PDA

View Full Version : Hello.



alexandra
13 juli 2008, 21:49
Hallo
Ik ben Alexandra, 15, en heb al een heel pianoverleden. Mijn ouders zijn pianisten van beroep en ik zelf ben er dus mee opgegroeid
Ik speel nu sinds een week gitaar. Ik ken nu Tears in heaven van Eric Clapton en ben nu bezig met Stairway to heaven, wat al aardig lukt.
Ik hou van elke muziekgenre. Ik ga ook alvast sparen voor een elektrische gitaar (of een semi-akoestische), dat lijkt me ook erg gaaf
Het is in ieder geval heel leuk om een beetje te kunnen spelen, natuurlijk kan ik nog een hoop leren, maar ik vind gitaar echt geweldig, dus dat komt wel goed.
Ik hoop hier een mooie tijd op het forum te mogen beleven.

gr.

allochthomas
13 juli 2008, 22:27
welkom hier, ben zelf ook op de piano begonnen

Mitch
14 juli 2008, 00:11
Hallo Alexandra, welkom op het forum. Zelf ben ik ook op toetsen begonnen rond jouw leeftijd, maar dan de elektrische varianten. Beide instrumenten beheersen kan ontzettend handig zijn, ik kan het je aanraden om gitaar door te zetten.
Er is trouwens wel een enorm overschot aan mannen, pubers en knulletjes hier, dus als je af en toe wat sexistische opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt moet je je daar weinig van aantrekken hoor. De meeste hebben een grote mond op het net maar zijn in real life meestal minder flink ;)
De meeste hier aanwezige vrouwen en meisjes zijn niet erg serieus bezig met gitaar maar met socializen in Off Topic dus wat mij betreft nogmaals heel hartelijk welkom.

Alle Alexandra's die ik ken zijn ontzettend aardig dus je hebt bij deze een streepje vóór :satisfie:

Tubescreamer
14 juli 2008, 01:25
Alexandra welkom! :cheerup: hier nog zo één die ooit ook op piano is begonnen! Kan dr helaas weinig meer van nu, af & toe beetje spijt dat ik 't niet heb doorgezet....gelukkig is de gitaar ervoor in de plaats gekomen. Wat Mitch zegt, ik heb ook gemerkt dat je er zeker je voordeel mee kan doen als je beide instrumenten kent.

Wat leuk is, is dat mijn huisgenoot besloten heeft om een piano te kopen om het te gaan leren. Kan ik 't weer een beetje inhalen en 't kost me lekker niks :D
En ik had het al zo druk met gitaar....

Maar nogmaals welkom en veel plezier hier, en o het is hier ondanks het genoemde overschot aan pubers & knulletjes heel leerzaam & gezellig hier hoor :p

EDIT, toch nog ff: Hee je hebt de tekst van "Kashmir" in je sig zag ik net. Vette shit :noob: !!

alexandra
14 juli 2008, 10:50
Hee bedankt allemaal!
Klopt wel, met meerdere instrumenten heb je een beetje voorsprong denk ik, je weet al meer van akkoorden enzo af en het gehoor is al wat meer ontwikkeld dus dat is best fijn.
Verder ben ik er al best serieus mee bezig, ik speel haast onafgebroken gitaar de hele dag :D dus komt op nummer 1 van mijn hobbylijst denk ik 8-)

in ieder geval ik heb hier al lekker rondgekeken en de 'on-topics:P' bevallen me al prima.

Maar bedankt voor het warme welkom :D en geen zorgen ik ben wel wat gewend qua opmerkingen enzo en ik ben best makkelijk ik trek me er toch sowieso al weinig van aan ;)

gr.

Dark_Tranquillity
14 juli 2008, 12:42
Er is trouwens wel een enorm overschot aan mannen, pubers en knulletjes hier, dus als je af en toe wat sexistische opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt moet je je daar weinig van aantrekken hoor. De meeste hebben een grote mond op het net maar zijn in real life meestal minder flink ;)

Says Who? Lijkt me een aardige versier truc wat je als laatste zegt ;)



Alle Alexandra's die ik ken zijn ontzettend aardig dus je hebt bij deze een streepje vóór :satisfie:

Hoe dan ook, welkom op het forum. Succes ermee!

JohnLord
14 juli 2008, 16:38
Ja, ga vooral door met gitaar, maar het is zonde als je het pianospelen laat versloffen!