PDA

View Full Version : Timo Somers - Finishing Touch [ VIDEOCLIP ]



TimoSomers
11 juli 2008, 15:21
Hey guys!

Laatste tijd weinig van me laten horen omdatk de laatste tijd vooral met veel dingen bezig ben in band verband. Binnekort zullen er weer wat nieuwe nummers komen =].
Maar voor nu heb ik met mijn pa een soort van videoclip gemaakt voor een ouder nummer van me : Finishing Touch.
Ieder beeldje is geknipt en bewerkt, er is dus geen enkele oorspronkelijke scene gebruikt. Het was maar 12 uur werk dus dat viel nog mee *kuch*.
Anyway, ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Linkje: http://youtube.com/watch?v=0lf_oREFUh8

Alle comments zijn welkom =].

Ibanez666
11 juli 2008, 16:57
Klinkt goed en leuk om naar te kijken. Het is altijd leuk om te zien hoe enthousiast mensen met hun muziek bezig kunnen zijn :rockon:

JelmerOnGuitar
11 juli 2008, 18:26
Het nummer klinkt echt lekker qua sounds. Wat heb je voor programma's/amps gebruikt? Het nummer vind ik ook vet, zit zeker een lekkere goeie drive in... Het thema klinkt echt goed!:D

Ik vind alleen de overgangen tussen bepaalde stukken van het nummer niet heel vet.. Een beetje te plotseling ofzo..

En de mix kan ook wel stukken beter vind ik.. Bijvoorbeeld de solo gitaar op een gegeven moment zit niet heel lekker in de mix vind ik persoonlijk..

Maar het nummer zelf is echt nice! Ik voel wel de drive die jij waarschijnlijk had het nummer te recorden.. Thema is lekker man! Truegaan zo;)

The Lo Lands
11 juli 2008, 19:40
Heel cool Timo! Het is absoluut een meerwaarde om muziek en beeld samen te voegen, zeker bij instrumentale muziek. Opnames kunnen kwalitatief beter maar daar kijk/luister ik doorheen, je zou eens een nummer in een studio kunnen opnemen of je eigen opnames door een 'pro' kunnen laten afmixen en masteren?

meul
11 juli 2008, 23:54
I.d.d lang geleden pik! alles oke?

erg leuk dit, lekker flashy allemaal, je ziet er ook uit als en rock ster vind ik :)
zitten mooie stukjes bij, het word allemaal elke keer weer een beetje beter.

tof gedaan!

groetjes,
jan

Speulert
12 juli 2008, 22:34
Echt een retevet nummer.En met de beelden word er een lekker sfeertje gecreeerd.En je straalt inderdaad een en al rock uit dat ben ik met meul eens.
Jammer dat het geluid van youtube altijd zo verneukeratief is

Edit: Die freehand airbrushes van je pa zijn ziek man.artistieke familie zo te zien

TimoSomers
13 juli 2008, 01:58
@Ibanez: Thanks man =]!

@Jelmer: Thanks =],, ik gebruik Riffworks en Line 6's guitarport om op te nemen. De mix is vooral door youtube verneukt, evenals de gehele kwaliteit van het nummer. Thanks again.

@Lo: Dankuzeer =]! Ja nja de oorspronkelijke masters zijn veel beter afgemixt, youtube verneukt veel mede doordat hij de opnames op mono zet, en ik nogal vaak een stuk of 6 gitaren pan links en rechts en midden, etc.

@Meul: Jantjeeeee! Jazekers, metjou ook man?
Thanks,thanks,thanks, complimenten van zo'n caliber gitarist aprecieer ik zeer =].

@Speulert: Dankje man ! :) Haha ja z'n airbrushshizzle is indd. gaaf! Hij doet et pas kort (maandje geloof ik). Zeker een artistieke familie ja ;P, ook in gitaar speelt m'n pa me d'r (nog ;P) uit op veel vlakken :sssh: .

JelmerOnGuitar
13 juli 2008, 16:43
Youtube is idd mono, en dat is naar mijn idee 1 van de kutste dingen aan youtube..:P

VHsologitarist
13 juli 2008, 16:49
Youtube is idd mono, en dat is naar mijn idee 1 van de kutste dingen aan youtube..:P
Nee hoor, wanneer je je filmpje eerst converteerd naar .flv wat youtube ook gebruikt kan je wel degelijk stereo afspelen op youtube..

VHsologitarist
13 juli 2008, 16:52
Hey timo,

heb nog nooit gereageerd op je posts, sorry man..
Nee je speelt wel oke. Soms heb je de trekjes qua uiterlijk weg van Eddie van Halen (althans dat vind ik). Ik zelf hou absoluut niet van shredden (die fase ben ik al voorbij). Ik vind gitaarspel op sommige momentel weer wel vet. Ben trouwens niet te spreken over je geluid (gitaargeluid).

gr
fer

Riky
13 juli 2008, 18:00
vette clip zeg! houd je wel aan het kijken! Nummer is ook lekker! Goeie main riff!! Blijft ook lekker hangen!


BTW Ik wil wel zo'n t-shirt van je pa! Ben je er zelf ook mee bezig met spuiten?? Lijkt me echt geweldig om te doen!
Goeie gitarist is ook trouwens! Je hebt het niet van een vreemde!