PDA

View Full Version : Superdeal !! ( naar mijn idee)



tomluijten
2 juli 2008, 13:49
hoi ik wil even iets vertellen over een superdeal, naar mijn idee altans.

Nou ik had dus als gitaar een Stagg L400 WH ofterwijl een witte les paul van stagg, die nieuw 200 euro kost.

Ik ga op een zaterdag naar de markt en loop even een winkel binnen die toevallig open was, een 2e hands winkel. zie ik daar een Cherry sunburst epiphone Les paul staan met van die tijgerstripes. dus ik meteen, wow!, naar het prijskaartje staat er 200 euro. dus ik meteen het idee van: ja dan koop ik die en verkoop ik me stagg en met dat geld betaal ik het terug aan mijn ouders. dus ik dat allemaal uitleggen aan mijn ouders, dus die zeiden ja tom als je dat wilt moet je dat doen zolang je maar terug betaald. Dus ik helemaal blij en die gitaar met liefde meegenomen, hij zag er overigens nog perfect uit alleen 1 stukje was afgebroken op een volumeknopje. maar... wat boeit mij dat die kunnen vervangen worden.

oké en nu was mijn eerst volgende taak... mijn stagg verkopen. dus ik heb hem op marktplaats gezet en wachten. nou na een week begon ik de hoop te verliezen na een bod van 100 euro. Dus die week daarop moest ik stage lopen. ik kwam terug na mijn 2e stage dag. en mijn vader zo: tom er is een bod van 150 euro. Dus ik meteen: verkopen die handel !! nou even later krijgen we geen mailtje meer terug. maar een dag daarna stuurde iemand een bod van 200 euro. dus ik meteen zeggen: ja kom hem maar ophalen als je wilt! hij is voor jou! dus dat meisje kwam zo langs, ze vertelde een verhaal dat haar eigen gitaar kapot was gegaan.. maar blijkbaar was het er eentje die maar 12 van waren gemaakt.. ofzoiets zon vaag verhaal. nou dus ik helemaal niet luisteren want ik wou dat ding verkopen haha. dus heel die snaren waren verroest en 1 knopje waar die band aan hing zat los.

dus dat meisje stopt hem in mijn versterker. glijd er 1x overheen en zegt. verkocht! dus ik kon nieteens meer uitleggen wat er allemaal aan de hand was, was ook beter haha, of ik had 200 euro in mijn handen.

en het grappigste is nog.. die stagg koste nieuw 200 euro.. ik had de mijne al een jaar.. dus het was gewoon een wat oudere LP van stagg.. ofterwijl.. geen 200 euro waard haha. dus ik heb hem gewoon voor hetzelfde bedrag verkocht als dat ik hem gekocht had.

Ik had ook wel beetje in de advertentie van marktplaats beetje kwats verhaal gezet.. maar hé zo werkt marktplaats.. ik had er bijv ingezet zo van. ja kleur is wit. is redelijk zeldzaam worden niet veel gemaakt. nou een beetje gitaar kennende weet dat dat niet zo is. dus dat meisje dat dat blijkbaar van wel. dus ik heb gewoon geluk gehad.

dus na alles heb ik nu een epiphone LP standart voor 200 euro GEkocht en mijn andere stagg LP voor 200 euro VERkocht. dus ik heb gewoon eigenlijk een ruil gemaakt van poep naar Epiphone :D

Zal er nog wel is fotos van maken als ik eraan denk.

Dribbel_
2 juli 2008, 13:51
:dontgeti: :dontgeti: :dontgeti:

erwin_ve
2 juli 2008, 13:53
Na zo openlijk opscheppen over je deal, wil niemand nog zaken met je doen... :chicken:

paulbekkers
2 juli 2008, 13:54
OK, nou zie ik hier een hele grote uitdaging voor je:

"Van Stagg naar Gibson in 10 stappen..."

Nou moet je gewoon door hetzelfde trucje toe te passen uiteindelijk zonder bijbetalen een Gibson Les Paul Custom in handen proberen te krijgen. Moet lukken!

Eerst een Epiphone custom proberen te scoren. Dan naar een goedkope Gibson (zo'n the Paul ofzo), dan naar een Les Paul studio. Dan iets van een Studio Plus ofzo, en dan via een standard of 2 door naar de custom.

Ben benieuwd.....

:rockon:

Dweezman
2 juli 2008, 13:55
zo ga je niet met vrouwen om.

R2on
2 juli 2008, 13:56
door mensen als jij hebben wij geen vertrouwen meer in Marktplaats.

Persoonlijk vond ik dit niet echt amusing. Ik ben ook als beginnende gitarist genaaid en nu zit ik nog steeds met mijn gitaar opgescheept.

Wel leuk dat je voor 200 een Epi hebt gekocht maar dan hoef je nog niet iemand anders te naaien, je kon haar ook wel 20 euro korting geven op zn minst.

Ach ja waar zijn de normen en waarden :)

Hendriks
2 juli 2008, 13:58
OK, nou zie ik hier een hele grote uitdaging voor je:

"Van Stagg naar Gibson in 10 stappen..."

Nou moet je gewoon door hetzelfde trucje toe te passen uiteindelijk zonder bijbetalen een Gibson Les Paul Custom in handen proberen te krijgen. Moet lukken!

Eerst een Epiphone custom proberen te scoren. Dan naar een goedkope Gibson (zo'n the Paul ofzo), dan naar een Les Paul studio. Dan iets van een Studio Plus ofzo, en dan via een standard of 2 door naar de custom.

Ben benieuwd.....

:rockon:
Dat is mij gelukt binnen 10 stappen , was alleen geen Stagg maar een Peavey transistor bak.

the_arod
2 juli 2008, 13:59
als ik je pa was zou ik om je dat hele opschepverhaal aan die meid laten vertellen en je door het stof laten gaan... goedwillende en goedgelovige mensen naaien, stakker :stop:

paulbekkers
2 juli 2008, 13:59
Dat is mij gelukt binnen 10 stappen , was alleen geen Stagg maar een Peavey transistor bak.

En daarmee ben je bij een Gibbie Custom geëindigd?

tomluijten
2 juli 2008, 14:01
nja kijk ik kreeg de kans niet om uit te leggen wat er mee was, ze zei 200 euro en ik meteen ja.

om het nou een vrouw te noemen.. niet echt :) kijk het was een meisje maar het was een echte echte emo zegmar dus vrouw was het niet, meisje ja, ik ben 15 en zij was geschat 18 denk ik. dusja.. dat ze zoiets doet bij een minderjarige.. nja.. :) haha

maar dat idee van dat doorruilen... dat is opzich geen slecht idee haha. lijkt me gaaf als me dat kon lukken :D is net zoiets als beginnen met paperclip en zo verder met zoveel mogelijk dingen ruilen haha.

opscheppen deed ik eigenlijk niet, het was gewoon een 'verkoop praatje' en eerlijk gezegt, echt eerlijk, is dit de eerste keer dat ik zon praatje gebruik. alleen omdat ik dacht dat ik een stagg anders nooit kwijt zou raken voor hoge prijs.. dusja :hippie:

the_arod
2 juli 2008, 14:04
heeft je pa je epi al aan gort geslagen??
triest figuur dat je bent

erwin_ve
2 juli 2008, 14:07
opscheppen deed ik eigenlijk niet, het was gewoon een 'verkoop praatje' en eerlijk gezegt, echt eerlijk, is dit de eerste keer dat ik zon praatje gebruik. alleen omdat ik dacht dat ik een stagg anders nooit kwijt zou raken voor hoge prijs.. dusja :hippie:

Tom, je bent een echte handelaar in hart en nieren, niks mis mee. Je vertelt het echter op zo'n manier dat je hier beslist geen vrienden mee maakt. Doe je voordeel met deze info als toekomstig handelaar...

beruk
2 juli 2008, 14:07
Had er in ieder geval nieuwe snaren opgezet en alles vast gedraaid voor dat je dat ding verkocht. Nu is je betrouwbaarheid naar de maan.....

Dark_Tranquillity
2 juli 2008, 14:08
Kunnen we die kerel niet een perm ban geven? Wat een kut verhaal. Thanks for waisting 2 minutes of my life. Trieste shit.

Pais
2 juli 2008, 14:09
Had er in ieder geval nieuwe snaren opgezet en alles vast gedraaid voor dat je dat ding verkocht. Nu is je betrouwbaarheid naar de maan.....

Welke betrouwbaarheid??

Alsof hetzelfde meisje van plan is om nogmeer bij deze gast te kopen. ...


Wat een verhaal trouwens... Ik ben blij dat je gelukkig bent ermee maar als iedereen een topic zou posten over een succesje van een paar tientjes, krijgen we nog eens een zooitje hier.

R2on
2 juli 2008, 14:10
Weetje wat mooi zou zijn? Als dat meisje nu ineens een gibson Les paul Custom gaat ruilen voor die Stagg die ze van jou heeft gekocht. Blijkt er zo'n gekke Stagg collecter die dat doet xd

Dark_Tranquillity
2 juli 2008, 14:12
Het is verdomme alsof je een brandnetel verkoopt en daar een krop sla voor terug koopt.

Jackson SL2H voor 1250 ballen, das nog eens een leuke deal. Dit is gewoon triest.

Marc Oblivian
2 juli 2008, 14:12
Heh...topicstarter heeft ook taalgebruik met Stagg-kwaliteit.....irritant om te lezen iig, dus ik ga maar snel:-)

tomluijten
2 juli 2008, 14:13
erwin, je hebt wel gelijk ja. en ik ga me nu niet beschermen maar ik wou er echt een setje snaren megeven maar dat hoefde ze niet.. en jullie kunnen allemaal wel zo slecht reageren maar jullie waren er toch neit bij toen het gebeurde..?? of wel?? dat meisje was niet zo iemand waar je goed mee kon communiceren.. ze heeft de helft nieteens gehoord van wat ik vertelde.. ze vertelde me dat ze 5 jaar gitaar speeld.. en ik zelf pas 2 dus ik dacht die heeft er wel meer verstand van.. misschien kocht ze hem wel gewoon om uit elkaar te halen.. weet ik het...

iedereen kan me nu wel een trieste vent vinden.. maakt me niets uit.. dat zijn meningen.. mensen die mij echt kennen weten dati k anders ben .. heb misschien foute indruk gemaakt.. en fout uitgelegt.. maar ik was er gewoon enthousiast over dat ik een andere gitaar heb.. en wou het verhaal met jullie delen.. en dan zulke reacties.. nou sorry hoor.. maar ik had wel een beetje reacties verwacht van.. jammer dat je het zo aan hebt gepakt, maar wel tof van je nieuwe gitaar. snapje.. ik ben zelf ook nog geen volwassenen.. ik weet zeker dat sommige zoiets ook kunnen hebben op een leeftijd van 15.. dat jalleen maar die $$ in de ogen ziet.. begrijp dat dan ook.. en niet alleen van slechte handelaar dit en dat weet ik het..

sorry maar ik dacht dat de mensen hier wel wat vriendelijker konden reageren.. en het viel me wel op dat degene met de meeste posts nog wel redelijk tot gewoon reageren.,,, niets mee bedoelt maar viel alleen op...

bedankt vor jullie leuke en vooral positieve reacties..
bedankt dat sommige een hele gelukkige jongen met zijn nieuwe gitaar.. zo blij heeft gemaakt.. dankje...

beruk
2 juli 2008, 14:13
Misschien moet ik met stagg kopers geen medelijden hebben.... Oh, heb een hardshell koffer van ze :)

M Kactus
2 juli 2008, 14:15
Wat een naaistreek. Zou jij tevreden zijn als iemand jou iets zou verkopen waar achteraf nog een hoop verborgen gebreken aan bleken te zitten, en wat eigenlijk een rotgitaar blijkt te zijn ?

Je hebt dus iemand bedrogen voor vijftig euro... Als je je gitaar niet verkocht krijgt voor 200€, is ze dat gewoon niet waard. Dat is geen "verkoopspraatje", dat is gewoon iemand moedwillig naaien.

Maar goed, je bent vast nog jong. Je hebt nog veel te leren. Ik ga je niet meteen affakkelen, maar ik hoop echt dat ik nooit per ongeluk wat van je koop.

EDIT: lees nu pas je reactie. Als je positieve reacties wou op je gitaar, had je een ander soort topic geopend. Je was blij met je transactie, maar de meesten hier vinden die niet kunnen. Dat mag toch ook gezegd worden ? Moeten we zeggen "Leuk voor je!" terwijl we het sneu vinden voor dat meisje (kijk maar eens in het marktplaats-topic, veel leden zijn er al eens bedonderd). Ook al is ze een emo :???: :stop:.

henkr
2 juli 2008, 14:17
opscheppen deed ik eigenlijk niet, het was gewoon een 'verkoop praatje' en eerlijk gezegt, echt eerlijk, is dit de eerste keer dat ik zon praatje gebruik. alleen omdat ik dacht dat ik een stagg anders nooit kwijt zou raken voor hoge prijs.. dusja :hippie:

Ah, mooi! Jij komt er wel in het leven. Hier is een zinnetje dat je moet onthouden, het is mogelijk van onschatbare waarde voor je carriere:
Heeft altijd binnen gestaan; is van een oud vrouwtje geweest.

Petekay
2 juli 2008, 14:18
Oh, heb een hardshell koffer van ze :)
wordt je gitaar in ieder geval niet gestolen. Hoogstens door jonge meisjes.

tomluijten
2 juli 2008, 14:19
Wat een naaistreek. Zou jij tevreden zijn als iemand jou iets zou verkopen waar achteraf nog een hoop verborgen gebreken aan bleken te zitten, en wat eigenlijk een rotgitaar blijkt te zijn ?

Je hebt dus iemand bedrogen voor vijftig euro... Als je je gitaar niet verkocht krijgt voor 200€, is ze dat gewoon niet waard. Dat is geen "verkoopspraatje", dat is gewoon iemand moedwillig naaien.

Maar goed, je bent vast nog jong. Je hebt nog veel te leren. Ik ga je niet meteen affakkelen, maar ik hoop echt dat ik nooit per ongeluk wat van je koop.

ben blij dat iemand dat nog zegt dat van je bent vast nog jong.. maar eigenlijk was er helemaal niets fouts aan want hij was nog in perfecte conditie en alleen een knopje voor band los.. maar dat heb ik allemaal erbij verteld.. of ze dat hoorde.. tja... ik kan niet zeggen dat ik dat niet heb verteld.. en wat er in de advertentie stond ben ik niet op terug gekomen.. zij ook niet.. niemand.. dus ik heb echt netjes uitgelegt. van nja dit is hem.. wil hje hem proberen.. ja ze glijd erover en zegt.. ja ik wil hem.. ze bood er 200 euro voor dus ik zeg dan ja..

Pais
2 juli 2008, 14:20
Je hebt dus iemand bedrogen voor vijftig euro... Als je je gitaar niet verkocht krijgt voor 200€, is ze dat gewoon niet waard. Dat is geen "verkoopspraatje", dat is gewoon iemand moedwillig naaien.


Nee hoor, "what you see is what you get". De koper heeft de gitaar gewoon uitgeprobeerd en vond het zelf dus ook een prima deal voor 200 euro. Vanuit de advertentie heeft ze op het internet kunnen uitzoeken wat de nieuwwaarde voor de gitaar is. Daar heeft ze dus de moeite niet voor gedaan.
Je zeg "als je je gitar niet verkocht krijgt voor 200€, is ze dat gewoon niet waard".
Wat een flauwekul!! Hij heeft de gitaar zojuist voor dat bedrag verkocht...

erwin_ve
2 juli 2008, 14:22
ben blij dat iemand dat nog zegt dat van je bent vast nog jong.. maar eigenlijk was er helemaal niets fouts aan want hij was nog in perfecte conditie en alleen een knopje voor band los.. maar dat heb ik allemaal erbij verteld.. of ze dat hoorde.. tja... ik kan niet zeggen dat ik dat niet heb verteld.. en wat er in de advertentie stond ben ik niet op terug gekomen.. zij ook niet.. niemand.. dus ik heb echt netjes uitgelegt. van nja dit is hem.. wil hje hem proberen.. ja ze glijd erover en zegt.. ja ik wil hem.. ze bood er 200 euro voor dus ik zeg dan ja..
Tom, dit klinkt al een stuk vriendelijker dan je openingpost in dit topic...

stratie
2 juli 2008, 14:23
@ Topic starter:

Ik snap dat je erg blij bent! zou ik ook zijn!


Het is uiteraard een superdeal, en je *kuch* Stagg *kuch* voor 200 kwijtraken is heel goed gedaan.

Maar toch wil ik je vragen om volgende keer iets meer jezelf in te leven in de koper van je items. Het is namenlijk niet fair om te liegen over je stagg, zoals deze kleur is zeldzaam blablabla..Dat is geen verkooppraatje meer..Dat noemen wij in ABN Liegen.

Ook een tekortkoming van dat meisje dat ze als ze 5 jaar speelt en nu een stagg voor 200 euro koopt.



Nja, trots op je ben ik niet, maar tis wel een SUPERDEAL veel plezier ermee dus! :)

Groet J

tomluijten
2 juli 2008, 14:24
Tom, dit klinkt al een stuk vriendelijker dan je openingpost in dit topic...

bedankt.. sorry dat ik het zo bracht.. tegen iedereen trouwens.. ik was gewoon blij.. en ik ben nooit goed geweest om verhalen naar voren te brengen zegmaar.. ik zeg alles door mekaar heen.. dus ben die details vergeten.. maarja.. iedereen noemt me toch al tragisch etc dus veel zin heeft het niet meer...

en pais: I LOVE YOU !! jij snapt wat ik bedoel !!

Pais
2 juli 2008, 14:27
en pais: I LOVE YOU !! jij snapt wat ik bedoel !!



:dontgeti: ik ben echt superblij met mijn nieuwe witte stagg :D

Petekay
2 juli 2008, 14:27
Dat meisje had op z'n minst wel even kunnen googlen wat zo'n gitaar nou 'waard' is. En wat TS ook zegt, je weet niet hoe de verkoop precies gegaan is, ze hoefde zelfs geen gratis setje snaren????

paulbekkers
2 juli 2008, 14:27
Ik vind de reacties ook wat overdreven.

Als er zelf iemand bij je langskomt en biedt meer dan dat de gitaar waard is, dan ga je toch niet zeggen: "Sorry, ik wil er minder voor hebben."

M Kactus
2 juli 2008, 14:32
Nee hoor, "what you see is what you get". De koper heeft de gitaar gewoon uitgeprobeerd en vond het zelf dus ook een prima deal voor 200 euro. Vanuit de advertentie heeft ze op het internet kunnen uitzoeken wat de nieuwwaarde voor de gitaar is. Daar heeft ze dus de moeite niet voor gedaan.
Je zeg "als je je gitar niet verkocht krijgt voor 200€, is ze dat gewoon niet waard".
Wat een flauwekul!! Hij heeft de gitaar zojuist voor dat bedrag verkocht...

Bull. Hij wist wat de gitaar waard was, zij niet. Kennis is macht ? Misschien, maar kennis is niet het recht om een ander op te lichten.
Hij wist dat de gitaar geen 200€ waard was en daarom heeft hij in zijn advertentie gezegd:

"ik had er bijv ingezet zo van. ja kleur is wit. is redelijk zeldzaam worden niet veel gemaakt. nou een beetje gitaar kennende weet dat dat niet zo is. dus dat meisje dat dat blijkbaar van wel. dus ik heb gewoon geluk gehad."

Dus omdat zij niet wíst dat hij loog, mocht hij wel liegen ?

De gitaar zou nooit verkocht geraakt zijn voor 200€ zonder wat erbij te liegen en wat te verzwijgen (volumeknop, strapbutton, snaren, WERKELIJKE WAARDE). Daarom had hij "verkoopspraatjes" nodig, en daarom is het geen mooie deal.

Ik heb onlangs een auto gekocht voor 5.000€ euro. Een maand later moet ik naar de garage. Een rekening van 1.100€ omdat de remmen al enkele maanden op zijn en het grote onderhoud veel te lang is uitgesteld... Da's niet netjes. Dat had hij verzwegen. Die auto was dus geen 5.000€ waard, maar is wel voor dat geld verkocht.

Hollemans
2 juli 2008, 14:36
goeie deal gemaakt kerel, het heet niet voor niets marktplaats!!! Wel lief blijven voor de meisjes he, boefje

Zamalan
2 juli 2008, 14:36
Ik vind de reacties ook wat overdreven.

Als er zelf iemand bij je langskomt en biedt meer dan dat de gitaar waard is, dan ga je toch niet zeggen: "Sorry, ik wil er minder voor hebben."

Dit is inderdaad weer zo'n topic waar de volgende beredenering in past:
Ben je ja aan het opwinden omdat:
- dat meisje tekort gedaan werd omdat die jongen €200 voor zijn gitaar gekregen heeft?
- jij jaloers bent omdat je jou rommel niet weg krijgt voor €200?

Je verkoopt niet je spullen aan de mensen die ervoor willen betalen wat het waard is, je verkoopt je spullen aan de mensen die zo gek zijn dat ze geven wat je ervoor vraagt.

tomluijten
2 juli 2008, 14:37
Bull. Hij wist wat de gitaar waard was, zij niet. Kennis is macht ? Misschien, maar kennis is niet het recht om een ander op te lichten.
Hij wist dat de gitaar geen 200€ waard was en daarom heeft hij in zijn advertentie gezegd:

"ik had er bijv ingezet zo van. ja kleur is wit. is redelijk zeldzaam worden niet veel gemaakt. nou een beetje gitaar kennende weet dat dat niet zo is. dus dat meisje dat dat blijkbaar van wel. dus ik heb gewoon geluk gehad."

Dus omdat zij niet wíst dat hij loog, mocht hij wel liegen ?

De gitaar zou nooit verkocht geraakt zijn voor 200€ zonder wat erbij te liegen en wat te verzwijgen (volumeknop, strapbutton, snaren, WERKELIJKE WAARDE). Daarom had hij "verkoopspraatjes" nodig, en daarom is het geen mooie deal.

Ik heb onlangs een auto gekocht voor 5.000€ euro. Een maand later moet ik naar de garage. Een rekening van 1.100€ omdat de remmen al enkele maanden op zijn en het grote onderhoud veel te lang is uitgesteld... Da's niet netjes. Dat had hij verzwegen. Die auto was dus geen 5.000€ waard, maar is wel voor dat geld verkocht.

ja maar zoals een aantal zeggen.. ze bood 200 euro dus ik maak een afspraak om hem op te komen halen.. als dat meisje zelf op internet had gekeken kwam ze daar achter.. dus de fout zit ook wel ibj mij dat weet ik.. maar ook een deel bij haar.. want zij is ook onderandere verantwoordelijk voor wat ze koopt.. als ze 5 jaar gitaar speelt.. denk ik dat je dat zelf ook wel kon bedenken.. :) het ligt ook aan mij weet ik maar ik ben niet de enige hoor...

Dark_Tranquillity
2 juli 2008, 14:38
Had voor een kut Stagg ook wel in natura betaald mogen worden.

M Kactus
2 juli 2008, 14:42
ja maar zoals een aantal zeggen.. ze bood 200 euro dus ik maak een afspraak om hem op te komen halen.. als dat meisje zelf op internet had gekeken kwam ze daar achter.. dus de fout zit ook wel ibj mij dat weet ik.. maar ook een deel bij haar.. want zij is ook onderandere verantwoordelijk voor wat ze koopt.. als ze 5 jaar gitaar speelt.. denk ik dat je dat zelf ook wel kon bedenken.. :) het ligt ook aan mij weet ik maar ik ben niet de enige hoor...

@Zalaman: Je stelt een onterecht dilemma voor. Ik ben me namelijk aan het opwinden omdat iemand een ander oplicht en er geen problemen in ziet. Hij is jong, dus kan hij gerust fouten maken. Maar als hij niet inziet dat dit de foute weg is... En ik wind me op in de mensen die dit soort van "vrije markt"-principe op een absurd kleine schaal niet meer dan normaal vinden. Jakkes.

@Tom: Ligt de schuld deels bij haar ? Als ze haar portefeuille op tafel was vergeten, en je haalde daar nog 50€ uit om die gitaar van 200 te kunnen kopen, is het dan haar fout omdat ze die portefeuille maar niet had moeten vergeten ?
Is het je eigen schuld als er bij je ingebroken wordt omdat je je sleutel onder de mat van de achterdeur legt ? Nee, toch.
En "Maar ik ben niet de enige hoor" is geen excuus. Net zomin als "het was maar een beetje oplichting".

Zamalan
2 juli 2008, 14:43
... als ze 5 jaar gitaar speelt...

Als ze vijf jaar speelt dan weet ze waar ze op moet letten als je een gitaar koopt. En dan weet je al zeker dat een gitaar van €200 niet veel soeps kan zijn. (Na mijn eerste dag opzoekwerk voor mijn eerste gitaar stond al op mijn netvlies gebrand dat stagg slecht is)

Andere mogelijkheid is dat ze nog geen 5 jaar speelt en zelf liegt.

In beide gevallen: "Brute pech voor dat meisje"

Ik zou trouwens ook geen auto kopen zonder dat die een bewijsje van de keuring heeft.

Pais
2 juli 2008, 14:44
Bull. Hij wist wat de gitaar waard was, zij niet.

En dat had ze kunnen weten, als ze maar de moeite had genomen uit te zoeken op wat voor gitaar ze nou eigenlijk een bod had uitgebracht.

Een auto is het wat anders. Je had het eerst over verborger gebreken maar STAGG staat levensgroot op de kop en dat voorspelt sowieso al onheil.


Ik ben het er met je eens dat het niet netjes is maar 'oplichting' zou ik het niet willen noemen. Oké, de kleur is niet zeldzaam, maar het zijn geen harde specificaties die over deze gitaar in het bijzonder gaan.


Wat een gezeik om een paar tientjes :stop: Als je 15 bent is het misschien een big-deal, maar voor een meid van 18 betekend dat 1 avondje stappen.

Pais
2 juli 2008, 14:46
In beide gevallen: "Brute pech voor dat meisje"


Ook dat valt wel mee toch? Waarschijnlijk is ze zelfs heel blij met haar gitaar! Ze heeft er alleen een paar tientjes teveel voor betaald.

Harry
2 juli 2008, 14:50
bij dit soort dingen is het toch een kwestie van /wat de gek er voor geeft'. Als zij een dergelijk bedrag in haar hoofd had voor die gitaar is het voor haar goed. Zelf kan ik het niet op die manier, maar ik word dan ook genaaid door mensen als Glacius (Eric Reeuwijk uit Ede) doordat ik blijkbaar te goed van vertrouwen ben.

Petekay
2 juli 2008, 14:50
Waar blijven de foto's van de Epi LP ?????

tomluijten
2 juli 2008, 14:51
[QUOTE=
@Tom: Ligt de schuld deels bij haar ? Als ze haar portefeuille op tafel was vergeten, en je haalde daar nog 50€ uit om die gitaar van 200 te kunnen kopen, is het dan haar fout omdat ze die portefeuille maar niet had moeten vergeten ?
Is het je eigen schuld als er bij je ingebroken wordt omdat je je sleutel onder de mat van de achterdeur legt ? Nee, toch.
En "Maar ik ben niet de enige hoor" is geen excuus. Net zomin als "het was maar een beetje oplichting".[/QUOTE]

ja ik begrijp dat wel, kan je gedachte toch neit recht zetten.. en denken dat het mij niet intereseert.. dan heb je het fout. ik ben fout geweest.. dat meisje ook.. als ze haar portemoneer had vergeten.. ja..? alsof ik daar geld uit ga halen..

mijn vader is politie.. ja nu krijgi k een reactie.. ja dan mag je het zeker niet doen.. maar hij heeft ook zo iets van.. ja dat meisje wou hem kopen voor 200 euro... alsof ze het perse voor 200 euro moesth ebben ?? nee.. op marktplaats kun je bieden.. er werd van 100 naar 150 en ineens 200 geboden.. kan ik daar wat aan doen?? nee toch?? als dat meisje 200 euro ervoor wil bieden.. ik ga niet zeggen.. doe maar 180.. tenmisnte.. daarvoor zet ik hetn iet op marktplaats.. ik wacht ook meestal af totdat er een redelijk hoog bod is.. nou toevallig was het bij dezei neens het bod waarvoor ik hem kocht... ja... doe ik toch niet??

dat ik er zoiets in heb gezet van zeldzzaam etc.. ja... had ik niet moeten doen.. maar denk niet dat dat haar motivatie was om het te kopen... ozu het ?? wist ik dat ze met een verhaal ineens aankwam van ja ik had een gitaar waarvan er maar 12 op de wereld waren.. tja.. kan ik ook niet ruiken:S

en ik gan iet het verkeerde pad op.. mensen maken fouten.. nja ik ook.. ik ben ook maar een mens... ik leer hier ook van..

Daniel91
2 juli 2008, 14:57
Ik vind het een beetje overdreven, dat gezeur, ze bood gewoon zelf 200 euro. Hij vroeg er zelf geen 200 voor. Hij had het wel enigszins moeten nuanceren maar daar kreeg hij amper de kans voor (als ik hem moet geloven).

Hij was wel fout door te overdrijven in de advertentie, en het komt dom over om er zo stoer over te doen op een forum, maar dat gezeur vind ik een beetje overdone... Laat hem blij zijn met zijn nieuwe Epiphone :)

Petekay
2 juli 2008, 14:58
Tom, maak je er niet druk over joh, (bijna) iedereen had hetzelfde gedaan als jou. Je bracht het alleen op een verkeerde manier in post 1, daar heb je van geleerd, klaar!
en nu foto's van je Epi!!!!

M Kactus
2 juli 2008, 15:02
ja ik begrijp dat wel, kan je gedachte toch neit recht zetten.. en denken dat het mij niet intereseert.. dan heb je het fout. ik ben fout geweest.. dat meisje ook.. als ze haar portemoneer had vergeten.. ja..? alsof ik daar geld uit ga halen..

mijn vader is politie.. ja nu krijgi k een reactie.. ja dan mag je het zeker niet doen.. maar hij heeft ook zo iets van.. ja dat meisje wou hem kopen voor 200 euro... alsof ze het perse voor 200 euro moesth ebben ?? nee.. op marktplaats kun je bieden.. er werd van 100 naar 150 en ineens 200 geboden.. kan ik daar wat aan doen?? nee toch?? als dat meisje 200 euro ervoor wil bieden.. ik ga niet zeggen.. doe maar 180.. tenmisnte.. daarvoor zet ik hetn iet op marktplaats.. ik wacht ook meestal af totdat er een redelijk hoog bod is.. nou toevallig was het bij dezei neens het bod waarvoor ik hem kocht... ja... doe ik toch niet??

dat ik er zoiets in heb gezet van zeldzzaam etc.. ja... had ik niet moeten doen.. maar denk niet dat dat haar motivatie was om het te kopen... ozu het ?? wist ik dat ze met een verhaal ineens aankwam van ja ik had een gitaar waarvan er maar 12 op de wereld waren.. tja.. kan ik ook niet ruiken:S

en ik gan iet het verkeerde pad op.. mensen maken fouten.. nja ik ook.. ik ben ook maar een mens... ik leer hier ook van..

Nou, eerst en vooral: Een zin begint met een hoofdletter, er staan komma's in en ze eindigt met een punt. Dan wordt het al heel wat begrijpelijker :)
Ik bedoelde ook niet dat je geld uit haar portefeuille zou halen, maar eerder dat die schuldvraag een beetje raar is. Je zegt dat zij ook schuld heeft omdat zij je de kans heeft gegeven haar te naaien. Da's niet zo.
En natuurlijk moet je haar bod aanvaarden als ze er 200 voor geeft. Maar pas als je niks hebt verzwegen/verdraaid/verzonnen... Als ze er dan nog 200 voor had gegeven, was er niks aan het handje. Maar zij zit nu thuis, te denken dat ze een zeldzame gitaar heeft ter vervanging van haar vorige zeldzame gitaar... (misschien twee keer opgelicht ;)).

En ik hoop dat je leert uit je fouten, maar je zegt dat zij ook schuld treft, terwijl dat IMO toch echt niet is, en je minimaliseert wat je gedaan hebt. Goed, het is geen lynchkwestie en ik heb mijn zegje gedaan ;)

Welkom op het forum!

@andere Goedpraters: Het is wel iets genuanceerder omdat hij in de advertentie dingen verzwegen had en andere dingen verzonnen had. Maar goed, ik hou erover op.

tomluijten
2 juli 2008, 15:02
Tom, maak je er niet druk over joh, (bijna) iedereen had hetzelfde gedaan als jou. Je bracht het alleen op een verkeerde manier in post 1, daar heb je van geleerd, klaar!
en nu foto's van je Epi!!!!

oke bedankt, zal ik doen.
fotos zal ik zo snel mogelijk maken. zit nu nog op me stage ( heb niets te doen haha ) ben bijna klaar om 4 uur dus misschien zet ik er dan nog foto 's op.

even vraagje tussendoor.. heeft een epi LP standart ook wel is open humbuckers ? dat heeft die van mij iig :) denk vraag het ff want misschien is het wel geen standart XD

haha en bedankt kaktus :) toch na alles wel bedankt want kritiek kan ik altijd wel gebruiken. nieuw ben ik eigenlijk niet meer alleen heb daar nooit aan gedacht mezelf voor te stellen haha. dus ga ik nu meteen doen in welkomtopic haha.

EuroCinema
2 juli 2008, 15:29
http://images.jupiterimages.com/common/detail/58/16/22421658.jpg

tomluijten
2 juli 2008, 15:35
Haha, sorry ik zal er de volgende keer beter op letten.
Groetjes van Tom

* Was dat al beter? * :D

Dweezman
2 juli 2008, 15:40
Je houding staat me wel aan, joh! Welkom op het forum.

hezz
2 juli 2008, 15:43
Jeez, wat een trieste reacties weer in dit topic. Dan komt de ware aard van sommigen ook weer eens naar boven hoor! Maargoed, benieuwd naar de foto's en ehm gefeliciteerd!

Nino1110
2 juli 2008, 15:47
Ik hoop dat dat meisje op dit forum komt en dit verhaal leest.

Triest figuur beetje de boel erbij naaien.
Loser.

tomluijten
2 juli 2008, 15:48
Ik zal er zsm foto's opzetten
dan doe ik er ook meteen fotos bij van mijn London city want die zou ik er ook nog opzetten :) was ik vergeten :) dus die komen er ook bij. als ik een manier vind van foto's erop zetten op een forum.

kan iemand me dat even kort en simpel uitleggen? bespaart een hoop tijd haha.

minoin
2 juli 2008, 15:49
Shit ey, dat mensen dat spul nog koopt tweedehands... Zou er nog geen 100 euro voor over hebben. Kijk eens wat Wietse soms voor 100 euri koopt, allemaal beter dan een Stagg :S

En TS: Super dat je hem hebt verkocht. Ik zou het niet kunnen; een meisje naaien wat dezelfde passie heeft als ik... No Way..

fuchs
2 juli 2008, 15:58
Ik ben met smacht aan het wachten op het topic: "Nieuwe Stagg Les Paul gekocht!" waarin een meisje vol trots de foto's van haar nieuwe aanwinst post... Ben benieuwd hoe dan de reacties zullen zijn...

Daan_B
2 juli 2008, 15:58
Dudes face it, deze gozer heeft een mooie deal gemaakt of 'ie dat meisje nou genaait heeft of niet...

M Kactus
2 juli 2008, 16:04
Dudes face it, deze gozer heeft een mooie deal gemaakt of 'ie dat meisje nou genaait heeft of niet...

Argh... Lees nu eens wat je hebt getypt!
Mooie deal, ook al heb je iemand genaaid. Als je dat een mooie deal kunt noemen, proficiat. Dan ga je het nog ver schoppen als oplichter/balletje/autoverkoper/praatjesmaker.

Arts
2 juli 2008, 16:08
wel naai voor dat meisje, maarjah eigen schuld

Wel lekker ff een Stagg voor een Epi ''geruild''

Leuk als dat meisje dalijk hier op het forum komt :P ;)

Fender75
2 juli 2008, 16:12
Iedereen kan tegenwoordig alles opzoeken wat je maar wil, zeker met behulp van het internet. In de situatie waar het omgekeerde gebeurd, waar een oud omaatje een strat uit de jaren '60 aanbiedt voor € 200,- zal er vrijwel niemand zeggen "Mevrouwtje, die gitaar is echt veel meer waard hoor, hier heeft u het juiste bedrag"

Hij had misschien niet de volle mep moeten vragen, iets van korting ofzo maar toch. De consument is wijzer de laatste jaren, behalve deze dan..

En als die meid er blij mee is, wat is dan de schade?

jonesd
2 juli 2008, 16:13
Shit ey, dat mensen dat spul nog koopt tweedehands... Zou er nog geen 100 euro voor over hebben. Kijk eens wat Wietse soms voor 100 euri koopt, allemaal beter dan een Stagg :S

En TS: Super dat je hem hebt verkocht. Ik zou het niet kunnen; een meisje naaien wat dezelfde passie heeft als ik... No Way..


Dank voor de nieuwe sig. Heerlijk toch als je de dingen uit hun context kan rukken :cooler:

Daan_B
2 juli 2008, 16:19
Iedereen kan tegenwoordig alles opzoeken wat je maar wil, zeker met behulp van het internet. In de situatie waar het omgekeerde gebeurd, waar een oud omaatje een strat uit de jaren '60 aanbiedt voor € 200,- zal er vrijwel niemand zeggen "Mevrouwtje, die gitaar is echt veel meer waard hoor, hier heeft u het juiste bedrag"

Hij had misschien niet de volle mep moeten vragen, iets van korting ofzo maar toch. De consument is wijzer de laatste jaren, behalve deze dan..

En als die meid er blij mee is, wat is dan de schade?

Dat bedoel ik nou, had ze hem maar niet moeten kopen!
Of wil jij zeggen dat als jij iemand een gitaar wilt verkopen voor €500, en hij bied jou €600 dat jij gaat zeggen "Neem maar mee voor €500, €600 is 'ie niet waard".
Dan ben je ook mooi gek...

M Kactus
2 juli 2008, 16:19
Iedereen kan tegenwoordig alles opzoeken wat je maar wil, zeker met behulp van het internet. In de situatie waar het omgekeerde gebeurd, waar een oud omaatje een strat uit de jaren '60 aanbiedt voor € 200,- zal er vrijwel niemand zeggen "Mevrouwtje, die gitaar is echt veel meer waard hoor, hier heeft u het juiste bedrag"

Hij had misschien niet de volle mep moeten vragen, iets van korting ofzo maar toch. De consument is wijzer de laatste jaren, behalve deze dan..

En als die meid er blij mee is, wat is dan de schade?

Het staat hier weer bol van de kromme redeneringen!
Het is niet omdat iemand anders het ook zou doen, het dan niet zo erg is.
Ik zou het omaatje niet bedriegen, en jezelf wijsmaken dat "niemand" dat zou doen, is gewoon je geweten sussen. Er zijn zat mensen die het zouden doen. Daar is al een topic over.
De consument had maar wijzer moeten zijn ? Dus het is haar eigen fout dat ze zich heeft láten oplichten ? Dat is toch echt té bizar.
En die meid is er blij mee, omdat ze iets anders heeft dan ze denkt te hebben. Wat niet weet, niet deert ? Tot ze de gitaar probeert verder te verkopen...

@Daan_B: Je gaat natuurlijk niks van haar bod af doen. ALS je niks hebt verzwegen. Anders is het echt niet netjes.

minoin
2 juli 2008, 16:29
Dank voor de nieuwe sig. Heerlijk toch als je de dingen uit hun context kan rukken :cooler:

Hehehe, zo in je sig ziet het er inderdaad enigszins dubieus uit! :D

macwilliams
2 juli 2008, 16:42
Gefeliciteerd met je aanwinst, had ik maar veel van zulke domme mensen in de buurt. :D

Jim Haagmans
2 juli 2008, 16:43
Ik vind het ook gewoon rot voor dat meisje. Ik hoop dat je er strakjes achterkomt dat de gitaar die jij nu hebt helemaal geen epiphone is maar een of andere verneukte jack&danny. Kijken of je het dan nog zo ruig vindt hoe je dat meisje jouw gitaar hebt aangesmeerd.

Nino1110
2 juli 2008, 16:44
Gefeliciteerd met je aanwinst, had ik maar veel van zulke domme mensen in de buurt. :D

Precies, is namelijk helemaal de bom om mensen zo te naaien.
Mischien kan je een club op richten.

Losers.

YannickH
2 juli 2008, 16:44
200 euro krijgen voor zo'n uiteenvalldende stagg dar mooi man:p heb jij weer effe veel geluk :cooler:
congratz met je epiphone he

Fender75
2 juli 2008, 16:48
[QUOTE=M Kactus]Het staat hier weer bol van de kromme redeneringen!
Het is niet omdat iemand anders het ook zou doen, het dan niet zo erg is.
Ik zou het omaatje niet bedriegen, en jezelf wijsmaken dat "niemand" dat zou doen, is gewoon je geweten sussen. Er zijn zat mensen die het zouden doen. Daar is al een topic over.
De consument had maar wijzer moeten zijn ? Dus het is haar eigen fout dat ze zich heeft láten oplichten ? Dat is toch echt té bizar.
En die meid is er blij mee, omdat ze iets anders heeft dan ze denkt te hebben. Wat niet weet, niet deert ? Tot ze de gitaar probeert verder te verkopen...
[QUOTE]


Even vooropgesteld, zelf zou ik het ook niet doen, maar dat dit bol staat van de kromme redeneringen is een beetje overtrokken. Dat niemand het omaatje zal bedriegen zeg ik ook niet, er staat vrijwel niemand. Er bestaan nog eerlijke personen, waaronder ik mijzelf ook schaar. Ik denk dat jij dat ook bent. Ik verkoop en koop ook wel eens op internet/marktplaats, en ben nog nooit bedonderd.

Ik bedoel ermee te zeggen dat niet iedereen op deze planeet rechtschapen en eerlijk is. Vooral bij tweedehands verkoop en koop op internet, en zeker via marktplaats moet je jezelf informeren. Er zijn teveel mensen die misbruik proberen te maken van, of niet weten wat uberhaupt iets waard is. De wereld is niet eerlijk, en zal het ook nooit meer worden. Of je het leuk vind of niet.

De TS heeft volgens mij ook geen minimaal bod gevraagd, er is 200 euro geboden en hij heeft geaccepteerd. Vervolgens komt de koper kijken, speelt er even op en zegt verkocht. Koper blij, verkoper blij. Wie is er dan opgelicht? Ga maar eens een tweedehands auto kopen, of een huis. Daar wordt je bij opgelicht.....Er zijn ergere dingen om je druk om te maken, en de TS heeft ervan geleerd.

Laten we de discussie hierbij laten, niemand krijgt hier gelijk...

Daniel91
2 juli 2008, 16:48
Precies, is namelijk helemaal de bom om mensen zo te naaien.
Mischien kan je een club op richten.

Losers.
Hij heeft het over een aanwinst, dus ik denk dat hij de verkoper van de LP bedoelt

pupanus1
2 juli 2008, 17:00
Het enige waar ik me aan stoor is de opmerking dat een witte Stagg LP bijzonder is, dat is gewoon ronduit liegen en mensen voor de gek houden.

Echter als iemand 200 euro voor mijn Epi LP Special II zou bieden dan zeg ik ook niet goh in de winkel heb je m nieuw voor 180 beter koop je 'm daar joh!

Ik zorg wel altijd dat als ik een gitaar verkoop ik 'm eerst nog even na laat kijken, nieuwe snaren erop etc. dat is wel zo netjes vind ik.

M Kactus
2 juli 2008, 17:00
Even vooropgesteld, zelf zou ik het ook niet doen, maar dat dit bol staat van de kromme redeneringen is een beetje overtrokken. Dat niemand het omaatje zal bedriegen zeg ik ook niet, er staat vrijwel niemand. Er bestaan nog eerlijke personen, waaronder ik mijzelf ook schaar. Ik denk dat jij dat ook bent. Ik verkoop en koop ook wel eens op internet/marktplaats, en ben nog nooit bedonderd.

Ik bedoel ermee te zeggen dat niet iedereen op deze planeet rechtschapen en eerlijk is. Vooral bij tweedehands verkoop en koop op internet, en zeker via marktplaats moet je jezelf informeren. Er zijn teveel mensen die misbruik proberen te maken van, of niet weten wat uberhaupt iets waard is. De wereld is niet eerlijk, en zal het ook nooit meer worden. Of je het leuk vind of niet.

De TS heeft volgens mij ook geen minimaal bod gevraagd, er is 200 euro geboden en hij heeft geaccepteerd. Vervolgens komt de koper kijken, speelt er even op en zegt verkocht. Koper blij, verkoper blij. Wie is er dan opgelicht? Ga maar eens een tweedehands auto kopen, of een huis. Daar wordt je bij opgelicht.....Er zijn ergere dingen om je druk om te maken, en de TS heeft ervan geleerd.

Laten we de discussie hierbij laten, niemand krijgt hier gelijk...

Het is niet omdat het om minder geld gaat dan een huis of een auto, dat het daarom plots niet meer erg is. Dat zijn net die kromme redeneringen.
En hij heeft haar bod van 200 aanvaard, maar zij heeft dat enkel geboden in de waan (door zijn ad) dat het om een zeldzame gitaar gaat. Dat zij daarbij had moeten uitkijken spreekt voor zich, maar daardoor kan je toch niet zeggen dat het haar schuld is ? Ze is nu nog wel blij, nu ze nog niet weet dat ze niet gekocht heeft wat ze dacht dat het was. Koper niet blij, verkoper blij.

pannekoek
2 juli 2008, 17:06
ik had vorig jaar mijn eerste gitaar gekocht voor 250 euro, met 150 euro erbij kocht ik een epiphone les paul custom zakk wylde met case (850 euro nieuw) die 1 maand oud was van iemand, dat is pas een super deal :hippie:

Hendriks
2 juli 2008, 17:10
En daarmee ben je bij een Gibbie Custom geëindigd?

een SG uit 1973.maar die heb ik weer geruild tegen een Fender AVRI 57 uit 1991 (mint)

macwilliams
2 juli 2008, 17:28
Precies, is namelijk helemaal de bom om mensen zo te naaien.
Mischien kan je een club op richten.

Losers.

Doe ik eens een smilie ben ik nog een loser..???
Als je zelf een meisje bent moet je maar eens meedoen aan een miss verkiezing.

MISS-INTERPRETATIE ---> ;)

En trouwens een loser genoemd worden door iemand die onder een viaduct woont
Is wel heel erg...(schaam schaam)





Hij heeft het over een aanwinst, dus ik denk dat hij de verkoper van de LP bedoelt

Juist

toneblo
2 juli 2008, 17:34
welke verkoper of handelaar zet nu zijn verhaal op het net?

Enig idee hoe dit meissie zich nu voelt als ze dit leest????
Jij staat vanaf heden genoteerd als zijnde iemamd die niet te vertrouwen is!
.....en niet alleen bij dat meissie!!!!

Handige stagg spelert!!:seriousf:
You don't get a Gibson, you have to earn one!!!!

dunnoaname
2 juli 2008, 17:35
Zelf kan ik het niet op die manier, maar ik word dan ook genaaid door mensen als Glacius (Eric Reeuwijk uit Ede) doordat ik blijkbaar te goed van vertrouwen ben.


Hahaha... Volgens mij is er iemand wraakzuchtig :seriousf:

Fender75
2 juli 2008, 17:36
Zeldzame stagg gitaar...ja, als ze goed zijn, da's pas zeldzaam.

@M Kactus: Ik snap wat je bedoelt, maar je kunt niet alles op de TS gooien, de koper was ook naief. Misschien niet zo netjes van de TS, maar hij is nog jong en de 50 euro verschil in opbrengst is voor hem misschien veel geld. En jong geleerd is oud gedaan he..

Maar goed, ik hou erover op..:)

Megadeth_
2 juli 2008, 17:41
Ik heb geen zin om de 8 pagina's te lezen, maar als iemand te lui is om te checken wat de feitelijke nieuwprijs is van de gitaar en door een hoopje gezwets niet heen kan lezen dan is dat haar probleem.

Het gaat hier niet om een stagg gitaar die je doorverkoopt voor een custom Gibson les paul. Eerder om nalatigheid van de koper.

M Kactus
2 juli 2008, 17:46
Ik heb geen zin om de 8 pagina's te lezen, maar als iemand te lui is om te checken wat de feitelijke nieuwprijs is van de gitaar en door een hoopje gezwets niet heen kan lezen dan is dat haar probleem.

Het gaat hier niet om een stagg gitaar die je doorverkoopt voor een custom Gibson les paul. Eerder om nalatigheid van de koper.

Als je geen zin hebt om die acht pagina's te lezen, post dan niks.

Ik heb het hier al honderd keer gezegd: Het is toch niet de schuld van de koper dat híj haar belazerd ? Zou een mooi boeltje worden, anders.
Ik heb het voorbeeld van de portefeuille al gegeven.

minoin
2 juli 2008, 17:47
Ik heb geen zin om de 8 pagina's te lezen, maar als iemand te lui is om te checken wat de feitelijke nieuwprijs is van de gitaar en door een hoopje gezwets niet heen kan lezen dan is dat haar probleem.

Het gaat hier niet om een stagg gitaar die je doorverkoopt voor een custom Gibson les paul. Eerder om nalatigheid van de koper.

In zekere zin wel jah en objectief gezien de juiste constatering, maar mensen zijn zelden objectief. Het gaat hier erom dat mensen andere medemuzikanten KUNNEN naaien door de nieuwprijs te accepteren. Ik zou het niet kunnen in ieder geval.

tabmaniac
2 juli 2008, 17:49
En trouwens een loser genoemd worden door iemand die onder een viaduct woont
Is wel heel erg...(schaam schaam)

hebben ze daar ook al internet dan? :satisfie:

toneblo
2 juli 2008, 17:50
stagg zal nooit geen gibson status halen......vergeet dat nooit!!!

Ome Keith
2 juli 2008, 17:56
Echte rockers naaien elkaar niet

Spores
2 juli 2008, 18:08
Wat een heerlijke discussie!
Tis dat er geen topic van de maand word verkozen, want deze zou echt m'n stem hebben!

Nino1110
2 juli 2008, 18:11
Hij heeft het over een aanwinst, dus ik denk dat hij de verkoper van de LP bedoelt

Er staat later in de zin dat hij ook zulke domme mensen in ze straat wil hebben..

tomluijten
2 juli 2008, 18:19
Mod please zet er een slot op. Ik ga me hier echt niet beter van voelen.

Mensen ik weet dat ik een fout heb gemaakt met die advertentie!! Al wel 5x gezegt. Kan ik dat nu nog terug draaien, Nee! Dan ben ik maar een loser. Ben ik overigens altijd al geweest, gezien mijn basisschool tijd. Lekker om dat er nog is in te wrijven hé, bedankt! Ben ik blij mee :hippie:!

Wat kan ik nu dan doen? Wat willen jullie horen? Ik heb toch mijn verhaal verteld. Dat daar uit blijkt dat ik een leugen heb verteld, heb ik tenminste toegegeven! Wat nogmeer?

Ik ben blij dat sommigen op dit forum nog enig begrip hebben. Sommige niet, maar wat willen jullie horen of wat is het doel nou om mij een loser te noemen? De 1e keer dat iemand dat zei wat mij dat al vrij duidelijk dat ik fout zat.

En jullie hebben het steeds over een meisje, wat wel waar is natuurlijk, maar wat als het dan een jongen was? Was het dan hetzelfde? want het klinkt nogal alsof ik zoiets niet bij MEISJES mag doen? Dat zijn ook mensen net als iedereen.

Vertel mij is graag even wat ik eraan moet doen dan om niet meer van die reacties te krijgen? ik heb toch al vaak genoeg gezegt dat ik fout zat?
ik ben nog jong dus leer hier van. En door me een loser te noemen, nou dank u zeer maar dat is niet echt een goeie motivatie om nog wat te doen.
Willen jullie dat ik van een brug afspring ofzo, me van de wereld hebben zodat dan alle oplichterij voorbij is? want zo noemen de meeste het toch? ik heb iemand bedrogen? Nee ik heb gelogen en dat is niet bedriegen. want ze heeft zelf dat ding bespeeld, die gitaar zag er nog in topvorm uit. buiten 1 los knopje en snaren. nou, dat meisje was er blij mee! wat nogmeer?

Als ze later merkt dat ze een miskoop heeft gedaan verkoopt ze die gitaar toch gewoon. Ja dat het misschien voor iets minder is kan ik begrijpen.

Ik hoop echt dat ik voor sommige echt duidelijk ben geweest dat ik fout bezig ben geweest. Dat weet ik nu ook wel onderand. klaar dus?

en ik naai niet iemand, ik heb gewoon startbod geplaatst zij bied dat dus dat ding gaat de deur uit! ik had heb aan de persoo ndie 150 willen verkopen maar die zei niets terug! daarna kwam dat bod dus zo begon het.

wat moet ik nogmeer uitleggen? Of ben ik na deze reactie nogsteeds een loser?

en nog 1 ding ! ik was super blij met mijn Epiphone Les paul!!! maar door somige ben ik nu gaan twijfelen of ik nog wel door wil met gitaar spelen! omdat ik anders toch maar loser genoemd word!! BEDANKT! :( :'(

Arjan12
2 juli 2008, 18:20
Maar zij zit nu thuis, te denken dat ze een zeldzame gitaar heeft ter vervanging van haar vorige zeldzame gitaar... (misschien twee keer opgelicht ;)).


Een tweedehands Stagg van 200 euro is anders best zeldzaam :cooler: .

minoin
2 juli 2008, 18:23
Och, trek het je niet zo aan. Dit is gitaarnet, dan kun je zulke reacties verwachten. En natuurlijk wil iedereen hier zijn mening kwijt over je hele verhaal, dat is hun goed recht al je het hier post.
Boeie, leer ervan en neem de reacties hier met een lepeltje zout, no hard feelings!

M Kactus
2 juli 2008, 18:23
Mod please zet er een slot op. Ik ga me hier echt niet beter van voelen.

Mensen ik weet dat ik een fout heb gemaakt met die advertentie!! Al wel 5x gezegt. Kan ik dat nu nog terug draaien, Nee! Dan ben ik maar een loser. Ben ik overigens altijd al geweest, gezien mijn basisschool tijd. Lekker om dat er nog is in te wrijven hé, bedankt! Ben ik blij mee :hippie:!

Wat kan ik nu dan doen? Wat willen jullie horen? Ik heb toch mijn verhaal verteld. Dat daar uit blijkt dat ik een leugen heb verteld, heb ik tenminste toegegeven! Wat nogmeer?

Ik ben blij dat sommigen op dit forum nog enig begrip hebben. Sommige niet, maar wat willen jullie horen of wat is het doel nou om mij een loser te noemen? De 1e keer dat iemand dat zei wat mij dat al vrij duidelijk dat ik fout zat.

En jullie hebben het steeds over een meisje, wat wel waar is natuurlijk, maar wat als het dan een jongen was? Was het dan hetzelfde? want het klinkt nogal alsof ik zoiets niet bij MEISJES mag doen? Dat zijn ook mensen net als iedereen.

Vertel mij is graag even wat ik eraan moet doen dan om niet meer van die reacties te krijgen? ik heb toch al vaak genoeg gezegt dat ik fout zat?
ik ben nog jong dus leer hier van. En door me een loser te noemen, nou dank u zeer maar dat is niet echt een goeie motivatie om nog wat te doen.
Willen jullie dat ik van een brug afspring ofzo, me van de wereld hebben zodat dan alle oplichterij voorbij is? want zo noemen de meeste het toch? ik heb iemand bedrogen? Nee ik heb gelogen en dat is niet bedriegen. want ze heeft zelf dat ding bespeeld, die gitaar zag er nog in topvorm uit. buiten 1 los knopje en snaren. nou, dat meisje was er blij mee! wat nogmeer?

Als ze later merkt dat ze een miskoop heeft gedaan verkoopt ze die gitaar toch gewoon. Ja dat het misschien voor iets minder is kan ik begrijpen.

Ik hoop echt dat ik voor sommige echt duidelijk ben geweest dat ik fout bezig ben geweest. Dat weet ik nu ook wel onderand. klaar dus?

en ik naai niet iemand, ik heb gewoon startbod geplaatst zij bied dat dus dat ding gaat de deur uit! ik had heb aan de persoo ndie 150 willen verkopen maar die zei niets terug! daarna kwam dat bod dus zo begon het.

wat moet ik nogmeer uitleggen? Of ben ik na deze reactie nogsteeds een loser?

Nou, dat is dus een forum :) Je post iets, en daar reageren mensen op. Die reageren ook pas als ze het lezen, dus ga je de hele dag nog reacties krijgen.

Je kan geen topic starten en als het dan een andere kant uitgaat als jij zou willen, plots een slot vragen. Vrije discussie is net waar het over gaat. De meerderheid van de posts moet je niet persoonlijk opvatten (toch die van mij niet), maar eerder als een discussie over of het wel verantwoord is zoiets te doen. Dat gaat niet zozeer over jou, want je hebt allang toegegeven dat het fout was.
De reacties die persoonlijker zijn, daar moet je ook niet te veel achter zoeken... Komkommertijd, nieuwelingen en verveling :p

Megadeth_
2 juli 2008, 18:29
Echte rockers naaien elkaar niet

Wat is dat nu voor zever? Als dat kind te lam is om de nieuwprijs op te zoeken is dat haar probleem hoor.

En merk daar bij op, dat ik er ook radicaal tegen ben om moedwillig mensen te naaien, maar dit is wel een geval apart hoor.

macwilliams
2 juli 2008, 18:35
Er staat later in de zin dat hij ook zulke domme mensen in ze straat wil hebben..

Ja hoor lees maar gewoon over mijn reply heen. Lekker makkelijk.
Wat je zegt ben je zelf!

Micro-e
2 juli 2008, 18:38
Echte rockers naaien elkaar niet
idd die naaien wijven.
In dat geval is de TS toch een echt rocker :gitarist: !

fuchs
2 juli 2008, 18:59
Zeldzame stagg gitaar...ja, als ze goed zijn, da's pas zeldzaam.

Bedankt voor de handtekening...

kenx
2 juli 2008, 19:16
maar mensen toch...

is dat hier de standaard manier om zo te doen??

Ik denk dat het nogal logisch is dat niet veel forumgebruikers nog iets deftig willen/durven vragen zonder oftewel

- uitgelachen te worden
of
- belachelijk gemaakt te worden...

Als die jongen dat kan, prima, wens hem dan het beste....

Indien die mensen geen miskoop willen begaan, koop dan geen tweedehands gitaar en zeker geen stagg...

Beetje eigen schuld zou ik dan zeggen.
Indien je niet meer in hem vertrouwd, koop dan ook niets van hem en laat hem doen. maar zaag daar dan niet over...

Nu weet ik dat veel mensen het oneens gaan zijn met mij, maar dat moeten zij dan maar weer weten...

grtz

MarkS
2 juli 2008, 19:18
Ik ken nog wel een stel Nigerianen die grif 1000 euro willen neertellen voor zijn Epi. Kan ie mooi van dat geld een echte Gibsun kopen.

Rormo
2 juli 2008, 19:22
en nog 1 ding ! ik was super blij met mijn Epiphone Les paul!!! maar door somige ben ik nu gaan twijfelen of ik nog wel door wil met gitaar spelen! omdat ik anders toch maar loser genoemd word!! BEDANKT! :( :'(

Wel mooi dat je dat meisje een onwijze emo noemt terwijl je zelf dit soort crap post. Wat een gezeik zeg. Had je verwacht dat iedereen je hier met open armen zou ontvangen nadat je verklaard had dat je iemand had opgelicht? Zoals eerder gezegd zijn er hier veel mensen die online spullen kopen en het zijn mensen zoals jij die dat verpesten. Tuurlijk had dat meisje zelf de oplichting kunnen voorkomen door zich beter in te lezen. Dat neemt echter niet weg dat jij gelogen hebt.


Wat mij betreft mag deze gozer gelijk een ban. Lijkt me raar dat we hier mensen op het forum accepteren die openlijk toegeven dat ze via marktplaats iemand opgelicht hebben...

tomluijten
2 juli 2008, 19:26
Wel mooi dat je dat meisje een onwijze emo noemt terwijl je zelf dit soort crap post. Wat een gezeik zeg. Had je verwacht dat iedereen je hier met open armen zou ontvangen nadat je verklaard had dat je iemand had opgelicht? Zoals eerder gezegd zijn er hier veel mensen die online spullen kopen en het zijn mensen zoals jij die dat verpesten. Tuurlijk had dat meisje zelf de oplichting kunnen voorkomen door zich beter in te lezen. Dat neemt echter niet weg dat jij gelogen hebt.


Wat mij betreft mag deze gozer gelijk een ban. Lijkt me raar dat we hier mensen op het forum accepteren die openlijk toegeven dat ze via marktplaats iemand opgelicht hebben...
mensen noemen mij toch ook een loser? zeg je daar wat van.. nee...
meisje zei zelf dat ze een emo was.. dus commentaar over dat feit.. nee.. nou wat wil je dan nogmeer?? jij vind dat iemand mij moet bannen?? ik geef openlijk doe dat ik iemand heb opgelicht. Sommigen doen dat niet! Is dat dan beter?

kenx
2 juli 2008, 19:26
@ rormo: zwijg dan in godsnaam toch als je dit gezeik noemt!

ooh belachelijke mensen man :stop: :mad:

just nen hoop klein kinderen...

Kaboemba
2 juli 2008, 19:27
Sjesus wat een triest geziek hier.

die gozer is 15 en potverdomme het geld zal hem niet op de rug groeien.
Okee niet helemaal netjes bvan die kleur, dat de volgende keer niet meer doen.

Voor de rest heb je als koper ook de plicht (vind ik) om te kijken wat je koopt.
Als jij niet de moeite neemt om ff te googlen ofzo (en een stagg is zo gevonden) dan verdien je het om "iets" te veel te betalen.

hij bracht het ff wat te blij en vrolijk, maar kennelijk is dit een big deal voor hem, dat is alles.

Enne die dark tranqweetikveel moet zelf een dikke ban krijgen met ze achterlijke gezeik elke keer, steek die Jackson toch ff lekker ver in je reet.

Gozer veel plezier van je gitaar en de volgende keer iets netter handelen, dat siert je.

kenx
2 juli 2008, 19:28
groot gelijk Kaboemba

Kaboemba
2 juli 2008, 19:33
O ja nog ff dit.

Wie is er niet blij als hij voor heel weinig een geweldige gitaar op de kop tikt.
Ja dan is iedereen er als de kippen bij om te melden dat ze toch potdorie een vette deal hebben gemaakt.
Als je zelf iets koopt waarvan je weet dat het onder de prisj is moet je ook niet zeiken over iemand die iets verkoopt wat boven de prijs is.

Ach nee, och toch wacht ff, dan is het opeens geen oplichting maar slim handelen (waar is een dikke vinger smiley als je hem nodig hebt).

macwilliams
2 juli 2008, 19:36
O ja nog ff dit.

Wie is er niet blij als hij voor heel weinig een geweldige gitaar op de kop tikt.
Ja dan is iedereen er als de kippen bij om te melden dat ze toch potdorie een vette deal hebben gemaakt.
Als je zelf iets koopt waarvan je weet dat het onder de prisj is moet je ook niet zeiken over iemand die iets verkoopt wat boven de prijs is.

Ach nee, och toch wacht ff, dan is het opeens geen oplichting maar slim handelen (waar is een dikke vinger smiley als je hem nodig hebt).
http://i257.photobucket.com/albums/hh237/max1m1n0666/ditogif.jpg

EuroCinema
2 juli 2008, 19:42
Mensen ik weet dat ik een fout heb gemaakt met die advertentie!! Al wel 5x gezegt. Kan ik dat nu nog terug draaien, Nee! Dan ben ik maar een loser. Ben ik overigens altijd al geweest, gezien mijn basisschool tijd. Lekker om dat er nog is in te wrijven hé, bedankt! Ben ik blij mee :hippie:!
(...)
en nog 1 ding ! ik was super blij met mijn Epiphone Les paul!!! maar door somige ben ik nu gaan twijfelen of ik nog wel door wil met gitaar spelen! omdat ik anders toch maar loser genoemd word!! BEDANKT! :( :'(

Zeg vriend, als je serieus bent met muziek maken moet je wel een dikkere huid kweken hoor. Je gaat nog wel bottere (en minder terechte) kritiek over je heen krijgen. Als je hierdoor al bijna afhaakt, ben ik benieuwd wat je doet als je afwijzingen krijgt van podia en platenmaatschappijen, slechte recensies en domme opmerkingen van bekenden. En dat gebeurt echt elke muzikant. Zie dit maar ff als je ontgroening door de grote mannen op dit forum en nou niet meer zeuren. (En de volgende keer dat je een drie jaar oudere vrouw in je kamer hebt geef je haar wat anders dan een te dure flutgitaar verdorie, waar zijn jouw hormonen? ;) )

Mr.Fingers
2 juli 2008, 19:44
Ik stel het zo

Een kwats (als ik onder kwats "de waarheid een beetje verfraaid & bijgekleurd versta) verhaal op marktplaats is not-done. Je doet in feite aan kopersbedrog, en dat is niet netjes t.o.v. kopers. Het meisje had inderdaad wat research moeten doen naar wat ze kocht, om er dan een mooie prijs voor te kunnen geven, want waarschijnlijk dacht zij: "een Les Paul is een Les Paul, een Epi zal wel niet veel verschillen van een Stagg". Ze is ook maar 18 he, dus je had niet de gehaaide verkoper moeten uithangen (mocht het nu een volwassene zijn, tot daar aan toe, maar "kinderen" hebben het geld niet op hun rug groeien).

Ik veroordeel hier niemand, en zeg hier ook louter maar m'n mening, maar een beetje empathie jegens koper had misschien wel wenselijk geweest.

Anyway, gefeliciteerd met je nieuwe Epi LP. Voor 200€ kan je daar geen buil aan vangen.

EDIT: leeftijd aangepast t.g.v. info topicstarter

M Kactus
2 juli 2008, 19:44
O ja nog ff dit.

Wie is er niet blij als hij voor heel weinig een geweldige gitaar op de kop tikt.
Ja dan is iedereen er als de kippen bij om te melden dat ze toch potdorie een vette deal hebben gemaakt.
Als je zelf iets koopt waarvan je weet dat het onder de prisj is moet je ook niet zeiken over iemand die iets verkoopt wat boven de prijs is.

Ach nee, och toch wacht ff, dan is het opeens geen oplichting maar slim handelen (waar is een dikke vinger smiley als je hem nodig hebt).

Mag ik iets niet erg vinden omdat ik ooit iets anders fout heb gedaan ?
Maar goed, ik koop ook nooit (ver) onder de prijs, maar vooral *ik lieg niet om minder te moeten betalen*. Dat deed hij wel.

tomluijten
2 juli 2008, 19:47
Zeg vriend, als je serieus bent met muziek maken moet je wel een dikkere huid kweken hoor. Je gaat nog wel bottere (en minder terechte) kritiek over je heen krijgen. Als je hierdoor al bijna afhaakt, ben ik benieuwd wat je doet als je afwijzingen krijgt van podia en platenmaatschappijen, slechte recensies en domme opmerkingen van bekenden. En dat gebeurt echt elke muzikant. Zie dit maar ff als je ontgroening door de grote mannen op dit forum en nou niet meer zeuren. (En de volgende keer dat je een drie jaar oudere vrouw in je kamer hebt geef je haar wat anders dan een te dure flutgitaar verdorie, waar zijn jouw hormonen? ;) )
je hebt wel gelijk ja.. dat moeti k ook trainen.. Mijn hormonen liggen op een ander meisje haha :P bijna een jaar al! maar dat terzijds

ze was btw niet 12 maar 18 jaar ;) tenminste dat schatte ik ;)

kenx
2 juli 2008, 19:51
goh mannen stop nu gewoon met dat gezeik!

laat die gast gwn doen...

het is toch allemaal al gebeurd en je kan aan het verleden niets veranderen...

Oh ja, van mij ook een dikke proficiat met je epi!

Arjan12
2 juli 2008, 20:02
Mijn hormonen liggen op een ander meisje

Die is voor mij :cooler: .

Mitch
2 juli 2008, 20:10
sorry maar ik dacht dat de mensen hier wel wat vriendelijker konden reageren.. en het viel me wel op dat degene met de meeste posts nog wel redelijk tot gewoon reageren.,,, niets mee bedoelt maar viel alleen op...

Nou, die trend wil ik best breken hoor. Dat je blij bent dat je een voor jou goede deal hebt gemaakt: begrijpelijk. Dat je zó trots, uitgelaten en blij bent dat je een ander hebt opgelicht dat je het hier moet komen ventileren; onbegrijpelijk. Dan kun je 15 zijn, maar dan hoop ik van harte dat je binnenkort zelf ook een keer flink genaaid wordt.
In je reet, door het vriendje van je klant. En die emo's kennende kan dat best pijnlijk zijn met al die piercings...

drap
2 juli 2008, 20:13
Nou, nou Mitch... Ik heb ze hier voor mindere aantijgingen virtueel gekruisigd zien worden hoor. Ik vind 'm shockerend, dat vind ik er van :nervous:

robert-gitarist
2 juli 2008, 20:22
goh mannen stop nu gewoon met dat gezeik!

laat die gast gwn doen...

het is toch allemaal al gebeurd en je kan aan het verleden niets veranderen...

Oh ja, van mij ook een dikke proficiat met je epi!

+1 en daarbij, niemand hier op het forum gaat zijn gitaar verkopen voor 50 euro minder terwijl je er meer voor kan krijgen. Die domme doos had gewoon beter research op het net moeten doen. Ik vind dit allemaal nogal bullshit om zo te lopen zeiken. Ik ben ook vaak zat genaaid met prijzen e.d. Ik vind het alleen een beetje een vage zet om alels op een forum mee te delen. Maar snap dat je blij bent. Toen ik 15 was en me eerste pedaal verkocht had of geruild had voor wat beters, sprong ik ook een "gat in de lucht".

Topicstarter, gefeliciteerd met de Epiphone. Hele nette gitaren :)

Arjan12
2 juli 2008, 20:25
Nou, die trend wil ik best breken hoor. Dat je blij bent dat je een voor jou goede deal hebt gemaakt: begrijpelijk. Dat je zó trots, uitgelaten en blij bent dat je een ander hebt opgelicht dat je het hier moet komen ventileren; onbegrijpelijk. Dan kun je 15 zijn, maar dan hoop ik van harte dat je binnenkort zelf ook een keer flink genaaid wordt.
In je reet, door het vriendje van je klant. En die emo's kennende kan dat best pijnlijk zijn met al die piercings...

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=110559&page=1&pp=10

:satisfie:

hansli
2 juli 2008, 20:33
Wat kan ik nu dan doen? Wat willen jullie horen? Ik heb toch mijn verhaal verteld. Dat daar uit blijkt dat ik een leugen heb verteld, heb ik tenminste toegegeven! Wat nogmeer?( :'(

Als je een grote jongen bent en je beter wilt voelen neem je contact op met dat meisje, zeg je dat er een misverstand in het spel is (als je een hele grote jongen bent leg je het precies uit, maar dat hoeft niet), en bied je haar een restitutie van bv. 100 euro.
Is misschien nu even een hoop geld voor je, maar ja, je hebt nu eenmaal een fout gemaakt, en dit is de beste manier om het te herstellen, want zelfs die 100 euro is de stagg eigenlijk al niet waard.

Volgens mij is iedereen dan gelukkiger, en je kunt je een grote jongen voelen, want je hebt een rotprobleem dat je zelf gecreeerd hebt opgelost! :hippie:

robert-gitarist
2 juli 2008, 20:35
Dat slaat nergens op :?
Dat meisje kan hier ook haar excuus aan gaan bieden omdat zij een Stagg heeft gekocht! :D ;) (daarbij, ze had zich hier ook aan kunnen melden en research doen na Stagg en al onze romantische verhalen kunnen lezen over onze ervaring met Stagg :D )

Anti
2 juli 2008, 20:40
...Die domme doos had gewoon beter research op het net moeten doen. Ik vind dit allemaal nogal bullshit om zo te lopen zeiken. Ik ben ook vaak zat genaaid met prijzen...


Ik denk dat iedereen wel eens op één of andere manier genaaid is met prijzen maar ik vind het net bullshit dat mensen gewoon niet even correct kunnen zijn hierin. Het gaat natuurlijk ook niet over het geld maar om het principe. En de enige reden waarom de koper beschouwd kan worden als een 'domme doos' is dat ze vertrouwens had in de oprechtheid van de verkoper.

hansli
2 juli 2008, 20:41
+1 en daarbij, niemand hier op het forum gaat zijn gitaar verkopen voor 50 euro minder terwijl je er meer voor kan krijgen. :)

sja, dan zal ik wel gek zijn, maar ik heb mijn fretloze stagg na 1 1/2 jaar gewoon weggegeven, ik vond er geen echte waarde meer aan, en ik had er vast nog wel 75 euro voor kunnen krijgen, maar zou me er niet echt lekker bij gevoeld hebben.

En de redenering dat er al zoveel genaai is in de wereld is voor mij echt geen reden om daar aan mee te doen.

robert-gitarist
2 juli 2008, 20:43
Ach ik ben ook wel eens genaaid met prijzen. Tis kut maar het ligt toch echt ook aan je zelf. Daarbij, die meid is een jaar of 18 (als ik de TS mag geloven), speelt 5 jaar gitaar, heeft een zeldzame gitaar gehad blablabla vaagverhaal en die zou vervolgens een Stagg gaan kopen van 200 euro? Als ik het woord Stagg in sla bij Google (de nr.1 zoekmachine ;) ) dan krijg ik ontzettend veel sites met bordevol informatie en verhalen e.d. over Stagg. Dus ze had er heus zelf wat aan kunnen doen.

minoin
2 juli 2008, 20:44
sja, dan zal ik wel gek zijn, maar ik heb mijn fretloze stagg na 1 1/2 jaar gewoon weggegeven, ik vond er geen echte waarde meer aan, en ik had er vast nog wel 75 euro voor kunnen krijgen, maar zou me er niet echt lekker bij gevoeld hebben.

En de redenering dat er al zoveel genaai is in de wereld is voor mij echt geen reden om daar aan mee te doen.

+1, ik heb zelf ooit een Rocktron Pro GapII gehad (gekocht voor 125 euri) en die wilde ik weer verkopen voor 125 euri, want zoveel is ie ook gewoon waard. Nou, een scholier kwam hem met de trein (moest een kaartje betalen) en zijn rugzakkie het apparaat ophalen. Hij had er genoeg kranten voor rond gebracht. Nou, daar heb ik mooi 100 euri van gemaakt :D

Mitch
2 juli 2008, 20:46
Link naar "Sfeer op het forum" topic http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=110559&page=1&pp=10

:satisfie:
Your point being? Zal ik er volgende keer een 'grof taalgebruik' logo bij zetten voor de tere kinderziel? :D
Nee, sorry, deze vroeg erom.

robert-gitarist
2 juli 2008, 20:46
sja, dan zal ik wel gek zijn, maar ik heb mijn fretloze stagg na 1 1/2 jaar gewoon weggegeven, ik vond er geen echte waarde meer aan, en ik had er vast nog wel 75 euro voor kunnen krijgen, maar zou me er niet echt lekker bij gevoeld hebben.

En de redenering dat er al zoveel genaai is in de wereld is voor mij echt geen reden om daar aan mee te doen.

Ah toffe aktie van je dat je hem dan hebt weggeven. Vriendschappelijk enzo maare hallo, die jongen is 15 jaar, zal ongetwijfeld nog niet een echt goedlopende baan of ander iets bij hebben dat redelijk verdiend, dan pak je toch iedere euro die je maar kan krijgen voor z'n gitaar? Heel logisch. En als jij nog 75 euro voor die bas had kunnen krijgen, dan ben je echt niet iemand die mee doet aan het genaai in de wereld ;)

Blend
2 juli 2008, 20:47
+1, ik heb zelf ooit een Rocktron Pro GapII gehad (gekocht voor 125 euri) en die wilde ik weer verkopen voor 125 euri, want zoveel is ie ook gewoon waard. Nou, een scholier kwam hem met de trein (moest een kaartje betalen) en zijn rugzakkie het apparaat ophalen. Hij had er genoeg kranten voor rond gebracht. Nou, daar heb ik mooi 100 euri van gemaakt :D

pas nog 1tje voor 175 euro weg zien gaan geloof ik, een mooie snabbel, 100 euro. Als je d'r nog 1 heb liggen ;)

Kaboemba
2 juli 2008, 20:49
Ach jongens laat die gozer toch is, jullie zijn allemaal perfect, maken nooit fouten en zijn nooit jong geweest.

Die meid opbellen en 100 euro terug geven, man ik zeik in mijn broek van het lachen.
Nogmaals, wie van jullie kan hier eerlijk zeggen nooit gelukkig te zijn gewwest met een leuke deal. Oftewel een leuke gitaar, versterker of wat dan ook voor een mooie prijs.
Ik schat dat nog geen 2% zal zeggen "neuh joh die gitaar is een paar honderd euro meer waard en die geef ik je dan ook".

GELUL met een hele dikke G.

minoin
2 juli 2008, 20:49
pas nog 1tje voor 175 euro weg zien gaan geloof ik, een mooie snabbel, 100 euro. Als je d'r nog 1 heb liggen ;)

Jah, k had toen een hoop rackmeuk bij elkaar gespaard waar ik maar weinig van gebruikte. Nope, geen tweede, die krengen zijn nog best zeldzaam. MIDI, en ze klinken nog helemaal niet slecht!

OT: Ik denk dat iedereen zijn mening wel geventileerd heeft. Zo niet, dan zal die mening vast al tussen de 120 posts staan. Slotje?

Kaboemba
2 juli 2008, 20:51
+1, ik heb zelf ooit een Rocktron Pro GapII gehad (gekocht voor 125 euri) en die wilde ik weer verkopen voor 125 euri, want zoveel is ie ook gewoon waard. Nou, een scholier kwam hem met de trein (moest een kaartje betalen) en zijn rugzakkie het apparaat ophalen. Hij had er genoeg kranten voor rond gebracht. Nou, daar heb ik mooi 100 euri van gemaakt :D

Sorry maar een pro gap gaat voor nog geen 75 euro weg.
En terecht het is een kut ding.

Btw heb ooit 3 telefoons voor 80 euro gekocht en voor 800 euro verkocht, sjesus wat voelde ik me kut (geweten he).

fuchs
2 juli 2008, 20:51
Kom op zeg, die jongen is 15! Hij is gewoon blij dat hij een nette cent heeft gekregen voor zijn oude gitaartje. En oké, hij heeft misschien een opgeleukte advertentie op mp gezet, maar wie doet dat nou niet? Als er gewoon: "Te koop: Stagg" had gestaan had er geen hond gereageerd... In principe was hij akkoord met de eerst geboden 150 euro, maar toen kwam dat chickie met haar 200 euro en hij zou een dief van eigen portemonnee zijn als hij hiermee niet akkoord ging! En dat meisje is waarschijnlijk apetrots op haar Stagg.
Ik wacht overigens nog steeds op het "Hier is hij dan, mijn nieuwe Stagg"-topic van dat meisje....
Topic starter, laat je niet gek maken en geniet van je nieuwe Epi! En een beetje kritiek krijgen kan geen kwaad, krijg je "de blues" van!!
:gitarist:

robert-gitarist
2 juli 2008, 20:55
Ach als ik zo die MP advertenties lees, dan zie ik meer dan de helft wel absolute bullshit staan over wat zeldzaam is en wat niet etc. Enne wat dacht je van die advertenties zoals "de gitaar is gebruikt maar ziet er uit als nieuw", bedoel dat slaat ook nergens op. Op die gitaar zullen vast en zeker wel gebruikerssporen zitten die een nieuwe gitaar uit de doos echt niet heeft ;)
Tsja, over dat praatje over de kleur van die Stagg van de TS, kun je over twijfelen. Bedoel, wit een zeldzame kleur? Yeah right.

humbucker
2 juli 2008, 20:56
Nou, die trend wil ik best breken hoor. Dat je blij bent dat je een voor jou goede deal hebt gemaakt: begrijpelijk. Dat je zó trots, uitgelaten en blij bent dat je een ander hebt opgelicht dat je het hier moet komen ventileren; onbegrijpelijk. Dan kun je 15 zijn, maar dan hoop ik van harte dat je binnenkort zelf ook een keer flink genaaid wordt.
In je reet, door het vriendje van je klant. En die emo's kennende kan dat best pijnlijk zijn met al die piercings...

wtf, als je 35 jaar bent verwacht je toch dat mensen een beetje verstand hebben....


sorry hoor, maar dit gaat erover !!! :stop:

drap
2 juli 2008, 20:59
wtf, als je 35 jaar bent verwacht je toch dat mensen een beetje verstand hebben....


sorry hoor, maar dit gaat erover !!! :stop:

Hoho, Mitch is goed en maakt nooit slechte grappen :stop: Don't touch the guy, want je bent de lul tot in lengte van dagen, in vele topics. Het is maar dat je gewaarschuwd bent :nervous:

Petekay
2 juli 2008, 20:59
Ach als ik zo die MP advertenties lees, dan zie ik meer dan de helft wel absolute bullshit staan over wat zeldzaam is en wat niet etc. Enne wat dacht je van die advertenties zoals "de gitaar is gebruikt maar ziet er uit als nieuw", bedoel dat slaat ook nergens op. Op die gitaar zullen vast en zeker wel gebruikerssporen zitten die een nieuwe gitaar uit de doos echt niet heeft ;)
Tsja, over dat praatje over de kleur van die Stagg van de TS, kun je over twijfelen. Bedoel, wit een zeldzame kleur? Yeah right.

heb je een linkje, ik ben nu wel benieuwd naar de advertentie...
(kon hem niet vinden op MP)

Kaboemba
2 juli 2008, 21:01
weet je wat nu zo mooi is, er zijn er hier verschillende die dat ventje hier helemaal in de zeik zetten, maar wel duizenden euro's voor hun LP of strat of tele neerleggen.

en dat is geen oplichting :seriousf:

Weet je dark motherfucker, Mitch en andere eikels ga ff lekker naar gibson mailen of prs of al die andere mekren waar je dik betaald VOOR DE NAAM.
Of ga via speurders of marktplaats al die handelaren aanpakken die hun china meuk aanprijzen alsof het je een gouden lul geeft.

Neuh wij gaan stoer hier een ventje van 15 aanpakken die net ff te blij was met zijn deal.

Mitch
2 juli 2008, 21:01
Ik plaats er voortaan wel weer een smilie bij voor de tere kinderzieltjes. :stop:
Ik wens hem geen bloederige anus toe, ik hoop dat -ie netjes volgens de regels van karma zelf ook een keer goed wordt opgelicht en plakte daar een emo-grap achteraan. Kop op jongens, blaas die paarse haarlok weer even voor je ogen vandaan, zo erg was 't allemaal niet.

En Kaboem, sinds wanneer heb je me kunnen betrappen op het kopen van een veel te dure merkgitaar? Niet dat het ook maar iets met de discussie te maken heeft, maar je raakt echt kant noch wal. Ik heb nota bene twee Godins gehad, dan moet ik toch hoog staan in je achting :seriousf:

Kaboemba
2 juli 2008, 21:02
Hoho, Mitch is goed en maakt nooit slechte grappen :stop: Don't touch the guy, want hij is een lul tot in lengte van dagen, in vele topics. Het is maar dat je gewaarschuwd bent :nervous:

klopt helemaal.

drap
2 juli 2008, 21:02
Haha, ik kan een klein glimlachje toch niet onderdrukken momenteel...

pannekoek
2 juli 2008, 21:03
weet je wat nu zo mooi is, er zijn er hier verschillende die dat ventje hier helemaal in de zeik zetten, maar wel duizenden euro's voor hun LP of strat of tele neerleggen.

en dat is geen oplichting :seriousf:

Weet je dark motherfucker, Mitch en andere eikels ga ff lekker naar gibson mailen of prs of al die andere mekren waar je dik betaald VOOR DE NAAM.
Of ga via speurders of marktplaats al die handelaren aanpakken die hun china meuk aanprijzen alsof het je een gouden lul geeft.

Neuh wij gaan stoer hier een ventje van 15 aanpakken die net ff te blij was met zijn deal.

geweldig die posts van jouw :hippie:

Kaboemba
2 juli 2008, 21:04
Haha, ik kan een klein glimlachje toch niet onderdrukken momenteel...

Ik kon net een natte wind niet onderdrukken, dus jij hebt nog mazzel.

hansli
2 juli 2008, 21:05
Nogmaals, wie van jullie kan hier eerlijk zeggen nooit gelukkig te zijn gewwest met een leuke deal. Oftewel een leuke gitaar, versterker of wat dan ook voor een mooie prijs.
Ik schat dat nog geen 2% zal zeggen "neuh joh die gitaar is een paar honderd euro meer waard en die geef ik je dan ook".GELUL met een hele dikke G.

Dat is een goeie< en ik zal je eens wat vertellen: op een bepaald moment, zeker 18 jaar geleden zag ik op een rommelmarkt een Lenco L85, voor de niet kenners: de mooiste en duurste platenspeler die Lenco ooit gemaakt heeft; er zat geen element in, de stekkers waren er afgeknipt, kwam allemaal niet erg betrouwbaar over, verkoper wilde 7, 50 gulden hebben, ik bood 5, het is tenslotte rommelmarkt, en je weet niet wat er verder met zo'n speler loos kan zijn, dus voor 5 gulden nam ik de gok.

Vol verwachting met de speler naar huis, er eerst maar eens snoertjes aangezet: aha, de motor liep nog....
Toen maar eens een elementje erin: werkte mooi.

Nou had en heb ik platenspelers in overvloed (wordt minder trouwens) en toen een kennis vroeg of ik nog een goeie platenspeler wist heb ik de speler verkocht voor 175 gulden, maar dan wel inclusief een vrijwel nieuwe stanton 500 + extra reservenaald.

In principe een koopje, maar ik had natuurlijk wel monsterlijk grote winst op de speler, want het element was in die tijd plm. 75 gulden waard.

Over beide transacties voelde ik me helemaal prima: eerst voor veel te weinig afgetroggeld, en toen met flinke winst verkocht :hippie:

drap
2 juli 2008, 21:05
Mjah, dat glimlachje was eigenlijk ook meer om Mitch z'n reactie. Het is zo treffend...

Kaboemba
2 juli 2008, 21:07
Dat is een goeie< en ik zal je eens wat vertellen: op een bepaald moment, zeker 18 jaar geleden zag ik op een rommelmarkt een Lenco L85, voor de niet kenners: de mooiste en duurste platenspeler die Lenco ooit gemaakt heeft; er zat geen element in, de stekkers waren er afgeknipt, kwam allemaal niet erg betrouwbaar over, verkoper wilde 7, 50 gulden hebben, ik bood 5, het is tenslotte rommelmarkt, en je weet niet wat er verder met zo'n speler loos kan zijn, dus voor 5 gulden nam ik de gok.

Vol verwachting met de speler naar huis, er eerst maar eens snoertjes aangezet: aha, de motor liep nog....
Toen maar eens een elementje erin: werkte mooi.

Nou had en heb ik platenspelers in overvloed (wordt minder trouwens) en toen een kennis vroeg of ik nog een goeie platenspeler wist heb ik de speler verkocht voor 175 gulden, maar dan wel inclusief een vrijwel nieuwe stanton 500 + extra reservenaald.

In principe een koopje, maar ik had natuurlijk wel monsterlijk grote winst op de speler, want het element was in die tijd plm. 75 gulden waard.

Over beide transacties voelde ik me helemaal prima: eerst voor veel te weinig afgetroggeld, en toen met flinke winst verkocht :hippie:

Boefje !!!!!!!!!!!!!!!!!

Kaboemba
2 juli 2008, 21:09
Ik plaats er voortaan wel weer een smilie bij voor de tere kinderzieltjes. :stop:
Ik wens hem geen bloederige anus toe, ik hoop dat -ie netjes volgens de regels van karma zelf ook een keer goed wordt opgelicht en plakte daar een emo-grap achteraan. Kop op jongens, blaas die paarse haarlok weer even voor je ogen vandaan, zo erg was 't allemaal niet.

En Kaboem, sinds wanneer heb je me kunnen betrappen op het kopen van een veel te dure merkgitaar? Niet dat het ook maar iets met de discussie te maken heeft, maar je raakt echt kant noch wal. Ik heb nota bene twee Godins gehad, dan moet ik toch hoog staan in je achting :seriousf:

In jou geval maakt het geen reet uit wat je hebt, een echte lul herken ik zelfs achter een godin.
Btw het raakt wel kant en wal maar het komt je niet uit.

robert-gitarist
2 juli 2008, 21:10
heb je een linkje, ik ben nu wel benieuwd naar de advertentie...
(kon hem niet vinden op MP)

Pff..het was slechts een voorbeeld.

Kaboemba, helemaal gelijk, goeie post over die dure merken shit.

Han S
2 juli 2008, 21:14
Ik hoor net dat drap en kaboem binnenkort in het huwelijk zullen treden. En Mitch wordt 'best man'. Alvast gefeliciteerd jongelui. http://www.gearslutz.com/board/images/smilies/good/bouncy.gif

drap
2 juli 2008, 21:18
Ik weet het, don't touch het cluppie. En toch meen ik me iets te herinneren over een nogal flexibele grens en cynische grapjes enzo, Mitch ook nog wel. Met dat verschil dat die van mij niet op de persoon was. Volhouden guys, stug volhouden! http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon14.gif

Jdrokker
2 juli 2008, 21:35
Jonge das vette kut im had die stagg wel voor 400 euro willen kopen

(nee sorry hoor) ik snap jullie wel jou wel en de anderen maar zolang jou vriendin er geen last van heeft komt het goed:) jij moet later niet bij MAX havelaar werken (faire traid):P

Fender75
2 juli 2008, 21:40
Bedankt voor de handtekening...

Graag gedaan hoor..hehe, mijn eerste handtekening!! :)

kenx
2 juli 2008, 21:51
mannekes hoelang ga da gezeik over die f*cking deal nog blijven verder gaan?

is hier nu echt niemand die een beetje deftig kan denken?

Trouwens vind het zeer mooi dat hij dat zelf zegt...

dat tegen over die honderden anderen die slechte deals doen!!!

Ik ben dat gezeik hier echt kotsbeu...

tillens
2 juli 2008, 21:53
Ik ben al een tijdje niet meer op gitaarnet geweest, en ik weet nu ook weer waarom... mijn god, een 15 jarig menneke wat een stagg weet te verkopen. Dat vind ik al knap. Vervolgens koopt hij van het geld een betere gitaar. Klaar.
Het hele verhaal wordt opgeblazen; door het mooier te maken dan het is, maar het is simpel. Ik zet mijn spullen ook op gitaarmarkt, en geef ook aan dat het in goede staat is, doch met gebruikerssporen...Gewoon goede verkooptechniek door iets schaars te noemen. Dat dat kind niet zelf kan bedenken dat wit op zich niet heel schaars is... djojojojo....Dat die dame emo is moet zij weten, wat mij betreft gaat ze gewoon met haar natte grot op die stagg zitten en laat ze zich gigantisch volblaffen.. wat maakt het uit. Zij vindt die stagg 200 E waard. Wat moet dat menneke dan zeggen, nee joh 200 is veul te veul ik zat zelf aan 125 te denken? Gristus wat een aggenebis gezeik! Dan nog iets over het mooier maken van advertenties; dat wordt vaak gedaan gewoon om aandacht te trekken. Waar ik een hekel heb is aan gasten die een Crate amp aanbieden en dan in de regel zetten; bogner, matchless, soldano, bad cat. Als je op dat soort termen zoekt krijg je dus crate.. Dus; gewoon je gitaar verkocht voor een goede prijs, jij blij, die meid blij, en klaar. Ow ja Mr Kaktus; ontzettende SEUTER! als je niet de moeite neemt om de remmen na te kijken en dergelijke en voelt je vervolgens genaaid, nou dan lach ik in mijn knuist, en ik laat een natte wind van opwinding. ... had die verkoper moeten zeggen toen jij met een strakke plasser stond; nou meneer de wagen is 5000 euro, doch denk ik als u rond de 2500 bied dan zijn we eruit. Je had ook kunnen vragen waar de boekjes waren, en welk onderhoud er is gepleegd... off topic sorry......

fuchs
2 juli 2008, 22:00
@Fender75: Graag gedaan... Ik ben er ook blij mee!

Ibanez666
2 juli 2008, 22:02
Is van een Stagg naar een Epi een vooruitgang dan?

Jellyfish00
2 juli 2008, 22:04
Is van een Stagg naar een Epi een vooruitgang dan?
IN de meeste gevallen wel ja :soul:

robert-gitarist
2 juli 2008, 22:04
Is van een Stagg naar een Epi een vooruitgang dan?

Neuh maar van Stagg naar Ibanez gaan is 10 stappen terug ;)

Dweezman
2 juli 2008, 22:12
We weten nu tenminste wel waaròm die emomeisjes er zo verdrietig uitzien. Ik vind dat pas de echte winst.

Ibanez666
2 juli 2008, 22:13
Neuh maar van Stagg naar Ibanez gaan is 10 stappen terug ;)


naar je roots ja ;-)

Ibanez666
2 juli 2008, 22:14
We weten nu tenminste wel waaròm die emomeisjes er zo verdrietig uitzien. Ik vind dat pas de echte winst.

sja de jongens van tegenwoordig weten niet echt hoe ze met de meisjes om moeten gaan :satisfie:

minoin
2 juli 2008, 22:18
http://www.youtube.com/watch?v=DB0Nvcena9k

Hehehe :chicken:

Rockabilly
2 juli 2008, 22:33
tom gefeliciteerd met je epiphone, aan alle mensen die misschien 1 van mijn 27 drijflijk gitaartjes (allemaal via MP) of in onze oude Ford Fiesta (ook via MP) sjeest met een lekke koppakking MIJN EXCUSES!!!!

Niet iedereen kan een chique Ibanez, Gibson, Fender etc. betalen sommige mensen moeten ervoor handelen, ruilen, rommelen of opleuken.

wietse
2 juli 2008, 22:36
mijn god wat een boel hypocrieten en moraalridders hier, handel is handel en als iemand zelf zoveel ergens voor biedt dan ben je gek om niet akkoord te gaan.
je vraagt het er zelf toch niet voor?
als de ander er zoveel voor over heeft dan moet diegene het zelf weten, eigen schuld dikke bult, vooral tegenwoordig met alle informatie die je overal moeiteloos weg kan plukken.
dat opleuken van een advertentie is toch heel normaal? iedereen doet het en probeert zijn handel zo goed mogelijk af te schilderen, autohandelaren zijn daar erg goed in.
lichte schade staat er dan bij, kom je erbij staat het dak in een punt, zwaar total loss dus.
maar goed ik ben ook vast een dief in jullie ogen, japanse ESP strat voor 4 euro op een rommelmarkt kopen, had vast moeten zeggen die is veel meer waard.
denk van niet, hou ze liever van de domme zodat ik later nog eens van ze kan kopen voor veel te weinig.
welcome to the real world jongens, zo werkt de handel en als je bieden neerzet dan is iedereen vrij om te betalen wat hij wil, ook als het veel te veel is.
ben het dus helemaal eens met kaboemba in dit geval.

Arjan12
2 juli 2008, 22:40
Your point being? Zal ik er volgende keer een 'grof taalgebruik' logo bij zetten voor de tere kinderziel? :D
Nee, sorry, deze vroeg erom.

Van een moderator zou je wat mij betreft best mogen verwachten dat hij

1) zich bewust is van zijn voorbeeldfunctie
2) zich dus niet als een kleuter gedraagt

Met andere woorden: DOE EFFE NORMAAL!

Han S
2 juli 2008, 22:44
Van een moderator zou je wat mij betreft best mogen verwachten dat hij

1) zich bewust is van zijn voorbeeldfunctie
2) zich dus niet als een kleuter gedraagt

Met andere woorden: DOE EFFE NORMAAL!

Wacht ff Arjan, Mitch post hier als gewoon forumlid, als hij als moderator post doet hij dat in rode tekst. Mitch mag net zoveel als ieder forumlid en daar hoort af en toe kleutergedrag bij.

Dat van die voorbeeldfunctie vind ik zo'n enorme afgezaagde dooddoener, en moderator is een gewoon mens, sommige stinken zelfs naar bier.

Mitch
2 juli 2008, 22:46
Je vergeet dat een moderator ook gewoon een forumlid is. Ik begrijp je wel als je roept dat we een voorbeeldfunctie hebben, maar dat wil niet zeggen dat we altijd alleen maar brave posts mogen plaatsen.
Je mag dus vinden dat mijn post nergens op sloeg of te ver ging, je hoeft mijn moderatorschap daar niet bij te slepen.
En ik mag dus vinden dat je er te moeilijk over doet. ;)

Maar goed, dit is de zoveelste off topic post op de persoon. Warme dag hè jongens...

Mitch
2 juli 2008, 22:48
Het wordt inderdaad wel weer eens tijd voor een ''wat doe ik hier tussen al die kleuters, mij zien jullie voorlopig niet meer terug" post.

Jeroen_TRC
2 juli 2008, 22:48
Valt het niemand op dat Mitch en Mithrandir zich ongeveer hetzelfde gedragen de laatste tijd?
Heeft dat met de naam te maken of met de last die het moderatorschap met zich meebrengt? :satisfie:

Anyway, wie ben ik om Mitch aan te vallen. Ieder heeft de vrijheid om kinderachtige posts te plaatsen! Qua standpunt ben ik het met Wietse eens maar ieder heeft recht op zijn eigen mening, en gelukkig mogen we die hier op Gitaarnet ook onder woorden brengen met flauwe grapjes en lompe opmerkingen.

Kaboemba
2 juli 2008, 22:51
Het wordt inderdaad wel weer eens tijd voor een ''wat doe ik hier tussen al die kleuters, mij zien jullie voorlopig niet meer terug" post.

Het was meer "ik heb er genoeg van", maar helaas het was sterker dan ik.

Maar als jij het wilt proberen, graag.

Arjan12
2 juli 2008, 23:04
Je vergeet dat een moderator ook gewoon een forumlid is. Ik begrijp je wel als je roept dat we een voorbeeldfunctie hebben, maar dat wil niet zeggen dat we altijd alleen maar brave posts mogen plaatsen.
Je mag dus vinden dat mijn post nergens op sloeg of te ver ging, je hoeft mijn moderatorschap daar niet bij te slepen.
En ik mag dus vinden dat je er te moeilijk over doet. ;)

Maar goed, dit is de zoveelste off topic post op de persoon. Warme dag hè jongens...

Kijk, als je gewoon eens zo reageert in plaats van mensen te kleineren. Ik sleep je moderatorschap er niet bij, het staat onder je naam. Ik denk niet dat het daar voor de grap staat. Waarschijnlijk hebben jij en ik andere ideeën over het moderatorschap, maar wat mij betreft ben je altijd in functie. Vergelijk het met een politieman of iemand die bij het leger werkt.

Maar goed, ontopic. Of beter, sluit het topic, mod ;) . Het voegt nogal weinig positiefs toe aan dit forum.

bert k
2 juli 2008, 23:10
Dit gaat dus nergens meer over. Slotje.