PDA

View Full Version : Rock Werchter



mawashi
6 juli 2008, 21:04
Ben zelf niet op de weide geweest wegens geen toegangskaart, maar 'k ben wel buiten eens gaan rondlopen en een pintje gaan drinken.
Vrijdagavond was er buiten op straat een jongetje van een jaar of 10-12 gitaar aan't spelen en aan't zingen. Heeft toevallig nog iemand hem gezien en weet iemand zijn naam of in welk groepje hij speelt?
Hij heeft het gezegd en ik dacht het te onthouden, maar dat is dus niet gelukt :)
Hij was in elk geval ferm goed.

reneding
9 juli 2008, 10:30
ik heb dat jongetje inderdaad ook gezien toen ik naar 'de wei' liep, hij speelde rond 11 uur dacht ik wat covers van bekende nummers, maar geen idee wie hij was, moet wel zeggen rock werchter was echt super, geweldige muziek goede sfeer. volgend jaar ben ik zeker weer daar.

Globetrotter
9 juli 2008, 11:19
Stond iets van in het nieuwsblad, of 't laatste nieuws. Ik heb ze nog liggen, zal straks eens kijken. Ik denk dat 't een deelnemer van Eurosong for kids was geweest ofzo.

Cheers,

Ikke

reneding
9 juli 2008, 12:09
Stond iets van in het nieuwsblad, of 't laatste nieuws. Ik heb ze nog liggen, zal straks eens kijken. Ik denk dat 't een deelnemer van Eurosong for kids was geweest ofzo.

Cheers,

Ikke

komt zoiets in het nieuws? is die daar bekend ofzo, stond niet echt veel publiek toen ik langs liep

Mr.Fingers
9 juli 2008, 12:21
Uit de Standaard:

De palletten van Jasper

© Pol De Wilde - Corelio

Grote sterren op het podium, maar we spotten een al even grote ster op een iets kleiner podium. Op een paar houten palletten op straat stond de 11-jarige Japser Publie uit Sint-Katelijne-Waver de ziel uit zijn kleine lijf te zingen.
Iedereen stopte, want Jasper heeft een stem waar zelfs de koelste kikker door geroerd wordt. Met songs als Lost van Anouk of Meisjes van Raymond Van het Groenewoud zong hij de hele straat omver. Zelfs La camisa negra van Juanes schudde hij vrolijk uit zijn mouw en gitaar. De festivalgangers die naar de weide trokken, bleven massaal staan kijken. 'Soms weet ik niet helemaal wat ik zing', grijnst Jasper. 'Maar ik doe niets liever.' U kent Jasper misschien nog van Zo is er maar één: De Cup en Junior Eurosong . 'Vrijdag haalde ik 170 euro op. Met dat geld wil ik een piano kopen en ik hoop dat ik ooit op Rock Werchter mag optreden', aldus de ambitieuze knaap. (ldb)

http://destandaard.be/Assets/Images_Upload/2008/07/06/NBN_LF6_jasper.MM.jpg

reneding
9 juli 2008, 13:03
junior euroding dus, ja hij was voor een 11 jarige inderdaad behoorlijk goed muziek aan het maken in z'n eentje, maar ik was zelf toch daar voor de echte bands :p

mawashi
9 juli 2008, 21:59
'k had het ondertussen ook al ergens gevonden. 'k ben nu ook niet meteen enorme liefhebber van die eurosong for kids dingen, maar 'k vond dat manneke live echt wel goed eigenlijk. Toch zeker voor zijn leeftijd.