PDA

View Full Version : Zie ik nog iets over het hoofd..?



Geoffrey
3 juli 2008, 23:14
Ik wil dus een head-flightcase met 19" voorziening voor een Peavey 5150II laten maken bij casecompany..

Ik heb nu enkel een Korg tuner die er al zeker bij moet..
Een wireless-systeem ben ik niet echt een voorstander van..
Mijn GP-16 zit in een apparte case die ook voorzien is van lades..

Maar zie ik nog iets over het hoofd wat jullie me eventueel aanraden om nog een plaatsje bij te laten maken in die case?
Wat is dus zeker handig om er nog bij te hebben?

Ik weet dat dit natuurlijk nogal persoonlijk is.. maar ik vraag het toch maar :satisfie:

Alvast bedankt

jw009
4 juli 2008, 12:19
Misschien nog eentje erbij voor een power supply unit? (k kom ff niet op het correcte woord, maar misschien snap je wat ik bedoel)

paulbekkers
4 juli 2008, 12:20
Als je toch al bezig bent, waarom dan nog een losse flightcase voor ander 19" spul? Waarom niet alles bij die headcase in?

Sj03rd
4 juli 2008, 19:22
inderdaad, of alles erbij in of niks. Gesplitst is ook weer niet handig. Als je het zelf moet vervoeren zou ik er wel goed over nadenken voordat je alles bij elkaar stopt. Wordt erg zwaar! Ook als je maar 2 he erbij. Die kist is ook groot dan...

Geoffrey
4 juli 2008, 20:05
Ik hou het dan liever appart.. ten 1ste het gewicht en ten 2de heb ik ook niet steeds alles nodig.
Die GP-16 bvb gebruik ik dan ook nooit op repetities.
Ik wil dus eigenlijk enkel het "noodzakelijke" in die head-flightcase.. zoals die tuner.

Geoffrey
9 juli 2008, 20:48
Kan bovenstaand eventueel verwijdert worden..?

Tips zijn nog steeds welkom..

ieme
15 juli 2008, 09:13
wil je een goedkope case en slechte service, casecompany... ik ken zoveel mensen met slechte ervaringen met Jeroen H. van casecompany, afspraken die niet nagekomen worden enz enz enz...
wil je een kwaliteits case en zeer goed advies en service? www.dutycase.nl

LordRiffenstein
15 juli 2008, 11:40
wil je een goedkope case en slechte service, casecompany... ik ken zoveel mensen met slechte ervaringen met Jeroen H. van casecompany, afspraken die niet nagekomen worden enz enz enz...
wil je een kwaliteits case en zeer goed advies en service? www.dutycase.nl

Ik kan beamen dat Case Company inderdaad niet super is. Heb onlangs case bij hem gekocht vooral omdat het HEEL snel moest en hij kon leveren. Achteraf waren een aantal zaken niet zoals het op de site stond (enkel handvat ipv 2 per kant, geen blue wheels, geen rackrails maar ander systeem). Case en afwerking zijn wel prima verder.

ieme
15 juli 2008, 12:25
Case en afwerking zijn wel prima verder.

bij mij niet, ik heb vorig jaar 2 top cases laten maken bij hem. dingen zijn zo scheef als het maar kan.... schuim heb ik opnieuw moeten vastlijmen omdat het na maand al los ging laten....

LordRiffenstein
15 juli 2008, 14:36
bij mij niet, ik heb vorig jaar 2 top cases laten maken bij hem. dingen zijn zo scheef als het maar kan.... schuim heb ik opnieuw moeten vastlijmen omdat het na maand al los ging laten....

Kijk, dan heeft hij op een jaar tijd toch wat van het vak geleerd :D

Chiel
15 juli 2008, 14:46
Idem dito hierzo. Destijds een hele duidelijke tekening toegestuurd voor het cases van mijn Bagends. Krijg ik na twee weken mijn case, zitten de deksels aan de verkeerde zijde :confused:. Gemaild en de case teruggestuurd maar na 3 weken kreeg ik het zaakie terug; "Retour afzender"...
Gelukkig had ik al reeds het één en ander van hem vernomen, dus een terugboeking was meteen geregeld via mijn bank. Heb dus uiteindelijk niets voor de case betaald en ook nooit meer wat van hem gehoord. Bizar toch??

ieme
15 juli 2008, 15:03
klinkt me bekend in de oren

casper innosence
15 juli 2008, 17:52
hehe, ik heb vorig jaar zomer een top case besteld gehad, prima ding en recht ook niks geen problemen mee..

ieme
15 juli 2008, 17:57
Vriend van me liet een case bouwen voor zijn Eden 410 baskast, wat een schijtding! bij het de zaal inrijden van zn case brak er gewoon een wiel onder vandaan en dat was al t 2e optreden waarbij hij die case gebruikte! whoohoo!

casper innosence
15 juli 2008, 18:20
weinig consistentie in zn bouw kwaliteiten dus..

jacobhdejong
15 juli 2008, 18:38
idem dito.
Ik ben er klaar mee. Waardeloos

ieme
15 juli 2008, 22:15
nou zoals je ziet.... niet echt lovende berichten over Jeroen H van case company...

Alain
16 juli 2008, 23:04
Geoffrey, in Hertsberge zit er iemand die cases bouwt. Ik heb de mijne er 15 jaar geleden laten maken en daar is nog altijd niets mis mee.

Custom Case

Proosdijstraat 88
8020 Hertsberge (Oostkamp)

* 050 27 72 46
* 050 27 96 63

* customcase @ pandora.be