PDA

View Full Version : Metropolis 2008



-=JEROEN=-
8 juli 2008, 08:22
Wie is er geweest, wat heb je gezien/gehoord, wat vond je helemaal te gek, wat vond je helemaal nix?

Ik heb enorm genoten van Stoma, Bruno was weer lekker op dreef, voelde zich thuis, "het slechtste podiumgeluid ooit, maar we staan op metropolis, en wij zijn stoma en jullie lekker niet"

Verder niets gezien dat is blijven hangen. Voicst schijnt erg populair te zijn. Ik snap niet waarom.

Had graag Devotchka en Blood Red Shoes gezien, maar om 5 uur was het batterijtje op, had nog net genoeg puf om thuis te komen.

Het terrein was nu nog groter, ZES podia!!! WOW!!!

Tot volgend jaar...

www.metropolis2008.tk :hippie: (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=76712&highlight=metropolis)

B_2_the_a
8 juli 2008, 08:29
ik was als stagehand aan het werk op het garden podium (je weet wel, die tent)...
Vond een aantal bands toch erg sterk en het feit dat devotchka met een freaking nightliner aan kwam karren was toch wel het mooist

-=JEROEN=-
8 juli 2008, 17:08
Hahaha, sterallures?

Wat vond je van hun muziek / performance?

B_2_the_a
8 juli 2008, 17:21
mwah
sterallures, nee, heb je hun tourschema gezien?
te bizar

achter elkaar:
polen, frankrijk, belgie + nederland (1 dag), etc..
die gasten spelen elke dag ergens anders in europa nu..

ik ben om 7 uur vertrokken om door te crossen naar het wmdc waar de band waar ik voor werk (www.kinkobra.com) moest spelen, alleen dat was niet echt een succes (rockband op een multicultureel festival in rotterdam delfshaven)

hezz
8 juli 2008, 22:37
Ik was er en heb echt genoten! Verbaast me voor een gratis festival dat het zo groot kon zijn met ook een toffe line-up! Pers-management was echter wel een zeikerij zeg, veel te veel controle. Maar ik heb er met een ander in ieder geval leuk kunnen fotograferen, helaas mocht de 3de niet filmen. Ook veel te laat achtergekomen dat we van het artiesten-buffet konden genieten... :chicken:

Devotchka was natuurlijk geweldig, Blood Red Shoes ook en we hebben eindelijk het interview kunnen houden. Bonne Aparte was ook zeer vermakelijk, al is me niet echt iets van een tune bijgebleven maar de show was tof om te zien en fotograferen. Trigger Finger klonk ook tof toen we aankwamen, al stonden we ergens achterin. Murder By Death was ook best een verrassing, en zelf de hiphop act (Typhoon dacht ik?) van de dag vond ik ook erg vermakelijk! Had alleen graag nog Black Box Revelations gezien.

Was er nog iemand naar de Rotown gegaan? O'Death was live echt f*cking awesome, that's an understatement!

B_2_the_a
9 juli 2008, 01:16
leukste is dat het grootste deel van de bands die jij noemt allemaal bij mij op het podium stonden ;)

hezz
12 juli 2008, 00:16
leukste is dat het grootste deel van de bands die jij noemt allemaal bij mij op het podium stonden ;)

Joh, het was juist over het hele terrein verspreidt :P

Of heb je het misschien over de tent en het 'duo-podium' (erg fijn natuurlijk, stemmen en soundchecken door de performance van een ander!).

B_2_the_a
12 juli 2008, 03:27
ik stond in de tent

hezz
15 juli 2008, 13:18
De tent was tof ja, als jij toevallig een jongen met fotocamera + tas langs de achterkant hebt zien rennen (na afloop van Blood Red Shoes) was ik dat :D

Micro-e
15 juli 2008, 18:21
Thypoon was echt bruut, voor mij het het hoogte punt tussen al die gitaren.
Heeft iemand nog South Central gezien. Was wel een strakke afsluiter :blast:

B_2_the_a
15 juli 2008, 21:52
De tent was tof ja, als jij toevallig een jongen met fotocamera + tas langs de achterkant hebt zien rennen (na afloop van Blood Red Shoes) was ik dat :D

rond hoelaat was dat

hezz
18 juli 2008, 21:16
Ergens rond 8:15 volgens mij.