PDA

View Full Version : Hallo



-Tim-
8 juli 2008, 00:02
Ik dacht laat ik maar eens beginnen met mezelf voor te stellen ;)

Ik ben Tim, ik kom uit Oosterhout ben 17 jaar oud en speel nu bijna 2 jaar gitaar. Ik ga de laatste tijd steeds meer gitaarspelen en begin het ook steeds leuker te vinden. Ik heb 2 weken geleden nieuwe spullen gekocht, een Epiphone Les Paul en een Roland Cube 20x versterker.
Ik zocht nog een forum om een beetje over gitaren te lullen en dergelijke en ik denk dat ik dat hier wel gevonden heb. ;)
De muziek die ik luister varieert nogal, ik luister echt van alles, maar met name: U2, HIM, Queen, Pink Floyd, Jimi Hendrix, David Bowie en Iron Maiden.

Dat was wel het zo'n beetje volges mijn :)

Tim

Tubescreamer
8 juli 2008, 00:28
Hey Tim welkom! :cheerup:

Goeie muzieksmaak, leuke nieuwe spullen, veel gitaarlulplezier dan maar! :satisfie:

Ace 1.15.19
8 juli 2008, 02:01
Ik zocht nog een forum om een beetje over gitaren te lullen en dergelijke en ik denk dat ik dat hier wel gevonden heb. ;)
Dan ben je hier aan het juiste adres. Hier kunnen veel vragen beantwoord worden. Bijna alles is besproken op het forum heb ik het idee :hippie:. Verder is het hier ook gezellig met een goede discussie op z'n tijd.

Heb je een foto van die Epi? Ben benieuwd! :)

leif
8 juli 2008, 17:10
hey tim,
bekijk ook gelijk effe het of forum, dat valt bij de meeste wel in de smaak!!!

JohnLord
8 juli 2008, 23:19
welkom!!!!

Mr.Fingers
9 juli 2008, 12:13
wees welgekomen!

-Tim-
10 juli 2008, 10:47
Dank jullie wel :)

Een foto van mijn Epi krijgen jullie nog, photobucket is op het moment down, dus die upload ik straks wel