PDA

View Full Version : Harley Benton HB-40R ??



heiditjj
9 juli 2008, 14:01
Ik ben een beetje aan het rondneuzen op allerlei online muziek shops. Ik heb heel lang geleden akoustisch gespeeld en wil nu elektrisch verder. Gezien ik dus geen ervaring heb met versterkers zou ik graag van jullie weten wat jullie hiervan vinden.

Ik heb hem gevonden op thomann.de, zijn er mensen die mij deze versterker kunnen aan/af raden? Zijn er mensen met ervaring met deze of dit soort versterkers? Wat is eventueel een betere optie?

Ik hoop dat iemand me dit kan vertellen ;)

Dit is de link naar de versterker in kwestie. (http://www.thomann.de/nl/harley_benton_hb40r.htm)

Jimwoud
9 juli 2008, 14:08
Wat is je budget, wat voor muziek speel je, en waar wil je de versterker voor gebruiken(thuis, repeteren, optreden)

en probeer de zoekfunctie eens.

heiditjj
9 juli 2008, 14:28
Met de zoekfunctie kon ik niet veel over deze versterker vinden.
Zoals ik al zei, ik ben net aan 't beginnen met elektrisch dus optreden zal er voorlopig niet inzitten. De komende maanden zal het enkel en alleen in mn slaapkamer zijn. Ik wil graag rock/hard rock/ metall enz. gaan spelen.

Incl. toebehoren is mijn budget ongeveer €250,- - €300,-

Jimwoud
9 juli 2008, 14:31
Met de zoekfunctie kon ik niet veel over deze versterker vinden.
Zoals ik al zei, ik ben net aan 't beginnen met elektrisch dus optreden zal er voorlopig niet inzitten. De komende maanden zal het enkel en alleen in mn slaapkamer zijn. Ik wil graag rock/hard rock/ metall enz. gaan spelen.

Incl. toebehoren is mijn budget ongeveer €250,- - €300,-
Heb je het dan echt over de versterker of moet je dan ook nog een gitaar kopen?

Ik zou naar de dichtsbijzijnde gitaarwinkel even wat proberen en probeer dan de Vox AD30(XL)/ Roland Cube 30(x). Dan zijn twee van de beste beginnerversterkers die er zijn, met vele mogelijkheden qua sounds en effecten.