PDA

View Full Version : Vraagje over de aanschaf



Jeroen76
7 juli 2008, 10:21
Ik kan een wat oudere Ibanez s540 overnemen. Hij is volledig goed alleen kun je zien dat tie redelijk intensief gebruikt is. Originele pups en Floyd Rose Trem.
Vraagprijs 100 euro.
Mijn vraag; kan ik me hier een buil aan vallen? Ik weet namelijk niet wat de marktprijs op t moment is voor een ibbi s540 en kan er ook niet veel vinden.

snaarplukker
7 juli 2008, 12:22
Het ligt er helemaal aan welk type en bouwjaar het is. Of jij het waard vindt voor die prijs. Hebt je er al op gespeeld? Doorgaans zag ik voor zo'n 2e hands vraagprijzen van € 100,- tot € 550,-. Maar dat is natuurlijk afhankelijk van de uitvoering en de staat waarin het verkeerd.

Cees

M Kactus
7 juli 2008, 12:45
Ik kan een wat oudere Ibanez s540 overnemen. Hij is volledig goed alleen kun je zien dat tie redelijk intensief gebruikt is. Originele pups en Floyd Rose Trem.
Vraagprijs 100 euro.
Mijn vraag; kan ik me hier een buil aan vallen? Ik weet namelijk niet wat de marktprijs op t moment is voor een ibbi s540 en kan er ook niet veel vinden.

Prima prijs, lijkt me hoor. Fijn gitaartje, niks opzienbarends, maar zéker ook niet slecht. En voor die prijs krijg je hem echt wel weer verkocht moest het niks zijn.

Jeroen76
7 juli 2008, 13:06
Heren,

Bedankt voor de opmerkingen. Ik ga er maar voor. Kan ik me tenminste ook aanmelden bij de Ibanezclub, haha

Thanks,
Jeroen

wikwakka
7 juli 2008, 13:07
Lijkt me een goede prijs. Ik kocht als tweede gitaar een Ibanez GSA60 voor 300 euro en dat was volgens mij een veel slechtere gitaar dan diegene waar jij op uit bent!

Neals
7 juli 2008, 17:55
100 euro is veels te duur voor dat ding. Kan je me het email adres geven van de verkoper zodat ik hem persoonlijk uit kan schelden????

Leuke superstrat. Mahony body + goeie floyd. Leuk als backup of main gitaar.