PDA

View Full Version : Ik ben....



Castillo
15 juli 2008, 20:05
Beste gitaarliefhebbers,

Ik ben Jan Slot, 50 jaar en woon in Almelo. Ik speel sinds mijn twaalfde jaar gitaar. Heb enkele jaren klassiek les gehad en verder geprobeert via vrienden en bandjes mij muzikaal wat te ontwikkelen. Ik ben begonnen op een Egmond gitaar. Puur NL dus. Later ben ik overgestapt naar Ibanez 6 en 12 snarig. Toen ik met m'n 15e jaar in een bandje kwam te spelen kocht ik via via mijn eerste elekrische (jazz/semi-acoustic) gitaar, een Guild Starfyer. Heb deze enkele jaren later aan de gitarist van de Bintangs verkocht. (Had ik dus nooit moeten doen). Ben wel verknocht geraakt aan Guild. Ik kocht in 1976 een akoestische Guild D25M en speel er nog op. Sinds een paar weken ben ik ook in het bezit van een Martin HD28 dreadnought uit 2001. Een fantastisch instrument. Zo'n 10-tal jaren (1990-2000) heb ik vanwege een eigen zaak niets aan muziek gedaan. Vanaf 2001 ben ik langzaam weer begonnen met spelen. Het bloed kruipt dus... Sinds 2006 speel ik weer met een aantal mensen in een "plugged acoustic band" Ssensual2.

Kijk voor info op: www.freewebs.com/ssensual2/

Ik hoop jullie een beetje geïnformeerd te hebben wie ik ben en wat ik doe, graag tot "schrijfs" via dit medium Gitaarnet.nl

Met groet,
Jan Slot

toon-
15 juli 2008, 20:37
Ziet er goed uit.
Ik denk dat we van jouw wel wat kunnen opsteken ;)
En welkom trouwens.

hansli
15 juli 2008, 22:10
hallo jan, welkom

leuk een mede-almeloer, we moeten elkaar wel kennen eigenlijk, poort van kleef wellicht?

mooie muziekkeus heb je met je band.........

groetjes, hans libbers

Castillo
16 juli 2008, 08:12
Ziet er goed uit.
Ik denk dat we van jouw wel wat kunnen opsteken ;)
En welkom trouwens.

Bedankt Toon!

Castillo
16 juli 2008, 08:25
hallo jan, welkom

leuk een mede-almeloer, we moeten elkaar wel kennen eigenlijk, poort van kleef wellicht?

mooie muziekkeus heb je met je band.........

groetjes, hans libbers


Hallo Hans,

Poort van Kleef ken ik natuurlijk wel maar ben er misschien 1 of 2 keer geweest. Kwam vroeger (70-er jaren) veel in jongerencentrum Erve Noordik en natuurlijk Tapperij, Hookhoes enz. Jouw naam komt me wel bekend voor, maar moet er toch een gezicht bij zien.

hansli
16 juli 2008, 13:15
Hallo Hans,

Poort van Kleef ken ik natuurlijk wel maar ben er misschien 1 of 2 keer geweest. Kwam vroeger (70-er jaren) veel in jongerencentrum Erve Noordik en natuurlijk Tapperij, Hookhoes enz. Jouw naam komt me wel bekend voor, maar moet er toch een gezicht bij zien.

hoi jan

www.thevelvetunderwear.nl

ik ben de bassist/ zanger

leif
16 juli 2008, 20:28
welkom :blast:

Emmory1989
16 juli 2008, 20:42
Welkom :D :lp:

Castillo
17 juli 2008, 09:45
hoi jan

www.thevelvetunderwear.nl

ik ben de bassist/ zanger


Hoi Hans, ik heb ff jullie site bekeken. Kom echter niet verder dan enkele fotootjes

hansli
17 juli 2008, 14:47
Hoi Hans, ik heb ff jullie site bekeken. Kom echter niet verder dan enkele fotootjes

Ze zijn toch wel vrij groot hoor, gewoon er op klikken.
er is ook muziek te beluisteren.

Ik moet er wel bijvertellen dat deze band op dit moment in slaapstand is, ben nu meer met akoustische dingen bezig, meer muziek in jou stijl vermoed ik, mijn collega-muzikant is helemaal wild van Paul Simon trouwens, al doen we er nog niets van.

We zoeken trouwens nog een gitarist.......

groetjes, hans

Castillo
17 juli 2008, 17:32
Ze zijn toch wel vrij groot hoor, gewoon er op klikken.
er is ook muziek te beluisteren.

Ik moet er wel bijvertellen dat deze band op dit moment in slaapstand is, ben nu meer met akoustische dingen bezig, meer muziek in jou stijl vermoed ik, mijn collega-muzikant is helemaal wild van Paul Simon trouwens, al doen we er nog niets van.

We zoeken trouwens nog een gitarist.......

groetjes, hans

Ik heb op de foto's geklikt, maar er gebeurde niets. Misschien moest ik iets langer wachten. Ik probeer het nog weer. Tsja.... nieuwe gitarist..! Wat moet ik zeggen; Ik heb me in 2006 uit de naad gezocht naar een paar mensen om mee samen te spelen. Nu vanaf januari 2008 zijn we dan zo'n beetje compleet, en ik moet zeggen dat het tussen ons goed klikt en dat houd ik natuurlijk ook graag zo. Ik wil best eens kennismaken en eens een deuntje mee "picken", maar ik houd het voorlopig toch maar bij m'n eigen bandje.

Castillo
17 juli 2008, 17:49
Ik heb op de foto's geklikt, maar er gebeurde niets. Misschien moest ik iets langer wachten. Ik probeer het nog weer. Tsja.... nieuwe gitarist..! Wat moet ik zeggen; Ik heb me in 2006 uit de naad gezocht naar een paar mensen om mee samen te spelen. Nu vanaf januari 2008 zijn we dan zo'n beetje compleet, en ik moet zeggen dat het tussen ons goed klikt en dat houd ik natuurlijk ook graag zo. Ik wil best eens kennismaken en eens een deuntje mee "picken", maar ik houd het voorlopig toch maar bij m'n eigen bandje.


Hans, ik heb nogmaals jullie site bezocht. Ik kom toch echt niet verder dan de eerste pagina (home).

hansli
17 juli 2008, 18:39
bij mij werkt'ie wel hoor, werkt de muziek wel?

*AcousticGuitarMan*
17 juli 2008, 22:08
Hallo,

Ik denk dat iuk wel van je zal leren!!! :satisfie:

Castillo
19 juli 2008, 17:04
bij mij werkt'ie wel hoor, werkt de muziek wel?

Als ik het ineternetadres ingeef zie ik onder de link "photos" alleen enkele beelden verschijnen. Alle overige buttons (bio, dates, music en contact)werken bij mij niet. Ik heb m'n PC eens nagekeken, maar zie niets verkeerd ingesteld staan of zoiets. Wat kan er fout zijn/gaan?

Castillo
19 juli 2008, 17:05
Hallo,

Ik denk dat iuk wel van je zal leren!!! :satisfie:

Hoi, als ik je ergen mee helpen kan? Laat maar horen/lezen!
Groet, Jan