PDA

View Full Version : Dunne sound



Luke-wannabe
3 juli 2008, 03:00
Haha grapje.

Ik ben uiterst tevreden met m'n Höfner VeryThin CT (http://www.youtube.com/watch?v=nCVne61yIsM)

Check de soundsample!

Jim Haagmans
3 juli 2008, 04:03
Dat rockte echt keihard! vette gitaar man!

macwilliams
3 juli 2008, 06:25
Mooi geluid, zeker clean heel mooi. Spreekt me wel aan.

Snuiter
3 juli 2008, 09:23
Haha, door je filmpje heb ik the Fall of Troy weer eens aanstaan. Ghostships, wat een gaaf album.

Verder kan het aan mij liggen maar ik had het geluid wel wat voller verwacht, helemaal op de neck. Kan ook aan het filmpje liggen natuurlijk, of aan utoeb.

morroow
3 juli 2008, 10:08
het brugelement klinkt wel wat neuzig ;)

Luke-wannabe
3 juli 2008, 11:27
Thnx!

@ Snuiter: Ja Fall of Troy is echt de shit! Ik ken voornamelijk Doppelgänger en Manipulator. Het ligt niet aan jou hoor, ik houd gewoon niet zo van dat volle, dikke geluid. Of nou ja.. Ik vind het wel mooi, maar niet voor mij. Ik gebruik veel mid en hoog voor een 'open' en helder geluid.

@ Morroow: Lol :p

Lexvandoef
3 juli 2008, 11:30
Jeej, Sjonnie mayer! :cheerup:

Fijne sound leon, helemaal niet modderig ook!

skabouter
3 juli 2008, 12:11
klinkt lekker, curly ;) Ik vind het mooi, alleen de overdrives niet echt..... maar het klinkt wel lekker opzich. er zit alleen een teringhoge piep overal doorheen, that`s annoying

Lexvandoef
3 juli 2008, 12:14
maar het klinkt wel lekker opzich. er zit alleen een teringhoge piep overal doorheen, that`s annoying

Ja inderdaad, ik dacht zelf heel ff dat ik dat had overgehouden aan de repetitie van gisterenavond, bljikt het curly's video te zijn. :satisfie:

Luke-wannabe
3 juli 2008, 12:15
Ja dat is het nadeel aan het opnemen rechtstreeks m'n computer in. Met overdrive hoor je dan de hele tijd die piep, maar ach, daar moet je doorheen luisteren.
Thnx!

E-J
3 juli 2008, 12:41
Lekkere geluidjes tover je uit dat gitaartje Leon. En wat ben je toch een droogkloot :seriousf: .

Is de body van Hofner echt zo dun? Soms dacht ik dat het een beetje als een SG klonk... nou, soms dan haha. Nee, het klinkt prima en je spel is zeker ook niet verkeerd!

gr,
Emiel

Jay75
3 juli 2008, 12:56
Ben benieuw hoe lang je deze houdt :)

Heb je de rest al verkocht?

Luke-wannabe
3 juli 2008, 13:07
@ EJ: Dankje! Whaha ja beetje lol tog :D Ja hij is echt vrij dun. Exacte maat moet ik nog opmeten, maar het is een dun gitaartje. Thnx!!

@ Jay: Ik heb zo het idee dat ik deze wel ga houden. De Fender moet nu alleen nog weg..

M@rtijn
3 juli 2008, 13:25
Klinkt lekker hoor, vooral de laatste paar minuten vind ik lekker klinken! Je spel is ook niet verkeerd!

Luke-wannabe
3 juli 2008, 13:42
Vet! Thnx! Met de Delay is gaaf heh :satisfie:

humbucker
3 juli 2008, 15:34
ik voel gas opkomen... :seriousf:

lekker filmpje man!!

robert-gitarist
3 juli 2008, 15:40
Tof filmpie, leuke plank, kortom doe je goed man :) Wat voor Delay gebruik je eigelijk? Klinkt erg fijn dat laatste stuk

leif
3 juli 2008, 15:41
jm is zeker je inpiratie :rockon:

Luke-wannabe
3 juli 2008, 15:49
Één van de, ja. Maar hij is niet per se mijn held ofzo hoor..

@ Robbert: Ik gebruik de delay uit Guitar Rig. Klinkt een beetje als een Analoge delay sim.