PDA

View Full Version : Line6 Pod X3 Pro



reitse
12 juli 2008, 18:30
he,

nauwelijks wat over gelezen, dus vandaar maar een nieuw onderwerp.

Zijn er hier mensen bekend met de rack versie van de nieuwste pod, de POD X3 PRO?

Het lijkt me een erg gaaf ding, zouden de mensen die er wat meer over weten mij het vertellen?

waarom is hij bijvoorbeeld evenduur als de POD PRO XT?

zelf ben ik nu in het bezit van de POD 2.0 PRO, bevalt me prima, alleen ben op zoek naar meer.

alvast bedankt!

Reitse

crapton
13 juli 2008, 08:45
Je kan op de Line6 site heel veel terugvinden en vergelijken. Er is bv. een leuke 'compare all' page met alle POD's erop.

Ik heb zelf een X3Live en zoals je kan zien is er functioneel weinig verschil, afgezien van een aantal extra aansluitingen op de X3Pro - en andere behuizing uiteraard.

Verschil met een 2.0 is iets betere kwaliteit van de klank (betere electronica en daarmee iets beter door L6 getweakte models - helderder, minder fizz) en natuurlijk de dual sound. Tevens USB, Variax aansluiting enz.

Iha zijn die 'Pro' versies erg aan de prijs, je moet er ook nog een pedalboard bijkopen. Ik denk dat de XT en de Pro zo'n beetje op de max prijs zitten die de markt tolereert, ref GT8 Pro of een Axe FX of zo'n Digitach 1102 (oid). Dit is puur wat ze ervoor kunnen krijgen en heeft geen/weinig relatie met de kostprijs.

bagheera
13 juli 2008, 19:44
hey daar ik wou net weten hoe goed de line 6 POD 2.O eigelijk is?
kun jij me meer vertellen
ik heb er een topic over gemaakt maar nog geen reactie op gekregen.