PDA

View Full Version : Tremolo blocken



Raffel
11 juli 2008, 12:44
Ik heb niet zo'n zin om halsbrekende toeren uit te halen om mijn PRS dive-only te maken, dus welke opties zijn er naast:

Hipshot Tremsetter
Tremo-no
Blackbox

En als voornaamste, waar zijn ze verkrijgbaar????

Thx,

Ralf

Mr.Fingers
11 juli 2008, 12:55
veren zo hard aanspannen dat de tremplaat tegen de body rust.

Nielsje
11 juli 2008, 12:59
Ik heb niet zo'n zin om halsbrekende toeren uit te halen om mijn PRS dive-only te maken, dus welke opties zijn er naast:

Hipshot Tremsetter
Tremo-no
Blackbox

En als voornaamste, waar zijn ze verkrijgbaar????

Thx,

Ralf

Wat wil je bereiken? Ze doen allemaal min of meer hetzelfde, maar blijkbaar zoek je wat anders, anders had je deze vraag toch niet gepost?
Ze zijn over het algemeen wel verkrijgbaar bij de online zaken.

www.tonefactory.nl
www.guitar-supplies.nl
www.stewmac.com

Spitfire
11 juli 2008, 13:06
veren zo hard aanspannen dat de tremplaat tegen de body rust.

Dat had ik ook al in gedachte, heb ik ook op m'n Blade gedaan. Kan door middel van een extra veer erbij plaatsen of de plaat waaraan de veren zitten verder de body in te schroeven.

Raffel
11 juli 2008, 13:07
nou ik kwam al wat posts tegen van Fred over stabiliteit van de tuning door die trem-blockers, maar ik wil eens even gericht onderzoek gaan doen naar prijs/prestaties.

Met bovenstaande sites ben ik al een eindje op weg. Thx!

Nielsje
11 juli 2008, 13:11
Tja, prijs/prestaties zal je helaas niet vinden op de genoemde sites, daar kan je ze alleen kopen ;)

Je moet inderdaad even iemand vinden die er veel heeft geprobeerd, wel jammer dat Fred onlangs afscheid van ons heeft genomen. Wellicht dat Orpheo wel het een en ander weet.

Raffel
11 juli 2008, 13:14
van wat ik er tot nu toe over gelezen heb doet de Tremol-no het beste zijn werk. Wel aan de prijs vergeleken met de tremsetter. Maar ja, dan heb je (wellicht) ook wat! :S