PDA

View Full Version : Heritage H535 hals



EuroCinema
8 juli 2008, 16:27
Vraag: de 535's van Heritage, hebben die een dikke hals zoals de es 335's uit de jaren 50, of een dunnere zoals de 335's uit de 60s?

leif
8 juli 2008, 16:54
Ligt aan de bouwer van die dag, ik heb er een met een 50 hals vast gehouden en een 60 hals. Het zit er ook wel eens tussen in.

Orpheo
8 juli 2008, 16:55
de een is dik, de ander is dun. Je woont in amsterdam zie ik. Loop effe bij sacksioni binnen, dara hebben ze een aantal van die dingen. (ruysdaalstraat nogwat, tegenover MLA).

leif
8 juli 2008, 17:08
de een is dik, de ander is dun. Je woont in amsterdam zie ik. Loop effe bij sacksioni binnen, dara hebben ze een aantal van die dingen. (ruysdaalstraat nogwat, tegenover MLA).
of dijkman, die hebben er ook veel :hippie:

EuroCinema
10 juli 2008, 22:07
Zo, heb er net een paar bespeeld. Ben erg onder de indruk moet ik zeggen. De toon en de afwerking vind ik echt magnifiek. Heb vergeleken met een Gibson es 335 en zou vanwege de toon liever de heritage hebben (de Gibson had wel erg lekker lage actie). Hmm. Eens kijken of de GAS vanzelf overgaat, zo niet dan moet het spaarvarken er wellicht aan geloven. :chicken:

Orpheo
10 juli 2008, 22:10
Zo, heb er net een paar bespeeld. Ben erg onder de indruk moet ik zeggen. De toon en de afwerking vind ik echt magnifiek. Heb vergeleken met een Gibson es 335 en zou vanwege de toon liever de heritage hebben (de Gibson had wel erg lekker lage actie). Hmm. Eens kijken of de GAS vanzelf overgaat, zo niet dan moet het spaarvarken er wellicht aan geloven. :chicken:

actie is altijd nog af te stellen, maar ik denk niet dat je van die gas afkomt :D

Marc Oblivian
11 juli 2008, 10:37
Weet hij eigenlijk zelf ook wel...heheh

EuroCinema
11 juli 2008, 14:53
Weet hij eigenlijk zelf ook wel...heheh
:) Klopt: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=111151

eazy G
11 juli 2008, 15:05
Zo, heb er net een paar bespeeld. Ben erg onder de indruk moet ik zeggen. De toon en de afwerking vind ik echt magnifiek. Heb vergeleken met een Gibson es 335 en zou vanwege de toon liever de heritage hebben (de Gibson had wel erg lekker lage actie). Hmm. Eens kijken of de GAS vanzelf overgaat, zo niet dan moet het spaarvarken er wellicht aan geloven. :chicken:

heb je die vergeleken met een nieuwe of een oude es 335?

EuroCinema
11 juli 2008, 15:31
Een nieuwe.