PDA

View Full Version : Tolex schilderen / spuiten



budje
14 juli 2008, 21:33
Iemand ervaring met zn versterker schilderen/spuiten? heb hier een oud beestje dat vaak mee gaat naar optredens in kleine kroegen, lijkt me leuk die een kleurtje mee te geven. Hoeft niet supermooi, maar heb gezien wat tolex kost en dan denk ik laat maar doen. (dan ben ik al snel 100 euro verder en da's wat veel voor een grapje, koop ik liever iets echt nuttigs)

alleen lijkt me klote als je na t sjouwen en opbouwen onder de verfschilfers zit (als t niet zou hechten bijv), of valt dat wel mee?

en toegegeven: erg veel dommere vragen kan ik niet verzinnen.

Alvast bedankt!

Chris Winsemius
14 juli 2008, 22:37
Sorry, tot nu toe nog geen enkele keer "mooi overgespoten" tolex kunnen meemaken...

Re-tolex dus of (veel goedkoper) verder met de "vintage-relic-looks"...

skabouter
15 juli 2008, 12:10
dan door mij even dezelfde vraag maar dan voor speakerdoek....kan je dat beetje normaal overspuiten met graffiti of schilderen met verf? of wordt dat ook belachelijk en kan je beter een nieuw origineel speakerdoek met de juiste kleur kopen dan?

ieme
15 juli 2008, 13:10
tolex kun je wel mooi met verf en een roller een andere kleur geven hoor...

budje
15 juli 2008, 19:03
alvast bedankt voor de reakties, ik weet dat het niet supermooi is maar maak me meer zorgen dat ik een spoor van verfschilfers achterlaat, en mn kleren onderzitten.

ennee skabouter, als je de zoekfunctie gebruikt, ik heb ergens een verhaal gezien over speakerfront spuiten!

ieme
15 juli 2008, 22:13
alvast bedankt voor de reakties, ik weet dat het niet supermooi is maar maak me meer zorgen dat ik een spoor van verfschilfers achterlaat, en mn kleren onderzitten.


het kan absoluut goed zonder schilfers, even bij de verfboer vragen...




ennee skabouter, als je de zoekfunctie gebruikt, ik heb ergens een verhaal gezien over speakerfront spuiten!

dat klopt, was iemand die zn beige bogner zwart maakte, heeft ook op marktplaats gestaan.