PDA

View Full Version : Hiep Hoi



Marc Vos
10 juli 2008, 22:58
Mijn naam is Marc, eigenaar van Fox Amps 'Custom Amplification'.

Ik bouw en onderhoud gitaarversterkers in alle soorten en maten en verkoop daarnaast ook versterker onderdelen voor de doe-het-zelver.
Wat natuurlijk helemaal interessant is voor de doe-het-zelf muzikant: versterker bouwpakketten!
Ook deze zijn verkrijgbaar in alle soorten en maten. Stel je voor, je eigen "boutique amp" helemaal zelf gebouwd.

Ik wil jullie gitaristen graag helpen bij technische problemen betreft jullie (buizen)versterkers, dus kom maar op met al jullie problemen en vragen.

groeten,
Marc

(http://www.foxamps.nl)

B_2_the_a
10 juli 2008, 23:58
hey chris je hebt concurentie!!!

Tubescreamer
11 juli 2008, 00:40
Niet lullig bedoeld hoor Marc...maar dit mag toch niet? http://www.gitaarnet.nl/forum/faq.php?faq=new_faq_item_regels3#faq_new_faq_item_ regels3a

Mithrandir
11 juli 2008, 11:13
Hoi Marc,

Tubescreamer heeft gelijk, het is inderdaad niet toegestaan om het forum te gebruiken voor commerciële doeleinden. Natuurlijk is je kennis meer dan welkom op het forum, maar gelieve geen reclame te maken voor je bedrijf en diensten.

Quink
11 juli 2008, 12:08
maar gelieve geen reclame te maken voor je bedrijf en diensten.

Tenzij je het in je sig zet, dan mag je reclame maken wat je wil! :seriousf:

In ieder geval: welkom.

Mithrandir
11 juli 2008, 12:26
Hoe het zit met sigs i.c.m. reclame voor bedrijven moet ik even checken, ik geloof dat ook dat niet toegestaan is.

DeiDRagonas
11 juli 2008, 12:48
Hey Marc, Welkom..
Wat nwe expertise op t gebied van amps is nooit weg!

Grt Roy!

hendrix2
11 juli 2008, 13:25
Tenzij je het in je sig zet, dan mag je reclame maken wat je wil! :seriousf:
.
er mag een link geplaatst worden, maar er mogen geen reclame slogans enzo gebruikt worden (op FNaRK na misschien, maar die raakt dat ding toch niet kwijt).

Welkom overigens.

snaarplukker
11 juli 2008, 13:40
Hey Marc, welkom op deze site.
Jouw expertise en mijn printplaten (printed circuit boards) kunnen misschien wel wat betekenen voor kwaliteit costum amp's.

Cees

(mod-break: dat is wel heel schaamteloos om dan ook maar meteen een linkje naar je eigen diensten te plaatsen)

B_2_the_a
11 juli 2008, 14:22
ligt het ff aan mij of is mr snaarplukker alles waar gitaarnet voor staat door de knieen aan het schieten?

hansli
11 juli 2008, 14:54
Hey Marc, welkom op deze site.
Jouw expertise en mijn printplaten (printed circuit boards) kunnen misschien wel wat betekenen voor kwaliteit costum amp's.

Kwaliteit custom amps?
Die koop ik allemaal via internet, is veel goedkoper.
Custom is toch allemaal veel te duur betaalde onzin, of niet, meneer snaarplukker?????

En voor gratis service misbruik ik gitaarnet wel :soul:

B_2_the_a
11 juli 2008, 14:55
okey hansli,
je hebt me dag gered!

snaarplukker
11 juli 2008, 14:57
Gratis service? Waar?

Cees

Quink
11 juli 2008, 16:01
Hoe het zit met sigs i.c.m. reclame voor bedrijven moet ik even checken, ik geloof dat ook dat niet toegestaan is.

Hou toch op Mith, als het al niet toe is gestaan wordt het iig getolereerd. Of is dit geen reclame?

Uit een sig:

Citaat:
vet, CMW's gaan tot elf
Marshall lijkt me dan nogal overbodig gezien CMW beter marshalls maakt

Ik heb er geen bezwaar tegen hoor, ben ook blij dat mensen als Chris hier regelmatig posten, maar erger me wel een beetje aan de nogal dubbele moraal van gitaarnet.

Mitch
11 juli 2008, 16:14
Niks dubbele moraal, we willen gewoon niet de regels té scherp naleven. In dat geval jaag je namelijk nogal makkelijk professioneel betrokkenen weg. Zoals bijv. Chris vroeger werd geblokt door de toenmalige mod, vond je het toen beter en duidelijker?

We proberen het nu per geval te bekijken en zijn misschien niet altijd overal alert op. Kreeg laatst ook zo'n verwijt "dubbele moraal dit en dat" maar dat had betrekking op iets dat we niet gezien hadden. Pfff....

In principe is het pas spam als er ongevraagd reclame wordt gemaakt voor een eigen dienst of bedrijf. De voorstel-post is dus eignelijk over het randje. Tegelijkertijd geeft de topic starter wel aan dat -ie van plan is algemene info te geven op versterker-gebied en da's nou precies waar iedereen op zit te wachten, of niet?
Als er naar gevraagd wordt mag je wel aangeven dat je iets te koop hebt of dat je een bedijf hebt dat daar aan meewerkt. De nuance is uiteraard dat je niet alléén maar moet posten "Ja, pB me even, ik heb het te koop voor je". Er is ook inhoud nodig en een inhoudelijke bijdrage aan het forum.

De sig tekst mag je wat losse koopwaar in zetten en je mag een link plaatsen naar je bedrijf, band of dienst. Een wervende tekst naast zo'n link wordt dan weer niet op prijs gesteld. Die mag dus in dit geval best korter ;)

Don Capo
11 juli 2008, 16:21
Welkom Marc!

Chris Winsemius
11 juli 2008, 17:31
@TS
Welkom, grz. v/e concullega :)
(Na het zien van je website schoot me te binnen dat ik nog 'n keer 'n "5E3" moet afronden, misschien leuk ze 'n keer op 'n GN-meeting te vergelijken.)



Citaat:
vet, CMW's gaan tot elf
Marshall lijkt me dan nogal overbodig gezien CMW beter marshalls maakt

Ik heb er geen bezwaar tegen hoor, ben ook blij dat mensen als Chris hier regelmatig posten, maar erger me wel een beetje aan de nogal dubbele moraal van gitaarnet.


Mij was in het verleden verteld dat ik geen website-link in m'n sig mocht zetten (ik hoorde net dat het ip. wel kan/mag) en ik had die quotes er onder gezet wegens wat reacties van mede forumleden. 'k Weet trouwens nog steeds niet of ik m'n link in m'n sig zal zetten, 'n leuke quote van Bass, Lex, Hoofd, Mitch of Orpheo is "meer GN". :)
Daarnaast: ik zie en zag behoorlijk wat links richting "bedrijven" hier...


hey chris je hebt concurentie!!!

Ik ben benieuwd!

Tubescreamer
11 juli 2008, 17:55
Hee zou het hier wat mee te maken hebben (sommigen van jullie kennen de site volgens mij al) als in ook "fox" zijnde? :D
http://www.foxguitars.nl/

lache!

Mitch
11 juli 2008, 18:07
Ik denk zo maar van niet.

Tubescreamer
11 juli 2008, 21:27
Nee joh was geintje dacht ook al van niet :) Maar twee keer Fox....

Marc Vos
11 juli 2008, 23:04
In ieder geval bedankt voor het 'hartelijke' welkom! :D

Ik heb m'n handtekening wat aangepast, dus dat zal zo wel snor zitten denk ik..
Verder kunnen jullie zoals ik al meldde al jullie buizen vragen bij me kwijt en dan komen we er (ook samen met Chris) zeker wel uit!

Greetz,
Marc

Tubescreamer
12 juli 2008, 13:43
Nou Marc dan nogmaals "hartelijk" welkom! ;)

Chris Winsemius
12 juli 2008, 15:12
en gefeliciteerd met je verjaardag!

Misschien is dit iig. 'n aardig topic om aan mee te doen? (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=111101)

Bouw je trouwens Weber-KITs?

wietse
12 juli 2008, 17:12
Bouw je trouwens Weber-KITs?


weber kits?
zet je dan dikke carburateurs op de amp zodat de buizen genoeg kunnen ademen?

Marc Vos
13 juli 2008, 15:11
Hey,

Ik gebruik voor de basis inderdaad Weber kits.
Maar meestal blijft het dan bij de chassis en de cabinets. Dus eigenlijk valt er dan niet meer van 'kits' te spreken.
Zo gebruik ik verder oa Mallory's, Sprague's, CC of CF weerstanden, Heyboer of Mercury Magnetic trafo's, Alpha pots en ga zo maar verder...
Maar als iemand een "low buget" kit wil, dan is de Weber kit een perfecte oplossing!

Ik ben zelf zeer tevreden over de (vintage) Weber speakers, dus deze zul je wel vaak in mijn amps tegenkomen. Maar goed, alle andere merken zoals Jensen, Celestion en Eminence en zijn ook geen probleem.

Dus, van alles een beetje zullen we maar zeggen! :D

Cya,
Marc