaar speelt om smaak en kwaliteit van elkaar te kunnen onderscheiden. Ik ben geen Clapton hater, maar hij is nou bepaald niet één van de betere, puur technisch gezien. Z'n liedjes zijn over het algemeen ook vrij makkelijk mee te spelen, zelfs door mij en dat zegt wat. Maar het is een goeie songwriter en dat is ook een talent.

Reel Big Fish
17 juli 2008, 23:56
Verplaatst naar Gitaristen.

Speulert
18 juli 2008, 00:25
Pais heeft in deze precies mijn mening verwoord:
Sommige mensen horen de ziel in zn muziek, anderen niet. Een smaak kwestie.

Zoals word gezegd hij speelt maar 3 noten.Inderdaad hij speelt maar 3 noten.Maar hij maakt ( voor mij ) met die drie noten wel iets duidelijk ,hij brengt iets over en bezorgt me kippenvel.Dat em dat met 3 noten lukt daar ligt voor mij juist de genialiteit van deze man.

Ik kan alle stijlen waarderen en de laatste tijd ben ik voornamelijk met shred,tremolo trucjes en al die troep bezig,terwijl me dat niet eens zoveel boeit gewoon omdat ik het leuk vind om te spelen.En binnen dat gengre kom je duizenden spelers tegen die clapton technisch zouden wegspelen.Maar dat ze technisch beter zijn maakt ze voor mij niet gelijk een betere gitarist hoe indrukwekkend sommige capriolen ook zijn.

Tja als je shred ben je voor sommige een emotieloze nootjespoeper als je blues speelt ban je voor anderen weer een eentonige overrated gitarist.

Maar zoals gezegd blijft een smaak kwestie. Voor mij blijft ec op zijn manier toch een meester op zn strat

Edit: En als we dan toch bezig zijn deze solo in i shot the sherrif vanaf 4:30 ongeveer.De hele solo door dezelfde pentatonische licks maar een heerlijke opbouw en gewoon geweldig om tegen et eind van de solo die man op zn oude dag los te zien gaan.Voor mij klopt het plaatje gewoon:
http://www.youtube.com/watch?v=10qLYy6hiFQ

pannekoek
18 juli 2008, 02:47
Dit is een mening en die begrijp ik.

....le sigh....


persoonlijk vind ik clapton overschat, mijn menig, hij speelt opzich makkelijke dingen en is daardoor absoluut niet meteen, de allerbeste gitarist ter wereld.

nee, de allerbeste gitarist ter wereld weet de ideale mixverhouding tussen technisch en muzikaal goed te laten horen. clapton is heel muzikaal maar verder vind ik het snel vervelen, zelfde nootjes de hele tijd, beetje verveeld.

Speulert
18 juli 2008, 06:37
....le sigh....


persoonlijk vind ik clapton overschat, mijn menig, hij speelt opzich makkelijke dingen en is daardoor absoluut niet meteen, de allerbeste gitarist ter wereld.

nee, de allerbeste gitarist ter wereld weet de ideale mixverhouding tussen technisch en muzikaal goed te laten horen. clapton is heel muzikaal maar verder vind ik het snel vervelen, zelfde nootjes de hele tijd, beetje verveeld.

Ehm wie heeft het over allerbeste gitarist ter wereld?
En waarom is ie dan overschat? Hij hoeft toch niet gelijk de allerbeste gitarist ter wereld te zijn?
Zowiezo vind ik de term allerbeste gitarist ter wereld zo'n loze term.Persoonlijke favoriet ok.Maar de allerbeste gitarist.Waar meet je zoiets mee?
Ik begrijp heel goed dat iemand het saai vind,en dat het technisch niet indrukwekkend is.Maar dat overschat geroep heb ik nooit begrepen.
Ik bedoel overschatten is iemand tot meer in staat achten dan hij kan.Terwijl de clapton fans juist de simpelheid en emotie mooi vinden.Voor hen zal de beperkte techniek en diversiteit in licks ze een worst wezen,die achten hem niet tot meer een staat want dit is voor hun al perfectie.

Dus Als iemand tegen die fans roept jij overschat clapton.

Dat is hetzelfde als zeggen jouw mening deugt niet want mijn maatstaven voor het bepalen van wat een goede gitarist maakt zijn de enige correcte.

Nu lijk ik trouwens een of andere die-hard clapton hooligan.wat ik niet ben ik vind hem gewoon een van de zovele goede gitaristen.Maar vind dat overschat geroep altijd zo neerbuigend.

Nou heb ik et toch een hele tijd volgehouden om me niet te mengen in dit soort uitzichtloze discussies...blijft moeilijk :)

drap
18 juli 2008, 12:04
Nee joh, Clapton wordt ook nooooooit genoemd bij 'de allerbesten'. Toch? :roll:

Het is ook zo boeiend, de allerbeste...

*AcousticGuitarMan*
18 juli 2008, 12:25
Nee joh, Clapton wordt ook nooooooit genoemd bij 'de allerbesten'. Toch? :roll:

Het is ook zo boeiend, de allerbeste...

EDIT

Zinloze scheldpartijen zit niemand op te wachten. Beheers je een volgende keer.

Mitch

Jeroen_TRC
18 juli 2008, 12:28
Maarre het enige wat ik hoor is: Hij is al 20 jaar dood.

Ik moest het even googlen maar hij schijnt nog te leven!!! :satisfie:
Verder vind ik EC een leuke gitarist maar verveelt zijn werk me nogal snel en is hij naar mijn mening inderdaad niet al die aandacht waard.

Maar goed, ik ben ook geen gitaristen man, geef mij maar een complete band.
En bij EC is het toch meestal wat traag gejengel over een live backingtrack :D ;)

drap
18 juli 2008, 12:31
Nee hoor akoestje, van mij hoef je niet verbannen te worden, noch zet ik een dergelijk iets in een sig, wees gerust. Serieus genomen werd je toch al niet. Volgens mij richt je je woede aanval ook iets wat op de verkeerde als je beter had gelezen, maar dat geeft niks.

En nu eerst ff een dvd'tje van Cream opzetten.

Mr.Fingers
18 juli 2008, 12:52
Dit is een mening en die begrijp ik.

Wat jij verkondigt in de beginpost (en alle andere posts erna) is ook een mening he :satisfie:.

En over die drie noten. Ik bedoel niet dat hij maar drie noten speelt in een hele solo, maar je moet er maar drie horen, en je weet al dat het EC is. En het klinkt ook allemaal zo gevoelloos, precies of alles wordt op automatische piloot afgerammeld.

Dilemma: Welke solo is het beste, en past het beste bij het nummer...

http://www.youtube.com/watch?v=4bUch5dveX0
(My Back Pages - Bobfest, 30 years of Bob Dylan)

De solo van EC in het midden, of die van Neil Young op het einde.

(persoonlijk is die van Neil Young, dat is er eentje met gevoel. Clapton lijkt hier weer wat "signature-licks" uit z'n gitaar te persen, zonder enige overgave)

nevyn292
18 juli 2008, 12:56
Wat jij verkondigt in de beginpost (en alle andere posts erna) is ook een mening he :satisfie:.

En over die drie noten. Ik bedoel niet dat hij maar drie noten speelt in een hele solo, maar je moet er maar drie horen, en je weet al dat het EC is. En het klinkt ook allemaal zo gevoelloos, precies of alles wordt op automatische piloot afgerammeld.

Dilemma: Welke solo is het beste, en past het beste bij het nummer...

http://www.youtube.com/watch?v=4bUch5dveX0
(My Back Pages - Bobfest, 30 years of Bob Dylan)

De solo van EC in het midden, of die van Neil Young op het einde.

(persoonlijk is die van Neil Young, dat is er eentje met gevoel. Clapton lijkt hier weer wat "signature-licks" uit z'n gitaar te persen, zonder enige overgave)

hmm, gevoelloos vind ik het niet, maar ik vind het allemaal wel leuk om naar te luisteren.

clapton ligt wel heel makkelijk in het gehoor, en die signature licks is ergens ook wel grappig, juist dat je hem zo kan herkennen. algoed, ik vind het wel leuk om naar te luisteren, maar meer ook niet. ook ht spelen is trouwens erg leuk, hij maakt het voor mijn idee ook erg 'speelbaar'.

wil niet zeggen dat ik het eens ben met ons akoestje trouewns.

Mitch
18 juli 2008, 12:57
.......En dit is van zijn late jaren. Hij speelde vroeger heeel veel blues. Maar toen hij in Cream kwam speelde hij rock. Ze maakte van veel bluessonge rocknummers zoals bijv. Crossroads. En TOEN vondt (zelfs) ik dat hij een kutperiode kreeg. Zijn begin van de solo jaren. Dat waren ook de jaren van verslaving. Met Phil collins enzo. Van die softe nummers. Maar nu vindt ik dat hij weer meer blues en rock gaat spelen. De rock minder hard door bijv. de strat en de blues ook minder hard maar ik vind het er absolutt niet minder op geworden!!! :B
Ik weet 't niet zeker, maar bovenstaande doet vermoeden dat je je toch nog niet écht in Clapton hebt verdiept?
In Cream zetten ze niet per se rock neer, ze wilden juist mengen met stromingen, jazzy/fusion invloeden verwerken in popmuziek en die ook wat harder neerzetten (wat jij waarschijnlijk rock noemt). Dan sla je voor het gemak nog even Blind Faith en Derek and the Dominoes over, waar hij ge-wel-dig werk heeft geleverd. Daarna zat -ie teveel aan de dope inderdaad, maar de verslaving die in het begin van zijn solowerk een rol speelde was de alcohol. Daar werd -ie niet beter van, slaapverwekkende muziek vaak, maar dat staat toch echt weer los van het begin van zijn tweede periode met August (en o.a. Collins). Je gooit echt een paar dingen door elkaar.
Dat hij daarna weer terug ging naar de blues met For the Cradle was een gouden zet en ook zeker zijn Unplugged album heeft veel gedaan voor zijn populariteit, de matige versie van Layla ten spijt.

Check verder je vorige ge-edite posts nog even.

JohnLord
18 juli 2008, 13:03
Ik weet 't niet zeker, maar bovenstaande doet vermoeden dat je je toch nog niet écht in Clapton hebt verdiept?
In Cream zetten ze niet per se rock neer, ze wilden juist mengen met stromingen, jazzy/fusion invloeden verwerken in popmuziek en die ook wat harder neerzetten (wat jij waarschijnlijk rock noemt). Dan sla je voor het gemak nog even Blind Faith en Derek and the Dominoes over, waar hij ge-wel-dig werk heeft geleverd. Daarna zat -ie teveel aan de dope inderdaad, maar de verslaving die in het begin van zijn solowerk een rol speelde was de alcholo. Daar werd -ie niet beter van, slaapverwekkende muziek vaak, maar dat staat toch echt weer los van het begin van zijn tweede periode met August (en o.a. Collins). Je gooit echt een paar dingen door elkaar.
Dat hij daarna weer terug ging naar de blues met For the Cradle was een gouden zet en ook zeker zijn Unplugged album heeft veel gedaan voor zijn populariteit, de matige versie van Layla ten spijt.

Check verder je vorige ge-edite posts nog even.

+1
23456789

EuroCinema
18 juli 2008, 13:04
*edit vanwege x-post met Mitch*

Inderdaad, juist Blind faith en Derek and the Dominoes waren voor mij het hoogtepunt. En dingen als Badge van Cream, wat ik bepaald geen harde rock zou noemen. Clapton had toen zo'n enorm eigen touch en zo'n enorme creativiteit. Zo'n solo als op Bell Bottom Blues (Derek and the Dominoes) vind ik echt prachtig, weinigen hebben zo emotioneel gespeeld. Wat-ie tegenwoordig speelt is nog steeds meer dan degelijk, maar spreekt me minder aan. Het zou ook geen schande zijn als z'n inspiratie na 45 jaar spelen een beetje op zou raken. Ik bedoel: als Hendrix niet zo jong was overleden had-ie waarschijnlijk ook een stel mindere platen gemaakt. Brrrr, Hendrix met Phil Collins en Midge Ure op Live Aid, je moet er niet aan denken.

*AcousticGuitarMan*
18 juli 2008, 13:43
Natuurlijk weet ik wat blind faith en derek and the dominoes zijn. Ik heb zijn biografie gelezen. MAAR DAAR GAAT DIT TOPIC NIET OVER

Pais
18 juli 2008, 13:46
Natuurlijk weet ik wat blind faith en derek and the dominoes zijn. Ik heb zijn biografie gelezen. MAAR DAAR GAAT DIT TOPIC NIET OVER

Heb je EC wel eens live gezien?

Stratman70
18 juli 2008, 13:48
Clapton heeft zeer mooie dingen gedaan. Voor mij Is "Laya and other assorted lovesongs" het beste album van Clapton. Maar die relaxte soloalbums met die country en reggae-invloeden kan ik ook best waarderen.

Hij is niet mijn grote held, heeft ook geen plaats in de top 10 van mijn grote helden, maar als ik dan een nummer als Bell Bottom Blues, Layla, Have You Ever Loved A Woman, Let It Grow of Forever Man hoor (mooie stratsound ook), dan geniet ik er echt even heel erg van.

Zijn cover van Knocking On Heavens Door is de beste van alle uitvoeringen die ik gehoord heb. Ja, incl. die van G'n R.

*AcousticGuitarMan*
18 juli 2008, 13:48
Iedereen wil me hier afzeiken.
:sneaky: :sneaky: :sneaky:

Kim Wilson
18 juli 2008, 13:50
Iedereen wil me hier afzeiken.
:sneaky: :sneaky: :sneaky:
Die vind ik leuk, die gaat in mijn sig. :)

*AcousticGuitarMan*
18 juli 2008, 13:54
Die vind ik leuk, die gaat in mijn sig. :)

Vind je dat leuk??? FIJN VOOR JE!!!

Kim Wilson
18 juli 2008, 13:54
Jongen, wind je toch niet zo op, zo maak je het alleen maar erger. :satisfie:

*AcousticGuitarMan*
18 juli 2008, 13:57
Onnodige scheldpartij verwijderd

Kim Wilson
18 juli 2008, 14:01
Oké, dan ligt het aan iedereen, behalve aan jezelf. :confused:

Mr.Fingers
18 juli 2008, 14:02
Als jij je nu eens wat flexibeler opsteld, dan zal je merken dat we je niet afzeiken. Wij verkondigen onze mening over EC, en jij verstaat dat onder afzeiken, als die mening niet strookt met jouw idolatie... :stop:

overbodig sarcasme verwijderd

blindfaith85
18 juli 2008, 14:03
Hi

Zal eerlijk zijn, ik heb al zijn platen, cd's, boeken en dvd's in mijn kast staan, dus objectief zul ik niet zijn. Ik zelf vind hem heerlijke gitarist, behalve zijn jaren 80 werk en pelgrim, met phill collins, Maar ik schijt uberhaubt op hoop werk uit de aren 80 wat en vreselijke jaren qua muziek waren dat, toen is de ziel beetje zoek geraakt in de gepolijste nummers en synths. maar goed terug naar de topic.

Ik denk dat het voor iedereen persoonlijk is wat hij mooi en niet mooi vind, en vaak moet je een klik met een artiest krijgen om er van te gaan houden. Ovrschat/Onderschat maakt mij weinig uit ik vind hem over het algemeen erg lekker. En alle artiesten hebben hun indere periodes of wat jij hun mindere periodes vind. Derek and the Dominos Layla album is naar mijn mening 1 van de beste platen ooit gemaakt op de nummers I am yours en thornthree garden na. Vond het in Ahoy ook heerlijk om live te horen.Zijn recente werk mag ik ook graag horen met name het reptile album. en live 2001.

Hij is mssn geen mega gitarist met 1001 trucs tapping metal speed weet ik het allemaal. maar dat betekend niet dat hij een mindere gitarist is naar mijn mening. ieder exceleerd in wat hij mooi vind. Ik vind dat figuren als dimebag darrel overschat worden, maar dat komt vooral omdat ik die muziek niks vind. Geef mij clapton maar!

btw Zakk wylde noemt hem de grondlegger van de heavy metal en Cream was voor hendrix trio en waren jalours op elkaar en ook vrienden, de dag voor dathendrix stierf had EC nog een linkshandige gitaar voor JH gekocht. en EC heeft oa little wing gecoverd op het layla album.

Mar gat er echt om wat raakt je, ik ben naar Joe bonnamassa geweest stond zo goed als voorraan, en moet zeggen, hij kan heel goed spelen, maar na de zoveelste extended solo had ik zoiets van doe mij volgende nummer maar. Maar met clapton heb ik dat niet.

Dus of ie nou overschat of onderschat word I don't give a fuck en denk hij zelf ook niet! en volgens mij is algemeen bekend dat ie niet te boek wil staan als gitaarwonder hij vind zelf ook dat er betere zijn hem.

beruk
18 juli 2008, 14:07
hij heeft na derek and the dominos niet zoveel interessante muziek gemaakt met als uitzonderingen die platen met BB King en JJ Cale (Kan die laatste op de lijst met vergeten grootmeesters?)

Het is me wat te laidback allemaal.... Betekend niet dat ik em niet als een van de grote gitaristen zie.
Hier is heb ik toch wel een hoop vanaf gekeken hoor:
http://www.musicmeter.nl/images/covers/7000/7754.jpg

EuroCinema
18 juli 2008, 14:33
Ik heb gewoon een topic en iedereen zeikt me af.

Ga janken, dan krijg-ie een duikboot. Gozer, je roept het over jezelf af door als brugklasser de Clapton-kenner uit te gaan hangen en met halve waarheden te strooien. Wij luisterden al naar die man toen jouw ouders nog op school zaten en hebben dus een wat meer genuanceerd beeld. Ga eerst maar 'ns hopeloos verliefd worden en een half jaar lang elke middag dromend van HAAR naar Layla and other assorted Love Songs luisteren. :chicken: Damn, dat is alweer 20 jaar geleden voor mij.

*AcousticGuitarMan*
18 juli 2008, 14:36
Ga janken, dan krijg-ie een duikboot. Gozer, je roept het over jezelf af door als brugklasser de Clapton-kenner uit te gaan hangen en met halve waarheden te strooien. Wij luisterden al naar die man toen jouw ouders nog op school zaten en hebben dus een wat meer genuanceerd beeld. Ga eerst maar 'ns hopeloos verliefd worden en een half jaar lang elke middag dromend van HAAR naar Layla and other assorted Love Songs luisteren. :chicken: Damn, dat is alweer 20 jaar geleden voor mij.
Dit bedoel ik nu met afzeiken

blindfaith85
18 juli 2008, 14:45
Gaat het hiet nu over EC of over wie wie afzeikt? Lijkt idd de brug klaswel

Mr.Fingers
18 juli 2008, 14:48
Gaat het hiet nu over EC of over wie wie afzeikt? Lijkt idd de brug klaswel

Ik denk dat Eric Clapton Acoustic dingske aan het afzeiken is... Ik ben de draad ook volledig kwijt

drap
18 juli 2008, 14:48
Dit bedoel ik nu met afzeiken

Stel je niet zo aan joh, je wordt helemaal niet afgezeken. Ging het nou over je grote held, of over jou? Dacht het eerste toch?

EuroCinema
18 juli 2008, 14:49
:chicken: die kids kunnen vandaag de dag niet veel meer hebben he. In mijn tijd gaf je geen kik, al stond je haar in de hens. Maar goed: kin omhoog, neus snuiten, ik bedoelde het niet rot en graag weer over Clapton okee?

blindfaith85
18 juli 2008, 14:52
Waar is de resetbutton? kunnen we het mssn over ontopic dingen hebben. Maar ik denk dat ik dit liever bespreek in de kroeg of achtertuin om een zomeravond met drankje derbij om na een paar uur dicuseren en plaatjes draaien te besluiten dat het voor ieder toch heel persoonlijk is en te besluiten dat het tijd wordt om naar huis te gaan.

*AcousticGuitarMan*
18 juli 2008, 15:20
Stel je niet zo aan joh, je wordt helemaal niet afgezeken. Ging het nou over je grote held, of over jou? Dacht het eerste toch?

Gescheld verwijderd.

MarkV
18 juli 2008, 15:22
Maar jullie zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk

http://www.sportgeschiedenis.nl/userfiles/Calimero.jpg

Laat je niet zo gek maken kerel!

Mitch
18 juli 2008, 16:50
Deze gaat op slot en ik heb een hoop olie-op-het-vuur-posts verwijderd.
Het schelden van topic starter ging ver over de schreef, levert een weekend zonder Gitaarnet forum op, je mag maandagavond weer verder.
Ik wil wel iedereen die in dit topic gepost heeft met als enige doel de topic starter te voeren in zijn zelfmedelijden eens kritisch naar het postgedrag te kijken. Uit de bocht vliegen deed -ie zelf, maar er zitten er een paar tussen die heerlijk olie op het vuur gooien en dat soor ramptoerisme gaat niet onopgemerkt voorbij. Wordt dus op de kerfstok bijgeschreven en telt mee voor de volgende ronde.

Dan nog even de vraag aan Fingers of -ie een andere sig wil kiezen, dit is geen reclame, die scheldpartij van onze gebande vriend.