PDA

View Full Version : Ibby op reis....



Jeroen76
16 juli 2008, 12:07
Tja, ik had geen flauw idee waar dit thuishoort maar ik moest effe m'n hart luchten.

Vorige week heb ik via MP een prachtige Ibanez S540 gekocht en betaald. Vervolgens heeft de verkoper er twee dagen voor nodig gehad om 'm stevig en goed in te pakken. Prima vent en nog beleefd ook. Hij was erg bezorgd dat de gitaar misschien niet goed over zou komen.

Achteraf heeft hij misschien een voorgevoel gehad. Vanmorgen stond de status van verzending namelijk nog steeds op ingekomen en in sorteer proces. Dit dan wel dus in het postkantoor van de verkoper. En niemand lijkt te weten wat er gebeurt kan zijn.

Vanmorgen heb ik de verkoper moeten vragen een onderzoek in te stellen en volgens de helpdesk kan dat vijf werkdagen duren. 'T zou betekenen dat de gitaar, als hij er nog is tenminste, volgende week woensdag pas arriveert. Ik vind dit dus echt een ramp hè. Ik had nota bene een vriend laten overkomen om de gitaar samen door te lopen, qua afstelling. Die gozer kwam voor niks en voor m'n optreden zondag zit ik dus zonder solo-gitaar. Balen dus......
Leve TNT

Jeroen

Manuvdv
16 juli 2008, 12:18
Wel beetje roekeloos om er zomaar van uit te gaan dat je die gitaar dadelijk zou hebben...

Wat niet wil zeggen dat ze daar bij TNT minder stipt moeten werken natuurlijk!

Jeroen76
16 juli 2008, 13:32
Och, ik weet niet of het roekeloos was. Ik heb wel vaker zaken verzonden via TNT en eigenlijk nooit vertraging ofzo gehad. Ik ging er dus van uit dat het wel goed zou komen
Maar wat ik vreemd vind is dat Ibby gewoon niet traceerbaar is. Hij is dus kennelijk niet aangekomen in het distributiecentrum. En dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad,
Maar misschien heb je wel gelijk hoor, maar ik ben dan ook geen Eric Clapton of zo. Dus een solootje minder is niet echt een probleem


Jeroen

jimihattricks
16 juli 2008, 15:13
om ook even een duitje in de zak te doen wat betreft TNT-bitchslaps;

er zou bij mij volgens de website (track&trace) gisteren een pakketje zijn afgegeven tussen 17 en 1830u, maar ik ben de hele tijd thuis geweest en heb niets ontvangen..

ook geen briefje met een adres waar het pakket dan wel is afgegeven.. dus ik begin zwaar het vermoeden te krijgen dat het huisnr. op het pakket niet klopte en dat 1 of andere pipo uit de buurt zich mijn pakketje heeft toegeeigend en getekend heeft

gebeld met de klantenservice maar niets wijzer geworden.. :dontgeti:

Orpheo
16 juli 2008, 15:24
TNT is een ramp; ik heb 3 weken moeten wachten op een kaartje, voor 't aankwam. belachelijk. Privatiseren was/is de grootste consumentenblunder ooit.

vulvasonic
16 juli 2008, 15:56
Mooie verhalen om mijn angst voor het verzenden van instrumenten ed. per post groter te maken dan het al was...
Ik heb, los van wat effectpedalen (onder rembours) nooit gedaan, maar ik kijk wel regelmatig naar onderdelen, of losse bodies ed. die hier niet of slecht te verkrijgen zijn.

Hoe zit het dan met dat Warmoth spul, Orph?
Ook daar slechte ervarinigen mee?

Orpheo
16 juli 2008, 16:03
Mooie verhalen om mijn angst voor het verzenden van instrumenten ed. per post groter te maken dan het al was...
Ik heb, los van wat effectpedalen (onder rembours) nooit gedaan, maar ik kijk wel regelmatig naar onderdelen, of losse bodies ed. die hier niet of slecht te verkrijgen zijn.

Hoe zit het dan met dat Warmoth spul, Orph?
Ook daar slechte ervarinigen mee?

nop, ik niet, en ik ken niemand op t warmoth forum met slechte ervaringen. de bodies zitten in dik schuimrubber verpakt (niet in direct contact met t lakwerk natuurlijk!) en de halzen ook in schuimrubber. als de doos valt (van zeg, 2 meter) gebeurd er niks mee. Dat, icm 10 dagen garantie op ontevredenheid (als je iets anders verwachtte, of je ziet een bruine streep in je maple hals en je vertrouwt t niet), geeft mij constant veel vertrouwen.

Jeroen76
16 juli 2008, 17:05
Nou moet het toch niet gekker worden !!!

Staat er net een postbode aan de deur met een pakketje, mijn pakketje. Is Ibby spontaan weer in postland opgedoken en maar gelijk afgeleverd. En dat terwijl de heren of dames bij tnt niet eens het pakket in hun systeem kunnen terugvinden. Sterker, volgens hun systeem staat het pakketje nog steeds op het postkantoor in Amsterdam. Ik heb 'm zelf maar afgemeld als Ontvangen anders blijven ze zoeken.

Maar spelen dan ding !!!!! Wauw

Thanks
Jeroen

ps. dit was de eerste keer dat er iets misging in de ruim veertig keer dat ik de afgelopen twee jaar iets ontvang of verzend, dus echt bijzonder eigenlijk

Mr.Fingers
16 juli 2008, 17:10
Mooi, en nu foto's

Randy
17 juli 2008, 13:36
Plaats Die Foto's Nou Maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!