PDA

View Full Version : nickname uit 2002



Dekkz0r
16 juli 2008, 16:42
Heren mods, even een vraagje, wie niet waagt wie niet wint...

Mijn normale nickname is altijd en overal "Dekker" maar bij het registreren op dit forum bleek deze al in gebruik. Dekkz0r is dan wel mijn vaste alternatief, maar eigenlijk heb ik een schijthekel aan die nick :P en nog erger om zo aangesproken te worden :D

Nu blijkt de eigenaar van deze nick al sinds 2002 niet meer op het forum geweest te zijn, dus mijn vraag is, kan ik deze evt nog overnemen?
(Interreseert me niet als ik mn postcount dan kwijt ben)

Gr
Dekker :cool:

Joey Handsome
16 juli 2008, 16:44
Wat doe je nou moeilijk man, kan jou het rotten hoe je heet. Emo!

Bassbitch
16 juli 2008, 16:44
Nee, sorry, dat gaat niet.

Dekkz0r
16 juli 2008, 16:46
Nee, sorry, dat gaat niet.


Ja kán wel (gebruiker verwijderen), maar dat is dus geen optie, duidelijk.

Dekkz0r
16 juli 2008, 16:48
Wat doe je nou moeilijk man, kan jou het rotten hoe je heet. Emo!


Mja zolang ik maar geen joey heet, dát vind ik zo'n emonaam ;)

Bassbitch
16 juli 2008, 16:50
Ja kán wel (gebruiker verwijderen), maar dat is dus geen optie, duidelijk.

Ja, ik kan jóu wel verwijderen, maar ik kan die ander niet zomaar zijn nick afpakken. Hij heeft niks fout gedaan. En er is geen garantie dat hij in de toekomst niet terug komt, dus in dit geval heb je gewoon pech.

drap
16 juli 2008, 16:51
Maak je er gewoon dekk3r van, da's nog hip ook.

Dekkz0r
16 juli 2008, 16:52
Ja, ik kan jóu wel verwijderen, maar ik kan die ander niet zomaar zijn nick afpakken. Hij heeft niks fout gedaan. En er is geen garantie dat hij in de toekomst niet terug komt, dus in dit geval heb je gewoon pech.


Dat is toch exact wat ik zeg?

Ik zei al wie niet waagt wie niet wint :P

(persoonlijk vind ik het wel nuttig en ook logisch om inactieve gebruikers op te schonen, maar das een ander verhaal)

Dekkz0r
16 juli 2008, 16:54
Maak je er gewoon dekk3r van, da's nog hip ook.


Vinnik net zo erg als Dekkz0r eigenlijk, mja anders zorg ik wel gewoon dat mensen me bij mn voornaam aanspreken, of gewoon met Dekker (achternaam ;))

Mitch
16 juli 2008, 17:11
Waarom heb je je mijnspees dan dezelfde naam meegegeven als je 'm niet prettig vindt? :listen:

Joey Handsome
16 juli 2008, 17:12
Omdat hij een kekke emo is die aan automutilatie doet.

Dekkz0r
16 juli 2008, 17:17
Waarom heb je je mijnspees dan dezelfde naam meegegeven als je 'm niet prettig vindt? :listen:


zelfde verhaal www.myspace.com/dekker reeds in gebruik, gelukkig heb je daar een aparte nickname zeg maar, wat je wel kan veranderen en niet identiek hoeft te zijn.

Dekkz0r
16 juli 2008, 17:19
en Joey, euhm wtf? probeer je nou gewoon lollig te zijn?

Volgens weet jij óf niet hoe ik er uit zie, óf niet hoe de gemiddelde emo er uit ziet.


En met automutulatie spotten vind ik zowiezo not-done. Emo's doen dat overigens niet hoor, alleen mensen met psychose, zware depressie of andere stoornissen...

Joey Handsome
16 juli 2008, 17:23
Oh ja? Wat een losers. Spring dan gelijk voor de trein. :stop:

nevyn292
16 juli 2008, 17:23
En met automutulatie spotten vind ik zowiezo not-done. Emo's doen dat overigens niet hoor, alleen mensen met psychose, zware depressie of andere stoornissen...

oftewel: emo's










:D

Mephistocles
16 juli 2008, 17:26
Volgens weet jij óf niet hoe ik er uit zie, óf niet hoe de gemiddelde emo er uit ziet.
Hij kijkt in de spiegel?

Maar jij houd je bek tegen Joey, hij is ONZE emo! :D

Dekkz0r
16 juli 2008, 17:27
oftewel: emo's










:D

Ik ben blij dat jij er nog een smoeltje bij zet, maar ik vind dit net zo iets als spotten met mongooltjes, kanker of wat dan ook.

Ik ga hier verder maar niet op in, ik heb genoeg meegemaakt met bv iemand met psychose, echt niet bepaald lollig

Dekkz0r
16 juli 2008, 17:31
Oh ja? Wat een losers. Spring dan gelijk voor de trein. :stop:


Dat is automutulatie, sukkel.

Joey Handsome
16 juli 2008, 17:32
Dat is automutulatie, sukkel.

Nee Corky, dat is zelfmoord.

Joey Handsome
16 juli 2008, 17:33
Ik ga hier verder maar niet op in, ik heb genoeg meegemaakt met bv iemand met psychose, echt niet bepaald lollig

Toch over je toeren? Kneus!

Dekkz0r
16 juli 2008, 17:33
Nee Corky, dat is zelfmoord.


ohja dat is natuurlijk TOTAAL verschillend... pff

Het ging mij erom dat mensen in een psychose aan automutulatie kunnen doen, en dat heeft geen fuk met emo zijn of wat dan ook te maken. en automutulatie kan leiden tot zelfmoord, zéker in een psychose..

nevyn292
16 juli 2008, 17:33
Ik ben blij dat jij er nog een smoeltje bij zet, maar ik vind dit net zo iets als spotten met mongooltjes, kanker of wat dan ook.

Ik ga hier verder maar niet op in, ik heb genoeg meegemaakt met bv iemand met psychose, echt niet bepaald lollig


spijt me zeer, maar een emo kiest er ZELF voor om er zo bij te lopen. mocht hij de reacties van zijn omgeving daarop niet waarderen, of het het toch niet waard vinden om zich zo te profileren, dan kan hij zich aanpassen aan de maatschappij en zich weer schapen naar de hedendaagse normen en waarden.

dit is een macht die mensen met het syndroom van down niet hebben, evenals mensen die chronisch ziek/terminaal zijn door bijvoorbeeld een ziekte als kanker.

dat is in mijn ogen toch een enorm verschil, als mensen mij grappen op mijn lange haar zie ik totaal geen reden om een vergelijking te trekken met kanker.

Dekkz0r
16 juli 2008, 17:34
spijt me zeer, maar een emo kiest er ZELF voor om er zo bij te lopen. mocht hij de reacties van zijn omgeving daarop niet waarderen, of het het toch niet waard vinden om zich zo te profileren, dan kan hij zich aanpassen aan de maatschappij en zich weer schapen naar de hedendaagse normen en waarden.

dit is een macht die mensen met het syndroom van down niet hebben, evenals mensen die chronisch ziek/terminaal zijn door bijvoorbeeld een ziekte als kanker.

dat is in mijn ogen toch een enorm verschil, als mensen mij grappen op mijn lange haar zie ik totaal geen reden om een vergelijking te trekken met kanker.


Ik heb het over mensen met Psychoses, borderline, zware depressies


Dat zijn serieuze ziektes, geen levensstijl (zoals emo's), wtf...

Joey Handsome
16 juli 2008, 17:42
Ik heb het over mensen met Psychoses, borderline, zware depressies


Dat zijn serieuze ziektes, geen levensstijl (zoals emo's), wtf...

Altijd blijven lachen man!

http://www.freewebs.com/ovbeen/Bassie.jpg

Thijssie
16 juli 2008, 17:46
Ik heb het over mensen met Psychoses, borderline, zware depressies


Dat zijn serieuze ziektes, geen levensstijl (zoals emo's), wtf...

Hmmm, weet je dat wel zeker?

Ik krijg nl vaak het idee dat mensen die zich zo'n levensstijl aanmeten, dat doen omdat ze lijden aan "psychoses, borderline, zware depressies" etc

M Kactus
16 juli 2008, 17:47
Altijd blijven lachen man!



Joey, ik vind het niet zo raar dat hij wat feller reageert... Dit is hier off-topic niet, man. Je gaat nogal tekeer, zeg.

Bassbitch
16 juli 2008, 17:48
Ja, Joey, wat mij betreft ga je ook over de lijn. Graag wat bedachtzamer reageren en anders kun je op vakantie.

Joey Handsome
16 juli 2008, 17:48
Oké, ik zal het niet meer doen. Laten we zeggen dat het het kind in mij was, het kleine duiveltje. Het recalcitrante vervelende pubertje.

nevyn292
16 juli 2008, 17:50
Hmmm, weet je dat wel zeker?

Ik krijg nl vaak het idee dat mensen die zich zo'n levensstijl aanmeten, dat doen omdat ze lijden aan "psychoses, borderline, zware depressies" etc

het stereotype moet natuurlijk ergens op gebaseerd zijn...

Dekkz0r
16 juli 2008, 17:50
Hmmm, weet je dat wel zeker?

Ik krijg nl vaak het idee dat mensen die zich zo'n levensstijl aanmeten, dat doen omdat ze lijden aan "psychoses, borderline, zware depressies" etc


zou in sommige gevallen inderdaad kunnen zijn, maar heel veel mensen vinden de kledingstijl gewoon mooi of willen popu zijn...

maar echt, je kan ze er in ieder geval niet tussenuit pikken zeg maar, want het zijn voor te rest gewoon hele "normale" mensen..

FNaRK
16 juli 2008, 18:06
persoonlijk vind ik het wel nuttig en ook logisch om inactieve gebruikers op te schonen, maar das een ander verhaal


nou ... dan beginnen we met jou op te schonen, vorm van preventief ruimen zeg maar


:D

nevyn292
16 juli 2008, 18:13
ow god, digitech gesignaleerd!

nu kunnen we het helemaal vergeten :D

Bram+
16 juli 2008, 19:04
Altijd blijven lachen man!

http://www.freewebs.com/ovbeen/Bassie.jpg
Wat heeft die bassie harige handen zeg.

DeiDRagonas
16 juli 2008, 19:19
Wat n geniaal topic dit.. Hoe serieus kun je zijn zeg!

*Jerry Springer modus on*

Go Joey go Joey go Joey...

Joey...!! Joey...!! Joey...!!










(Geezz!!) Ga gitaarspelen ofzo...

Roy.

Bassbitch
16 juli 2008, 19:24
Doe eens normaal man, zit niet zo te stoken :stop:

Irritant ventje.

DeiDRagonas
16 juli 2008, 19:27
Grapje toch, grapje.. Kheb gedronken, dan ben ik wel vaker vervelend.

Boeie..

edit: Morgen ben ik weer aardig lieverd, nu ff geen zin, sorry..

Roy.

hendrix2
16 juli 2008, 19:34
Sommige fora hanteren een regel dat na ongeveer 3 of 4 jaar inactief, je account vervalt. Dat zou hier ook niet slecht zijn, aangezien er echt gigantisch veel leden zijn waarvan er misschien al bij al 1000 'regelmatig' inloggen.

Je kan proberen door een email/privé bericht naar gitaarnet te sturen, maar de kans dat het dan zal gebeuren is zowat 0,0...

Als je echt die naam wil, had je toch Dekker met een spatie ofzo achter kunnen nemen, of met een _ achter of - , . of (.)(.)

Anyway, nee, het gaat dus meer dan wss niet.

RoelTM
16 juli 2008, 20:12
grote kans ook dat Dekker, mocht hij ooit willen terugkomen, een nieuwe nick maakt ofzo...
omdat hij z'n wachtwoord is vergeten, of vergeten is dat hji überhaupt een nick had ofzo, kan allemaal

maar waarschijnlijk is hij dit forum gewoon vergeten...

JeroenSchaaf
16 juli 2008, 21:07
Grapje toch, grapje.. Kheb gedronken, dan ben ik wel vaker vervelend.

Boeie..

edit: Morgen ben ik weer aardig lieverd, nu ff geen zin, sorry..

Roy.
EN DAN STRAKS OOK WEER IN EEN AUTO STAPPEN schandalig! ;)

Don Capo
16 juli 2008, 21:13
Sommige fora hanteren een regel dat na ongeveer 3 of 4 jaar inactief, je account vervalt. Dat zou hier ook niet slecht zijn, aangezien er echt gigantisch veel leden zijn waarvan er misschien al bij al 1000 'regelmatig' inloggen.

Je kan proberen door een email/privé bericht naar gitaarnet te sturen, maar de kans dat het dan zal gebeuren is zowat 0,0...

.
Halleluja!!!!! Eindelijk een zinnige opmerking. Ik snapte die opmerking van BB echt niet, over het aanhouden van die nick omdat " hij niks verkeerd gedaan heeft". Als hij vier (!!!) jaar niet actief is geweest zal hij het vast wel begrijpen dat z'n nick vergeven is.

Dekkz0r
16 juli 2008, 21:19
Halleluja!!!!! Eindelijk een zinnige opmerking. Ik snapte die opmerking van BB echt niet, over het aanhouden van die nick omdat " hij niks verkeerd gedaan heeft". Als hij vier (!!!) jaar niet actief is geweest zal hij het vast wel begrijpen dat z'n nick vergeven is.


correctie, 6 jaar. :D


Mja ik ben idd ook niet anders gewend dat de meeste forums een autodelete hebben na een aantal jaar van afwezigheid..

DeiDRagonas
16 juli 2008, 21:21
Ik vind btw ook dat je dan toch enigszins je recht op die naam wel kwijt bent hoor. Ja toch...

R

drap
16 juli 2008, 21:24
Hoezo, ik doe al dertig jaar niks...

leif
16 juli 2008, 21:24
Ik vind btw ook dat je dan toch enigszins je recht op die naam wel kwijt bent hoor. Ja toch...

R
Alvast gefeliciteerd met je 1000ste post!!! :D

DeiDRagonas
16 juli 2008, 21:27
Alvast gefeliciteerd met je 1000ste post!!! :D

Ehm.. thanx.. Had t zelf nog niet eens gezien. Misschien leuk voor in t dieptepunt topic...

edit: Shit.. Had ik glorieus met mn 1000ste post in t dieptepunt topic kunnen staan.. Verspeel ik hem hier. jammer hoor Roy, jammer.

Roy.

Jeroen_TRC
16 juli 2008, 21:29
Eh zoals iemand hier al zegt: noem je zelf dan gewoon D. Dekker (of wat je voorletter dan ook mag wezen).

Klaar! :o Nieso seuren nouw!
*edit*

Je kunt nu ook gewoon een nieuwe gebruikersnaam aanmaken (dus bijvoorbeeld je voorletter en 'dekker') en dan in je signature dat je eerst 'Dekkz0r über pwnage' was was! :D

JeroenSchaaf
16 juli 2008, 21:31
D.ekker :blast: