PDA

View Full Version : Welke effectenpedaal/modeler?



pakmedan
6 juli 2008, 12:53
Ik zoek een effectenpedaal/modeler voor mijn elektrische versterker.
Ik wil zoveel mogelijk muziek-stylen ermee kunnen spelen.
Ik twijfel tussen:

-Line 6 pod 2.0
-Line 6 Floorpod
-Behringer V-Amp Pro
-Behringer V-Amp 2
-Boss ME 20
-Digitech RP 350

Ik wil niet boven de 210 euro gaan.

Spitfire
6 juli 2008, 14:27
Wat houdt jou in godsnaam tegen om niet naar de winkel te gaan om te testen? Precies hetzelfde in dat versterker topic die je had geopend.

boss
6 juli 2008, 14:49
Ik zoek een effectenpedaal/modeler voor mijn elektrische versterker.
Ik twijfel tussen:

-Line 6 pod 2.0
-Line 6 Floorpod
-Behringer V-Amp Pro
-.........
Ik ben op zoek naar een elektrische versterker voor mijn Fender Stratocaster.
Hij moet een mooie clean hebben en ik wil mijn pod 2.0 erop aansluiten.
Met alle respect, maar je posts staan lijnrecht tegenover elkaar!
In je post over versterkers zeg je dat je een amp zoekt waar je pod 2.0 op moet kunnen.
En in deze post zoek je een modeler.....?!?!?

harrie-beton
6 juli 2008, 15:25
Ik wil er 1 aan toevoegen: de line6 pod xt - tweedehands. Dan met een neutrale versterker en je bent klaar.
Door de opvolger van de xt (de pod x3) is deze voor 225 euro veel te koop.

pakmedan
6 juli 2008, 17:41
Ik wil er 1 aan toevoegen: de line6 pod xt - tweedehands. Dan met een neutrale versterker en je bent klaar.
Door de opvolger van de xt (de pod x3) is deze voor 225 euro veel te koop.

bedankt voor de tip! Is die zoveel beter dan de pod 2.0 dan?

the sure thing
6 juli 2008, 17:57
Met alle respect, maar je posts staan lijnrecht tegenover elkaar!
In je post over versterkers zeg je dat je een amp zoekt waar je pod 2.0 op moet kunnen.
En in deze post zoek je een modeler.....?!?!?Ja Pakmedan... Verklaar je eens nader?

Jim Haagmans
6 juli 2008, 18:16
Ik denk dat hij die pod 2.0 erbij heeft gezet omdat als iedereen hier hem deze aanraadt hij niet verder hoeft te zoeken maar dat ding gewoon kan houden. Hij formuleerde zich misschien wat ongelukkig, wel.

ontopic: Ik heb een digitech RP250 voor de leuk (houd niet echt van modeling) en moet zeggen dat de geluiden die erin zitten mij positief verrast hebben. Digitech maakt gewoon erg goede spullen voor niet belachelijk veel geld. Bovendien kan je er heel eenvoudig via USB mee opnemen en dat klinkt prima vind ik.

Hendriks
6 juli 2008, 18:55
Digitech RP 250 is zeker het overwegen waard , via USB is programmeren koud kunstje en vind het geluid ten opzichte van de Boss , Korg ,Zoom ,etc veel beter. Hij heeft een Lexicon galm en een Whammy. Deze RP 250 kun je al kopen vanaf €129.