PDA

View Full Version : Vraagje over Cab



J-sus Rulez
3 juli 2008, 17:07
binnenkort ga ik nog eens mijn 2 versterkers die ik op het oog heb (de epiphone socal & epiphone blues cutom combo) testen... De socal staat vanboven op mijn lijstje (aangezien ik de andere nog niet gestest heb) en ik zou dus moest dat mijn versterker worden er graag een cab bijkopen...

De keuzemogelijkheden:

212 harley benton vintage
412 epiphone socal
412 harley benton vintage

De vintages hebben beiden celestion vintage speakers...
VOor welke zou ik gaan? (en waarom natuurlijk...) of zijn er beter alternatieven? (onde de 400€!!!) Aangezien ik ze niet allemaal kan testen, zeker niet naast elkaar vraag ik jullie ervaring :D

btw weet iemand waar ze deze twee versterkers hebben? liefst in de buurt van antwerpen... (in Belgie dus)...

the sure thing
3 juli 2008, 17:39
... 2e hands Brunetti dual cab met G12M (Greenbacks). Kan je open en gesloten gebruiken, handzaam, duurzaam gebouwd, mooi, enz.

MattellicA
3 juli 2008, 18:17
Heet jij perongeluk Thijmen? Zoja, SPAM!! :sssh:

Ik ken J-sus en hij is niet zot van tweedehands... :speed:

skabouter
3 juli 2008, 18:22
ik ken die cabs niet, maar een alternatief is ook de Framus Dragon 2x12 met V30`s (voor E280) en daarvoor hoor ik dat ie goed is

J-sus Rulez
3 juli 2008, 18:46
maar zou het "veel" uitmaken tussen een 212 of een 412? zoja? dan ga ik wel voor hetgene met het meeste voordeel (ik denk toch dat 412 meer spreiding heeft?) ..;maar dan is nogsteeds de vraag welke... dusjah

J-sus Rulez
3 juli 2008, 19:00
Of mag ik ook naar Fender en andere merken kijken? want Fender special speakers etc vertrouw ik toch niet echt, omdat ik er niets van ken...