PDA

View Full Version : Vraagje over verplaatst onderwerp (Bootsy)



jplm
13 juli 2008, 21:21
Hallo.

Ik zag dat m'n post over Bootsy Collins was verplaatst. Zodoende vraag ik me nu af waarom 12 (twaalf!) pagina's gezever over "je grootste bas-helden" op deze plaats in het forum wél blijft staan. Of had de moderator nog een hobby of een vriendin toen dat topic werd gestart?

Groet, Jan (verplaatsen maar).

kenx
13 juli 2008, 21:25
hoy,

hier gaan de mods waarschijnlijk geen reactie geven...

voor zo'n vragen pm je ze best even.

grtz

budje
13 juli 2008, 21:26
beetje kleinzerig hoor, ik denk niet dat de mods alle postjes en berichtjes lezen (ik heb namelijk een sterk vermoeden dat ze ook een priveleven hebben)

jplm
13 juli 2008, 21:26
hoy,

hier gaan de mods waarschijnlijk geen reactie geven...

voor zo'n vragen pm je ze best even.

grtz

Ach, laat ook maar, ik wond me even op, maar het is al over.

Groet, Jan.

sinneD
13 juli 2008, 21:30
De betreffende mod dacht gewoon dat het onderwerp daar beter op zijn plek past, en ik kan me daar ook best in vinden aangezien het over een optreden ging.

kenx
13 juli 2008, 21:39
maar weet je als je in het vervolg nog zo eens iets opmerkt is het echt beter om een mod te pm'en hoor, ze lezen niet alle onderwerpjes die er aangemaakt worden....

en ja hoor ik moet niet veel zeggen ik windt me soms ook op :)

Roro92
14 juli 2008, 11:11
http://i193.photobucket.com/albums/z261/pakuorg/fail.jpg

Bassbitch
14 juli 2008, 17:49
Beste topicstarter, vragen en opmerkingen over acties van moderators mogen over de PM. Het is nergens voor nodig om mods te beledigen.

Om dan maar meteen antwoord te geven op je vraag: je topic ging over een concert en past dus niet in Basgitaren, maar in Gigs/Concerten. In het vervolg graag even wat beter opletten voordat je met verwijten gaat gooien.