PDA

View Full Version : Welllicht heel dom electronica vraagje



Dude
16 juli 2008, 20:42
Ok, zie foto.....

http://img232.imageshack.us/img232/9540/dsc04405ox4.jpg


Wat dit is is een verlengsnoertje voor mijn 2 adaptertjes (boss) voor onder mn pedaltrain.

Nou ben ik echt een complete electronica nerd, ik snap er dus geen zak van maar solderen kan ik prima (lts/mts gedaan vroegah).

Is het de bedoeling dat de blauwe / bruine draden op dezelfde manier verbonden worden zodat beide adapters er op dezelfde manier op aangesloten worden of maakt dat geen zak uit ? Bedoel.. als ik de beide adapters andersom in een normale stekkerdoos prik maakt het ook geen flikker uit maar nu is het dus zelf in elkaar gebakken dus maak ik me wat zorgen voor ik hem in de muur durf te prikken.

mjah... wellicht dom dus zoals eerder gezegd, maar better safe than sorry !

Mr.Fingers
16 juli 2008, 20:46
In feite maakt het geen reet uit (je kan toch je stekker omgekeerd in het stopcontact steken, en dan werkt uw stofzuiger bvb ook nog)...

Denk ik hé

Dude
16 juli 2008, 20:51
ja precies... maar goed, je zit hier met adapters en een evt aardlus of weet ik het wat :confused: :o

de ene adapter is voor de fxloop effecten en de ander voor de pre fx effecten namelijk.

the sure thing
16 juli 2008, 20:57
In feite maakt het geen reet uit (je kan toch je stekker omgekeerd in het stopcontact steken, en dan werkt uw stofzuiger bvb ook nog)... Zuigt de stofzuiger dan niet andersom..... ? :dance:

bass blom
16 juli 2008, 22:27
in feite maak je een stekkerdoos.
daarin kan je de adaptors ook 'verkeerdom' doen.
maakt niet uit dus.