PDA

View Full Version : Nieuwe Fender Strat Sunburst Mexico



070_RHCP_070
5 juli 2008, 14:56
whoeeee heb net een nieuwe fender strat sunburst mexico gekocht voor €499,- :D ben er echt blij mee :D

dit is de link http://www.maxguitarstore.com/store/index.php?productID=2665 wat vinden jullie ervan?? :D

wat alleen klote is.. hij ontstemd heel snel.. is dat omdat hij nog nieuw is?? of heeft dat een andere reden?? (en nee niet door de whammy bar want die heb ik maar 1 x gebruikt en daarna weer opnieuw gestemd;))

Jim Haagmans
5 juli 2008, 15:13
Gefeliciteerd! waar het ontstemmen aan ligt zou ik zomaar niet durven zeggen, heb je m wel een beetje afgesteld en nieuwe snaren erop gelegd, goed ingerekt ook? Als ie het dan nog doet mag je wel eens vragen gaan stellen bij maxguitar of fender, want dat zou niet moeten bij een gitaar van 500 euro.

R2on
5 juli 2008, 15:41
Ziet er prachtig uit, jammer van dat onstemmen, zal waarschijnlijk zo zijn omdat je de gitaar net hebt.

Maar alvast veel speel plezier ! :)

Nico2
5 juli 2008, 15:47
Ik denk niet dat het er aan ligt dat je de gitaar net hebt, een gitaar van 500€ mag niet zomaar ontstemmen. Misschien knelt de topkam ofzo...

Jim Haagmans
5 juli 2008, 15:50
Ik denk niet dat het er aan ligt dat je de gitaar net hebt, een gitaar van 500€ mag niet zomaar ontstemmen. Misschien knelt de topkam ofzo...

Kan inderdaad. Goeie manier om dit te testen is eventjes de snaar zo los draaien dat je hem makkelijk uit de topkam kan 'tillen'. Dan op en neer doen in en uit de topkam en als je dan klikjes hoort of gewoon merkt dat het stroef gaat dan moeten de slotjes in je topkam wat wijder uitgeveild worden. Dit kunnen ze bij maxguitar gewoon gratis voor je doen.

LaurentB
5 juli 2008, 16:52
Je was niet net een warme ruimte binnen gelopen of zo? Ik heb het eens gehad dat ik op een warme avond gitaarles ging geven bij een leerling op zijn nog warmere zolderverdieping met mijn US Stratocaster, hij had er ook een, en allebei zaten we het eerste half uur als een gek bij te stemmen.

reneding
5 juli 2008, 16:59
ik heb ook een mexicaanse fender strat super gitaren en nog best betaalbaar, het ontstemmen had ik in het begin heel even maar, nu heb ik er helemaal geen last meer van en blijf hij best lang goed gestemd. l

stratie
5 juli 2008, 19:26
GEFELICITEERD!

Gave dingen toch ook die mexicaanse stratjes! Ontstemmen komt idd waarschijnlijk omdat de topkam nog niet helemaal ''ingespeeld'' is en omdat die nieuw is enzo, kijk het even een weekje aan, als je het probleem dan nog hebt, ga dan maar even langs de gitaarboer.

Mexicaanse stratjes zijn echt HEERLIJK vooral voor de prijs die je ervoor betaalt...Maar om het nog verder af te maken...zou ik er Texas Specials in gooie! haha :cooler:


Veel speelplezier! J

Hendriks
5 juli 2008, 19:41
Mooi ding sunburst met MN , de mooiste combinatie.

Tin
5 juli 2008, 20:07
even snaartjes ontspannen en uit de topkam halen en even met een grijs potlood in de topkam krassen om zo maar te zeggen.

Als het daarna nog ontstemd even terug naar ome max :P

070_RHCP_070
5 juli 2008, 20:17
bedankt allemaal! Ik ga wel ff inspelen ;) komt wel goed denk.. als ie volgendwe week nog zo is dan ga ik wel ff langs bij max guitars.. ;) ik heb niej zoveel verstand van al die dingen ezo :P

maar bedankt voor de leuke reacties :)

Dus het is een goede gitaar daar ben ik blij om :)

fuchs
5 juli 2008, 20:31
Gefeliciteerd met je strat! En als je even tijd over hebt: een fotootje kan geen kwaad...

mattie_ijs
5 juli 2008, 20:36
mijn broer heeft ook zoeen gtr, alleen dan in cream white ofzo, best een leuke gitaar,
geen problemen met ontstemmen, ook een zeer fijne tremolo,
alleen zijn de tone knoppen niet zo goed maar dat heb je wel met zoeen gitaren,
ook is het geluid vind ik niet zo fijn, maar da vind ik van veel fenders:p

070_RHCP_070
5 juli 2008, 23:33
Gefeliciteerd met je strat! En als je even tijd over hebt: een fotootje kan geen kwaad...

komt goed;) morgen ofzo.. je ken hem ook op de site bekijken is pcies hetzelfde :P:P

Jim Haagmans
6 juli 2008, 18:13
komt goed;) morgen ofzo.. je ken hem ook op de site bekijken is pcies hetzelfde :P:P

Maar de thuisfoto's geven een minder commercieel beeld en laten de gitaar meer zien zoals ie is (imo).

enneh.. vandaag is morgen ;)

070_RHCP_070
7 juli 2008, 06:47
Maar de thuisfoto's geven een minder commercieel beeld en laten de gitaar meer zien zoals ie is (imo).

enneh.. vandaag is morgen

true true

hierbij de foto's: http://img391.imageshack.us/img391/2921/p1060143zh1.jpg
:cooler:
http://img391.imageshack.us/img391/7649/p1060140zh5.jpg

Ja ik weet het de laatste foto is in de keuken genomen :P

Maar ben iig helemaal happy met mijn gitaar

:hippie:

Eko
7 juli 2008, 07:36
Mooie gitaar! Nu maar snel verslijten, ha!

Fiendish
2 november 2008, 05:01
Hebbie die sticker nou al van je slagplaat afgehaald ?

070_RHCP_070
2 november 2008, 12:43
Hebbie die sticker nou al van je slagplaat afgehaald ?

haha nee :p doet Sander hopelijk voor me hahah :dontgeti:

Fiendish
2 november 2008, 21:25
Sander kennende : denk het niet.
Of je moet er om gevraagd hebben.