PDA

View Full Version : Zelfbouw Fuzz, hulp..voordat ik begin



Hallie
16 juli 2008, 13:56
http://img204.imageshack.us/img204/7789/boutique1969fuzzfaceer8.th.jpg (http://img204.imageshack.us/my.php?image=boutique1969fuzzfaceer8.jpg)

heey iedereen.

voor ik aan deze begin, heb ik wellicht een simpele vraag.

de groene bedrading (links) is de aarde denk ik?
maar vanaf de DC en het printboardje. gaat het naar de in&output en de schakelaar.

kan ik al die draadjes op 1 punt laten komen?

of hoe zit dat precies?

en de andere vraag is;
voor Q1 en Q2 staan een aantal waardes met daarachter * ETC*
ofwel..van alles kan er in, maar ik heb daar geen verstand van, dus wat zou ik
op die 2 plekken moeten solderen?
alvast bedankt!

M Kactus
16 juli 2008, 14:24
http://img204.imageshack.us/img204/7789/boutique1969fuzzfaceer8.th.jpg (http://img204.imageshack.us/my.php?image=boutique1969fuzzfaceer8.jpg)

heey iedereen.

voor ik aan deze begin, heb ik wellicht een simpele vraag.

de groene bedrading (links) is de aarde denk ik?
Ja.



maar vanaf de DC en het printboardje. gaat het naar de in&output en de schakelaar.
kan ik al die draadjes op 1 punt laten komen?
of hoe zit dat precies?

Je kan de draadjes op 1 punt laten komen, maar ze lopen naar de in&output en naar de schakelaar omdat je zo een TrueBypass-schakeling met status-LED (aan/uit) hebt, en een input die ook als schakelaar dient.
Steekt er geen jack in de input, dan verbruikt het pedaaltje geen stroom. Dat is handig als je een batterij gebruikt.
Kortom: Het kan op één punt, maar de beste schakeling lijkt me de deze.


en de andere vraag is;
voor Q1 en Q2 staan een aantal waardes met daarachter * ETC*
ofwel..van alles kan er in, maar ik heb daar geen verstand van, dus wat zou ik
op die 2 plekken moeten solderen?
alvast bedankt!