PDA

View Full Version : Ik ben....



Castillo
15 juli 2008, 20:05
Beste gitaarliefhebbers,

Ik ben Jan Slot, 50 jaar en woon in Almelo. Ik speel sinds mijn twaalfde jaar gitaar. Heb enkele jaren klassiek les gehad en verder geprobeert via vrienden en bandjes mij muzikaal wat te ontwikkelen. Ik ben begonnen op een Egmond gitaar. Puur NL dus. Later ben ik overgestapt naar Ibanez 6 en 12 snarig. Toen ik met m'n 15e jaar in een bandje kwam te spelen kocht ik via via mijn eerste elekrische (jazz/semi-acoustic) gitaar, een Guild Starfyer. Heb deze enkele jaren later aan de gitarist van de Bintangs verkocht. (Had ik dus nooit moeten doen). Ben wel verknocht geraakt aan Guild. Ik kocht in 1976 een akoestische Guild D25M en speel er nog op. Sinds een paar weken ben ik ook in het bezit van een Martin HD28 dreadnought uit 2001. Een fantastisch instrument. Zo'n 10-tal jaren (1990-2000) heb ik vanwege een eigen zaak niets aan muziek gedaan. Vanaf 2001 ben ik langzaam weer begonnen met spelen. Het bloed kruipt dus... Sinds 2006 speel ik weer met een aantal mensen in een "plugged acoustic band" Ssensual2.

Kijk voor info op: www.freewebs.com/ssensual2/

Ik hoop jullie een beetje geïnformeerd te hebben wie ik ben en wat ik doe, graag tot "schrijfs" via dit medium Gitaarnet.nl

Met groet,
Jan Slot

toon-
15 juli 2008, 20:37
Ziet er goed uit.
Ik denk dat we van jouw wel wat kunnen opsteken ;)
En welkom trouwens.

hansli
15 juli 2008, 22:10
hallo jan, welkom

leuk een mede-almeloer, we moeten elkaar wel kennen eigenlijk, poort van kleef wellicht?

mooie muziekkeus heb je met je band.........

groetjes, hans libbers

Castillo
16 juli 2008, 08:12
Ziet er goed uit.
Ik denk dat we van jouw wel wat kunnen opsteken ;)
En welkom trouwens.

Bedankt Toon!

Castillo
16 juli 2008, 08:25
hallo jan, welkom

leuk een mede-almeloer, we moeten elkaar wel kennen eigenlijk, poort van kleef wellicht?

mooie muziekkeus heb je met je band.........

groetjes, hans libbers


Hallo Hans,