PDA

View Full Version : Purple Rain



Speulert
30 juni 2008, 15:02
Kon vannacht niet slapen,beetje pingelen helpt altijd goed.
Compleet met de gebruikelijke onzuiverheden en cliche licks

http://members.soundclick.com/share/62264

Riky
30 juni 2008, 17:10
wat vonden de buren er van:D Neem aan dat ze hebben kunnen meegenieten:)

Qkyrie
30 juni 2008, 18:20
wat hou ik toch van een potje geimproviseer van anderen :D.
Weinig op aan te merken, vind ik sterk gespeeld. Her en der wel wat onzuiverheden, niet veel, maar hey, die geven je de spirit verder te doen niet waar? ;-).
doe zo verder zou ik zeggen :jam:


Q

MichaelSS
30 juni 2008, 18:22
Opzich goed, wat mij opvalt is dat veel gitaristen altijd de zang na willen doen met de gitaar.. op zo'n moment zeg ik.. liever niet.

Jij doet dat ook. Tis wel goed hoor maar ik zou nog iets meer improvisatie willen horen.

Speulert
30 juni 2008, 19:33
@ riky:

Haha Yep,ik ben zo'n sadist dat als ik niet kan slapen dan ook maar gelijk zorg dat de hele buurt wakker is.Nee joh!Ik speel met koptelefoon , de gitaar record ik via de pc line in

@Thank you!

@Dank je,volgens mij heb is dit mijn eerste post waar ik een stuk zang nadoe.De gehele backing is 8 minuten lang.En omdat ik niet de illusie heb dat iemand 8 minuten naar mijn nachtelijk gepiel gaat zitten luisteren heb ik het "solo gedeelte" eruit gepakt en gepost.En in de eerste minuut zit daar net een stuk in wat gebaseerd is op petrucci's instrumentale versie van pr.

HvV
1 juli 2008, 19:09
Klinkt helemaal niet verkeerd en ik merk overigens wel dat de video-compressie van Soundclick meer van je originele mix heel laat dan utube. Mooi nachtelijk nummer ;)

G.G.
1 juli 2008, 19:30
Mooie sound. Geweldig, dit luisterd echt lekker.

Gert-Jan
1 juli 2008, 21:30
Ben er niet kapot van......de bends zijn regelmatig onzuiver en de impro gaat me snel vervelen.

c.hultermans
1 juli 2008, 22:13
Heee speulert,

Misschien ook wat meer rust in je improvisatie!? Laat die bendings maar eens lekker zingen cq. janken!!

Grtz,

Conrad

Riky
1 juli 2008, 22:15
vind de bends ook vaak onzuiver onzuiver en het gaat idd beetje vervelen...

Ben het dus met Gert Jan eens...

Je kunt best wel spelen, amar het mist de nauwkeurigheid en het weten welke noot je speelt.

ZonderZout
3 juli 2008, 13:02
Een tikkie slordigheid in de (te) snelle stukjes, maar wel een erg lekkere sound. Geheel niet slecht, als je het mij vraagt.