PDA

View Full Version : Post je Jackson!



Pagina's : 1 2 3 [4]

Madcow
19 mei 2010, 22:47
Wat is trouwens het verschil tussen de RR1 en de RR5? USA vs Japan?

Gothra
19 mei 2010, 22:57
Verschil is niet zo heel groot, de rr1 is van kwartiers gezaagd maple met rosewood fb, de rr5 maple met ebony. Ook iets andere controls, en uiterlijk natuurlijk.

Dark_Tranquillity
20 mei 2010, 00:10
Verschil is niet zo heel groot, de rr1 is van kwartiers gezaagd maple met rosewood fb, de rr5 maple met ebony. Ook iets andere controls, en uiterlijk natuurlijk.

Je lult echt uit je nek, eerst kijken voor je post.


Op de beginners serie (JS) na kun je ervanuit gaan dat elke Jackson een compound radius fretboard heeft, van kwartiers gezaagd hout.

Een USA RR heeft geen rosewood board, maar een ebony, en de Jap heeft het precies andersom.

Onderscheiding zit 'm in het uiterlijk, en de afwerking. Zo zie je op Jappen vaak geen binding om het fretboard, en zijn de inlays niet van MOP. Dat soort dingetjes.

Kwa bespeelbaarheid, dat ligt aan je eigen wensen. Een USA speelt super, maar de RR24LTD die Manu nu heeft speelde voor mij beter. Personal preferences.

Gothra
20 mei 2010, 11:01
Zo zag ik het iig op de website van jackson.. en dan nog, het verschil is toch niet zo groot...

janthepope2
20 mei 2010, 19:35
Ik heb zelf 2 Jackson KB-1's
das de Kelly Bass met duncan designed P/J elementen, hele fijne bassen als je ze goed afsteld, lekker dunne snaren erop en SHREDDEN!

foto moet nog volgen, ik krijg het samen met de FAQ nog niet voor elkaar....

Cheers
JAn

Tho
20 mei 2010, 19:41
Je lult echt uit je nek, eerst kijken voor je post.

Onzin, want wat Gothra zegt is waar, alleen is zijn verhaal niet compleet. Beetje relaxt doen

Madcow
20 mei 2010, 19:50
ik ben een hele mooie Jackson RR Kevin Bond tegen gekomen. Een RR met TOM dus. Heeft iemand ervaringen hier mee?

Dark_Tranquillity
20 mei 2010, 20:25
Onzin, want wat Gothra zegt is waar, alleen is zijn verhaal niet compleet. Beetje relaxt doen

Sorry Tho, maar ik kan geen waarheden vinden in zijn post. Helaas. Zelfs de controls zijn vaak gelijk.

Gothra
20 mei 2010, 23:30
http://www.jacksonguitars.com/products/specSheet.php?product=2803061803

http://www.jacksonguitars.com/products/specSheet.php?product=2913002877


Hier staat wat anders hoor, ene heeft een master volume en 2 tones, en de ander een master tone en 2 volume knoppen.

Madcow
20 mei 2010, 23:36
Pickguard:None @ RR1

Arvoitus
21 mei 2010, 01:11
wow dankje!

RR1 lijkt me een verstandige keuze. Het moet echt me main gitaar gaan worden dus gitaren onder de 500 zijn helaas geen optie.

Kijk ook naar de RR Kevin Bond Signature. TOM brug met een enkele humbucker, volgensmij was ie ook nog van Mahonie. Zijn zeer goed afgewerkt en volgensmij moet je ze nog voor onder de 1000 euro kunnen vinden (maar dat weet ik niet zeker).

Volgens een expert zijn ze te vergelijken met de Japanse Professionals uit de jaren '90. Zeer goede kwaliteit dus.

Madcow
21 mei 2010, 07:24
Ik ben een Kevin Bond tegengekomen voor een hele nette prijs. Eventjes kijken hoeveel geld ik eens bij elkaar kan sprokkelen

universe777
21 mei 2010, 08:47
Kijk ook naar de RR Kevin Bond Signature. TOM brug met een enkele humbucker, volgensmij was ie ook nog van Mahonie. Zijn zeer goed afgewerkt en volgensmij moet je ze nog voor onder de 1000 euro kunnen vinden (maar dat weet ik niet zeker).

Volgens een expert zijn ze te vergelijken met de Japanse Professionals uit de jaren '90. Zeer goede kwaliteit dus.

Ik heb een paar jaar geleden een "Bond" aan mijn broer cadeaux gedaan. Echt een geweldige gitaar die makkelijk de vergelijking met een US aan kon. Sterker nog; hij is beter afgewerkt dan mijn US Warrior was.

Arvoitus
21 mei 2010, 16:48
Ik ben een Kevin Bond tegengekomen voor een hele nette prijs. Eventjes kijken hoeveel geld ik eens bij elkaar kan sprokkelen
Wat vraagt ie, rond de 700/800 euro denk ik?

Madcow
21 mei 2010, 20:04
Beter ;) Ik ga niet zeggen wat, dat is iets tussen de handelaar en mij. Ik zal hem over een maand of 2 aanschaffen denk ik.:)

Dark_Tranquillity
21 mei 2010, 22:00
http://www.jacksonguitars.com/products/specSheet.php?product=2803061803

http://www.jacksonguitars.com/products/specSheet.php?product=2913002877


Hier staat wat anders hoor, ene heeft een master volume en 2 tones, en de ander een master tone en 2 volume knoppen.

Ga af op kennis, en wat je zelf bevonden heb. Ik doe dat wel, want uit ervaring weet ik dat de Jackson site wel vaker het niet bij het juiste eind heeft. Hun kwaaltje.

Thiez
22 mei 2010, 10:50
Ga af op kennis, en wat je zelf bevonden heb. Ik doe dat wel, want uit ervaring weet ik dat de Jackson site wel vaker het niet bij het juiste eind heeft. Hun kwaaltje.

haha sorry dat ik het zeg maar dit vind ik een apart statement. Als ik iets anders heb ondervonden dan op de site van de fabricant staat zou ik eerder denken dat de gitaar die ik geprobeerd heb niet orgineel meer is dan dat de site niet klopt.
Maar het zou natuurlijk kunnen. Heb niet zo veel kennis en ervaring met jackson.

Manuvdv
22 mei 2010, 11:27
Mwa, Jackson heeft al vaker foute specs op de site gezet hoor.

Madcow
22 mei 2010, 16:32
Helaas, de gitaar is al aan iemand anders verkocht. Ik ga gewoon wat geld sparen en dan zie ik wel wat ik koop. Misschien krijg ik mezelf wel zo ver dat ik toch een gitaar met Floyd Rose ga kopen. (Mocht ik bij de band komen waar ik audities voor heb gedaan dan zal me gitaar toch jaren in E blijven)

classicrooock
23 mei 2010, 14:25
even een vraagje,ik ken kiezen tussen een jackson kevin bond series of een rr24.de kevind bond series heeft maar 22 frets en de rr 24,de kevin bond heeft een tom brug een de rr24 een floyd rose,mijn muziek genre is vooral death/trash metal welke zou ik het beste nemen ik kan de knoop niet doorhaken :s

Tho
23 mei 2010, 15:01
even een vraagje,ik ken kiezen tussen een jackson kevin bond series of een rr24.de kevind bond series heeft maar 22 frets en de rr 24,de kevin bond heeft een tom brug een de rr24 een floyd rose,mijn muziek genre is vooral death/trash metal welke zou ik het beste nemen ik kan de knoop niet doorhaken :s

RR24. Geen twijfel mogelijk.

Chocola
23 mei 2010, 15:52
even een vraagje,ik ken kiezen tussen een jackson kevin bond series of een rr24.de kevind bond series heeft maar 22 frets en de rr 24,de kevin bond heeft een tom brug een de rr24 een floyd rose,mijn muziek genre is vooral death/trash metal welke zou ik het beste nemen ik kan de knoop niet doorhaken :s

Lijkt me vrij obvious.... RR24 natuurlijk :D.

edit: wat Tho zegt :p.

classicrooock
23 mei 2010, 16:12
oke dat zegt wel genoeg thx guy's

Manuvdv
23 mei 2010, 16:21
Inderdaad, zeker voor de RR24 gaan. Ik heb nu al tweetal weekjes die LTD hier hangen en verdorie, wat een beest is dit :) alleen spijtig dat ie momenteel max. een uurtje per week bespeeld wordt.
Zeker doen!

Arvoitus
23 mei 2010, 20:21
oke dat zegt wel genoeg thx guy's
Even realistisch zijn: Het maakt niks uit welke je kiest.

Ik zou eerder voor de Kevind bond gaan. Die zie je wat minder vaak dan de normale RR24's, de afwerking is ook iets beter had ik gehoord.

Verschillen:
Kevin Bond: TOM, Mahonie, SD “Iommi” Humbucker
RR24: Floyd, Alder, EMG 81

Madcow
23 mei 2010, 23:44
Kevin Bond is helaas verkocht. Maar mijn oog is gevallen op een RR1 model met een bolt on neck. Ik gok dat hij gemaakt is in de jaren 90 en komt uit de USA. Wat is een nette prijs voor dat apparaat?

Tho
24 mei 2010, 00:00
Even realistisch zijn: Het maakt niks uit welke je kiest.

Ik zou eerder voor de Kevind bond gaan. Die zie je wat minder vaak dan de normale RR24's, de afwerking is ook iets beter had ik gehoord.

Verschillen:
Kevin Bond: TOM, Mahonie, SD “Iommi” Humbucker
RR24: Floyd, Alder, EMG 81

Persoonlijk zou ik nooit spelen op een gitaar waar een ander zijn handtekening op staat. De afwerking van de RR24 is subliem, ik zou niet weten hoe dat overtroffen kan worden

Manuvdv
24 mei 2010, 10:11
Persoonlijk zou ik nooit spelen op een gitaar waar een ander zijn handtekening op staat. De afwerking van de RR24 is subliem, ik zou niet weten hoe dat overtroffen kan worden
Dat vroeg ik me dus ook af. Aan de RR24 heb ik nog geen fouten of slechte afwerking gevonden.

classicrooock
24 mei 2010, 11:34
heb een rr24 2dehands gevonden:) nu nog afwachten voor de prijs.

classicrooock
24 mei 2010, 16:31
wat zou en goede prijs zijn voor een 2dehandse rr24?

Manuvdv
24 mei 2010, 16:35
Hangt echt af van de staat, veel RR24's (rhoads in het algemeen) hebben een ruig leven achter de rug en missen wat stukjes hout. Maar gemiddeld gezien... 700? Ik gok maar wat.
Meer of minder afhankelijk van de staat waarin ie verkeert. En dit gaat uiteraard over een gewone, voor een limited ga je net iets meer op tafel mogen leggen :)

classicrooock
24 mei 2010, 16:41
Hangt echt af van de staat, veel RR24's (rhoads in het algemeen) hebben een ruig leven achter de rug en missen wat stukjes hout. Maar gemiddeld gezien... 700? Ik gok maar wat.
Meer of minder afhankelijk van de staat waarin ie verkeert. En dit gaat uiteraard over een gewone, voor een limited ga je net iets meer op tafel mogen leggen :)

waaarin verschilt de limited en de gewone ?

Quicksilver
24 mei 2010, 20:24
waaarin verschilt de limited en de gewone ?

Limited in tegenstelling tot normale RR24:

-Omgekeerde inlays
-Fretboard binding

Als je een limited kunt vinden zou ik daar zeker vol op inzetten, ik vind die nog weer veel mooier dan de gewone maar ik ben dan weer zo dat ik graag 'nieuw' heb en er op het moment van het kopen van mijn RR24 geen goeie limited verkrijgbaar was. Zou mijne overigens voor geen goud meer omruilen voor enig andere gitaar. :rockon:

Ja, zó goed zijn ze inderdaad.

Madcow
24 mei 2010, 21:10
Heey mannen van de zware gitaren!!

Deze week ga ik waarschijnlijk een nieuwe gitaar halen namelijk deze:
http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/345775044-jackson-rr-flying-v-aangeboden-u-s-a-inc-flightcase.html?return=eJw1jFsKgzAQRfci6GeeSEskiN1 JUEuCUQdnAqWle%2B9I279z5t47wWn3Sk516HSrXIVzOMbYRSJ wUi47zJtYw7EQ5BAIxZbltyIgQv%2FIXjcTetprO%2Bja3ko6Q RtzvbSWPRP7MwEj3if8teC8KoaVg2Er63ykkXXHc24agOJVU5L %2Ff6q69wfT2zOE&df=1&fta=eNo1jVEOgjAQRO%2ByH3zTihRnwxW8AqkUtUmRhrZKJN7d QvRvJ2%2FmrYbCGtCA0uy6p3aBOEDlvLhWFCa0cYLgZCGElI06 HthFvK3ncDUhEx9R8ujxSOMw256nYCEL71NbFsm2%2F9VmrUBe 3wbiLMvxALJmfycUSFQXJZu6XkR16sWlr3aQO3Hy2oTODY9bvG %2FbMoMTaNRLt%2Bmywew%2BCdIv4vPvfBJrlFg%2Fny%2F4SU SZ&fta_ind=2&fs=1

Alleen kan ik geen verdere informatie krijgen over deze gitaar. Wat is deze gitaar waard?

Arvoitus
25 mei 2010, 00:37
Heey mannen van de zware gitaren!!

Deze week ga ik waarschijnlijk een nieuwe gitaar halen namelijk deze:
http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/345775044-jackson-rr-flying-v-aangeboden-u-s-a-inc-flightcase.html?return=eJw1jFsKgzAQRfci6GeeSEskiN1 JUEuCUQdnAqWle%2B9I279z5t47wWn3Sk516HSrXIVzOMbYRSJ wUi47zJtYw7EQ5BAIxZbltyIgQv%2FIXjcTetprO%2Bja3ko6Q RtzvbSWPRP7MwEj3if8teC8KoaVg2Er63ykkXXHc24agOJVU5L %2Ff6q69wfT2zOE&df=1&fta=eNo1jVEOgjAQRO%2ByH3zTihRnwxW8AqkUtUmRhrZKJN7d QvRvJ2%2FmrYbCGtCA0uy6p3aBOEDlvLhWFCa0cYLgZCGElI06 HthFvK3ncDUhEx9R8ujxSOMw256nYCEL71NbFsm2%2F9VmrUBe 3wbiLMvxALJmfycUSFQXJZu6XkR16sWlr3aQO3Hy2oTODY9bvG %2FbMoMTaNRLt%2Bmywew%2BCdIv4vPvfBJrlFg%2Fny%2F4SU SZ&fta_ind=2&fs=1

Alleen kan ik geen verdere informatie krijgen over deze gitaar. Wat is deze gitaar waard?
Dat is de Jackson RR2. Made in USA gitaren, met geimporteerde hardware (floyd etc). Volgensmij waren de pickups wel USA made.

Qua prijs ... informeer eens bij de verkoper. Ik denk iets van rond de 500 euro.

Gothra
25 mei 2010, 09:22
Wel 22 frets ipv 24. weet niet of dat een probleem is voor jou:p

Madcow
25 mei 2010, 09:36
Is een RR2 een mooie gitaar voor zijn prijs?

Arvoitus
25 mei 2010, 15:13
Wel 22 frets ipv 24. weet niet of dat een probleem is voor jou:p
Even realistisch zijn: je kunt wel zeuren over het gemis van die 2 fretjes maar hoe vaak zul je die nou gebruiken?


Is een RR2 een mooie gitaar voor zijn prijs?
Ligt eraan wat de prijs is?

Gothra
25 mei 2010, 15:46
Even realistisch zijn: je kunt wel zeuren over het gemis van die 2 fretjes maar hoe vaak zul je die nou gebruiken?


Ligt eraan wat de prijs is?

Daarom vraag ik ook of het voor hem geen probleem is, ikzelf kan m niet missen.

Madcow
25 mei 2010, 19:15
Nou, prijzen+link openbaarlijk plaatsen kan nooit goed aflopen. maar wat voor soort type is dit? Ik kan totaal niets vinden, ik heb wel een serienummer gekregen nm 003516.

Arvoitus
26 mei 2010, 13:50
Nou, prijzen+link openbaarlijk plaatsen kan nooit goed aflopen. maar wat voor soort type is dit? Ik kan totaal niets vinden, ik heb wel een serienummer gekregen nm 003516.
Dat boeit niet, gewoon posten die prijs. Anders pm hem maar.

Zoals ik al zei: het is een Jackson RR2. Een USA made gitaar met japanse floyd schijnbaar. De Jackson RR2 is een bolt-on gitaar, als je op het serienummer zoekt kom je uit op het bouwjaar: 1997.

De gitaar staat al een tijdje op marktplaats.

Dark_Tranquillity
26 mei 2010, 16:10
Al verschillende eigenaren gehad, die RR2, volgens mij ben je met een RR3 net zo goed af, en dan heb je iets splinternieuws.

Madcow
26 mei 2010, 18:06
Gebruikt maakt me niet uit. En met de RR3 heb ik slechte ervaringen. (is wel lang geleden)

Manuvdv
26 mei 2010, 22:09
Al verschillende eigenaren gehad, die RR2, volgens mij ben je met een RR3 net zo goed af, en dan heb je iets splinternieuws.
Kijk je en passant eens naar mijn PM van een tweetal weekjes geleden? :p

Steven Otto
27 mei 2010, 14:15
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=126249

Arvoitus
27 mei 2010, 14:16
Gebruikt maakt me niet uit. En met de RR3 heb ik slechte ervaringen. (is wel lang geleden)
Hij staat nu voor 350 euro op marktplaat inclusief koffer. Ik zou zeggen: Doen.

Maar vraag voor de zekerheid nog eens naar die Original Floyd Rose. De RR2 kwam helemaal niet met een OFR, misschien heeft ie hem vervangen? Zoniet, probeer nog wat van de prijs af te halen ;) Hij gaf via de email aan dat ie 400 euro wou, als het geen OFR is zou ik voor 350 euro gaan.

De RR2 is niet echt zo heel bekend/populair. Maar het zijn wel USA made gitaren, alleen de Floyd is van japanse afkomt.
Dus als je er een OFR of Schaller van 200 euro opgooit dan heb je voor 550 euro een hele leuke USA Jackson Rhoads.

Arvoitus
4 juni 2010, 13:55
Gebruikt maakt me niet uit. En met de RR3 heb ik slechte ervaringen. (is wel lang geleden)
Ik zou eens een leuk bod op deze gitaar brengen:
http://link.marktplaats.nl/351937229

Ibanez16
4 juni 2010, 14:08
Ik zou eens een leuk bod op deze gitaar brengen:
http://link.marktplaats.nl/351937229

Dit vind ik dan wel weer leuk


ik heb hem in 2004 gekocht bij feedback rotterdam voor
toen 2500 euro en heb er sinds dien nauwlijks opgespeeld

Manuvdv
4 juni 2010, 14:15
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=126249
Heb 'm al zien staan ja. Daar was ik oorspronkelijk naar op zoek, maar je plaatste deze te koop net nadat ik de RR24 Ltd. heb gekocht :p spijtig!
Heb je wat meer info over die barst?

Prijs ligt trouwens wel aan de hoge kant maar goed, dat is geheel jouw keuze

Jasper.
4 juni 2010, 14:44
Gebruikt maakt me niet uit. En met de RR3 heb ik slechte ervaringen. (is wel lang geleden)

Wat voor slechte ervaringen dan? Ik heb zelf een RR3 maar ben er erg tevreden over. Ben wel benieuwd naar jouw ervaringen.

Sanderltd
4 juni 2010, 19:41
Heb 'm al zien staan ja. Daar was ik oorspronkelijk naar op zoek, maar je plaatste deze te koop net nadat ik de RR24 Ltd. heb gekocht :p spijtig!
Heb je wat meer info over die barst?

Prijs ligt trouwens wel aan de hoge kant maar goed, dat is geheel jouw keuze

Die gitaar is van mij. :) Ik heb hem te koop aangeboden een tijdje geleden!
Wat betreft die barst; is erin gekomen na een ongelukkig val. :( Is nadien wel weer netjes gerepareerd, maar je ziet nog wel een fijn lijntje waar de barst heeft gezeten op de headstock.
De prijs is wat hoger, maar zeker niet mijn minimumprijs. :)
(Is overigens wel sinds vandaag gereserveerd!)

speedmusic
5 juli 2010, 20:20
Iemand van hier, die een Zwarte Jackson Kelly Pro aan de weg heeft laten staan?

Rechtmatige eigenaar gezocht via marktplaats (http://link.marktplaats.nl/359494130)

YannickH
6 juli 2010, 15:32
volgende week ik men jackson KV5FR(zwart) binnen:)
kan haast niet wachten!

El Bastardo
2 augustus 2010, 18:35
Heerlijk topic, ff weer bouncen met wat pics van mijn 2 plankjes.

http://members.home.nl/leon.pennings/cs_koa.JPG

http://members.home.nl/leon.pennings/cs_body.JPG

http://members.home.nl/leon.pennings/cs_rear.JPG

En mijn red ghost flames SL1

http://members.home.nl/leon.pennings/sl1_body.JPG

Ik heb de laatste jaren weinig gespeeld en heb op het punt gestaan ze te verkopen, maar ik ben zo blij dat ik dat niet heb gedaan.
De laatste tijd begin ik weer meer te spelen en tjonge, wat spelen deze 2 plankjes toch enorm lekker!!!

De CS is uit 1994 (2e hands in 2000 gekocht) en de SL1 uit 1999

Thiez
2 augustus 2010, 19:09
Zeer netjes die bovenste! Erg mooi houtmotief.

yordi-15
2 augustus 2010, 19:26
Hier mijn Jackson USA SL2HT

http://i104.photobucket.com/albums/m188/Thomassl2ht/jackson4.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m188/Thomassl2ht/jacksonheadstock.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m188/Thomassl2ht/jackson3.jpg

awesome guitar

YannickH
2 augustus 2010, 20:37
ik heb eindelijk men jackson KV5FR binnen!
foto's komen morgen.

Gothra
2 augustus 2010, 20:48
ik heb eindelijk men jackson KV5FR binnen!
foto's komen morgen.

leer je het nou nooit?

EERST foto's, dan posten!!!

YannickH
2 augustus 2010, 20:50
leer je het nou nooit?

EERST foto's, dan posten!!!
pas maar op of ik post ze pas overmorgen!

Madcow
2 augustus 2010, 21:06
Wat voor slechte ervaringen dan? Ik heb zelf een RR3 maar ben er erg tevreden over. Ben wel benieuwd naar jouw ervaringen.

Mijn reactie is aan de late kant maar vooruit; De RR3 ligt mij totaal niet omdat het een gitaar zonder soul is. Ik heb 2 RR3's in mijn handen gehad (beide 1 week lang, geleend van vrienden) En ik kreeg er geen klik mee.

Jasper.
2 augustus 2010, 21:08
Mijn reactie is aan de late kant maar vooruit; De RR3 ligt mij totaal niet omdat het een gitaar zonder soul is. Ik heb 2 RR3's in mijn handen gehad (beide 1 week lang, geleend van vrienden) En ik kreeg er geen klik mee.

:p ik was het al helemaal vergeten

mesaman
2 augustus 2010, 21:57
Mijn reactie is aan de late kant maar vooruit; De RR3 ligt mij totaal niet omdat het een gitaar zonder soul is.


het zijn natuurlijk ook geen soul gitaren,das logisch. zie jij kerry king of dave mustain (uit dezelfde band ) vaak soul spelen?

TimoSomers
2 augustus 2010, 22:12
Ik hoop dat dat een grapje was?:soinnocent:

Madcow
2 augustus 2010, 22:55
haha nee, ik ervaar het echt zo! Ik kan een gitaar oppakken en daar verliefd op raken en bij andere gitaren kan ik het heeeeeel snel weer gezien hebben.

TimoSomers
2 augustus 2010, 22:59
Ik had het tegen Mesaman :D.

Ik vind alle jacksons die ik geprobeerd heb ook soulloos, ik weet precies wat je ermee bedoelt!

YannickH
5 augustus 2010, 23:57
ik zal men nieuwe kingV hier ook meer even binnengooien: jackson KV5FR
http://i34.tinypic.com/2q39ixh.jpg

Martinklomp
8 maart 2011, 23:28
Hier mijn recente aanwinst:
http://i55.tinypic.com/2r2nk3p.jpg

mesaman
9 maart 2011, 00:46
en kunnen jullie hier een beetje soul op spelen?

ik kreeg uit mn jackson alleen pure gospel!

oeh my lord!hell-aloeja!ah!praise the lord my brotha and sistah!yeah!

dus toch maar verkocht.......:(

Martinklomp
9 maart 2011, 01:51
en kunnen jullie hier een beetje soul op spelen?

ik kreeg uit mn jackson alleen pure gospel!

oeh my lord!hell-aloeja!ah!praise the lord my brotha and sistah!yeah!

dus toch maar verkocht.......:(

Nee maar nummers van Soulless van de band Grave lukt er prima mee:)

LP_CL
9 maart 2011, 05:39
Ik had het tegen Mesaman :D.

Ik vind alle jacksons die ik geprobeerd heb ook soulloos, ik weet precies wat je ermee bedoelt!

Dat gevoel heb ik bij Ibanez. Doet me niets en klinkt dunnetjes. Ik snap wat je bedoelt.

mesaman
10 maart 2011, 00:10
i am the soulles! i control......


de lat mag toch wel een cm hoger of niet?

maar dat gevoel heb ik bij fenders van voor 1974 die klinken me gewoon te ouderwets!