PDA

View Full Version : Gitariste. Rood haar en tattoos



Luca P
15 juli 2008, 21:39
Ik zoek haar dus. Ik vond haar een tijdje geleden op Hyves maar ben haar naam kwijt. Ze zit een beetje in de hoek van Melissa Etheridge/Sheryl Crow.
Knal rood haar en flinke tattoos op haar armen. Kort geleden won ze nog een prijs voor nieuw talent of iets dergelijks.
Wie kent haar?

Luca P
16 juli 2008, 00:05
Laat maar!
Hebbessss...
http://www.ellessprings.nl/

JeroenSchaaf
16 juli 2008, 08:53
Ik ken haar! Gave band! aardige meid, en die gitarist met zijn gafe Haar stratje! Waarom zocht je haar? :)

hoofd
16 juli 2008, 14:19
Waarom zocht je haar? :)

Check topictitel en zie de foto's.. Ik zeg: PLATBATSEN!!

Luca P
16 juli 2008, 15:10
Waarom zocht je haar? :)

...wil vriendje worden..
Op Hyves!
En ze is wel leuk ja...zegt mijn vrouw ook.
:D
Misschien moet ik haar boeken voor een feestje. Als ze echt door breekt is ze 3x zo duur.
Dus ik moet snel wezen.

JeroenSchaaf
16 juli 2008, 20:21
Check topictitel en zie de foto's.. Ik zeg: PLATBATSEN!!

Ik zal het doorgeven aan haar ;)

Luke-wannabe
16 juli 2008, 20:23
Hee een Gretsch 5120. Grappig dat ze een budgetgitaartje gebruikt!!

heavy-metal-thunder
18 juli 2008, 22:37
Ik ken haar! Gave band! aardige meid, en die gitarist met zijn gafe Haar stratje! Waarom zocht je haar? :)

als je op haar site gaat, het openingsnummer met welke gear zou dat ingespeeld zijn. Vind ik een leuke, krachtige sound. Niet te veel disto, voldoende definitie en helder, zonder schel te zijn.

JeroenSchaaf
21 juli 2008, 12:35
als je op haar site gaat, het openingsnummer met welke gear zou dat ingespeeld zijn. Vind ik een leuke, krachtige sound. Niet te veel disto, voldoende definitie en helder, zonder schel te zijn.

De gitarist zit ook wel op hyves vraag het even. Mijn hyves Jouno - en dan zoeken op Gert, vind je hem.