PDA

View Full Version : Blues/Rockabilly/Roots Contra Bassist Gezocht.



CC Jerome
15 juli 2008, 15:31
Hey everybody,

Wij zijn op zoek naar een ervaren Rockabilly/ Roots contrabassist omgeving Eindhoven of Maastricht. We hebben vele optredens in binnen en buitenland.
Heb je interesse, Laat dan even wat horen !

Bop-On !!

Jeroen

tdoost
12 augustus 2008, 16:32
hoi ik ben freddy
en speel nu een paar jaar contrabas,ik speel nu in geldrop ,maar ben sinskort naar gangelt verhuisd(duitsland) kmtje of 25 van maastricht af.eigenlijk gaat het nu best goed ,maar wil toch verder kijken,of er ergens dichter bij mij in de buurt wat te spelen is
ikzelf heb nog nooit opgetreden,alleen maar gereperteerd,wij spelen rockabilly
johnny burnette.hank williams.webb pierce.jaren 50 elvis ,en nog meer van zoiets
ik heb een contrabas met darmsnaren ,maar ben nog aan het klooien om hem(goed) te versterken
misschien

tdoost
12 augustus 2008, 16:35
hoi ik ben freddy
en speel nu een paar jaar contrabas,ik speel nu in geldrop ,maar ben sinskort naar gangelt verhuisd(duitsland) kmtje of 25 van maastricht af.eigenlijk gaat het nu best goed ,maar wil toch verder kijken,of er ergens dichter bij mij in de buurt wat te spelen is
ikzelf heb nog nooit opgetreden,alleen maar gereperteerd,wij spelen rockabilly
johnny burnette.hank williams.webb pierce.jaren 50 elvis ,en nog meer van zoiets
ik heb een contrabas met darmsnaren ,maar ben nog aan het klooien om hem(goed) te versterken
ik weet niet of ik ervaring genoeg heb,maar de zin om te spelen is er zeker
kan altijd een keer proberen
groetjes freddy