PDA

View Full Version : music store



gitaar1
7 juli 2008, 18:55
ik heb gister een gitaar besteld en een versteker . op de site music store ,heeft iemand ervaring met bestelen op de site van music store ?
want ik zit een beetje vast ;'( normaal als je besteld op een site dan ontvang je toch een e-mail dat je besteling succesvol ontvangen is maar ik heb nog geen e-mail ontvangen .
en als ik wil kijken hoe ver mijn besteling staat lees ik : er is momenteel geen besteling .

heeft iemand al bestelt op music store laat het weten of het normaal is of niet dank u ik kan niet meer wachten op mijn gitaar en versterker ;)

Hendriks
7 juli 2008, 19:04
Stuur ze anders even een e-mail.

wikwakka
7 juli 2008, 19:06
Stuur ze anders even een e-mail.

Of bel ze. Trouwens, als je even zoekt dan zou je hebben geweten dat mensen niet echt positieve ervaringen hebben met de Music store.

gitaar1
7 juli 2008, 19:08
ik heb ze al een e-mail gestuurd om 11 uur het is 19:06 ik heb nog geen e-mail terug gehad valt wel een beetje tegen . of wel is het gwn zo dat je geen e-mail kijgt en moet ik gwn wachten tot vrijdag de lever dag wat ik heb moeten invullen .

wikwakka
7 juli 2008, 19:16
ik heb ze al een e-mail gestuurd om 11 uur het is 19:06 ik heb nog geen e-mail terug gehad valt wel een beetje tegen . of wel is het gwn zo dat je geen e-mail kijgt en moet ik gwn wachten tot vrijdag de lever dag wat ik heb moeten invullen .

Europese webshops zijn meestal niet zo snell. Ze doen er meestal een dagje over bij mij.

Soulflyhigh
7 juli 2008, 19:22
In mij geval reageerde music store helemaal niet. Ook niet toen ik ze erna nog twee keer een mail stuurde. Produktiv reageerde binnen een dag

Jay75
7 juli 2008, 19:27
www.thomann.de is heel fijn!

Snel mail contact na een vraag EN woensdagnacht besteld en ik had t vrijdagmiddag al binnen! ( gitaar en pedaal )

Ik zou ze gewoon even bellen, volgens mij hebben ze nl klantenservice of anders try english ;)

gitaar1
7 juli 2008, 19:38
maarja toen ik aan het bestelen was stond er wat is voor je de beste lever datum ik heb vrijdag in ge drukt ik zal wachten tot vrijdag als ze dan niet komen hebben ze een klant minder :) want music store valt nu wel een beetje tegen je hebt geen zekerheid dat je besteling gezien is of als je besteling verstuurd is . michien ben ik aan het wachten voor niks :p

kenx
7 juli 2008, 19:55
beste,

ik heb ook geen bevestigingsmail ontvangen...

gewoon afwachten is de boodschap.

grtz

gitaar1
7 juli 2008, 20:00
oke je bent erg bedankt voor de post !!!! ik voel me al beter nu ik hoop dat ze vrijdag daar zijn ;)

Eko
7 juli 2008, 20:01
Gewoon even bellen. Trouwens als je berichten maakt, kan het geen kwaad gewoon lettertekens te gebruiken. Helemaal zonder punten en komma`s staat wat vreemd en leest lastig. Besteel je musicstore of bestel je er bij?

toon-
7 juli 2008, 20:18
Ik heb er vorige vrijdag of donderdag een stembakje besteld. Ik kreeg wel een mail, meerdere zelfs. Maar een paar uur nadat ik mijn bestelling bevestigd had, is de site van musicstore veranderd. Sinds dan staat er bij 'mijn bestellingen' ook dat ik momenteel geen bestellingen heb.

Heb vandaag wel nog een mail gehad dat mijn bestelling opgestuurd is.

Ibanez666
7 juli 2008, 20:28
Je kunt gewoon inloggen op je account en dan je bestelling bekijken. Ik heb goede ervaring met mailen. Of probeer deze dame eens:
NathalieVC @ musicstore.de (zonder spaties)

kenx
7 juli 2008, 20:31
ja dat heeft er wss ook mee te maken zoals toon- zegt

de site van musicstore is veranderd en dat verklaard dan wss ook dat je geen mail gekregen hebt...

ik hoop ook voor jou dat ze vrijdag daar zijn...

veel geluk alleszins ;)

grtz

grayfink
7 juli 2008, 20:34
maarja toen ik aan het bestelen was stond er wat is voor je de beste lever datum ik heb vrijdag in ge drukt ik zal wachten tot vrijdag als ze dan niet komen hebben ze een klant minder :) want music store valt nu wel een beetje tegen je hebt geen zekerheid dat je besteling gezien is of als je besteling verstuurd is . michien ben ik aan het wachten voor niks :p

Bestelen?:o

misschien is het ook handig om zo af en toe een punt te zetten anders worden de zinnen erg lang en lastig leesbaar interpunctie vind ik persoonlijk wel prettig net als het gebruik van hoofdletters een kleine moeite en het leest prettiger verder vindt ik dat je wel wat meer geduld mag hebben

toon-
7 juli 2008, 20:40
Bestelen?:o

misschien is het ook handig om zo af en toe een punt te zetten anders worden de zinnen erg lang en lastig leesbaar interpunctie vind ik persoonlijk wel prettig net als het gebruik van hoofdletters een kleine moeite en het leest prettiger verder vindt ik dat je wel wat meer geduld mag hebben

Dat is nou identiek hetzelfde als wat Eko zei ;)

Steven Otto
7 juli 2008, 21:21
Gewoon even bellen. Trouwens als je berichten maakt, kan het geen kwaad gewoon lettertekens te gebruiken. Helemaal zonder punten en komma`s staat wat vreemd en leest lastig. Besteel je musicstore of bestel je er bij?

Als je niet bij musicstore bestelt ben je een dief van je eigen portemonnee! :satisfie:

grayfink
7 juli 2008, 21:28
Dat is nou identiek hetzelfde als wat Eko zei ;)

Ik zie het. :D Sorry.

fuchs
7 juli 2008, 22:57
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Musicstore. De laatste keer op maandagavond een bestelling gedaan via mail, dinsdagochtend een bevestigingsmail ontvangen, geld overgemaakt, op woensdag weer een mail ontvangen dat de bestelling de deur uit was en op donderdag stond de pakketdienst voor de deur. Appeltje eitje.

Rormo
8 juli 2008, 10:48
Als je niet bij musicstore bestelt ben je een dief van je eigen portemonnee! :satisfie:

Als je wel bij Musicstore besteld ben je een dief van je eigen gemoedsrust. Service en communicatie daar zijn zwaar ruk.

FruscianteFan
8 juli 2008, 11:20
Het kan allemaal wel even duren met Musicstore, ja. Ik heb laatst o.a. een Akai Headrush besteld. Er kwam redelijk snel bevestiging van bestelling enzo, maar geen mailtje dat de bestelling werd verzonden. Na een tijdje maar gebeld, bleek dat de headrush niet op voorraad zou zijn (onzin, want ik had juist gewacht met bestellen toen hij voorradig was!). Ze zouden er een deelbestelling van maken. Dezelfde week ontving ik een pakketje, mét Headrush.

Toen diezelfde headrush terug moest, kreeg ik pas 2 weken antwoord op mijn mailtje.

Qua service vind ik Thomann veel fijner.

toon-
8 juli 2008, 11:24
Ik heb donderdag een bestelling gedaan, gisteren kreeg ik een mail met de melding dat de bestelling verzonden is en vanochtend had ik het. Da's best wel snel als je er rekening mee houdt dat er een weekend tussen zit waarin geen bestellingen worden verzonden.

Heb een tijdje geleden ook een hardcase besteld, na 2 dagen was die er ook.
Ik ben dus wel tevreden over de service van Musicstore, misschien moet je gewoon wat geluk hebben. Ik betaal wel altijd via creditcard, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

Kim Wilson
8 juli 2008, 11:28
Als je niet bij musicstore bestelt ben je een dief van je eigen portemonnee! :satisfie:
Toch niet, hoor. Ik heb gisteren een Fulltone OCD besteld bij Thomann, voor €166, terwijl die bij de Musicstore voor €199 wordt aangeboden. Wie is er dan een dief van zijn eigen portemonnee? ;)


Overigens heb ik verder absoluut geen klagen over Musicstore. Ik heb er al diverse dingen besteld, en het komt altijd netjes en behoorlijk snel aan.

Rormo
8 juli 2008, 15:04
Heb een tijdje geleden ook een hardcase besteld, na 2 dagen was die er ook.
Ik ben dus wel tevreden over de service van Musicstore, misschien moet je gewoon wat geluk hebben.

En dat is wat mij betreft dus een teken van een hele slechte zaak. Bij een goede zaak heb je geen geluk nodig, daar wordt je altijd goed behandeld.

wikwakka
8 juli 2008, 15:08
En dat is wat mij betreft dus een teken van een hele slechte zaak. Bij een goede zaak heb je geen geluk nodig, daar wordt je altijd goed behandeld.

Daar ben ik het mee eens. Alsof het zo veel moeite is om wat mailtjes te beantwoorden.

En het zou vaker goed moeten gaan dan fout, bij Music store heb ik zo het idee dat het 50-50 is.

Daemon
8 juli 2008, 18:36
Eventjes een reactie op dat veel mensen vaak negatieve ervaringen hebben:

We bestellen met de band er heel erg vaak dingen. Dan hebben we bij mailverkeer binnen 1-2 dagen antwoord, we kunnen btw vrij kopen (v.o.f.) en zodra we een bevestiging hebben van de betaling zijn de spullen in 1 dag thuis.

Ibanez666
8 juli 2008, 18:39
Ik heb net voor de tweede het verkeerde product moeten terugsturen...

Goderic
18 juli 2008, 23:11
Ik heb nu ook niet zo'n goede ervaring met de Music Store

Ik heb eind juni een retour versterker besteld via de site.
Na 2 weken had ik een mail gestuurd omdat ik me af begon te vragen waar hij bleef, normaal is het 1-5 dagen, geen 2 weken. Mijn eerste mail wordt niet beantwoord, nog een mail dan maar. Dan krijg ik toch een (weliswaar erg kort) antwoord, waarin er wordt gezegd dat hij deze week ging aankomen.
Deze week was hij er ook niet en stuur ik dus nog een mail.
Krijg ik een antwoord dat hij nu in voorraad is, €495 kost (ik had een retour besteld die 50 euro goedkoper was) en dat ik het controle nummer van mijn creditcard nog moet geven?! En dat zeggen ze mij pas na 3 weken?
Als ik geen mail had gestuurd had ik dus nog erg lang kunnen wachten...

Ik hoop dat dit nog snel in orde komt, maar dit was duidelijk de laatste keer dat ik daar iets besteld heb.

FruscianteFan
18 juli 2008, 23:45
Hun service is best goed, eigenlijk. Soms traag, soms behoorlijk snel. Helaas dat ik al 2 keer een defecte Akai Headrush heb gekregen, maar dan merk je wel dat de service goed is (dwz, ik hoef alleen maar te mailen dat-ie het niet goed doet, formulier in te vullen en alles terug in de verpakking en terug in de doos te doen. UPS komt het pakketje ophalen en binnenkort krijg ik weer een nieuwe).

bagheera
18 juli 2008, 23:47
ik heb over het algemeen goede ervaringen gehad met music store
1 keer 2 maand en een beetje moeten wachten op een versterker.
Maar ja hij is toegekomen dus ok dan.

Verder heb ik regelmatig nog wel wat besteld en altijd binnen de 2 a 3 dagen toegekomen.

Ik heb wel altijd een bevestiging gekregen

veel geluk ermee

Pegasus
19 juli 2008, 12:29
Ik heb bij die gasten ooit eens elementen voor de gitaar besteld. Inmiddels wacht ik er al meer dan een jaar op. Talloze mails heb ik ze intussen gestuurd en geen enkele keer hebben ze gereageerd. Dus voor mij geen musicstore meer.

zeiler
19 juli 2008, 12:35
wel bizar dat de service zo verschilt...

ik ga d'r binnenkort een dagje kijken als ik weekje in Nijmegen zit bij m'n zus :)...
ben niet zo'n internetbesteller... :hippie:

Sidewalk
19 juli 2008, 16:37
www.thomann.de is heel fijn!

Snel mail contact na een vraag EN woensdagnacht besteld en ik had t vrijdagmiddag al binnen! ( gitaar en pedaal )

Ik zou ze gewoon even bellen, volgens mij hebben ze nl klantenservice of anders try english ;)

SUPER SITE, en de spullen zijn ook erg goedkoop, ten opzichte van andere muziekwinkels :D

Gitaarjaap
19 juli 2008, 20:16
thomann doen die ook aan betalen met rembours?? en hoeveel kost dat dan?????

Mr.Fingers
19 juli 2008, 20:19
Alleen als je in Moffenland zelf woont

davidof
20 juli 2008, 14:26
Als ik iets bestel kies ik altijd voor rembours.. heeft altijd al gewerkt

Rormo
20 juli 2008, 18:13
thomann doen die ook aan betalen met rembours?? en hoeveel kost dat dan?????

Waarom zou je dat willen?

Gitaarjaap
20 juli 2008, 18:26
Omdat ik liever iets betaal en het direct in me handen heb dan dat ik betaal en moet gaan zitten wachten.

Rormo
20 juli 2008, 19:53
Beetje vreemd. Het kost immers extra en het gaat er niet sneller van allemaal... Het levert ook niet meer garantie oid op.

Of het kan bij Thomann geen idee, maar het staat vast wel in hun faq. Zelf ff zoeken dus. Als het kan is het duurder, dat is altijd zo.

schoolprisoner
1 augustus 2008, 12:27
ik heb over het algemeen goede ervaringen gehad met music store
1 keer 2 maand en een beetje moeten wachten op een versterker.
Maar ja hij is toegekomen dus ok dan.

Verder heb ik regelmatig nog wel wat besteld en altijd binnen de 2 a 3 dagen toegekomen.

Ik heb wel altijd een bevestiging gekregen

veel geluk ermee

2 maanden wachten? Ben ik de enige die dit niet normaal vind?

Ik heb vorige maand een versterker besteld dat op voorraad was en ik heb het nog altijd niet ontvangen. Betekent dat dat ik nog een maand moet wachten net zoals jij? En op de site stond dat het 1-3 dagen ging duren. Ik heb nochtans betaald met creditcard. Ik heb ook maar 1 mail gehad nadat ik betaald had. In die mail stond dat ik nog een mail ging krijgen, maar dat heb ik natuurlijk niet ontvangen. Een week na mn bestelling had ik een mail in het ned, frans en engels verstuurd om meer uitleg te vragen, maar daar kreeg ik ook geen antwoord op.

Naar welke emailadres moet ik eigenlijk mijn vragen/klachten sturen?
Ik heb alles gestuurd naar bestellung@musicstore.de

Naar welke nummer moet ik bellen? Is dit gratis?
Kan ik eig ook mn bestelling annuleren?

Babo
1 augustus 2008, 13:24
Ik was van plan om bij de Musicstore te gaan bestellen, maar nu ik dit allemaal lees ga ik toch maar ergens anders naartoe.

Kim Wilson
1 augustus 2008, 13:31
Ja hoor, alsof er bij andere online shops nooit wat misgaat...

sugarfish
1 augustus 2008, 13:36
musicstore en thomann zijn gewoon goede zaken, is mijn ervaring.
Diverse malen bij beide partijen besteld zonder problemen, snelle levering.
Laat me je afraden om zaken via de mail te regelen.
Musicstore heeft NL sprekende medewerkers, even het juiste nummer op de site opzoeken.

Babo
1 augustus 2008, 14:13
Ja hoor, alsof er bij andere online shops nooit wat misgaat...
Natuurlijk, er is altijd een kans dat er wat misgaat. Geen probleem. Maar als ik lees dat er mensen zijn die 2 maanden moeten wachten op iets wat volgens de website in voorraad was krijg ik zo me bedenkingen. En als ze dan geen antwoord krijgen op hun emails maakt het allemaal nog erger. Het zal vast een goede winkel zijn, heb er zelf nog geen ervaring mee. Dus ik kan er zelf weinig over zeggen. Vind het alleen schandalig dat mensen zo lang moeten wachten. En anno 2008 mag je bij zon grote winkel toch wel verwachten dat de voorraden die op de website worden weergegeven actueel zijn.

pannekoek
1 augustus 2008, 14:15
Natuurlijk, er is altijd een kans dat er wat misgaat. Geen probleem. Maar als ik lees dat er mensen zijn die 2 maanden moeten wachten op iets wat volgens de website in voorraad was krijg ik zo me bedenkingen. En als ze dan geen antwoord krijgen op hun emails maakt het allemaal nog erger. Het zal vast een goede winkel zijn, heb er zelf nog geen ervaring mee. Dus ik kan er zelf weinig over zeggen. Vind het alleen schandalig dat mensen zo lang moeten wachten. En anno 2008 mag je bij zon grote winkel toch wel verwachten dat de voorraden die op de website worden weergegeven actueel zijn.

of je gaat gewoon naar je lokale gitaarboer???

Lexvandoef
1 augustus 2008, 14:17
of je gaat gewoon naar je lokale gitaarboer???

Of je vind die te duur en ze hebben niet wat je wilt ;)

guitarkid
1 augustus 2008, 16:59
musicstore en thomann zijn gewoon goede zaken, is mijn ervaring.
Diverse malen bij beide partijen besteld zonder problemen, snelle levering.
Laat me je afraden om zaken via de mail te regelen.
Musicstore heeft NL sprekende medewerkers, even het juiste nummer op de site opzoeken.

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten..! Ben zelf vaste klant van MusicStore en bestel af en toe bij Thomann (en Musik Produktiv, hoewel ik daar vaker naar toe rijd).. Alleen maar positieve ervaringen, ook als er (heel soms) iets mis gaat. Zendingen worden opgehaald op hun kosten en ook telefonisch is het contact met MS heel goed. (Per mail heb ik overigens ook geen klachten). Gewoon naar Nathalie of Reza vragen. En wat betreft de prijzen; gewoon even checken op de sites van de diverse winkels. Het voordeel van Music Store is wel dat ze een nederlandse bankrekening hebben en dat zendingen vanaf 100 euro ex. gratis worden verzonden, ook naar Nederland. Ik heb wel eens een bestelling in drie dagen binnen gehad. En je krijgt in principe een mail met een 'tracker-code", dus je weet wanneer e.e.a. gebracht wordt. Neemt niet weg dat ik de (minder) ervaring van anderen zeer serieus neem! Ik herken het gelukkig niet.

RolandT
1 augustus 2008, 18:20
Ik ben ook vaste klant bij Thomann. Perfekte service zowel voor als na verkoop. Als je hen emailed krijg je steeds snel en goed advies. Ik kan het zelf niet zo snel gaan halen in de lokale shops als dat zij het kunnen leveren. Na de bestelling, krijg je nog een confirmatie email en later nog een SMS als de zending verzonden is.

Rormo
1 augustus 2008, 18:23
Ja hoor, alsof er bij andere online shops nooit wat misgaat...

Klopt. Maar toch lees ik hier vaker negatieve dingen over Musicstore, dan Thomann of Musik Produktiv. Ik heb toch het gevoel dat die winkels hun zkaen en vooral hun communicatie beter voor elkaar hebben dan Musicstore.

Persoonlijk heb ik alleen maar goede ervaringen met Thomann. Musicstore is mijn enige ervaring mee dat ik ze twee keer een e-mail met een vraag heb gestuurd en nooit antwoord heb gehad.

Soundscape
1 augustus 2008, 18:33
Ik heb een tijdje terug de folder van Music Store besteld en als ik die doorblader lijkt het erop dat ze over het algemeen (iets) duurder dan Thomann zijn. Tel daarbij op dat de meesten hier kennelijk positiever over Thomann zijn dan Music Store en de keuze is snel gemaakt lijkt me.

Megadeth_
1 augustus 2008, 19:55
Ik kan Music Store enkel aanbevelen. Vorige week nog besteld en al 4 dagen na de overschrijving geleverd. Dat is pas service :gitarist:.

Speeddemon
1 augustus 2008, 22:40
Met beide (Musicstore en Thomann) goede ervaringen.

Musicstore kan soms voor klein grut interessanter zijn, aangezien je boven de 100 euro die 8 euro verzenden niet hoeft te betalen.

Als Thomann dat nou eens zou doen...

overigens blijft Ebay voor snaren nog steeds goedkoper:
12 setjes Ernie Ball Slinky's, thuisbezorgd voor iets van 36 euro...

Goderic
1 augustus 2008, 23:23
Ik heb nu ook niet zo'n goede ervaring met de Music Store

Ik heb eind juni een retour versterker besteld via de site.
Na 2 weken had ik een mail gestuurd omdat ik me af begon te vragen waar hij bleef, normaal is het 1-5 dagen, geen 2 weken. Mijn eerste mail wordt niet beantwoord, nog een mail dan maar. Dan krijg ik toch een (weliswaar erg kort) antwoord, waarin er wordt gezegd dat hij deze week ging aankomen.
Deze week was hij er ook niet en stuur ik dus nog een mail.
Krijg ik een antwoord dat hij nu in voorraad is, €495 kost (ik had een retour besteld die 50 euro goedkoper was) en dat ik het controle nummer van mijn creditcard nog moet geven?! En dat zeggen ze mij pas na 3 weken?
Als ik geen mail had gestuurd had ik dus nog erg lang kunnen wachten...

Ik hoop dat dit nog snel in orde komt, maar dit was duidelijk de laatste keer dat ik daar iets besteld heb.

Even mezelf quoten om te zeggen hoe het afgelopen is:

Uiteindelijk dan gewoon gebeld, alles was dan zogezegd in orde, maar een week later zeggen ze dat Visa de betaling niet aanvaardt (dus ze hebben weer een week gewacht om te proberen te betalen). Nogeens gebeld, creditcard cijfers gecheckt maar alles klopte. Ze hadden het dan nogeens geprobeerd en toen ging het opeens wel. Daarna is het voor de verandering een snel gegaan en 2 werkdagen later was hij hier. In totaal 5 weken nadat ik 'm besteld had.

FruscianteFan
1 augustus 2008, 23:23
@ Speeddemon: Bij mijn laatste bestelling bij thomann heb ik 20 stuks GHS 012 besteld, dat heeft me €64,40 gekost. 2 euro verzendkosten erbij - 8 euro even verdelen over de gehele bestelling - en het kost nog steeds maar €3,32 per setje.

zjanke
1 augustus 2008, 23:39
Uhuh, da's een prima vergelijk :chicken:.

Als je 12 setjes EB Slinky's besteld bij Thomann ben je ongeveer 64 euro kwijt. dan is de optie van Speeddemon toch voordeliger. Wel appels met appels vergelijken....

Speeddemon
1 augustus 2008, 23:51
Uhuh, da's een prima vergelijk :chicken:.

Als je 12 setjes EB Slinky's besteld bij Thomann ben je ongeveer 64 euro kwijt. dan is de optie van Speeddemon toch voordeliger. Wel appels met appels vergelijken....
Exactly my point.

Wat me brengt tot die voordelige Ebay-verkoper: Music is the point.

Nagenoeg ALLES is spotgoedkoop bij die gast. Tuurlijk, de dollarkoers helpt, maar dan nog. Ik kan een Planet Waves Pro Winder (zo'n snaren-winder met wire-cutter etc.) bij hem kopen voor $11.20 (+/- 7,25 euro). Bij Music Store is ie 11,40 euro, bij Thomann.de 11.30 euro. Maar goed, dan heb je 'm nog niet eens thuis! Van die Amerikaan wel...

inteDes
2 augustus 2008, 10:01
Exactly my point.

Wat me brengt tot die voordelige Ebay-verkoper: Music is the point.


Kan je zijn link even geven aub? Thanks!

RolandT
2 augustus 2008, 11:01
Kan je zijn link even geven aub? Thanks!volgens google is het hier (http://stores.ebay.com/Music-Is-The-Point)

schoolprisoner
2 augustus 2008, 16:08
2 maanden wachten? Ben ik de enige die dit niet normaal vind?

Ik heb vorige maand een versterker besteld dat op voorraad was en ik heb het nog altijd niet ontvangen. Betekent dat dat ik nog een maand moet wachten net zoals jij? En op de site stond dat het 1-3 dagen ging duren. Ik heb nochtans betaald met creditcard. Ik heb ook maar 1 mail gehad nadat ik betaald had. In die mail stond dat ik nog een mail ging krijgen, maar dat heb ik natuurlijk niet ontvangen. Een week na mn bestelling had ik een mail in het ned, frans en engels verstuurd om meer uitleg te vragen, maar daar kreeg ik ook geen antwoord op.

Naar welke emailadres moet ik eigenlijk mijn vragen/klachten sturen?
Ik heb alles gestuurd naar bestellung@musicstore.de

Naar welke nummer moet ik bellen? Is dit gratis?
Kan ik eig ook mn bestelling annuleren?

ik heb net hun proberen te bellen naar het nummer: +49 221 92579162
Natuurlijk nam er niemand op. In totaal heb ik al 10 keer geprobeerd te bellen in verschillende talen en al zeker 15 emails gestuurd, ook in verschillende talen. Heeft er iemand ze kunnen contacteren de afgelopen maand? Want ik probeer ze al een hele maand te contacteren.

Mijn emails gaan naar: bestellung@musicstore.de en export@musicstore.de

Zijn mn nummers en emailadressen juist?

Het enige wat ik kan zeggen is dat ik me nog nooit zo bedrogen heb gevoeld.

Gitaarjaap
2 augustus 2008, 16:40
probeer deze is nathalievc@musicstore.de zij is nederlands

schoolprisoner
2 augustus 2008, 16:53
probeer deze is nathalievc@musicstore.de zij is nederlands

Ok, ik heb het juist geprobeerd. Hopelijk meer succes. Hoelang duurt het bij jou als je nathalievc probeert te bereiken?
Ik had juist eindelijk iemand te pakken aan de telefoon.
Ik had een duitse aan de lijn, terwijl ik had gebeld naar het NL nummer.
Ze zei dat er in het weekend alleen duitsers werken. Ik gaf haar mijn bestellingsnummer, ze zei dan dat ze niets kon vinden over mijn nummer, dat er wss geen bestelling was ontvangen. Waarom krijg ik dan een email met een bevestiging van mijn bestelling? Maandag gaat ze me terugbellen voor meer uitleg.

Soulflyhigh
2 augustus 2008, 17:18
Ok, ik heb het juist geprobeerd. Hopelijk meer succes. Hoelang duurt het bij jou als je nathalievc probeert te bereiken?
Ik had juist eindelijk iemand te pakken aan de telefoon.
Ik had een duitse aan de lijn, terwijl ik had gebeld naar het NL nummer.
Ze zei dat er in het weekend alleen duitsers werken. Ik gaf haar mijn bestellingsnummer, ze zei dan dat ze niets kon vinden over mijn nummer, dat er wss geen bestelling was ontvangen. Waarom krijg ik dan een email met een bevestiging van mijn bestelling? Maandag gaat ze me terugbellen voor meer uitleg.
Zoek maar even mijn topic op over musicstore. Het ging niet over roosjes. Ze reageerden niet op e-mails en door Nathalie werd ik vrij schofterig behandeld.

humbucker
2 augustus 2008, 22:27
ik heb net hun proberen te bellen naar het nummer: +49 221 92579162
Natuurlijk nam er niemand op. In totaal heb ik al 10 keer geprobeerd te bellen in verschillende talen en al zeker 15 emails gestuurd, ook in verschillende talen. Heeft er iemand ze kunnen contacteren de afgelopen maand? Want ik probeer ze al een hele maand te contacteren.

Mijn emails gaan naar: bestellung@musicstore.de en export@musicstore.de

Zijn mn nummers en emailadressen juist?

Het enige wat ik kan zeggen is dat ik me nog nooit zo bedrogen heb gevoeld.

Dude, het is weekend..

Ik heb verleden week nog het een en ander besteld, en 's vrijdags de bestelling geplaatst, maandag bevestiging gekregen, woensdag de tracking number en 's vrijdags stond de koerier voor de deur. Dus geen problemen gehad.

wikwakka
2 augustus 2008, 23:00
Dude, het is weekend..

Ik heb verleden week nog het een en ander besteld, en 's vrijdags de bestelling geplaatst, maandag bevestiging gekregen, woensdag de tracking number en 's vrijdags stond de koerier voor de deur. Dus geen problemen gehad.

Ze zouden gewoon moeten antwoorden in het weekend, maar dat beetje service mist de MS blijkbaar.

schoolprisoner
3 augustus 2008, 11:10
Dude, het is weekend..

Ik heb verleden week nog het een en ander besteld, en 's vrijdags de bestelling geplaatst, maandag bevestiging gekregen, woensdag de tracking number en 's vrijdags stond de koerier voor de deur. Dus geen problemen gehad.

Dude, en maandag tot vrijdag is het geen weekend.
Bedankt voor de info.

Ik heb 2 maanden geleden nog het een en ander besteld, en ook 's vrijdagsde bestelling geplaatst, ook maandag bevestiging gekregen, woensdag GEEN trackingsnummer gehad en dus ook geen koerier voor de deur. Dus wel problemen gehad.

Wizz
3 augustus 2008, 13:09
Ze zouden gewoon moeten antwoorden in het weekend, maar dat beetje service mist de MS blijkbaar.

Jij werkt in het weekend dus gewoon door, blijkbaar?

Wizz

Demoi-crazy
3 augustus 2008, 17:44
Ik heb een jaar terug een gitaar besteld en nu vorige week een bassversterker...

Tussen bestelling, betaling en levering zat op en al 1 week.... Noem ik goeie service eigenlijk!!

schoolprisoner
4 augustus 2008, 13:35
Vandaag eindelijk een nederlandsen aan de telefoon gehad.
Blijkbaar was er in juni een probleem met de site...
Is dat dan een reden om in heel juli nooit op mijn mails te antwoorden?
Als ik nu niet had gebeld, dan had ik dat nooit geweten.

Ik ga nu mijn dingen kopen in http://www.thomann.de/be/index.html
aangezien ik daar veel positieve dingen over lees.

JipStoop
4 augustus 2008, 13:44
Laatst bij Thomann een chromen strat slagplaat besteld, ben benieuwd :)

(ding was schreeuwend duur trouwens)