PDA

View Full Version : Welke Elektrische Gitaren Heb Jij?



gitaardocphil
12 juli 2008, 14:28
Ik heb een mooie collectie gitaren, waar ik veel plezier aan heb als mindervalide, maar er blijkt al een topic te bestaan betreffende lijstjes.
Dus een DUESENBERG?
Wel dit is de enige gitaar die in Europa minder kost dan in de USA.
Ik heb onder andere een GIBSON LES PAUL CUSTOM EN EEN LP SUPREME.
SUBJECTIEF:
2 maand geleden heb ik in een klein gitaar winkeltje te Oostende voor het eerst in mijn leven een DUESENBERG gezien. Ik kende dat merk zelfs niet.
Ik heb slechts 2x "gestrumd" wegens teveel pijn, maar ik was en ben nog GEOBSEDEERD door de klank en de pracht van dit instrument. Het bleef een obsessie. Aangezien ik alle dagen op zoek was naar de mogelijkheden, de sound, en de pracht zie www.duesenberg.de heb ik besloten om ze te kopen en mijn Gibson Flying V te verkopen, ik kan op dat instrument nauwelijks spelen door mijn handicap, en eerlijk het is, ik jerhaal SUBJECTIEF DE ALLERBESTE gitaar die ik ooit bespeeld heb. Voeg daarbij de "art-deco" stijl en je zal begrijpen wat ik bedoel. Je kan ze ook bewonderen op youtube.

reneding
12 juli 2008, 14:33
ik zie bij jou de duesenberg op 1 staan, ik heb er zelf ook interesse in, hij is zo mooi maar ik heb hem nog nooit ergens kunnen horen en/of bespelen want ik zie hem eigenlijk nergens. wat vind jij er zelf van dat hij bij jou op 1 staat, wat maakt hem zo goed

hier was dacht ik btw wel al een topic over maarja

F*R*E*A*K
12 juli 2008, 14:35
Dit soort lijstjes vind ik niet zo slim, zeker niet in combinatie met het vermelden van je woonplaats.....

Hendriks
12 juli 2008, 14:49
Wanneer zou die op vakantie zijn?

Mr.Fingers
12 juli 2008, 14:49
dit topic bestaat al, het "grote post je collectie" topic, dus dit is nutteloos!

gitaardocphil
12 juli 2008, 15:19
Ik kan misschien beter alles verwijderen, zeker als de topic al bestaat.
En stoefferig, dit is absoluut mijn bedoeling niet, waarom zou ik? Wie kent mij?
Ik ben gewoon geinteresseerd in gitaren en wat anderen hebben.
Ik vraag me af wat jij zou doen als je een zwaar ongeval hebt en alles verliest. Ik heb het geluk goed verzekerd te zijn en mag ik aub een passie hebben? Ik kan niet blijven staan, zitten, heb geen sociaal leven meer omdat het lichamelijk niet meer haalbaar is om bvb eens een terrasje te doen.
En dit helpt me toch een beetje om nog wat levensvreugde te hebben. Wil je ruilen? mijn gitaren voor jouw gezondheid?
Sorry maar het deed toch pijn om "stoefferig" te lezen. Dit houdt me levend, muziek, gitaar.

macwilliams
12 juli 2008, 15:32
1 gibson lp custom
1 gibson lp studio
1 ibanez rgt 42dx
2 epi lp std lim ed

1 smith& wesson 686 .357 magnum
1 A.K. automatic nato
1 nightvision goggle
1 silencer for A.K
1 trained to kill bull terrier 35KG

o ja ik woon in kampen. :angry:

Ibanez666
12 juli 2008, 16:34
1 smith& wesson 686 .357 magnum
1 A.K. automatic nato
1 nightvision goggle
1 silencer for A.K
1 trained to kill bull terrier 35KG

o ja ik woon in kampen. :angry:


Klinkt meer als kamper ;-)

macwilliams
12 juli 2008, 16:46
Klinkt meer als kamper ;-)
Ik woon in de 3e wagen van links naast de rottweilers.

Ibanez666
12 juli 2008, 16:52
Ik woon in de 3e wagen van links naast de rottweilers.


maar goed dat ik geen postbode meer ben dan :-)

Jeroen76
12 juli 2008, 16:57
Ik was niet van plan m'n hele collectie te posten, hoewel ik m'n woonplaats niet vermeld. Net als TS eigenlijk.
Mijn collectie is voor menig dief namelijk niet erg interessant, haha. Voor mij echter wel.
Waarom ik dan reageer?
Ik vond de manier van schrijven van TS over zijn nieuwe liefde (want dat lees ik eruit) gewoon prachtig. En soms blijken Belgen poëtischer aangelegd dan Nederlanders. Die gaan onmiddelijk zeuren over woonplaatsen en zo.

TS, ik hoop dat je er veel plezier in mag beleven en heel soms je pijn wat kan verlichten.
Groetjes,
Jeroen

F*R*E*A*K
12 juli 2008, 17:08
Het was absoluut niet lullig bedoeld ofzo, maar het zal echt niet de eerste keer zijn dat er Gitaren Gejat worden.

barno
12 juli 2008, 17:08
er zijn wel meer gitaren die in de States duurder zijn dan hier hoor.

Deusenberg heeft idd mooie gitaren, uiteraard vele potten mosterd gehaald bij Gretsch maar toch een zeer eigen toets aan gegeven.

wikwakka
12 juli 2008, 18:04
Ik zou vandaag mijn Duesenberg 49er ontvangen... Alleen jammer dat UPS niet op zaterdag levert want nu moet ik nog 2 dagen extra wachten.

Ibanez666
12 juli 2008, 18:09
mijn gitaren staan netjes in mn sig

Wicked Willy
12 juli 2008, 19:02
Ik wil niet zeiken maar doe het toch.........er zijn al tig van dit soort topics.....mods slotje?

grayfink
12 juli 2008, 19:14
Zeik toch niet.:stop:

Tho
12 juli 2008, 19:22
Ik wil niet zeiken maar doe het toch.........er zijn al tig van dit soort topics.....mods slotje?

druk dan op de rapporteer knop

grayfink
12 juli 2008, 19:27
Nee, gewoon niet zeiken, dat vragen om een slotje doet me altijd denken aan die achterbakse voetballers die om een gele kaart voor hun tegenstanders vragen als ze een tikkie hebben gekregen, matennaaierij is het en niets anders. De GN mods zijn capabel genoeg om zelf te beslissen waar een slotje op kan/moet. Die rapporteerknop is voor als de boel echt uit de klauw giert.
I rest my case, ontopic maar weer.

Anders Destium
12 juli 2008, 20:21
Momenteel zijn het 5 PRSen, 5 Ibanezen, een Gibson en een Fender. Ik woon in Den Haag, er zijn zelfs forumleden die het precieze adres weten :nervous:

Als het binnenkort mooi weer wordt (stel je voor :o ), dan zal ik in de tuin een paar foto's schieten. Wanneer dieven alert zijn, dan zijn ze van harte welkom. Een beetje kennis van artikel 461 en is dan echter wel vereist.

wietse
12 juli 2008, 20:36
Het was absoluut niet lullig bedoeld ofzo, maar het zal echt niet de eerste keer zijn dat er Gitaren Gejat worden.

ik ben er juist voor dat iemand z'n woonplaats vermeldt dan is hulp bieden e.d veel gemakkelijker, trouwens als jij in den haag woont en hier zit onder een nick en behalve je collectie en woonplaats geen adres prijsgeeft, hoe de fuck zullen dieven je dan ooit kunnen vinden?
er wonen immers een heleboel gitaristen in die stad.
bied dan ook maar niks aan op marktplaats e.d want ook dat kan verkeerd volk trekken, als je voor zoiets bang bent trek je dan maar terug in een kelder en blijf daar zitten beven.
pas als je in een gehucht woont van 10 huizen dan ben je wel voor de kwaadwilligen via zo'n forum te traceren, anders valt dat vies tegen.