PDA

View Full Version : gitaar winkel limburg



Vigil
5 juli 2008, 19:28
hallo,

ik ben opzoek naar een nieuwe versterker, alleen weet ik bijgod niet waar een goede winkel in limburg ligt die mij goed advies kan geven.
ben via google niet wijzer geworden, misschien dat jullie me kunne helpen. ben opzoek naar een gitaarwinkel in limburg die deze heads heeft staan: jcm800KK, framus cobra, mesa mark IV, mesa Rectifier, peavy 6505+
ben al es naar de musicstore geweest maar daar hebbe ze de hele winkel geplunderd.

Alvast hartelijk bedankt!

jplm
5 juli 2008, 19:33
ben opzoek naar een gitaarwinkel in limburg die deze heads heeft staan: jcm800KK, framus cobra, mesa mark IV, mesa Rectifier, peavy 6505+

Feedback Kerkrade?

Groet, Jan.

MattellicA
5 juli 2008, 20:28
In België of Holland ? :satisfie:

fuchs
5 juli 2008, 20:35
Muzikaza in Roermond misschien?

Vigil
5 juli 2008, 20:45
In België of Holland ? :satisfie:
in holland

Fuhgawz
5 juli 2008, 20:55
Feedback Kerkrade?

Groet, Jan.
Wat!? Er zit toch helemaal geen Feedback in Kerkrade!?


Muzikaza in Roermond misschien?
Dat wilde ik ook voorstellen. Anders kun je even doorrijden naar de Feedback in Eindhoven.

reneding
5 juli 2008, 20:55
ik weet een aardige winkel in limburg (NL) maar die heeft niet echt de versterkers/merken die jij zoekt dus daar heb je verder weinig aan. maar welke deel van limburg, hier staan ze dacht ik allemaal:
http://www.gitaar-nederland.nl/prov.php?prov=LB
die in echt bedoelde ik, maar nog maals niet jou merken geloof ik

Vigil
5 juli 2008, 21:10
Wat!? Er zit toch helemaal geen Feedback in Kerkrade!?


Dat wilde ik ook voorstellen. Anders kun je even doorrijden naar de Feedback in Eindhoven.

ze hebbe toch wel meer in hun shop staan dan dat op de site staat hoop ik?!

zjanke
5 juli 2008, 22:17
Als je naar Eindhoven rijdt, doe dan de moeite om door te rijden naar jukebox in Boekel. Daar hebben ze veel versterkers, goede versterkers, verstand van versterkers en je kunt er tenminste fatsoenlijk uitproberen en vergelijken.

Feedback Eindhoven heeft een paar hokjes van 1,5 bij 1,5 meter waar je de buurman in zo'n zelfde hokje jouw objectieve oordeel bijna onmogelijk maakt.

prs
5 juli 2008, 23:06
Wat!? Er zit toch helemaal geen Feedback in Kerkrade!?


Dat wilde ik ook voorstellen. Anders kun je even doorrijden naar de Feedback in Eindhoven.

Hahahaa:D Feedback Kerkrade! :D

Uhhm, als je echt goed spul voor eerlijke prijzen wilt hebben, ga dan naar Walkers Musical Suppies in Brunssum!

http://www.walkers-music.nl/

Jim Haagmans
6 juli 2008, 16:18
Beste gewoon verhuizen ;)

johnybh
31 december 2008, 00:37
Totaal eens met prs, rien is toppie! repareert voor HEEL VEEL muziekzaken en heeft kennis van hier tot tokyo. Lult je wel de oren van de kop, maar dat is nou net zo leuk.

Heb je toevallig vrij, en wil je de komende 4 uur daar spenderen, laat je het woord 'musicstore kölle' effe vallen :)

Maar alle gekheid op een stokje, Walkers is gewoon goed :)

aaronstonebeat
31 december 2008, 01:43
Grappig, ik ben opgegroeid in Brunssum. Kwam rond 1980 al bij Walkers; was toen ook al altijd heel gezellig en gastvrij. En naar mijn nog jonge oordeel toen al heel goed op de hoogte van zijn zaken.
Als ik iets zocht en nog in de buurt woonde, zou ik er zeker nog steeds gaan kijken.

blademan
31 december 2008, 10:14
guitars and amps in Nijmegen, net niet in Limburg maar een prima, mooie zaak met goede service.

Engltje
31 december 2008, 10:15
Rij een stukje verder en ga effe bij Jukebox langs... Altijd de moeite waard!

AART
31 december 2008, 11:38
Mesa Mark IV vind je in geen enkele winkel meer, dat model is sinds februari 2008 niet meer in productie.

Tweedehands is de enige weg om een Mark IV te testen/kopen.

Maar Jukebox in Boekel is inderdaad de beste winkel in jouw omgeving.

Aca Ilic
31 december 2008, 12:29
In België of Holland ? :satisfie:


Jij bedoelt in Duitsland of Holland?

Mitch
31 december 2008, 12:41
Jongens, de vraag werd in JULI gesteld...

AART
31 december 2008, 13:06
Jongens, de vraag werd in JULI gesteld...

Welke drökkel schopt het ok omhoog dan....

johnybh
2 januari 2009, 10:37
SORRY :D ben nieuw, had er niet op gelet.