PDA

View Full Version : Laat de pedalen maar komen!



Ibanez666
4 juli 2008, 09:27
http://www.telegraaf.nl/overgeld/1421524/__Kopen_in_Amerika_stukken_goedkoper__.html?p=6,1

238 dollar (inclusief verzenden?), daar kom je best een eindje mee dacht ik zo :-)

the sure thing
4 juli 2008, 09:38
Geweldig!!!

Sinner
4 juli 2008, 10:41
Hebben mensen nog tips voor betrouwbare adressen als je nieuwe pedalen wilt kopen uit Amerika? Ik krijg heel vaak de melding dat ze niet "shippen" naar Europa :stop: .

Aimé
4 juli 2008, 10:46
Die kerel van de guitarshop in Gent zei er iets over. Tubezipper will soon be miiiiiiiiiiiiiiine...!

Ibanez666
4 juli 2008, 10:48
Hebben mensen nog tips voor betrouwbare adressen als je nieuwe pedalen wilt kopen uit Amerika? Ik krijg heel vaak de melding dat ze niet "shippen" naar Europa :stop: .


Ik haal alles van ebay. Gewoon even mail of ze verschepen en wat het kost. Vaak is over die prijs gewoon te onderhandelen. Had laatst een oliedruk metertje besteld, ging 34 dollar kosten om te versturen. Na een mailtje van mij dat ik vaak minder betaalde, kostte het nog maar 12 dollar...

Meestal kost het tussen de 12 en 20 dollar

guitargeek3
4 juli 2008, 11:19
Ik haal alles van ebay. Gewoon even mail of ze verschepen en wat het kost. Vaak is over die prijs gewoon te onderhandelen. Had laatst een oliedruk metertje besteld, ging 34 dollar kosten om te versturen. Na een mailtje van mij dat ik vaak minder betaalde, kostte het nog maar 12 dollar...

Meestal kost het tussen de 12 en 20 dollar

Same here.
Zelfs als er staat dat ze niet naar de EU versturen, gewoon vragen en meestal (zolang je maar 90% tot 100% feedback hebt) komt dat wel goed.

Mitch
4 juli 2008, 17:47
Maar de douane kan ook invoerrechten, accijns en btw heffen als het product duurder is dan €22. Op 1 december gaat dit drempelbedrag echter omhoog naar €150. Dat is omgerekend 238 dollar. Wie onder dit bedrag blijft, wordt niet aangeslagen.
Komen ze nu mee, nu ik onderhant al klaar ben met mijn zootje :sneaky:

Ibanez666
4 juli 2008, 17:53
Komen ze nu mee, nu ik onderhant al klaar ben met mijn zootje :sneaky:


ze hebben mij 1 keer goed te pakken gehad, maar ik sta desondanks ruim op winst

guitargeek3
4 juli 2008, 18:04
Komen ze nu mee, nu ik onderhant al klaar ben met mijn zootje :sneaky:

Scheelt, bijna iedere gitarist blijft veranderen met effect pedalen.
Dat dacht ik 2 jaar geleden ook, uiteindelijk is er geen één pedaal gebleven.

pjotr
6 juli 2008, 20:57
Misschien niet in het juiste onderwerp, maar zou je met losse onderdelen uit de USA dan niet een redelijk goedkope gitaar zelf kunnen bouwen? Via Allparts enz...?

Ibanez666
6 juli 2008, 21:01
Misschien niet in het juiste onderwerp, maar zou je met losse onderdelen uit de USA dan niet een redelijk goedkope gitaar zelf kunnen bouwen? Via Allparts enz...?


als de onderdelen goedkoper zijn dan hier wel lijkt me ;-)

BartL
6 juli 2008, 21:09
Dan ga ik vanaf 1 december maar eens flink ebayen :)