PDA

View Full Version : Welke versterker voor mijn Fender Stratocaster?



pakmedan
6 juli 2008, 12:48
Ik ben op zoek naar een elektrische versterker voor mijn Fender Stratocaster.
Hij moet een mooie clean hebben en ik wil mijn pod 2.0 erop aansluiten.
Ik speel alle soorten stylen behalve (heavy)metal. Mijn budget ligt rond de 300 euro.
Zelf dacht ik aan: een Hartke biggy back / Peavy Bandit 112 / Hiwatt G 50.

Pepe
6 juli 2008, 12:50
Waarom nog een topic met exact dezelfde vraag als je eerste topic?

pakmedan
6 juli 2008, 12:54
ik ben er nog niet uit en op mn oude reageert niemand meer

Pepe
6 juli 2008, 12:59
Je denkt, ik gooi een vraag neer en dan werpt het hele forum zich op mijn probleem?
Misschien helpt het als je af en toe je stem laat horen in je eigen topic ipv achterover te leunen en verder niks bij te dragen aan je eigen topic?

RolandT
6 juli 2008, 13:18
Hij moet een mooie clean hebben ... Mijn budget ligt rond de 300 euro.
Waarom dan niet deze Fender FM212R (http://www.thomann.de/de/fender_fm212r_egitarrencombo.htm), prijs is 245 euro.

Of ook deze Fender FM65DSP (http://www.thomann.de/de/fender_fm65dsp.htm) voor 289 euro dan kan je kiezen uit 16 versterkers (daar moet er toch 1 bij zijn die je leuk vindt) en ook nog eens 16 effekten (kan je je pod verkopen)

pakmedan
6 juli 2008, 13:34
Ik hoor hele slechte verhalen over de fender Frontman 212R dus die koop ik niet. En ik ben ook niet van plan mijn pod te verkopen....

QueenSRVJW
6 juli 2008, 14:12
Ik wil eigenlijk tegen iedereen zeggen die zulke vragen stelt, ga nou eens eerst naar de gitaarwinkel en probeer eens wat!

rock 'n roll
6 juli 2008, 14:17
Ik wil eigenlijk tegen iedereen zeggen die zulke vragen stelt, ga nou eens eerst naar de gitaarwinkel en probeer eens wat!

Het blijft handig om met voorkennis te gaan testen :)

M.COM
6 juli 2008, 14:32
Dan nog. Met dat budget kom je bijna altijd bij een Peavey Bandit e.d. terecht. Er zijn al 100.000 topics met die vraag voorbij gekomen en bijna altijd is het antwoord hetzelfde. Pakmedan, je bent lui. Zoek eerst eens wat meer in vorige topics en ga daarna naar de gitaarwinkel en test een paar versterkers uit binnen je budget. Je oren zijn trouwens nog altijd belangrijker dan meningen op een forum. je wil geen Fender Frontman omdat je daar slechte zaken over hoort? Heb je er al eens eentje gehoord dan? Ga eens op amp-quest zou ik zo zeggen ...

Spitfire
6 juli 2008, 14:35
Dan nog. Met dat budget kom je bijna altijd bij een Peavey Bandit e.d. terecht. Er zijn al 100.000 topics met die vraag voorbij gekomen en bijna altijd is het antwoord hetzelfde. Pakmedan, je bent lui. Zoek eerst eens wat meer in vorige topics en ga daarna naar de gitaarwinkel en test een paar versterkers uit binnen je budget. Je oren zijn trouwens nog altijd belangrijker dan meningen op een forum. je wil geen Fender Frontman omdat je daar slechte zaken over hoort? Heb je er al eens eentje gehoord dan? Ga eens op amp-quest zou ik zo zeggen ...

100% mee eens

pakmedan
6 juli 2008, 15:04
Dan nog. Met dat budget kom je bijna altijd bij een Peavey Bandit e.d. terecht. Er zijn al 100.000 topics met die vraag voorbij gekomen en bijna altijd is het antwoord hetzelfde. Pakmedan, je bent lui. Zoek eerst eens wat meer in vorige topics en ga daarna naar de gitaarwinkel en test een paar versterkers uit binnen je budget. Je oren zijn trouwens nog altijd belangrijker dan meningen op een forum. je wil geen Fender Frontman omdat je daar slechte zaken over hoort? Heb je er al eens eentje gehoord dan? Ga eens op amp-quest zou ik zo zeggen ...

Wat denk je dat ik de afgelopen weken heb gedaan.... -.- uitgeprobeert! maar ik kom er niet uit DUS post ik dit

Steven Otto
6 juli 2008, 15:30
Even een serieuze vraag:
Wat wil je met dit topic bereiken?