PDA

View Full Version : Weer een nieuwe



Jurgen_79
17 juli 2008, 10:13
Ik lees alweer een tijdje mee, dus lijkt me netjes om me ook maar eens voor te stellen!

Ik ben Jurgen, 29 jaar oud en woon in Hengelo. Ik ben al jaren muziek en hifi liefhebber en heb daar de nodige euro's in geinvesteerd over de jaren, maar heb nooit zelf een instrument bespeeld (nou ja, vroeger wel eens wat met een keyboard gedaan, maar dat was niet mijn ding). Recentelijk kocht een goede vriend een akoestische gitaar en toen kwam eigenlijk gelijk de drang weer terug om zelf een instrument te willen bespelen. En gitaar is daarbij veruit favoriet natuurlijk!

Dus afgelopen weken een beetje zitten zoeken op internet wat ik precies wilde en besloten maar te beginnen met een staalsnarige akoestische gitaar (iets in de richting van een Yamaha F370 leek me wel wat). Afgelopen weekend de lokale muziekzaak maar eens binnengestapt en rondgekeken. Na wat akoestische gitaren in de hand te hebben gehad ook nog maar even doorgelopen naar de elektrische gitaren. En daar werd ik eigenlijk een stuk enthousiaster van! Zeker na een demonstratie van een medewerker was ik eigenlijk al verkocht (zelf spelen had weinig zin, dan was de winkel leeg gelopen denk ik :p ).

Uiteindelijk ben ik dezelfde middag nog weer teruggegaan en heb de knoop doorgehakt. Het is een Squier Vintage Modified strat HSS geworden (zwart met witte slagplaat) in combinatie met een Marshall mg15dfx versterker. Leuke set om mee te beginnen lijkt me.

Kim Wilson
17 juli 2008, 10:38
Zeker een leuk setje om mee te beginnen!

Welkom, Jurgen! En veel plezier hier op het forum. :)

Emmory1989
17 juli 2008, 14:44
:hippie: Welkom!