PDA

View Full Version : Negeerlijst



Thijssie
16 juli 2008, 15:41
Er zijn een aantal mensen waarvan ik de postings niet wil zien, maar nu zie ik nog steeds een posting, alleen zonder inhoud, maar met de melding dat ik de posting niet zie omdat die persoon op mijn negeerlijst staat.

Dat wil ik helemaal niet, als ik iemand "filter", dan vind ik het al erg genoeg dat die persoon af en toe in een stuk "gequote tekst" terug komt, ik wil er gewoon niets van zien. ;)

Hoe stel ik dat in?

gitaarvrouwtje
16 juli 2008, 15:44
dat lijkt me onmogelijk de quote staat in de post van iemand anders
dus die kun je niet wegfilteren

en dit kun je niet lezen als ik ook een weggefilterde persoon ben hihi

Mr.Fingers
16 juli 2008, 15:51
Bwa, dan komt er "je kan de inhoud van deze post niet lezen, omdat deze persoon op je negeerlijst staat"

Thijssie
16 juli 2008, 15:52
dat lijkt me onmogelijk de quote staat in de post van iemand anders
dus die kun je niet wegfilteren

Dat snap ik, maar ik wil die regel niet iedere keer zien dat gitaarvrouwtje iets heeft gepost, terwijl ze in mijn negeerlijst staat....

Bassbitch
16 juli 2008, 15:54
Helaas, dat kun je voor zover ik weet niet instellen.

Mitch
16 juli 2008, 16:22
Ja sorry, dit is de maximale protectie tegen ongewenste personen :gitarist:

Thijssie
16 juli 2008, 16:32
Okidokie, wat mij betreft mag hij dicht.

Lijkt me een typisch gevalletje voor versie II dan

Joey Handsome
16 juli 2008, 17:47
Wie staan er allemaal op dan?

Thijssie
16 juli 2008, 17:53
Wie staan er allemaal op dan?

Jij vanaf nu :D

DeiDRagonas
16 juli 2008, 19:05
Hoe erg kan t zijn dat je iemand helemaal niet meer wil zien. Dan moet er wel heel wat aan de hand zijn. Klinkt enigszins triest, maar daar kan ik verder niet over oordelen natuurlijk.

Fijne avond mensen, grt Roy!

G.G.
16 juli 2008, 19:16
Ik zal hem ff quoten, anders kan topicstarter hem niet lezen.




Hoe erg kan t zijn dat je iemand helemaal niet meer wil zien. Dan moet er wel heel wat aan de hand zijn. Klinkt enigszins triest, maar daar kan ik verder niet over oordelen natuurlijk.

Fijne avond mensen, grt Roy!











































;)

DeiDRagonas
16 juli 2008, 19:20
:seriousf: :seriousf: :seriousf:

Thijssie
16 juli 2008, 20:39
Hoe erg kan t zijn dat je iemand helemaal niet meer wil zien. Dan moet er wel heel wat aan de hand zijn. Klinkt enigszins triest, maar daar kan ik verder niet over oordelen natuurlijk.

Waarom is dat triest?

Ik zou het eerder omdraaien; ik kom hier om wat te leren, om anderen wat te leren en voor vertier. Als herhaaldelijk blijkt dat die interactie bij sommige personen uitblijft, wat heeft het dan voor nut dat ik iedere keer de naam van die persoon op mijn beeldscherm zie terwijl ik aangegeven heb dat ik dat niet wil?

DeiDRagonas
16 juli 2008, 20:43
Het IS niet triest... Het KLINKT me triest in de oren. Als jij dat wil moet je t vooral doen. Tja, wie ben ik om daarover te oordelen.. Toch? Maar daarom kan ik t nog wel triest vinden overkomen. Maar da's dan weer mijn mening. Naar mijn idee moet er dan wel eerst iets drastisch gebeuren wil je iemand perse blocken.. Maar goed.. zoals ik al zei.. Ik kan daar niet over oordelen.

(Ik ben alleen wel goed in het ventileren van mn mening... En heb n kutdag.. Dus trek t je niet teveel aan.. Was ook niet slecht bedoeld ofzo verder.)

Grt R.

Thijssie
16 juli 2008, 20:50
Het IS niet triest... Het KLINKT me triest in de oren. Als jij dat wil moet je t vooral doen. Tja, wie ben ik om daarover te oordelen.. Toch? Maar daarom kan ik t nog wel triest vinden overkomen. Maar da's dan weer mijn mening. Naar mijn idee moet er dan wel eerst iets drastisch gebeuren wil je iemand perse blocken.. Maar goed.. zoals ik al zei.. Ik kan daar niet over oordelen.

(Ik ben alleen wel goed in het ventileren van mn mening... En heb n kutdag.. Dus trek t je niet teveel aan.. Was ook niet slecht bedoeld ofzo verder.)

Dat is pas triest :D

DeiDRagonas
16 juli 2008, 20:55
:seriousf: :seriousf: :cheerup: :cheerup:

JeroenSchaaf
16 juli 2008, 21:05
Dat is pas triest :D
tshhhh triest is dat jij het triest vind! :strat:

DeiDRagonas
16 juli 2008, 21:11
Nee.. Triest is dat jij t triest vindt dat hij t triest vindt... ofzo..

:blast:

Fijne avond Joene, was gezellig.. Zie je leuter!

Grt!!

JeroenSchaaf
16 juli 2008, 21:11
Nee.. Triest is dat jij t triest vindt dat hij t triest vindt... ofzo..

:blast:

Fijne avond Joene, was gezellig.. Zie je leuter!

Grt!!
Ga nou maar auto rijden!

Ik zag jou leuter eerst!!!

Edit : Jij ook een fijne avond verder!

Thijssie
16 juli 2008, 21:28
tshhhh triest is dat jij het triest vind! :strat:

Nou het is veel triester dat jij het triest vindt, dat ik het triest vind dat hij een kutdag heeft gehad.

Jij bent dus de meest trieste....

:blast:

DeiDRagonas
16 juli 2008, 21:32
HAHAHA!!

*Jerry Springer modus on*

Go Thijssie go Thijssie go Thijssie...!!!

:D

Ohjee.. Nu krijg ik weer gezeik van BB hoor... Bij voorbaat excuus.. *grijnst*

Roy.

Jeroen_TRC
16 juli 2008, 21:39
Jezus Dreidriedragonas ( :o ) zuip eens niet zoveel in 't vervolg.
Of zuip een stuk meer en duik je bed in. :dontgeti:

Dekkz0r
16 juli 2008, 21:40
negeren maar :D


(Voortaan maar een blaastest op de pc)

DeiDRagonas
16 juli 2008, 21:43
Jezus Dreidriedragonas ( :o ) zuip eens niet zoveel in 't vervolg.
Of zuip een stuk meer en duik je bed in. :dontgeti:

Zeg maar gewoon Roy joh.. Maar ik zal kijken wat ik met je tip kan doen in t vervolg.

Grt!

Eef
16 juli 2008, 21:47
Ik heb hetzelfde probleem. Van mensen die ik genegeerd heb, ga ik alsnog op de naam klikken om 't bericht te kunnen lezen. Omdat ik tóch benieuwd ben hoe ze op m'n post gereageerd hebben. Ja ik weet 't, da's mijn probleem, maar ik hoopte dat de negeerfunctie me tegen mezelf zou beschermen :seriousf:

Lenweë Míriel
16 juli 2008, 22:01
Maar ik vind het ook erg vervelend.

Dan probeer je GVD alles wat verwijst naar een of andere mod te filter blijf je GVD toch steeds weer zien dat er nog steeds van die klere mods zijn.

nee maar lijkt me overigens wel lastig een topic volgens als er steeds iets weg gefilterd word.
Nou heb ik er nooit last van gehad wat ik heb maar 1 iemand op me negeerlijst staan en die heeft volgens mij verder nooit meer te gepost in topics die ik lees.
ik weet eigenlijk niet eens meer waarom ik die persoon er op gezet heb, hij zal wel vervelend zijn geweest.

Jeroen_TRC
16 juli 2008, 23:03
Wie hebben jullie dan wel allemaal op de negeerlijst staan?
Eef, jij durft dat bijvoorbeeld toch wel te vertellen?

Ik ben serieus benieuwd, niet om iemand de grond in te boren ofzo... er is namelijk niemand van wie ik de berichten echt niet wil lezen.
(Al zijn er wel genoeg leden die NOOIT iets nuttigs plaatsen.. eh.. zoals ondergetekend :satisfie: :cooler: )

Thijssie
16 juli 2008, 23:19
Wie hebben jullie dan wel allemaal op de negeerlijst staan?


Waarom is dat zo belangrijk voor je?

Eef
16 juli 2008, 23:34
Wie hebben jullie dan wel allemaal op de negeerlijst staan?
Eef, jij durft dat bijvoorbeeld toch wel te vertellen?

Ik ben serieus benieuwd, niet om iemand de grond in te boren ofzo... er is namelijk niemand van wie ik de berichten echt niet wil lezen.
(Al zijn er wel genoeg leden die NOOIT iets nuttigs plaatsen.. eh.. zoals ondergetekend :satisfie: :cooler: )

't is er maar eentje, maar nee, ik vertel 't niet, is te persoonlijk. en 't is niet TimmU.

gitaarvrouwtje
16 juli 2008, 23:36
Je kunt dit bericht lezen omdat de poster niet op je negeerlijst staat

Eef
16 juli 2008, 23:37
Je kunt dit bericht lezen omdat de poster niet op je negeerlijst staat

lol..? ....

gitaarvrouwtje
16 juli 2008, 23:40
lol..? ....
ah jij kunt het nog lezen...dus ik mag aannemen dat ik niet die ene op je negeerlijst ben haha

Jeroen_TRC
16 juli 2008, 23:40
Waarom is dat zo belangrijk voor je?

Moet ik alles 3 keer uit gaan leggen?
Omdat ik niet snap waarom iemand gebruik maakt van die negeerlijst, het lijkt mij alleen maar frustrerend.

Als ik de berichten van bijv. Fnark niet hoef te lezen omdat-ie toch niet veel meer te zeggen heeft dan 'sterf hoer sterf' dan lees ik er gewoon wel overheen!
(Al is het de laatste tijd wel een watje geworden zeg!! :o hij was zelfs aardig voor Eef! :chicken: )

Bassbitch
16 juli 2008, 23:41
(Al is het de laatste tijd wel een watje geworden zeg!! :o hij was zelfs aardig voor Eef! :chicken: )

Ja, stomvervelend. Ik zet 'm denk ik op mijn negeerlijst.

Eef
16 juli 2008, 23:46
Moet ik alles 3 keer uit gaan leggen?
Omdat ik niet snap waarom iemand gebruik maakt van die negeerlijst, het lijkt mij alleen maar frustrerend.

Als ik de berichten van bijv. Fnark niet hoef te lezen omdat-ie toch niet veel meer te zeggen heeft dan 'sterf hoer sterf' dan lees ik er gewoon wel overheen!
(Al is het de laatste tijd wel een watje geworden zeg!! :o hij was zelfs aardig voor Eef! :chicken: )

ik had ook wel een goeie reden om 'm op de lijst te zetten... z'n berichten raakten me écht, 't was geen standaard GN-geneuzel. probleem is dus alleen dat ik te nieuwsgierig ben, en toch kijk wat ie gezegd heeft.

maar nee, 't is ook niet Fnark, want die is stiekem heel lief.

Jeroen_TRC
16 juli 2008, 23:47
Het is Tupelo!!!!! ;)
(Die begon me toch een partij venijnig tegen jou hé... ouwe zuurpruim dat het is :D)

Eef
16 juli 2008, 23:48
Tupelo is stiekem ook heel lief tegen mij ;) dus nee, die is 't ook niet.

Jeroen_TRC
16 juli 2008, 23:53
Ach het interesseert me verder ook helemaal niet hoor. :stop:

Mitch?

Eef
16 juli 2008, 23:55
Nee, ook niet Mitch :D

Jeroen_TRC
16 juli 2008, 23:58
Zucht, dan heb ik alle etters van off-topic eigenlijk wel gehad.
Nou dan laat echt maar ;)

MusicManMaestro
17 juli 2008, 17:29
ja het is ook wel jammer dat je een mod niet op je negeerlijst kan zetten :sneaky:

JeroenSchaaf
17 juli 2008, 18:43
ja het is ook wel jammer dat je een mod niet op je negeerlijst kan zetten :sneaky:

Wat dan jow!? Zobiezo die negeer lijst heb ik niks mee!

pannekoek
18 juli 2008, 04:02
zowieso vind ik een negeerlijst op een forum een beetje lame, als je niet wilt reageren dan doe je dat niet

Jeroen_TRC
18 juli 2008, 09:28
Ach ik vind zobiezo dat je zowieso niet zo veel aan die negeerlijst hebt.
Als je er iemand op zet dan zul je 'm dat sowieso niet vertellen maar ben je vaak wel benieuwd wat diegene geschreven heeft en klik je toch weer op z'n post.

Kim Wilson
18 juli 2008, 09:29
Ja precies. Wat zei die pannekoek nou?

DeiDRagonas
18 juli 2008, 09:34
Ach ik vind zobiezo dat je zowieso niet zo veel aan die negeerlijst hebt.
Als je er iemand op zet dan zul je 'm dat sowieso niet vertellen maar ben je vaak wel benieuwd wat diegene geschreven heeft en klik je toch weer op z'n post.

:seriousf: :seriousf: :seriousf:

Subtiel Jeroen... lol!


Roy.

Jeroen_TRC
18 juli 2008, 09:45
Ach, dat ben ik, mijn beste dreidrigdragonas.
Subtiel is dan ook mijn middelname.

JeroenSchaaf
20 juli 2008, 11:56
Jeroen Subtiel TRC! Mooie naam man!

Thundermane
20 juli 2008, 12:32
Hmpf, dat jullie mensen uberhaubt op negeerlijst zetten is triest, los anders dingen op door het uit te praten, word je veel blijer van.
En ohja wat gebeurt er als je blij bent? Dan ben je niet TRIEST! :o

Jeroen_TRC
20 juli 2008, 12:38
En de eerste gegadigde voor mijn negeerlijst is binnen!!! :sssh:

Eef
20 juli 2008, 14:04
Hmpf, dat jullie mensen uberhaubt op negeerlijst zetten is triest, los anders dingen op door het uit te praten, word je veel blijer van.
En ohja wat gebeurt er als je blij bent? Dan ben je niet TRIEST! :o

Weet je wat 't mooie is van een publiek internetforum? Dat je niet per se hoeft te kunnen opschieten met iedereen, want je zoekt de andere bezoekers niet zelf uit. Betekent dus ook dat je niet per se met iedereen alles kunt uitpraten. En dan is de negeeroptie toch echt de makkelijkste weg, hoor.

Jeroen_TRC
20 juli 2008, 14:32
Systeem Bericht

Sorry, je kunt jezelf niet toevoegen aan je negeerlijst.


:angry: :angry:

Bram+
20 juli 2008, 15:24
Tupelo is stiekem ook heel lief tegen mij ;) dus nee, die is 't ook niet.
Je kunt het wel zeggen hoor, het is voor die persoon waarschijnlijk hooguit egostrelend, maar dat lees je dan toch niet:D

Mitch
20 juli 2008, 15:43
Het kampioenschap "grappig uit de hoek komen" mag weer worden voortgezet in Off Topic. Geen onzin reacties meer hier.

Rocketman
20 juli 2008, 16:54
Negeerlijst? Oh daarom reageert er nooit iemand op me. :blast:

FNaRK
20 juli 2008, 20:02
Negeerlijst? Oh daarom reageert er nooit iemand op me.




Het kampioenschap "grappig uit de hoek komen" mag weer worden voortgezet in Off Topic. Geen onzin reacties meer hier.



__________________________________________________ ___

Thundermane
20 juli 2008, 23:05
Weet je wat 't mooie is van een publiek internetforum? Dat je niet per se hoeft te kunnen opschieten met iedereen, want je zoekt de andere bezoekers niet zelf uit. Betekent dus ook dat je niet per se met iedereen alles kunt uitpraten. En dan is de negeeroptie toch echt de makkelijkste weg, hoor.
Heb je absoluut gelijk in, maar ik kies toch voor het alternatief :)

eazy G
21 juli 2008, 20:39
Ik heb hetzelfde probleem. Van mensen die ik genegeerd heb, ga ik alsnog op de naam klikken om 't bericht te kunnen lezen. Omdat ik tóch benieuwd ben hoe ze op m'n post gereageerd hebben. Ja ik weet 't, da's mijn probleem, maar ik hoopte dat de negeerfunctie me tegen mezelf zou beschermen :seriousf:

hahaha een negeerlijst, waardoor je toch weer op de naam gaat klikken om 't bericht te kunnen lezen van degene die je genegeerd hebt hahaha
dat gaat natuurlijk helemaal nergens over en maak je het jezelf alleen maar moeilijk hehe

vraag me af bij wie ik allemaal op t lijstje sta hehe

DeiDRagonas
22 juli 2008, 01:21
vraag me af bij wie ik allemaal op t lijstje sta hehe

Ik wil t niet eens weten.. Denk dat ik me dan niet in kan houden en toch stiekem ga zitten plagen bij die mensen.

Aan de andere kant... Ik sta natuurlijk bij niemand op t negeerlijstje. Daar ben ik veel te aardig en sociaal voor. Ik zeg nooooit iets wat tegen de stroom ingaat namelijk.

:cheerup:

Grt Roy!

eazy G
22 juli 2008, 03:05
Ik zeg nooooit iets wat tegen de stroom ingaat namelijk.

neee dat doe ik ook niet, daar houd ik helemaal niet van.

Pais
22 juli 2008, 10:35
Weet je wat 't mooie is van een publiek internetforum? Dat je niet per se hoeft te kunnen opschieten met iedereen, want je zoekt de andere bezoekers niet zelf uit. Betekent dus ook dat je niet per se met iedereen alles kunt uitpraten. En dan is de negeeroptie toch echt de makkelijkste weg, hoor.


Je hebt me echt heel benieuwd gemaakt naar wie jij op je negeerlijstje heb staan :D

Ik moet zeggen dat ik vrij verbaast was dat dit forum een negeerlijst heeft, toen ik er voor het eerst achter kwam. Ik wou dat ik "in real life" iemand ook kon uitfilteren. Maar ik heb er op een internetforum er een stuk minder behoefte aan.

Mephistocles
22 juli 2008, 13:15
hahaha een negeerlijst, waardoor je toch weer op de naam gaat klikken om 't bericht te kunnen lezen van degene die je genegeerd hebt hahaha
dat gaat natuurlijk helemaal nergens over en maak je het jezelf alleen maar moeilijk hehe

vraag me af bij wie ik allemaal op t lijstje sta hehe
Weet je nog toen je zo je best deed mij te treiteren? Ja ik klikte op "Bekijk post", aangezien jij de enige op mijn lijstje ben, en met de rest wel op kan schieten, was ik benieuwd naar jou reactie. Vind je leuk zeker :stop:

Ach zolang niemand je quote hoef ik niets meer te lezen van je... Beter ook. Veel zinnigs zeg je toch niet, en dat noem je "voor je mening uitkomen".

Fijn dat de strijdbijl sinds toen begraven is gebleven, maar je blijft en mn lijst.

Kim Wilson
22 juli 2008, 13:22
Ach, ik heb met Doctor Who ook wel ruzie gehad, en heeft zelfs een poosje op de lijst gestaan. Maar uiteindelijk gaat het erom hoe je er mee omgaat, en je leert de mensen ook wel kennen. Sommige mensen menen het niet zo slecht, sommigen wel, so be it. Je kunt nu eenmaal niet met iedereen vriendjes zijn. Meningen verschillen. Daar kun je je druk over maken, maar je kunt er ook overheen lezen. Dat duurt lang soms, het heeft bij mij ook 15.000 posts gekost, maar uiteindelijk komt het wel goed. :)

Jeroen_TRC
22 juli 2008, 13:26
. Dat duurt lang soms, het heeft bij mij ook 15.000 posts gekost, maar uiteindelijk komt het wel goed. :)


Ohw Gawd..... :nervous: dat red ik nooit!

JeroenSchaaf
23 juli 2008, 20:04
Lol dat red niemand!

Han S
23 juli 2008, 20:23
Ik vind dat een mod niemand op zijn negeerlijst kan zetten, maar ook als ik niet mod zou zijn zou ik niemand op die lijst zetten. Het is dus een onzinlijst IMHO en als je iemand niet mag dan reageer je gewoon niet op hem of haar.

Stel je voor dat we allemaal dikke vrienden waren, dat zou pas echt een kleffe bende worden.

Ik heb het ook wel eens met Dr Who aan de stok gehad (hoe toevallig), maar we zijn elkaar gaan respecteren middels PM over en weer.

Thundermane
23 juli 2008, 20:24
Lol dat red niemand!
Niet alsof Kim Wilson niet doorgedraaid is :D

eazy G
24 juli 2008, 01:54
Weet je nog toen je zo je best deed mij te treiteren? Ja ik klikte op "Bekijk post", aangezien jij de enige op mijn lijstje ben, en met de rest wel op kan schieten, was ik benieuwd naar jou reactie. Vind je leuk zeker :stop:

Ach zolang niemand je quote hoef ik niets meer te lezen van je... Beter ook. Veel zinnigs zeg je toch niet, en dat noem je "voor je mening uitkomen".

Fijn dat de strijdbijl sinds toen begraven is gebleven, maar je blijft en mn lijst.


Weet niet eens meer wie je bent, zoveel indruk heeft het allemaal op me gemaakt! Maar als je me in je lijstje hebt is t inderdaad grappig ja, dat je nu net die post aanklikt hehe.. respect om dat ff te posten!

Maar goed, je doet alsof ik altijd met een strijdbijl heb staan zwaaien?
Ik kom nog steeds voor mn mening uit en wind ik er geen doekjes om.
Dat deed ik toen, net zoals nu.

Of ik voor jou iets zinnigs zeg is een andere zaak.
Maar jij kan dat zoiezo niet weten want jij leest mn posts niet ;)

Bovendien wil ik je nog meegeven dat ik zo'n lijstje toch echt wel triest vind.
Het zegt meer over degene die de lijst maakt/hanteert dan over degene die daadwerkelijk op zon' lijst staat!
Ik vraag me dan terecht af of er voor jou nog iets dwars zit?

Mephistocles
28 juli 2008, 18:52
Weet niet eens meer wie je bent, zoveel indruk heeft het allemaal op me gemaakt! Maar als je me in je lijstje hebt is t inderdaad grappig ja, dat je nu net die post aanklikt hehe.. respect om dat ff te posten!

Maar goed, je doet alsof ik altijd met een strijdbijl heb staan zwaaien?
Ik kom nog steeds voor mn mening uit en wind ik er geen doekjes om.
Dat deed ik toen, net zoals nu.

Of ik voor jou iets zinnigs zeg is een andere zaak.
Maar jij kan dat zoiezo niet weten want jij leest mn posts niet ;)

Bovendien wil ik je nog meegeven dat ik zo'n lijstje toch echt wel triest vind.
Het zegt meer over degene die de lijst maakt/hanteert dan over degene die daadwerkelijk op zon' lijst staat!
Ik vraag me dan terecht af of er voor jou nog iets dwars zit?
Neuj niet meer... Je was toen een poosje gewoon heel iritant. Dus heb ik je toen een keer toegevoegd, en sinds toen niet meer gezien... Tot nu toe. Maar je bent er inmiddels af, horende dat je de me zelfs niet meer kent :)

Hmmm, ik zou het juist niet leuk vinden op andermans negeerlijst te staan. Das zo ongezellig, en ik probeer mensen juist niet te kwetsen enzo... (ja ik wordt soft van deze vakantie)

eazy G
29 juli 2008, 02:19
Neuj niet meer... Je was toen een poosje gewoon heel iritant. Dus heb ik je toen een keer toegevoegd, en sinds toen niet meer gezien... Tot nu toe. Maar je bent er inmiddels af, horende dat je de me zelfs niet meer kent :)

Hmmm, ik zou het juist niet leuk vinden op andermans negeerlijst te staan. Das zo ongezellig, en ik probeer mensen juist niet te kwetsen enzo... (ja ik wordt soft van deze vakantie)

tsja t maakt me weinig uit of ik bij iemand op zn negeerlijst sta, dan lezen ze mijn posts toch gewoon niet, no worries. Maar ik probeer ik helemaal niemand te kwesten ofzo kijk dat mensen zich gekwest voelen is wat anders natuurlijk.

Zoals ik je zei in die pm, ben ik er inmiddels achtergekomen wie je bent, en heb de thread en mn post nog eens door gelezen.
Ik wil niks oprakelen of wat dan ook maar ik vind echt dat ik niks verkeerd heb gezegd. Ik snap echt niet wat er zo irritant, kwetsend,zuur, azijnpisser etc aan is. snap dus ook niet waar iedereen zich zo druk om maakte.

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=103295&page=7&pp=10

Maar tis een beetje t probleem met dit forum, mensen voelen zich snel gekwest hiero. t lijkt wel alsof er enkel postief gereageerd mag worden. Als je een keer een negatieve reactie geeft in een thread, ben je meteen een zeikerd.

eazy G
29 juli 2008, 02:23
cool trouwens dat je me van je lijst gehaald hebt!!

Kim Wilson
29 juli 2008, 09:02
tsja t maakt me weinig uit of ik bij iemand op zn negeerlijst sta, dan lezen ze mijn posts toch gewoon niet, no worries. Maar ik probeer ik helemaal niemand te kwesten ofzo kijk dat mensen zich gekwest voelen is wat anders natuurlijk.

Zoals ik je zei in die pm, ben ik er inmiddels achtergekomen wie je bent, en heb de thread en mn post nog eens door gelezen.
Ik wil niks oprakelen of wat dan ook maar ik vind echt dat ik niks verkeerd heb gezegd. Ik snap echt niet wat er zo irritant, kwetsend,zuur, azijnpisser etc aan is. snap dus ook niet waar iedereen zich zo druk om maakte.

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=103295&page=7&pp=10

Maar tis een beetje t probleem met dit forum, mensen voelen zich snel gekwest hiero. t lijkt wel alsof er enkel postief gereageerd mag worden. Als je een keer een negatieve reactie geeft in een thread, ben je meteen een zeikerd.
Pardon? Een leuk idee als infantiel bestempelen vind je dus normaal? En er vanuit gaan dat iedereen in een coverbandje zit op basis van de reacties op een spel vind je ook normaal?

drap
29 juli 2008, 09:07
Ik kan me nog zo een topic over Feedback herinneren. Een topic van ene eazy g... :sssh:

Dick Wolkendeck
29 juli 2008, 12:39
Sommige zaken kun je beter laten rusten. Uitpraten is ok, maar een dispuut in het niets laten oplossen is iets lastiger.

eazy G
29 juli 2008, 14:44
Pardon? Een leuk idee als infantiel bestempelen vind je dus normaal? En er vanuit gaan dat iedereen in een coverbandje zit op basis van de reacties op een spel vind je ook normaal?

Dude, infantiel betekent kinderachtig, wat is daar abnormaal aan??
ik vind dat gitaar monopolie gewoon een kinderachtig en niet origineel idee
dus vind ik de vergelijking met een coverband absoluut niet misplaatst aangezien dat ook niet echt origineel is.
Ik ga er dus absoluut niet vanuit dat iedereen maar in een coverband zou spelen, ik maak alleen een vergelijking.

Kijk omdat jullie t allemaal een fantastisch idee vinden, wil toch niet zeggen dat ik t dan ook maar kicke moet vinden? ik vind het geen cool idee dus moet ik dan maar mn mond houden?? Dat is niet echt normaal vind ik!


Ik kan me nog zo een topic over Feedback herinneren. Een topic van ene eazy g... :sssh:

Komt die drap weer aan hoor hehe.
Je hebt amper gepost in de feedback topic maar toch is dit nu al
de zoveelste keer dat je sindsdien weer over deze topic begint.
Houd toch op man, ik ga niet eens op je reageren dude.
lees t nog maar eens lekker p je gemak door,
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=103046&page=1&pp=10

ik heb vrij weinig zin om weer met jullie te gaan bekvechten, daarbij heb ik t zojuist bijgelegd met mephistocles en is dit echt het laatste wat ik gezegd heb over de monopolie topic. Wat feedback betreft, ik blijf t een k*twinkel vinden met barslechte service. Maar mochten jullie er wel graag heengaan ga gerust je gang, t zal me een worst wezen.

Kim Wilson
29 juli 2008, 14:48
Dude, infantiel betekent kinderachtig, wat is daar abnormaal aan??
ik vind dat gitaar monopolie gewoon een kinderachtig en niet origineel idee
dus vind ik de vergelijking met een coverband absoluut niet misplaatst aangezien dat ook niet echt origineel is.
Ik ga er dus absoluut niet vanuit dat iedereen maar in een coverband zou spelen, ik maak alleen een vergelijking.


Ah oke, verschil van interpretatie dus. Maar vind je coverbands dan ook kinderachtig?

Overigens, het bedenken van (weliswaar nieuwe) spellen is verre van kinderachtig. :satisfie:

eazy G
29 juli 2008, 15:15
Ah oke, verschil van interpretatie dus. Maar vind je coverbands dan ook kinderachtig?

Overigens, het bedenken van (weliswaar nieuwe) spellen is verre van kinderachtig. :satisfie:

Iets naspelen, nadoen of namaken vind ik wat kinderachtig ja.
Mijn zoontje is 1,5, als ik in mn neus peuter en hij ziet dat
dan zit ie een paar minuten later ook met zn vinger in zn neus te duwen hehe
Een coverband vind ik dus gewoon echt heel duf.

Het bedenken van spellen is een toffe bezigheid, en in de meeste gevallen absoluut niet kinderachtig! Maar een spel namaken/veranderen is dus wel wat anders.

Cool dat je chill reageert!

Kim Wilson
29 juli 2008, 15:19
Nou, als een band goed kan coveren, vind ik dat niet kinderachtig. Neuspeuteren is wat anders, daar zijn geen skills voor nodig. Voor het spelen van een cover moet je nog steeds goed kunnen spelen. Het is erg makkelijk, gemakszuchtig, zo je wilt. Maar kinderachtig? Nee, dat ben ik zeker niet met je eens.

En ik ben (bijna) altijd chill. :cooler:

JeroenSchaaf
29 juli 2008, 15:25
Nou, als een band goed kan coveren, vind ik dat niet kinderachtig. Neuspeuteren is wat anders, daar zijn geen skills voor nodig. Voor het spelen van een cover moet je nog steeds goed kunnen spelen. Het is erg makkelijk, gemakszuchtig, zo je wilt. Maar kinderachtig? Nee, dat ben ik zeker niet met je eens.

En ik ben (bijna) altijd chill. :cooler:

Speel maar eens goed een cover na! inderdaad, das nog wel wat werk hoor!

Neuspeuteren is ook niet makkelijk hoor!

eazy G
29 juli 2008, 15:36
tsja goed spelen is voor mij niet zo belangrijk.
originaliteit acht ik daarentegen veel belangrijker.
Dus een cover precies naspelen, daar boei je mij niet mee.
Een eigen songs (al is t op 1 of 2 akkoorden en nog zo brak gespeeld)
vind ik veel cooler!
maar ja dan komen we meteen weer bij een andere topic geloof ik hehe
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=111642

drap
29 juli 2008, 15:41
Komt die drap weer aan hoor hehe.
Je hebt amper gepost in de feedback topic maar toch is dit nu al
de zoveelste keer dat je sindsdien weer over deze topic begint.
Houd toch op man, ik ga niet eens op je reageren dude.
lees t nog maar eens lekker p je gemak door,
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=103046&page=1&pp=10

ik heb vrij weinig zin om weer met jullie te gaan bekvechten, daarbij heb ik t zojuist bijgelegd met mephistocles en is dit echt het laatste wat ik gezegd heb over de monopolie topic. Wat feedback betreft, ik blijf t een k*twinkel vinden met barslechte service. Maar mochten jullie er wel graag heengaan ga gerust je gang, t zal me een worst wezen.

Het was mij ook niet te doen om te bekvechten. Ik meen me alleen iets te herinneren waar je nogal heftig op reageerde op iets wat echt helemaal niets voorstelde. Het kwam je alleen wat slecht uit in je tirade naar Feedback toe. Dat begon met een opmerking van mijn kant, waarna je vreselijk tekeer ging tegen mij dat ik helemaal geen commentaar mocht geven op jouw topic, want dat was het doel niet volgens jou. Ik bedoel, je zegt tegen anderen dat ze nogal snel geraakt zijn, maar je kan er zelf ook wat van. Je bent zelf nog een keer gebannen voor een dergelijke reactie, maar dat ben je waarschijnlijk vergeten. Je mag graag naar anderen wijzen en wel even de (jouw) waarheid vertellen, maar je bent er zelf ook niet vies van. Ik bedoel, kijk eerst ff naar jezelf joh, voordat je met een oordelend vingertje naar anderen gaat zitten wijzen. Dat je vaak herrie in de tent veroorzaakt ben je zelf ook vaak debet aan door je reacties. Lijkt me een puntje om mee te nemen als je een dergelijk iets van anderen vindt, dat maakt het een stuk leuker, ook voor jezelf.

Kim Wilson
29 juli 2008, 15:41
Kwestie van smaak, maar om iets wat jou niet boeit kinderachtig te noemen, getuigt niet van respect voor je collega-muzikanten.

Ik heb helemaal niks met bandjes die eigen nummers brengen en niet fatsoenlijk een noot kunnen spelen. Dat doen alle beginnende rockbandjes met een gemiddelde leeftijd van 17 jaar. Dus als ik zou moeten kiezen, vind ik dat kinderachtiger dan een strakke coverband.

eazy G
29 juli 2008, 16:04
Kwestie van smaak, maar om iets wat jou niet boeit kinderachtig te noemen, getuigt niet van respect voor je collega-muzikanten.

Ik heb helemaal niks met bandjes die eigen nummers brengen en niet fatsoenlijk een noot kunnen spelen. Dat doen alle beginnende rockbandjes met een gemiddelde leeftijd van 17 jaar. Dus als ik zou moeten kiezen, vind ik dat kinderachtiger dan een strakke coverband.

Je verdraait mn woorden, ik vind niet alles wat mij niet boeit ook meteen kinderachtig. ik heb je gezegd wat ik bedoel dus ga ik dat niet nog een keer doen. Ik voeg enkel toe dat coverbands niet mn ding zijn.
smaken verschillen!

Kim Wilson
29 juli 2008, 16:09
Lees nu Drap zijn post nog eens even door. Jij bent nu degene die zich hier aangevallen voelt.

Jij zegt dat je coverbands kinderachtig vindt, want het is iets nadoen. En je zegt dat het je niet boeit. Hoe moet ik dat dan begrijpen? Of bedoel je misschien dat het je niet boeit, en ben je te trots om toe te geven dat kinderachtig niet de juiste term was?

JeroenSchaaf
29 juli 2008, 16:11
tsja goed spelen is voor mij niet zo belangrijk.
originaliteit acht ik daarentegen veel belangrijker.
Dus een cover precies naspelen, daar boei je mij niet mee.
Een eigen songs (al is t op 1 of 2 akkoorden en nog zo brak gespeeld)
vind ik veel cooler!
maar ja dan komen we meteen weer bij een andere topic geloof ik hehe
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=111642
Een cover je eigen te maken is ook creatiefiteit. maar goed daar gaat dit topic niet over.

Thijssie
29 juli 2008, 16:55
Je verdraait mn woorden, ik vind niet alles wat mij niet boeit ook meteen kinderachtig. ik heb je gezegd wat ik bedoel dus ga ik dat niet nog een keer doen. Ik voeg enkel toe dat coverbands niet mn ding zijn.
smaken verschillen!

Wegwezen, uit mijn topic met je kinderachtige geneuzel :seriousf:

Chris Winsemius
29 juli 2008, 17:10
Speel maar eens goed een cover na! inderdaad, das nog wel wat werk hoor!

Neuspeuteren is ook niet makkelijk hoor!

'n Cover naspelen?
Als je het origineel, op welke manier dan ook, naspeelt maak je zelf al 'n cover :) geintje!

OT: negeerlijst nooit gebruikt volgens mij, ik vermoed dat je dan ook het verloop/etc. v/e topic zal missen omdat bepaalde posts dan niet zichtbaar zijn.

Mitch
29 juli 2008, 18:25
Discussiëren over de Negeerlijst is prima, bedenken of iets bestempelen als 'infantiel' misschien nogal denigrerend kan worden opgevat mag iedereen fijn in een ander topic gaan doen.

eazy G
29 juli 2008, 21:25
hahaha whatever dudes zoals ik al eerder zei,
hier heb ik dus echt geen zin in.
Wat jullie er verder allemaal uit mijn woorden willen lezen zal me wederom een worst zijn.

Drap stuur me ff een pm met een link naar mijn opmerking die jou zo dwarszit.

Mitch
29 juli 2008, 21:37
Laatste waarschuwing, volgende die van het topic afwijkt krijgt drie dagen ban.

satanist
30 juli 2008, 14:06
Ik denk dat het eens tijd werd dat al dat suffe gedoe over "welke kleur heeft jouw gitaar ?", "help, mijn gitaar is vals !", "ik kan niet kiezen uit welke gitaar ik van mijn ouders ga krijgen" of "wie heeft er meer Les Pauls dan ondergetekende...?"......................... en ga zo nog maar door eens eindelijk doorbroken wordt.

Bah! Wat een infantiel gedoe zeg!
Pas op met teveel kritiek en wijk niet van het topic af.........! De posts waar
niet afgeweken wordt van het onderwerp zijn op 1 hand te tellen nb.
Sterker nog, ik heb het idee dat er niet eens gelezen wordt wat een ander te melden heeft................
Een beetje "spice" zou gitaarnet echt wel kunnen gebruiken maar alles moet
gezapig en vooral zonder bruikbare inhoud zijn!

Ik pak mijn boeltje en ga naar een echt forum...............

Nb. Mijn vorige post heeft aardig wat teweeg gebracht, gitaarnet werd
opgeschrokken door een satanist die graag in de nachtelijke uren in het bos
ronddwaalt............HALLOOOOHHH dit was een GRAP!!!!! Dat blijkt toch wel uit het hele verhaal ? Ik eindig nog mijn stoere praat met "waar kan ik trouwens mijn gitaar laten afstellen?" Lijkt me dan voor de hand liggend.....

Jammer dat deze post door de gebruiker van gitaarnet niet te lezen valt, deze post is te kritisch en zal daardoor niet door de censuur heen komen..........

Welterusten!

Tho
30 juli 2008, 14:12
Nou, ik denk dat het hele forum er kapot van zal zijn dat je weg gaat :chicken:

Mephistocles
30 juli 2008, 14:12
Ik denk dat het eens tijd werd dat al dat suffe gedoe over "welke kleur heeft jouw gitaar ?", "help, mijn gitaar is vals !", "ik kan niet kiezen uit welke gitaar ik van mijn ouders ga krijgen" of "wie heeft er meer Les Pauls dan ondergetekende...?"......................... en ga zo nog maar door eens eindelijk doorbroken wordt.

Bah! Wat een infantiel gedoe zeg!
Pas op met teveel kritiek en wijk niet van het topic af.........! De posts waar
niet afgeweken wordt van het onderwerp zijn op 1 hand te tellen nb.
Sterker nog, ik heb het idee dat er niet eens gelezen wordt wat een ander te melden heeft................
Een beetje "spice" zou gitaarnet echt wel kunnen gebruiken maar alles moet
gezapig en vooral zonder bruikbare inhoud zijn!

Ik pak mijn boeltje en ga naar een echt forum...............

Nb. Mijn vorige post heeft aardig wat teweeg gebracht, gitaarnet werd
opgeschrokken door een satanist die graag in de nachtelijke uren in het bos
ronddwaalt............HALLOOOOHHH dit was een GRAP!!!!! Dat blijkt toch wel uit het hele verhaal ? Ik eindig nog mijn stoere praat met "waar kan ik trouwens mijn gitaar laten afstellen?" Lijkt me dan voor de hand liggend.....

Jammer dat deze post door de gebruiker van gitaarnet niet te lezen valt, deze post is te kritisch en zal daardoor niet door de censuur heen komen..........

Welterusten!
Gozer! Goed dat je weggaat. Je hebt nog maar twee posts en je komt al met je vooroordelen. Wat ben jij een infantiele satanist. Tis dat je weggaat, anders had jij snel mn negeerlijst gevonden, met je slecht onderbouwde argumenten. Ga een ander forum pesten.

eazy G
30 juli 2008, 15:14
Ik denk dat het eens tijd werd dat al dat suffe gedoe over "welke kleur heeft jouw gitaar ?", "help, mijn gitaar is vals !", "ik kan niet kiezen uit welke gitaar ik van mijn ouders ga krijgen" of "wie heeft er meer Les Pauls dan ondergetekende...?"......................... en ga zo nog maar door eens eindelijk doorbroken wordt.

Bah! Wat een infantiel gedoe zeg!
Pas op met teveel kritiek en wijk niet van het topic af.........! De posts waar
niet afgeweken wordt van het onderwerp zijn op 1 hand te tellen nb.
Sterker nog, ik heb het idee dat er niet eens gelezen wordt wat een ander te melden heeft................
Een beetje "spice" zou gitaarnet echt wel kunnen gebruiken maar alles moet
gezapig en vooral zonder bruikbare inhoud zijn!



heb t helaas gemist maar ik had die nachtelijke uren in het bos
ronddwaal post graag gelezen, hehe!
Jammer dat je weggaat, je bent namelijk niet de enige die zo over dit forum denkt!

zal ik ook ff on-topic reageren... man man wat fantastisch zon negeerlijst echt een uitkomst, hoor !!! ;)

Tho
30 juli 2008, 15:18
Jammer dat je weggaat, je bent namelijk niet de enige die zo over dit forum denkt!

Wat doe jij hier dan nog?

hendrix_appendix
30 juli 2008, 15:36
Inderdaad, optyfen als het je hier niet aan staat, ga maar klarinet spelen!

hendrix_appendix
30 juli 2008, 15:37
Vind die negeerlijsten sowieso onzin, je hóéft niet per se iemands post te lezen en te replyen en anders komt er alsnog een melding te staan. Gewoon selecteif lezen

eazy G
30 juli 2008, 15:38
Wat doe jij hier dan nog?

ik vind het allemaal erg grappig maar blijf voornamelijk hier voor die fantastische negeerlijst, thomas :)

eazy G
30 juli 2008, 15:39
Vind die negeerlijsten sowieso onzin, je hóéft niet per se iemands post te lezen en te replyen en anders komt er alsnog een melding te staan. Gewoon selecteif lezen

mee eens, die negeerlijsten slaan nergens op hehe!

Tho
30 juli 2008, 15:44
ik vind het allemaal erg grappig maar blijf voornamelijk hier voor die fantastische negeerlijst, thomas :)

Gelukkig post je dan ook weinig :) En noem me maar Tho hoor, zoals het er staat

satanist
30 juli 2008, 15:55
Hé jongens, volgens mij hebben jullie allemaal een ban aan de broek.......
tis allemaal off-topic....................!!

Wat moet je dan in hemelsnaam doen in die 2 dagen ?????

Tho
30 juli 2008, 15:59
Hé jongens, volgens mij hebben jullie allemaal een ban aan de broek.......
tis allemaal off-topic....................!!

Wat moet je dan in hemelsnaam doen in die 2 dagen ?????

Ik heb je even gerapporteerd

Thundermane
30 juli 2008, 16:07
Ik denk dat het eens tijd werd dat al dat suffe gedoe over "welke kleur heeft jouw gitaar ?", "help, mijn gitaar is vals !", "ik kan niet kiezen uit welke gitaar ik van mijn ouders ga krijgen" of "wie heeft er meer Les Pauls dan ondergetekende...?"......................... en ga zo nog maar door eens eindelijk doorbroken wordt.

Bah! Wat een infantiel gedoe zeg!
Pas op met teveel kritiek en wijk niet van het topic af.........! De posts waar
niet afgeweken wordt van het onderwerp zijn op 1 hand te tellen nb.
Sterker nog, ik heb het idee dat er niet eens gelezen wordt wat een ander te melden heeft................
Een beetje "spice" zou gitaarnet echt wel kunnen gebruiken maar alles moet
gezapig en vooral zonder bruikbare inhoud zijn!

Ik pak mijn boeltje en ga naar een echt forum...............

Nb. Mijn vorige post heeft aardig wat teweeg gebracht, gitaarnet werd
opgeschrokken door een satanist die graag in de nachtelijke uren in het bos
ronddwaalt............HALLOOOOHHH dit was een GRAP!!!!! Dat blijkt toch wel uit het hele verhaal ? Ik eindig nog mijn stoere praat met "waar kan ik trouwens mijn gitaar laten afstellen?" Lijkt me dan voor de hand liggend.....

Jammer dat deze post door de gebruiker van gitaarnet niet te lezen valt, deze post is te kritisch en zal daardoor niet door de censuur heen komen..........

Welterusten!
Beste meneer de satanist, gezien jou reactie, denk ik niet dat jou interpretatie van dit forum representatief is voor hoe dit forum ook echt is!
Je eerste ervaring was niet zo mooi, inderdaad, je zat ook te spelen met vuur.

Je trekt dus naar mijn idee te snel conclusies en je schiet bij voorbaat niks op door iets of iemand infantiel te noemen.
(Ik weet toevallig dat satanisten anderen graag infantiel noemen, heb ik dus extra afkeer tegen :mad: ) :hippie:
Dus hierbij mijn vriendelijk bedoelde vraag of je dit forum "een tweede kans" wil geven, voor jezelf.
Ik denk dat je wel interessante dingen te melden hebt en ik denk ook dat dit forum wat te bieden heeft!

Trocar
30 juli 2008, 16:09
Don't feed the troll! :sssh:

Thundermane
30 juli 2008, 16:10
Don't feed the troll! :sssh:
Care? geef iedereen gewoon een kans.
Ik zelf ben geen fan van satan, maar komop :D
Geef toe meneer de satanist heeft aan het begin niet de dag van z'n leven gehad!
(Edit) EN DAN BOEIT HET GEEN ZAK OF HET ZIJN EIGEN SCHULD IS.
Het gaat om die eerste indruk.


Mensen die hier nog wat aan toe te voegen hebben?
Of het niet eens zijn, of gedeeltelijk eens zijn?
Of ben ik dan toch briljant? :D

Mithrandir
30 juli 2008, 16:31
Dit topic is vandaag 5x gerapporteerd, ik ga vanavond doorlezen wat er aan de hand is, maar vooralsnog gaat hij op slot!

Mithrandir
30 juli 2008, 20:03
Satanist is vandaag de grappigste van de dag en als beloning daarvoor laat ik zien post met "kritiek" staan en krijgt hij, omdat hij toch weg wil, een permanente ban!

De TS heeft al aangegeven klaar te zijn met het topic, dus hij blijft dicht.