PDA

View Full Version : Bootsy Collins



jplm
12 juli 2008, 20:19
Hallo.

Heeft iemand van dit forum Bootsy Collins nog aan het werk gezien, gisteren op North Sea Jazz?

Groet, Jan.

rijco.nl
14 juli 2008, 19:09
jazeker, erg vet.

EuroCinema
16 juli 2008, 13:43
Reken maar van yes. Ik ben al lang een JB's en P-Funk fan dus het was echt genieten met volle teugen voor mij. Zeker met Fred Wesley, Jabo Starks, Johnny Grigg en nota bene broertje Catfish erbij. Wat een loeistrakke funker is dat toch, had nooit gedacht die man nog eens live te mogen zien. En op het einde Bootsy wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiind me up te horen roepen, dat was ook kippenvel. Plus alle andere P-Funk audience chants met Bootzilla zelve vlak bij me in het publiek: funk getting ready to roll, give up the funk etc. Heerlijk. Clinton komt ook weer trouwens he! :blast:

jplm
17 juli 2008, 19:52
Clinton komt ook weer trouwens he! :blast:

Clinton? Waar, en wanneer?

Groet, Jan.

savecracker85
18 juli 2008, 16:03
het viel mij toch enigszins tegen. Het einde maakte gelukkig een hoop goed.

Ik kwam namelijk voor bootsy die zijn ding ging doen met de JB's. Maarja toen kwam er eerst een dansact die op 'niet live' muziek wat gingen dansen. Vervolgens een of andere rapper. Toen een andere band. En pas na 3 kwartier kwam bootsy eindelijk. Toen was het ook wel gelijk goed en gelukkig ging hij nog 30 minuten over tijd door..maar toch, beetje balen
Ook vond ik het jammer dat ze niet echt p-funk of solowerk van bootsy speelde.

Maargoed, gelukkig komt George Clinton nog: paradiso 3 september (en ook nog een keer in tilburg).. Neem van mij aan dat zijn pas echte funk-feestjes tot in de late uurtjes:cooler:

EuroCinema
18 juli 2008, 16:16
:rockon: Ain't no party like a P-Funk party cuz a P-Funk party don't stop!

Enig idee wie er gitaar spelen? Nog steeds Hampton, Shider en Blackbyrd McKnight?

savecracker85
18 juli 2008, 19:49
yeah!

volgens mij wel ja. En als het goed is, is Bernie Worrel ook weer van de partij