PDA

View Full Version : ff voorstellen



John whitefield
15 juli 2008, 18:01
Hey

Mijn naam is John Whitefield en ik ben 15 jaar. Beetje apparte naam maar goed(vader is amerikaans). Op mijn elfde begon ik wat gitaar te spelen en op m'n twaalfde heb ik een electrische gitaar gekocht. Een squier met een roland microcube. daarmee veel gespeeld en er een hoop lol van gehad. Maar nu ben ik een band begonnen. NIet echt iets voor een roland micro :confused: Dus zoek ik nu een nieuwe versterker voor niet teveel geld voor kleine concerten. Ik zat te denken tussen de 50 en 100 watt. Nu had ik de Fame t64rs gezien en nu vroeg ik mij af of dat een goede versterker is. Tips zijn altijd welkom :strat:

John

Tubescreamer
16 juli 2008, 10:46
Hallo John, welkom!! Lache ik ben ook een halve yankee omdat mn pa er één is :D toevallig he.....ik heb alleen de achternaam van mn ma en die is gewoon Nederlands...
Hee maar veel plezier hier en die versterker weet ik niks over, heb effe gezocht omdat ik 'm helemaal niet kende en ik vond alleen maar Duitsche (http://www.musiker-board.de/vb/amps-boxen/172636-fame-t64-rs-mini-halfstack.html) reviews, misschien heb je daar wat aan??

Versterkers moet je gewoon lekker veel uitproberen in de winkel, vind je heus wel iets wat je lekker vindt.

Succes :strat: !!

*AcousticGuitarMan*
17 juli 2008, 22:17
Hallo!! Hoe maakt u het???