PDA

View Full Version : Gitaren + effecten



gitaardocphil
12 juli 2008, 14:06
Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen. Geboren in 1955, dus al bijna een bejaarde. Ik ben huisarts van beroep, ik had een zeer goed draaiende praktijk en had verscheidene neven "specialiteiten" zoals HYPNOSE, VERMAGEREN en LASERTHERPIE & KLEINE CHIRURGIE. Tot in SEPTEMBER 2000 een boom over mijn fantastisch goed draaiende praktijk vernield heeft. Ja, met een snelheid van 90km/h frontaal tegen een boom rijden, aquaplaning, doet geen deugd. Resultaat 30 breuken in mijn linkervoet en enkel EN een ontplofte wervel met een stuk in mijn ruggenmerg. Toch herbegonnen vol goede moed na 10 maand en tracht dan alles terug op te bouwen. Het is me gelukt maar juist dat heeft me de das omgedaan. STOP op doktersbevel, eind november 2004. Mijn grote passies zijn
- reizen
- gitaren
- lekker etentje.
Ik heb gedurende de jaren heen een prachtcollectie gitaren ophebouwd met kleppers als een originele Fender Strat uit 1964 en een originele 1968 reissue Gibson Les Paul Custom. Recent heb ik me een duesenberg 49er aangeschaft die al mijn andere gitaren overtreft. Ik ben altijd een PRS man geweest tot mijn 49er. Zo, dat is ongeveer mijn voorgeschiedenis, en ik heb fortuinen betaald voor een extra pensioen in combinatie met een gewaarborgd inkomen zodat ik godzijdank mijn levensstijl min of meer kon handhaven.
Waar ik wou over schrijven is het volgende
Ik heb een Fender Cybertwin 2x65W een MARSHALL AS100D (akoestisch) en nog Valvestate en een LANEY 30W. Effecten zat, zeker in de cybertwin en "floorboards" maar nog niet zolang geleden heb ik
1) mijn KORG PANDORA PX4D teruggevonden EN ook daadwerkelik gebruikt. Ik ben mindervalide maar ik leef nog dag na dag.
2) een DUESENBERG 49er gekocht (de allerbeste gitaar die ik ooit gekocht heb