PDA

View Full Version : G-Major, Intelliflex of Repliflex



Johnny Ramone
14 juli 2008, 01:11
Wie van de drie is de beste keus???

Ik wil graag zoveel mogelijk toon houden, geen uitval hebbben, geen bijgeluiden, gewoon goed klinken en altijd doen!

Ik heb geen verstand van midi, maar het moet wel midi zijn. Ik wil het aansluiten op een Voodoo GCX Audio switcher en een Ground control pro. Ik weet nog niet hoe dat moet, maar dat zie ik nog wel.

Op mijn versterker heb ik geen effektloop alleen maar een simpele input.

Ik heb nodig delay, reverb, chorus, flanger.

Ik ben benieuwd.

Bram78
14 juli 2008, 07:54
Dan wordt het al een lastige, aangezien je sommige effecten beter na je voorversterker wilt hebben. Als je het aan zou sluiten als in:
Gitaar> Intellifex> amp-input betekent dat dus dat alles door de voorversterker gaat met als gevolg dat ook je effecten overstuurd worden.

Afgezien daarvan denk ik dat je met de rocktrons een prima keuze maakt. Eenvoudig in de bediening en redelijk basic in effecten, volgens mij zoek je dat ook.

Nocki
14 juli 2008, 08:04
Geen probleem...

Je hangt m netjes in de GCX en achter de preamp. Al deze units kunnen niet voor de preamp dacht ik.
Voor gewoon chorus, delay, flanger en reverb heb je aan een intellifex genoeg! fantastisch apparaat en naar mijn mening hoef je die nog niet eens in de GCX te hangen maar dat ding heb je natuurlijk niet voor niets :)
gisteren toevallig nog even met diezelfde combi gespeeld op een ENGL invader150 en dat was qua sound gewoon lekker in orde!

Intellifex vind ik van die 3 het beste klinken. Replifex was wat minder net als de xpression. De g-major is een leuk makkelijk appraat maar je hebt absoluut tonesuck daarmee. aan gezien je een unit wil met delay zal je m vaak gebruiken...

Nocki

Angel
14 juli 2008, 08:07
Wie van de drie is de beste keus???

Ik wil graag zoveel mogelijk toon houden, geen uitval hebbben, geen bijgeluiden, gewoon goed klinken en altijd doen!