PDA

View Full Version : morgen misschien een nieuwe



YannickH
5 juli 2008, 23:43
ik kan van een vriend een 2dehandse ibanez GRG170DX
een ibanez gio dus kopen voor maar65 euro.
voor reservegitaar is dat toch niet te veel schat ik.is de gitaar het waard?

greetz

pannekoek
5 juli 2008, 23:48
t is maar 65 euro, cmon dat kan je toch wel missen? ^^


die dingen zijn trouwens altijd leuk op te knappen en zo gek klinken ze nog niet voor de 200-300 dat ze kosten ^^

YannickH
5 juli 2008, 23:51
t is maar 65 euro, cmon dat kan je toch wel missen? ^^


die dingen zijn trouwens altijd leuk op te knappen en zo gek klinken ze nog niet voor de 200-300 dat ze kosten ^^

wat bedoel je met opknappen?wat eraan veranderen dan:p

pannekoek
5 juli 2008, 23:53
wat bedoel je met opknappen?wat eraan veranderen dan:p


njaa, pickups eventueel veranderen, (als de gitaar je toch wel erg bevalt^^) eventueel als je ergens nog een goede/goedkope brug kan scoren ^^

en met opknappen bedoelde ik eigenlijk perfect afstellen, goede onderhoudsbeurt zodat ie optimaal klinkt

YannickH
6 juli 2008, 00:01
njaa, pickups eventueel veranderen, (als de gitaar je toch wel erg bevalt^^) eventueel als je ergens nog een goede/goedkope brug kan scoren ^^

en met opknappen bedoelde ik eigenlijk perfect afstellen, goede onderhoudsbeurt zodat ie optimaal klinkt

naja andere pickups ga ik er niet insteken maar laten afstellen wel.en aan welk merk van tremelo had je gedacht misschien?

pannekoek
6 juli 2008, 00:03
naja andere pickups ga ik er niet insteken maar laten afstellen wel.en aan welk merk van tremelo had je gedacht misschien?

dat durf ik niet te zeggen daarvoor kan een ander forumlid er beter bij inspringen, ik weet alleen dat de grg170 tremolo's razendsnel ontstemmen bij gebruik!

Thundermane
6 juli 2008, 00:06
Ga dan meteen voor een Original Floyd Rose tremolo :)
Nawww je kan ook wat dichter bij Ibanez zelf kijken, zo`n edge pro is wel goed :)

YannickH
6 juli 2008, 00:07
Ga dan meteen voor een Original Floyd Rose tremolo :)
Nawww je kan ook wat dichter bij Ibanez zelf kijken, zo`n edge pro is wel goed :)

ik wil een gewone tremelo zoals er nu inzit,geen floydrose systeem

minoin
6 juli 2008, 01:18
Ga dan meteen voor een Original Floyd Rose tremolo :)
Nawww je kan ook wat dichter bij Ibanez zelf kijken, zo`n edge pro is wel goed :)

Ja, gooi er een original Floyd in, kost ongeveer net zoveel als de gitaar zelf... Nee dudes, Gio's zijn ruk en als ik je sig zie, dan heb je toch al een reservegitaar? Hoedanook, voor 65 euri zou ik hem ook liet laten liggen! Maar verwacht geen wonderen.

DeiDRagonas
6 juli 2008, 01:24
Inderdaad wat Minion zegt.. Behalve dat ik er dus echt geen 65,- voor betaalt zou hebben. Nu is Ibanez sowieso al niet te kauwen (sorry, is een mening he..), wat een bagger is dat. Als je t mij vraagt is het het niet waard om daar nog een nwe tremelo op te zetten. De meeste goedkope trems zijn namelijk zo waardeloos dat je toch weer op n duurder systeem uitkomt en dat is t Ibanezje niet waard denk ik.

R

JeroenSchaaf
6 juli 2008, 01:26
Inderdaad wat Minion zegt.. Behalve dat ik er dus echt geen 65,- voor betaalt zou hebben. Nu is Ibanez sowieso al niet te kauwen (sorry, is een mening he..), wat een bagger is dat. Als je t mij vraagt is het het niet waard om daar nog een nwe tremelo op te zetten. De meeste goedkope trems zijn namelijk zo waardeloos dat je toch weer op n duurder systeem uitkomt en dat is t Ibanezje niet waard denk ik.

R

Amen tot dat

Als ik jou was zou ik de tremelo vast zetten!

DeiDRagonas
6 juli 2008, 01:29
Als ik jou was zou ik de tremelo vast zetten!

Lol.. Ik ook! (you know me..)

R

DeiDRagonas
6 juli 2008, 01:31
Als ik jou was zou ik de tremelo vast zetten!

Nee, als we hem waren staken we dat ding in de brand waarschijnlijk!!!

lol..

JeroenSchaaf
6 juli 2008, 01:32
Ach kun je niks aan doen ja ;) net weer lekker optreden gedaan met me Peer! HEERLIJK tremelo misbruik!

En nog zelfs een stukje acoustic op simone FM!

YannickH
10 juli 2008, 16:24
jongens ik heb hem:) ben er wel tevreden over alleen die tremelo is $%µ"#!! klote dus:p
maar voor65 euro is het goed gitaartje:)

RoelTM
10 juli 2008, 16:31
gefeliciteert, en vergeet de foto's niet :hippie:

over die trem, kijk eens in dit (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=111051) topic, ongeveer dezelfde trem als je nu hebt,
maar dan wat beterder...

en ja, minstens zo duur als de rest van de gitaar ;)

YannickH
10 juli 2008, 16:49
hier zijn ze dan:
http://i37.tinypic.com/2zp839i.jpg
http://i33.tinypic.com/2mnosoh.jpg
http://i38.tinypic.com/v8jtky.jpg
http://i37.tinypic.com/24lkay1.jpg

F*R*E*A*K
10 juli 2008, 17:02
Mwah, ziet er goed uit voor 65 euro.
Stikker is wel er fout imho.

YannickH
10 juli 2008, 17:04
Mwah, ziet er goed uit voor 65 euro.
Stikker is wel er fout imho.
wat is er fout aan de stikker?(hing er al op) is de tekst verkeerd of gewoon de stikker op de gitaar?
ik wil hem er liever af maar dat gaat moeilijk.

hezz
10 juli 2008, 18:37
Erg foute sticker idd, dat het lelijk is dus! Ik weet niet wat je precies wou met zo'n goedkope gitaar naast je anderen maar als je er blij mee bent, gefeiciteerd!

YannickH
10 juli 2008, 19:05
Erg foute sticker idd, dat het lelijk is dus! Ik weet niet wat je precies wou met zo'n goedkope gitaar naast je anderen maar als je er blij mee bent, gefeiciteerd!

men jackson is toch ook maar goedkoop...
en 65euro kon ik gewoon niet laten:p

Wiellem
10 juli 2008, 20:06
laatst ook voor 50 euro een Staggje gekocht gewoon leuk raggitaartje :)

toon-
10 juli 2008, 20:35
Die sticker! :eek: Hoe fout!

YannickH
10 juli 2008, 21:58
Die sticker! :eek: Hoe fout!

ja ik weet het ondertussen hoor,je kunt beter een oplossing geven om hem eraf te halen in plaats van 100keer te zeggen dat hij fout is :stop:

richwoodplayer
10 juli 2008, 22:10
feuhn erop zodat hij los komt?

macwilliams
10 juli 2008, 22:10
Stikker er voorzichtig afhalen, lijmresten met wasbenzine op een doekje.

Madcow
10 juli 2008, 22:16
Stikker er voorzichtig afhalen, lijmresten met wasbenzine op een doekje.


Lijkt me niet verstandig, Lijm is heel vaak op waterbasis, Met water moet het ook lukken, Wasbenzine en terpentine maakt de lak kapot.

Wat ik je aanraad. Goed nat maken, en dan een vochtige doek erop leggen, Dan zou hij wel makkelijk los moeten laten

orreltak
10 juli 2008, 22:20
die sticker is geloof ik een kledingsmerk

richwoodplayer
10 juli 2008, 22:30
die sticker is geloof ik een kledingsmerk

yep, waarom zou je een sticker van een kleding merk op je gitaar willen hebben?

Mr.Fingers
10 juli 2008, 22:34
liever dat dan "richwood" hoor :stop: :satisfie: :seriousf:

YannickH
10 juli 2008, 22:38
die stikker hing er al op...