PDA

View Full Version : I love rock and roll !!! (joan jett gibson !)



Dude
4 juli 2008, 11:55
Wat een onwijs vet ding zeg ! (http://www.gibson.com/en-us/Lifestyle/ProductSpotlight/NewModels/gibson-usa-proudly-presents-th/)

Wat een geweldig ding joh, no noncense rock beest, burstbucker, tone en volume en GAAN !

ik heb gas.... wat een stoere gitaar !

Dude
4 juli 2008, 11:57
http://www.maxguitarstore.com/store/products_pictures/joan1.jpg

595 euro.... DAMN GAS

Mufftin
4 juli 2008, 12:00
wat een vet ding!

Mr.Fingers
4 juli 2008, 12:01
VETTE gitaar, maar die headstock :stop:

Luke-wannabe
4 juli 2008, 12:04
Ja leuk! Lekker apart!

RoelTM
4 juli 2008, 12:07
Ja leuk! Lekker apart!
inderdaad... eeh... apart...


:satisfie:

Nico2
4 juli 2008, 12:22
Ik vind hem lelijk :P

robert-gitarist
4 juli 2008, 12:22
Oei das een mooi plankie. En zeker voor dat bedrag. Valt me mee eigelijk. Vind het opzich wel een tof plankje. Appart maar wel lekker basic :) Ben benieuwd hoe die klinkt en speelt. Die headstock ja och, lelijk is anders. Past wel bij het model zo. Mooier zou inderdaad een openbook headstock zijn ;)

morroow
4 juli 2008, 12:24
lijkt net of de achterkant/kont niet klopt... alsof ie te klein is..
vind het maar een raar ding :stop:

barno
4 juli 2008, 12:28
wil iemand de gast ontslaan die toeliet dat er een creme pupcover zit op een witte gitaar met zwarte slagplaat, bah

Orpheo
4 juli 2008, 12:53
wil iemand de gast ontslaan die toeliet dat er een creme pupcover zit op een witte gitaar met zwarte slagplaat, bah
gibson heeft geen wit/zwarte pickups :chicken:

en over 't headstock: ey, tis een musicmaker he :) die hebben dit headstock altijd al gehad.

Lexvandoef
4 juli 2008, 12:57
gibson heeft geen wit/zwarte pickups :chicken:

en over 't headstock: ey, tis een musicmaker he :) die hebben dit headstock altijd al gehad.

Melody Maker Orpheo!

Luke-wannabe
4 juli 2008, 13:10
gibson heeft geen wit/zwarte pickups :chicken:
Nou dat heeft deze gitaar toch echt..

Orpheo
4 juli 2008, 13:15
Melody Maker Orpheo!

sorry sorry sorry. ik haaldie 2 altijd door elkaar.


@luke: das geen wit, das creme. daarom zegt barno d'r iets van ;)

Lexvandoef
4 juli 2008, 13:19
sorry sorry sorry. ik haaldie 2 altijd door elkaar.


@luke: das geen wit, das creme. daarom zegt barno d'r iets van ;)

hahah geeft niks hoor :satisfie:

Luke-wannabe
4 juli 2008, 13:28
sorry sorry sorry. ik haaldie 2 altijd door elkaar.


@luke: das geen wit, das creme. daarom zegt barno d'r iets van ;)
Ooooohh.. My bad. Sorry.

Jorikjet
4 juli 2008, 13:53
mooi dingetje, en mooie prijs, 800 dollar!

vulvasonic
4 juli 2008, 13:57
Eindelijk hebben ze eens naar mij geluisterd. Ik roep al jaaaaren dat die plank van Joan Jett opnieuw moet worden uitgebracht. No-nonsense rock 'n roll ragbak. Lekker toch? :cooler:

Marc Oblivian
4 juli 2008, 14:17
Ik vinnem mooi. Ga hem zeker een keer proberen.

hezz
4 juli 2008, 15:08
Ik heb besloten om het gaaf te vinden! :hippie:

jimihattricks
4 juli 2008, 15:21
weet niet waarom, maar melodymakers doen me altijd denken aan toiletbrillen...

http://www.ourwayband.com/images/toliet_seat_guitar_2.jpg

gezien de specs en de prijs is het wel een ok gitaar, vraag me alleen af hoe puik de afwerking is

Orpheo
4 juli 2008, 15:28
weet niet waarom, maar melodymakers doen me altijd denken aan toiletbrillen...

http://www.ourwayband.com/images/toliet_seat_guitar_2.jpg

gezien de specs en de prijs is het wel een ok gitaar, vraag me alleen af hoe puik de afwerking is
gewoon netjes. alsof gibson een produkt (op grote schaal!) de deur uit doet wat slecht is...Lijkt me niet.

DaveItUp
4 juli 2008, 16:50
Nou ik haalde m'n klauw mooi open aan een sg faded. Niet dat de gitaar slecht is verder, maar toch!

Ik vind m cool overigens, maargoed originele melody makers pik je ook zo op.

Orpheo
4 juli 2008, 16:53
Nou ik haalde m'n klauw mooi open aan een sg faded. Niet dat de gitaar slecht is verder, maar toch!

Ik vind m cool overigens, maargoed originele melody makers pik je ook zo op.
exemplarisch :) Ik heb een stuk of 8 fadeds getest, en allemaal waren ze netjes :)

nevyn292
4 juli 2008, 17:08
ik vind hem ook wel leuk, jammer van het hals element, maar hij ziet er wel leuk uit, en de prijs vind ik ook goed te doen voor een gibson, hoop dat ze meer tegen dit soort prijzen gaan aanbieden.

Ibanez666
4 juli 2008, 17:09
Wat een lelijk stuk hout zeg!

Orpheo
4 juli 2008, 17:23
ik vind hem ook wel leuk, jammer van het hals element, maar hij ziet er wel leuk uit, en de prijs vind ik ook goed te doen voor een gibson, hoop dat ze meer tegen dit soort prijzen gaan aanbieden.

hebben ze al :) de sg faded, de Vee faded, de explorer faded, de LP faded, etc etc. allemaal tussen de 500 en 1000 euro.

Mitch
4 juli 2008, 18:01
Dit doet toch echt pijn aan mijn ogen hoor...

nevyn292
4 juli 2008, 18:09
hebben ze al :) de sg faded, de Vee faded, de explorer faded, de LP faded, etc etc. allemaal tussen de 500 en 1000 euro.

en ik wist gewoon dat je dat ging zeggen

Lexvandoef
4 juli 2008, 18:11
en ik wist gewoon dat je dat ging zeggen

Maar hij heeft toch wel gelijk? De faded les pauls met p90's zijn heel erg cool :satisfie:

nevyn292
4 juli 2008, 18:18
Maar hij heeft toch wel gelijk? De faded les pauls met p90's zijn heel erg cool :satisfie:

jaa hij heeft wel gelijk, maar toch vind ik dit op de een of andere manier een heel andere klasse dan de faded serie, denk dat dat toch komt doordat je melody makers wat minder vaak ziet van LP's, Sg's etc.

Lexvandoef
4 juli 2008, 18:22
jaa hij heeft wel gelijk, maar toch vind ik dit op de een of andere manier een heel andere klasse dan de faded serie, denk dat dat toch komt doordat je melody makers wat minder vaak ziet van LP's, Sg's etc.

Ja anders klasse qua gitaren wel, maar de prijsklasse is hetzelfde.

Ik vind het trouwens echt een lelijk ding om te zien.

RobertoL
5 juli 2008, 09:46
Die headstock is een beetje zonde, maar daar wen je aan. voor de rest wel een vet ding

Fender75
5 juli 2008, 17:00
Poeplelijk gitaartje...

Thunders1988
5 juli 2008, 19:20
Lelijk gitaartje.
Geef mij maar zo 'n LP Junior à la Johnny Thunders.

Klik! (http://www.gibson.com/backstage/200610/johnnythunders.htm)

Tin
5 juli 2008, 19:39
Het heeft wel wat.

Lekker simpel No nonsens gitaartje.

Dude
6 juli 2008, 11:08
gezien de specs en de prijs is het wel een ok gitaar, vraag me alleen af hoe puik de afwerking is

ben gister effe bij maxguitar geweest en de afwerking viel me tegen. De toets lag niet mooi op de hals waardoor er kleine randjes tussen toets en hals zaten. Ook was de afwerking van de toets haast haaks waardoor die 'scherp' was. Viel me erg tegen... toch zou ik hem zo kopen als ik nu het geld had want hij is waanzinnig cool !

Marc Oblivian
6 juli 2008, 13:20
Maar dan de hamvraag: hoe klonk 'ie?

SGbanez
6 juli 2008, 13:29
Nou, ik vind het een lelijk ding, maar dat maakt niet uit, want hij is gewoon lekker rocken zonder al die onnodige toeters en bellen. En wat verwacht je anders voor die prijs, super!

Dude
6 juli 2008, 16:29
Maar dan de hamvraag: hoe klonk 'ie?

Geen idee, niet versterkt geprobeerd.